Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
"Taikatemppu":
Meikäläisellä oli alla kuukausittain uusiutuva gold-jäsenyys. Lunastin sitten yksi päivä 48 tunnin livekokeilun, vaikka en ajatellutkaan siitä olevan mitään suurta hyötyä.. mutta kah, seuraavassa kuussa jäsenyys ei uusiutunutkaan tavallisena päivänä ja siitä kahden päivän päästä meikä oli hopeajäsen. Haha!
Itse juuri soitin puhelintukeen peruuttaakseni Gold-jäsenyyden. Itse puhelu sujui todella mukavasti, ei tarvitsenu edes jonottaa kuin minuutin. Henkilö jonka kanssa puhuin saattoi olla virolainen, mutta tuskin olisin edes huomannut ellen olisi täällä käyny lukemassa muitten kokemuksia.
Soitin palvelunumeroon ja siellä huonoa suomea puhuva naishenkilö vakuutti kultajäsennyyteni päättyvän 31.8. No mites kävikään - ei päättynyt ja lasku juoksee edelleen. Viimeinen toivo siitä että palvelu olisi mahdollista lopettaa murskautui juuri.
Eipä löydy tuollaista täppää. Xbox Live: Kuukausittainen kultajäsenyys -sivulta löytyy kyllä Peruuta palveluni -linkki, joka vain avaa ohjeen, jossa neuvotaan soittamaan asiakaspalveluun.Mene netin kautta xbox liven oman tilin hallintasivulle ja ota täppi pois kohdasta, jossa lukee gold tilin automaattinen uusiminen.
Windows Live ID:tä ei voi käyttää tästä sivustosta jostakin seuraavista syistä:
* Tässä sivustossa voi olla ongelma.
* Tämä sivusto ei ehkä ole Windows Live ID -jäsen.
Voit tehdä seuraavat asiat:
* Voit kirjautua sisään tai rekisteröityä muihin Windows Live ID -sivustoihin ja -palveluihin tai yrittää myöhemmin uudelleen tässä sivustossa.
Tämän tekemällä saat statuksen: "Automaattinen uudistaminen: POIS KÄYTÖSTÄ"
Ja ei uusiudu tämän jälkeen. Toivoa on kun tietää mitä tekee.
Joo, ei ole tuollaista täppää. Sellainen oli jossain vaiheessa vähän aikaa, mutta sitä painamalla olisi voinut estää microsoftin pääsyn lompakollesi, joten se poistettiin. Summasummarun: olet väärässä - toivoa ei ole.
Jos joku on tuota perumassa, niin ilmeisesti tuo 'automaattinen uudistaminen' menee pois päältä kun syöttää koodin etukäteen maksetusta kulta-ajasta. Tai ainakin näin minulle puhelintuessa sanottiin, tiedä taas sitten. Jos tuo toimii niin on varmasti helpoin tapa.
Jos joku on tuota perumassa, niin ilmeisesti tuo 'automaattinen uudistaminen' menee pois päältä kun syöttää koodin etukäteen maksetusta kulta-ajasta. Tai ainakin näin minulle puhelintuessa sanottiin, tiedä taas sitten. Jos tuo toimii niin on varmasti helpoin tapa.
No can do, yritetty on.Poistakaa omat luottokorttitiedot livestä jos ahdistaa.
Käsittääkseni tuo automaattinen uusiminen menee päälle vain, jos ostaa Live-aikaa tiliinsä liitetyllä luottokortilla. Eli jos käyttää prepaid-kortteja, ei Gold-tilaus jatku automaattisesti ajan päätyttyä.Maaliskuussa laitoin 12kk koodin sisään ja ilmeisesti siinä samalla sitten mennyt tuo pois päältä. Sitä en tiedä vaikka menisi taas itsestään päälle kun tuo aika loppuu![]()