Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkälainen nettiyhteys vaaditaan sujuvaan verkkopelaamiseen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kuinka nopea nettiyhteys vaaditaan hyvään ps3 pelaamiseen

Että onko kalliimpi, kun asun 25Km hämeenlinnasa (pikkukunnassa) ja omakotitalossa?

Omakotitalo tarkoittaa sitä, että kiinteistöliittymät yms. jää pois laskuista. Ne ovat halvempia ja/tai tarjoavat suuremmat nopeudet. Halvimmat pikku operaattorit sitäpaitti toimivat vain isoissa kaupungeissa ja niissäkin vain keskustassa.
 
Vastaus: Kuinka nopea nettiyhteys vaaditaan hyvään ps3 pelaamiseen

Tällä hetkellä Welhon 10/1... Ei ole ollut mitään lageja Burnout Paradisen, MGO, Warhawkin kanssa... Ihan tyytyväinen, tosin heti kun tulee Welho 100 tulee nostettua siihen kyllä nopeus.
 
Vastaus: Kuinka nopea nettiyhteys vaaditaan hyvään ps3 pelaamiseen

PC:llä olen käyttänyt tätä Ei kylläkään kokemusta toimiiko pleikalla. Antaa aika selkeän kuvan paljonko liittymän nopeus on.
 
Vastaus: Kuinka nopea nettiyhteys vaaditaan hyvään ps3 pelaamiseen

samanlainen tosin myös 100- ulos liittymä tarjoaa 27990.9kbps
 
Vastaus: Riittävä nopeus nettipelaamiseen

Minkä palvelimen? :rolleyes: :D

Itsellä on Soneran 1M/512kbit ja ihan hyvin on riittänyt. Ei mitään ongelmia. En kuitenkaan mielellään sillä pelejä lähtisi hostimaan.
 
Vastaus: Riittävä nopeus nettipelaamiseen

[FF]Myytti;858873 sanoi:
Minkä palvelimen? :rolleyes: :D

Itsellä on Soneran 1M/512kbit ja ihan hyvin on riittänyt. Ei mitään ongelmia. En kuitenkaan mielellään sillä pelejä lähtisi hostimaan.

Väintään 1M ittelläni tökkää eniten pingit.

Tilasin uuden Elisanviidepaketin, niin pingit pomppasit pilviin. Ensin ei saannu suomeenkaan alle 70 pingejä..soitto tekniseen tukee ja nyt pingit yli 40 ja heti ku menee vaikka britti servulle niin pingit jo 100. Ei meinaa pelistä tulla mitään.

Entinen elisan laajakaista (2M/0,5M) anto pingeiksi n. 26, joka oli kans huono, mut sillä pusty sentään pelaamaan.

En suosittele elisanviihdepakettia jos pelailee..... ittellani kurja tilanne ku tukikaan ei pysty enään vaikuttamaan pingeihin.

Varmaan osittain väärä ketju?
 
Vastaus: Kuinka nopea nettiyhteys vaaditaan hyvään PS3-verkkopelaamiseen?

Itselläni on 1 M ja hyvin nuo pelit pyörii tosin yleensä peleihin liittyessä on lagia mutta eipä kummempia.
 
Vastaus: Kuinka nopea nettiyhteys vaaditaan hyvään PS3-verkkopelaamiseen?

Tuli päivitettyä entinen 5/2Mb yhteys 20/2Mb yhteyteen kun hinta eroakin vaivaiset 5e liittymien välillä.

Nykyinen 20/2Mb kustantaa 34.95e/kk.

Speedtest.Net
Soneran testi
 
Vastaus: Kuinka nopea nettiyhteys vaaditaan hyvään PS3-verkkopelaamiseen?

itse tuli hommattu 100 meganen netti.ei sekään riitä ku muilla 512 netti.lagaa samanlailla..onneksi joskus peleissä pääsee itse hostiks
 
Vastaus: Kuinka nopea nettiyhteys vaaditaan hyvään PS3-verkkopelaamiseen?

Itse olen aikeissa ostaa PS3:sen, mutta ennen sitä olisi mukava tietää mahtaako olla asiaa pelata netissä tämän nopeuksisella netillä 1M/512 kbit/s. Olen ajatellut NHL10 ja muita pelejä pelata ja verkko pelaamin on yksi tärkeimmistä asioista kun olen PS3 hankkimassa. Kiitos jo etukäteen vastauksista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kuinka nopea nettiyhteys vaaditaan hyvään PS3-verkkopelaamiseen?

Itse olen aikeissa ostaa PS3:sen, mutta ennen sitä olisi mukava tietää mahtaako olla asiaa pelata netissä tämän nopeuksisella netillä 1M/512 kbit/s.
Riittää ihan hyvin käytännössä kaikille peleille.
 
Vastaus: Kuinka nopea nettiyhteys vaaditaan hyvään PS3-verkkopelaamiseen?

Itse olen aikeissa ostaa PS3:sen, mutta ennen sitä olisi mukava tietää mahtaako olla asiaa pelata netissä tämän nopeuksisella netillä 1M/512 kbit/s. Olen ajatellut NHL10 ja muita pelejä pelata ja verkko pelaamin on yksi tärkeimmistä asioista kun olen PS3 hankkimassa. Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Käy hyvin, mut mulla ei oikein toiminu toi 1M/512 kbit/s (mulla oli se ennen) koska jos joku on koneella nii heti pätkäsee..
 
Vastaus: Kuinka nopea nettiyhteys vaaditaan hyvään PS3-verkkopelaamiseen?

itellä tuli 6227.41 kbit/s. mut mulla on wlani ja jokainen peli on vähän hitaan oloinen. ja moni on valitellu että pätkii mua vastaan.
 
Vastaus: Kuinka nopea nettiyhteys vaaditaan hyvään PS3-verkkopelaamiseen?

vähä epämääräinen kysymys koska esim mw2:ses käyttää p2ptä ni jos hostiks sattuu joku mokkulalla pelaava punanahka ni ei siihen auta mikää tosin nykyään hakee pingin mukaan servun ni tulee harvemmin näitä, mutta suomipojat on ahkeria lataileen aikuisviihdettä, ni kyl neki välil lagaa:D
 
Vastaus: Kuinka nopea nettiyhteys vaaditaan hyvään PS3-verkkopelaamiseen?

Itse olen aikeissa ostaa PS3:sen, mutta ennen sitä olisi mukava tietää mahtaako olla asiaa pelata netissä tämän nopeuksisella netillä 1M/512 kbit/s. Olen ajatellut NHL10 ja muita pelejä pelata ja verkko pelaamin on yksi tärkeimmistä asioista kun olen PS3 hankkimassa. Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Itsellä ihan yhtänopea netti ja hyvin nhl10 toimii ei vain tietokoneella kannata pyöriä netissä samaan aikaan!
 
Ylös Bottom