Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Kisat 2008 (NHL08)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Joo
Ihme pätkimistä tai jumitusta paremminki ? ois ollu kiva ottaa pien ennakko illan otteluun. En osaa sanoo mikä vikana? mul ei oo ollu muis peleis ongelmia.
EDIT Norjan kaa oli ihme juttu alko kahe minsa kohal se sama et ukot tulee alotuksee ja sit ne tulee uudestaa jne jää levy pyörii paikoilee ikäänkuin

Olis ollu kisojen nopein maali veikkaan ammuin heti melkee maalin mut tää on tätä
ei kai mun stardust demon päivitus sotkenu konetta vai onks se tei yhteyksis?

JUMA nut ei onnannu saksaa vastaakaa pitääkö deletoida se stardust
koska sitä enne kaikki toimi

Joo Onnistuko KOURAlla pelaamine muita vastaa. Mulla ei nyt toiminu suomee, norjaa eikä Kouraa vastaa tähä asti toiminu ku unelma

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olipa kivat pelit Slovakiaa vastaan. Slovakit olivat 3 kertaa nopeampia kuin latvialaiset. Pelaajien tasoeroon nähden väänsin omasta mielestä ihan hyvät pelit, ja kun vielä oli vastassa miesylilaidan niin jees. 3. ottelussa olin jo yllättää, mut 5 viimeistä minuuttia olivat liian pitkät kokemattomalle latvialle. 2. ja 3. oli jo ihan hyviä pelejä, mut ei tossa mitään järkeä ole, että ei oo mahdollisuutta päästä edes sinisen yli hallitusti. Ne 5-12 maalipaikkaa olivatkin sitten aina vaarallisia. Slovakeilla taas oli jatkuvalla syötöllä vaarallisia paikkoja, ja aina niistä joku menee sisään.

Alkoi naurattaan 3. pelissä ku tilanne oli 3.erässä 1-1 ja 10 min jäljellä niin piti jo miesylilaidan pistää slap-passeja luukulle ku ei muuten kiekkoa maaliin saanut. Onneks sain mailaa tai miestä väliin. Noi pitäis poistaa 09stä. 2.ottelun 4-1 maalikin syntyi tuolla kikalla. Normi syöttö ei olis ikinä mennyt kulmasta takatolpalle, ku olin itse etukulmalla maila ojossa ja takana oli vielä toinen pakki. Mut näillä mennään.

Vaikka oli oma ukko 20m edellä niin slovakit tulivat molemmilta puolin ohi. Ja maalivahteina löytyy kaveri arvoilla 71 ja 70. Ainakin puolustaminen kehittyy tässä turnauksessa. Eli ens turnaukseen joko pelkät hyvät tai huonot tiimit.

slovakien arvot: H88 P88 M83. Lat H78 78 M71. overal 76 :D <- Kalpallakin on vissiin paremmat arvot :)

Mut voittoja lähdetään hakemaan, etenkin odotan innolla Norjaa, belarusta ja saksaa. Canada, usa ja venäjän kanssa ultra puolustus.

Olipa kivat pelit Slovakiaa vastaan. Slovakit olivat 3 kertaa nopeampia kuin latvialaiset. Pelaajien tasoeroon nähden väänsin omasta mielestä ihan hyvät pelit, ja kun vielä oli vastassa miesylilaidan niin jees. 3. ottelussa olin jo yllättää, mut 5 viimeistä minuuttia olivat liian pitkät kokemattomalle latvialle. 2. ja 3. oli jo ihan hyviä pelejä, mut ei tossa mitään järkeä ole, että ei oo mahdollisuutta päästä edes sinisen yli hallitusti. Ne 5-12 maalipaikkaa olivatkin sitten aina vaarallisia. Slovakeilla taas oli jatkuvalla syötöllä vaarallisia paikkoja, ja aina niistä joku menee sisään.

