Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
wallu0 sanoi:Hei kertokaas nyt, miksi nyrkkeilypelin pitäisi olla K15? Niin, ei ole syytä.
Muuten kyllä, mutta lajista kiinnostuneet juniorit myös harrastavat nyrkkeilyä. Nyrkkeilynhän voi aloittaa jo 7 -vuotiaana.Count_M sanoi:Kelpaisiko syyksi se, ettei juniorit menis mätkiin toisiaan pihaleikkien yhteydessä?
wallu0 sanoi:Muuten kyllä, mutta lajista kiinnostuneet juniorit myös harrastavat nyrkkeilyä. Nyrkkeilynhän voi aloittaa jo 7 -vuotiaana.
wallu0 sanoi:Sitten haluat varmaankin myös Ratchet & Clankille ja The Simpsons Gamelle sitovan K15 -ikärajan, Simpsonissahan mätkitään koko ajan ja Ratchet & Clankissa myös ammutaan mielikuvitusaseilla, sekin on väkivaltaa, eikö?
wallu0 sanoi:Taisn voittaa tämänkin erän...
wallu0 sanoi:Taisn voittaa tämänkin erän...
wallu0 sanoi:Miksi nyrkkeilypelin pitäisi olla K15?
Count_M sanoi:Nyrkkeily on väkivaltaa vaikka sitä miten yrittäisi kääntää joksikin muuksi
wallu0 sanoi:Sitten haluat varmaankin myös The Simpsons Gamelle sitovan K15 -ikärajan, Simpsonissahan mätkitään koko ajan?
Count_M sanoi:The Simpsonsin läpi pelanneena voin sanoa että pelin nykyinen ikäraja (12+) on varsin sopiva pelille.
Otkor sanoi:Se alun kohtaus, missä ajellaan autolla ja katsellaan kun ihmisiä teloitetaan kadulla taitaa olla se kaikkein kuuluisin esimerkki. Ja peli on todella realistinen ja brutaalikin, usein tulee mieleen kuvat uutisista. Joten kyllähän tuo K-18 on aivan oikeutettu.
Olge sanoi:Tuo CoD4:n ikäraja on kieltämättä kummallisen alhainen. Käsittääkseni Veri roiskuu seinillä ja jeppejä teloitetaan kadunvarsillilla minkä kerkiää. Jotkut pelit ovat saaneet pienemmästäkin K-18 merkinnän.
Ilmeisesti otat.wallu0 sanoi:En ota tätä mitenkään kilpailuna, mutta pidän itseäni väittelyn voittajana, mikäli toinen osapuoli yhtäkkiä vaan lopettaa vastaamisen. Loppuivatko argumentit kesken?
Eli väkivaltainen urheilulaji on haitallisempi lapsille kuin muuten vaan mätkintä? Okei.
Huonoin mahdollinen argumentti. Ehkä kannattaisi joskus miettiä, että onko luokituksissa tosiaan jotain vikaa kun K -18 merkintä tulee niin helposti, eikä niin että: kaikkipelitkookaheksantoistavähääkkii
wallu0 sanoi:Huonoin mahdollinen argumentti. Ehkä kannattaisi joskus miettiä, että onko luokituksissa tosiaan jotain vikaa kun K -18 merkintä tulee niin helposti, eikä niin että: kaikkipelitkookaheksantoistavähääkkii
Olge sanoi:Veri roiskuu
Otkor sanoi:Väkivalta turruttaa, eikä se enää muutamien kertojen jälkeen tunnu yhtään pahalta. Ensin peleissä, sitten... Tiedät lopun.
Juuri tuon takia ne ikärajat ovat. Tuosta ei ole enää kaukana se oikeassa elämässä lahtaaminen (tai sitten on).wallu0 sanoi:Niin. Nämä ovat ikäviä tapauksia, mutta onneksi harvoja poikkeuksia. Ei se ole syy miksi väkivaltapelit pitäisi evätä kaikilta. Ei ihmisten lahtaaminen pelissä tunnu minusta ollenkaan pahalta, itse asiassa jopa tosi hyvältä. Sen sijaan IRL... Hell no.
No itse en ainakaan näe siinä mitään pahaa että nauttii tappamisesta peleissä, kun todellisuus pysyy kuitenkin erossa siitä. IRL mulle tulee paha olo jo siitä, jos täytyy lyödä toista.Jiikax sanoi:Juuri tuon takia ne ikärajat ovat. Tuosta ei ole enää kaukana se oikeassa elämässä lahtaaminen (tai sitten on).
wallu0 sanoi:No itse en ainakaan näe siinä mitään pahaa että nauttii tappamisesta peleissä, kun todellisuus pysyy kuitenkin erossa siitä. IRL mulle tulee paha olo jo siitä, jos täytyy lyödä toista.