Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten lopettaa Liven tilaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

Kaikkeni yritin, mutta netistä tuota en saanut peruttua.
Pakko kai huomenna sitten tehdä se soitto.

Tuli kans soitettua tuonne tukeen, kun ei muuten saanut LIVEn automaattista uusiutumista pois.... Hyvin ja nopeasti asiat hoituivat, tuessa vastasi hyvin suomea puhuva virolaisnainen. Toistakertaa en kyllä kortilla noita ostele, tästälähin ihan prepaid-korteilla....senverran vaikeaksi toi lopettaminen on tehty:)

"Taikatemppu":

Meikäläisellä oli alla kuukausittain uusiutuva gold-jäsenyys. Lunastin sitten yksi päivä 48 tunnin livekokeilun, vaikka en ajatellutkaan siitä olevan mitään suurta hyötyä.. mutta kah, seuraavassa kuussa jäsenyys ei uusiutunutkaan tavallisena päivänä ja siitä kahden päivän päästä meikä oli hopeajäsen. Haha!

Ikävä kyllä ei toiminut. On tää ankeeta kyllä, menee sitä paitsi kuolleeksi luottokortti parin kk päästä. Voi jeesus sitä selkkausta.

E: Tai no ei tietenkään, jos lisään uuden maksutavan! Hahaa, se onnistuu toki todella helposti. Turvallisuus ennen kaikkea, silti latelet tosiaan virolaisille tai venäläisille luottokortti-tietojasi puhelimitse. Soitto meni ens viikkoon, täytyy vaan koittaa pysyä asiallisena. Maksutavan poistoa siis...

Tuli tämmönen vastaan ihan vahingossa, aika vanha mut kuitenkin... :D http://www.youtube.com/watch?v=R_-ac0oRqjQ

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hyvinhän tuo onnistui jo toiseen kertaan, tällä kertaa taisi olla ihan suomalainen mies. Tosin jonotuksessa kun kysyttiin "blaa blaa blaa hyväksytkö nämä ehdot?" niin ihan selvästi oli virolainen nainen joka sen lateli.

Itse juuri soitin puhelintukeen peruuttaakseni Gold-jäsenyyden. Itse puhelu sujui todella mukavasti, ei tarvitsenu edes jonottaa kuin minuutin. Henkilö jonka kanssa puhuin saattoi olla virolainen, mutta tuskin olisin edes huomannut ellen olisi täällä käyny lukemassa muitten kokemuksia.

Itse juuri soitin puhelintukeen peruuttaakseni Gold-jäsenyyden. Itse puhelu sujui todella mukavasti, ei tarvitsenu edes jonottaa kuin minuutin. Henkilö jonka kanssa puhuin saattoi olla virolainen, mutta tuskin olisin edes huomannut ellen olisi täällä käyny lukemassa muitten kokemuksia.

Oli kyllä tosi helppoa ja mukavaa, kiva olis ollu jutella jonkun mimmin kanssa mut sellasista joskus joutuu maksamaankin ni mikäs siinä - pysyttiin asiassa ainakin. ;)

Tosi ystävällinen poika sieltä vastas, ja homma on klaar nyt. Oli yllätys tosiaan. Ajankohdastakin vähän kiinni, viimeks taisin kokeilla maanantaina viime viikolla tyyliin klo 16... :o Ei ihme että piti jonottaa eikä suomiapua saanut.

Silloin ei ollut soomalaisia paikalla, ni mulle sönkättiin hyvällä enkulla (oikeesti hyvällä!) et soita hetken päästä uusiks ni on suomalaista apua. Omasta mielestä aina ollut hyvä enkun taito, mut auta armias kun sellasen kanssa joutuu puhumaan ni totakin kysyin varmaan kolme kertaa kipsissä... 100 x :D

Taidettiin iloita liian aikaisin, vai mitä sanotte? Jotain komplikaatioita vähintään, kun maili pursuaa xboxin uudista tilauksesi viesteistä, korttia ei ole veloitettu plaaplaa. Kortilla maksamattomia laskuja.