Alkoi naurattaan 3. pelissä ku tilanne oli 3.erässä 1-1 ja 10 min jäljellä niin piti jo miesylilaidan pistää slap-passeja luukulle ku ei muuten kiekkoa maaliin saanut. Onneks sain mailaa tai miestä väliin. Noi pitäis poistaa 09stä. 2.ottelun 4-1 maalikin syntyi tuolla kikalla. Normi syöttö ei olis ikinä mennyt kulmasta takatolpalle, ku olin itse etukulmalla maila ojossa ja takana oli vielä toinen pakki. Mut näillä mennään.

Vaikka oli oma ukko 20m edellä niin slovakit tulivat molemmilta puolin ohi. Ja maalivahteina löytyy kaveri arvoilla 71 ja 70.
Ainakin puolustaminen kehittyy tässä turnauksessa. Eli ens turnaukseen joko pelkät hyvät tai huonot tiimit.

slovakien arvot: H88 P88 M83. Lat H78 78 M71. overal 76 :D <- Kalpallakin on vissiin paremmat arvot :)

Mut voittoja lähdetään hakemaan, etenkin odotan innolla Norjaa, belarusta ja saksaa. Canada, usa ja venäjän kanssa ultra puolustus.

Alko turhautuminen tossa viimisessä matsissa ni piti slappeja koittaa muttei kyl ykskään niistä onnistunu vikassa matsissa. Yleensä kyllä koitan noita välttää :rolleyes: Riippuu tilanteesta :D Oon koko Nhl:n aikana ehkä 5 maalia tehny tolla tavalla.

Ja slovakien arvot ainakin mulla on 88,86,80 ja kuten sanotaan nopeat syö hitaat :p
Slovakit otinkin just sen takia, kun niitten hyökkäys on suht nopea. En viittinyt Kanadaa ottaa, kun se olis ollu jo liian hyvä.
Slovakeillakin puolustuksessa pari kivitalon kokosta kaveria Majesky ja Juricina jotka on aivan hävyttömän hitaita.
Ja aina kun tulee hyökkäys saa pelätä et se Stana imasee sen kiekon sinne reppuun, kun ei tuo molaripeli ole Slovakian vahvimpia alueita.

Mut täydet pisteet jätkälle kyllä puolustuspelaamisesta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo Onnistuko KOURAlla pelaamine muita vastaa. Mulla ei nyt toiminu suomee, norjaa eikä Kouraa vastaa tähä asti toiminu ku unelma

Itellä ainakin onnistuu kouran mutantteja vastaan pelaaminen, mutta suomea ja norjaa vastaan rupee jumittamaan joka kerta.

Olisko kukaan halukas ottaa klo 11 peliä?:D

Onko tuo slap-passi tuo kun menee ihan sinne nollakulmaan siitä syöttää maalille ja vaikka kuinka monta omaa siellä huitoo mailoillaan niin lähes aina se maali syntyy?:o

Olisko kukaan halukas ottaa klo 11 peliä?:D

Onko tuo slap-passi tuo kun menee ihan sinne nollakulmaan siitä syöttää maalille ja vaikka kuinka monta omaa siellä huitoo mailoillaan niin lähes aina se maali syntyy?:o

Ihan sama mistä sen syöttää yleensä se menee läpi jossei pelaaja heittäydy eteen, pelaa jotain top100 joukossa olevaa vastaan onlinessa niin näät miten se tehdään :D Siellä ei muulla tavalla kaverit enää maaleja teekään.

Ihan sama mistä sen syöttää yleensä se menee läpi jossei pelaaja heittäydy eteen, pelaa jotain top100 joukossa olevaa vastaan onlinessa niin näät miten se tehdään :D Siellä ei muulla tavalla kaverit enää maaleja teekään.

Siis kun pelaan sua vastaan niin näen sen:p

Ei se mitn, MYL. Ottaahan se aina luonteelle hävitä. Mut joukkueiden tasoero oli niin valtava, että ei oikein pelaamaan pystynyt. Ikinä en oo aikaisemmin omassa päässä leiponut kiekkoa ja sun virheistä sit pääsin syöttelemällä alueelle. Mut treenin kannalta on hyvä pelata Latvialla, koska normaalit jutut eivät tolla joukkueella oikein onnistu, kuten sinisen yli luistelu.