"Nimenomaan kk-uusiutuva jäsenyys on näin ollen poistettu."
"Ei ole veloittanut, eikä tule veloittamaankaan."
"Minä, Eliasmikä olenkaan, kiitän teitä tästä plaaplaa.."

Mulla on vaan se täällä mainittu kauhuskenaario mielessä, että tämän yhden vtun kuukauden takia soittelevat omin päin johonkin luottokuntaan tietoja ja sitä rataa.

Soitin palvelunumeroon ja siellä huonoa suomea puhuva naishenkilö vakuutti kultajäsennyyteni päättyvän 31.8. No mites kävikään - ei päättynyt ja lasku juoksee edelleen. Viimeinen toivo siitä että palvelu olisi mahdollista lopettaa murskautui juuri.

Soitin palvelunumeroon ja siellä huonoa suomea puhuva naishenkilö vakuutti kultajäsennyyteni päättyvän 31.8. No mites kävikään - ei päättynyt ja lasku juoksee edelleen. Viimeinen toivo siitä että palvelu olisi mahdollista lopettaa murskautui juuri.

Mene netin kautta xbox liven oman tilin hallintasivulle ja ota täppi pois kohdasta, jossa lukee gold tilin automaattinen uusiminen.

Tämän tekemällä saat statuksen: "Automaattinen uudistaminen: POIS KÄYTÖSTÄ"
Ja ei uusiudu tämän jälkeen. Toivoa on kun tietää mitä tekee.

Olen kokeillut muuttaa tuota asetusta tilin hallintasivulta, mutta ainakaan mulla sitä ei saa muutettua. Joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää asiakaspalveluun soittaminen.

Mene netin kautta xbox liven oman tilin hallintasivulle ja ota täppi pois kohdasta, jossa lukee gold tilin automaattinen uusiminen.
Eipä löydy tuollaista täppää. Xbox Live: Kuukausittainen kultajäsenyys -sivulta löytyy kyllä Peruuta palveluni -linkki, joka vain avaa ohjeen, jossa neuvotaan soittamaan asiakaspalveluun.

Kun puolestaan yrittää mennä osoitteeseen www.xbox.com/accounts tuleekin vain seuraavanlainen virheilmoitus:

Windows Live ID:tä ei voi käyttää tästä sivustosta jostakin seuraavista syistä:

* Tässä sivustossa voi olla ongelma.
* Tämä sivusto ei ehkä ole Windows Live ID -jäsen.

Voit tehdä seuraavat asiat:

* Voit kirjautua sisään tai rekisteröityä muihin Windows Live ID -sivustoihin ja -palveluihin tai yrittää myöhemmin uudelleen tässä sivustossa.

Silti esim. Xbox.comissa olen ihan siististi kirjautuneena sisään.

Että semmoista. :)

Tämän tekemällä saat statuksen: "Automaattinen uudistaminen: POIS KÄYTÖSTÄ"
Ja ei uusiudu tämän jälkeen. Toivoa on kun tietää mitä tekee.

Joo, ei ole tuollaista täppää. Sellainen oli jossain vaiheessa vähän aikaa, mutta sitä painamalla olisi voinut estää microsoftin pääsyn lompakollesi, joten se poistettiin. Summasummarun: olet väärässä - toivoa ei ole.

Joo, ei ole tuollaista täppää. Sellainen oli jossain vaiheessa vähän aikaa, mutta sitä painamalla olisi voinut estää microsoftin pääsyn lompakollesi, joten se poistettiin. Summasummarun: olet väärässä - toivoa ei ole.

Outoa. Täältä löytyy täppi vieläkin. Mutta sinuna tekisin valituksen asiasta, onhan se selvä ettei kenenkään tarvitse pitää gold tiliä. Kyllä ne sen siellä tietää. Vai otatko sen kannan asiaan, että nyt pitää heittäytyä ressukaksi ja hyväksyä asia?

Joo, kyllä minä live-tukeen olin yhteydessä ennen netissä itkemistä. En nyt ihan täysi tollo ole kuitenkaan.

Mutta kyllä tuo systeemi suoraan sanoen on perseestä. Puhelintuessa vielä kahteen kertaan varmistin tilaukseni päättymisen elokuuhun ja näin minulle vakuutettiin tapahtuvan. Ja kanssa paskat - joudun nyt ilmeisesti maksamaan ainakin syyskuun. Ja olikohan vielä niin, että tuo laskutus menee kahden kuukauden erissä, eli siinä tapauksen maksan vielä lokakuunkin. Ei tässä muuta, mutta olisi parempaakin tekemistä kuin tapella jonkun xbox-tuen kanssa, kuten valittaa netissä jonkun xbox-tuen kanssa tappelusta. Mutta oikeasti, miten tuo voi olla niin vaikeaa? Monikohan tuota kultajäsenyyttä maksaa ihan vain siitä syystä että tuo tilauksen peruminen on tehty noin hankalaksi.

Jos joku on tuota perumassa, niin ilmeisesti tuo 'automaattinen uudistaminen' menee pois päältä kun syöttää koodin etukäteen maksetusta kulta-ajasta. Tai ainakin näin minulle puhelintuessa sanottiin, tiedä taas sitten. Jos tuo toimii niin on varmasti helpoin tapa.

Jos joku on tuota perumassa, niin ilmeisesti tuo 'automaattinen uudistaminen' menee pois päältä kun syöttää koodin etukäteen maksetusta kulta-ajasta. Tai ainakin näin minulle puhelintuessa sanottiin, tiedä taas sitten. Jos tuo toimii niin on varmasti helpoin tapa.

Jos en väärin muista, niin multa taitaa löytyä 48h kulta koodi. Pitääkin kokeilla syöttää se jos vaikka toimisikin noin.

Ei mene. Testattu on.

Uteliaisuuttani kävin katsomassa omia asetuksiani ja ei ollut enää automaattinen uusiutuminen päällä. Koskaan en siis ole mihinkään soittanut enkä mitään muuttanut. Maaliskuussa laitoin 12kk koodin sisään ja ilmeisesti siinä samalla sitten mennyt tuo pois päältä. Sitä en tiedä vaikka menisi taas itsestään päälle kun tuo aika loppuu:rolleyes:

Poistakaa omat luottokorttitiedot livestä jos ahdistaa.

Poistakaa omat luottokorttitiedot livestä jos ahdistaa.
No can do, yritetty on. ;) Mun kultatiliin liitetty Visa suljettiin, ja sen seurauksena alkoi tulla "uusi korttitietosi tai tili suljetaan" -viestejä. Oli pakko syöttää toisen Visan tiedot. Irkkituttu kertoi, että se ei totellut, joten koko Gamertag suljettiin pysyvästi. Ei edes tekninen tuki voinut avata.

Maaliskuussa laitoin 12kk koodin sisään ja ilmeisesti siinä samalla sitten mennyt tuo pois päältä. Sitä en tiedä vaikka menisi taas itsestään päälle kun tuo aika loppuu:rolleyes:
Käsittääkseni tuo automaattinen uusiminen menee päälle vain, jos ostaa Live-aikaa tiliinsä liitetyllä luottokortilla. Eli jos käyttää prepaid-kortteja, ei Gold-tilaus jatku automaattisesti ajan päätyttyä.

Se tässä siis närästää, että jos kerran "erehtyy" ostamaan vaikka vain kuukaudenkin Live-aikaa luottokortillaan, on tilauksen peruuttaminen tehty turhan vaikeaksi. Kun tilaaminen kerran onnistuu ihan suoraan konsoliltakin, pitäisi se olla mahdollista myös perua yhtä helposti. Nyt olen itsekin tuossa automaattinalkissa siihen asti, että saan soitettua lahden toiselle puolelle asiakaspalveluun.

Ylös Bottom