Jätkän pakit melkoisia jyriä. Majesky oli niitä harvoja joihin latvian parilla kaverilla riitti nopeus ohittaa harhautuksella. Muuten mun hyökkääjät makasa sun sinisellä runkosuorana. Monesti en ehtiny edes heittää kiekkoa päätyyn ku jätkä ajo pystyyn. Vaikka näennäisesti aikaa olisi ollut vaikka kuinka paljon :D

Mut tuntuu siltä, että olisin pikkuisen saanut sua pelillisesti kiinni, tai sit en :)

Hyvät pelit. Olisin halunnut vielä 4 pelin pelata sua vastaan, ku koko ajan alkoi mennä tasaisemmaksi.

Tänään peli seuraa tarjolla 15->

Moi voisin nyt pelaa ainaki yhen pelin
Jos karpaasi haluaa 11 maissa matsia ni meen sillo uudestaa aulaan kattelee harjottelen nyt hetken ku ei ketää näy

Ei se mitn, MYL. Ottaahan se aina luonteelle hävitä. Mut joukkueiden tasoero oli niin valtava, että ei oikein pelaamaan pystynyt. Ikinä en oo aikaisemmin omassa päässä leiponut kiekkoa ja sun virheistä sit pääsin syöttelemällä alueelle. Mut treenin kannalta on hyvä pelata Latvialla, koska normaalit jutut eivät tolla joukkueella oikein onnistu, kuten sinisen yli luistelu.

Jätkän pakit melkoisia jyriä. Majesky oli niitä harvoja joihin latvian parilla kaverilla riitti nopeus ohittaa harhautuksella. Muuten mun hyökkääjät makasa sun sinisellä runkosuorana. Monesti en ehtiny edes heittää kiekkoa päätyyn ku jätkä ajo pystyyn. Vaikka näennäisesti aikaa olisi ollut vaikka kuinka paljon :D

Mut tuntuu siltä, että olisin pikkuisen saanut sua pelillisesti kiinni, tai sit en :)

Hyvät pelit. Olisin halunnut vielä 4 pelin pelata sua vastaan, ku koko ajan alkoi mennä tasaisemmaksi.

Tänään sitten runkosarjan Giganttien taisto klo 15.00 alkaen :D
Valko-Venäjä - Latvia

Moi voisin nyt pelaa ainaki yhen pelin
Jos karpaasi haluaa 11 maissa matsia ni meen sillo uudestaa aulaan kattelee harjottelen nyt hetken ku ei ketää näy

Joo otetaan vaan.:D
Otetaanko kaikki kolme?
Kuinka kokenut sä muuten olet tässä pelissä?:p
Niin voin jo aloittaa matemaattiset laskut kuinka monella häviän sulle :D

Mulla menee aina yliyrittämiseks jos pitkään on tasoissa niinkun eilen, mut sitten kun sain sen toisen maalin ni peli meni loppuajan aika paljon rennommin ja siitä tuliki sitten ne 3 maalia aika nopiasti. On inhottava pelata tollasta kilpikonnapuolustusta vastaan :D

Slovakialla on kyl kova pakkikalusto löytyy sitä kokoa ja sitten näitä ketteriä kavereita esim. Visnovsky jolla pyörittää helposti vastustajan joukkuetta vaikka yksinään.

Yleensäkin mulla on ne hyökkäysalueajat siellä aina yli 12 minuutin, mutta yks osa-alue on tässäkin pelissä missä olen täysin susi... nimittäin ALOTUKSET:D

Moi

Joo ehdin jo lopetella en huomannu sun vastausta (karpaasi) palaan taas viimeistää illemalla aulaan ja kaikki voivat sitten haastaa mua jotka ei oo pelannu mua vastaa. jos ehdin niin vilasen tilannetta aikasemminki.

Pelitaidoista...Jaa no sanotaa et skillstikki on ollu kovin haastavaa opeteltavaa ja toiseksi varmaamulla turneen pahimmat maalierot eli pari pelii tullu kunnolla pataa ja yks tehty. Mutta veikkaan että vastassa olleet tämän porukan kovimmat kundit ; ) Eli lähetää siitä että Sundiniin luotetaan => taidan laittaa kahtee ketjuun :)

Haaste hyväksytty, Karbaasi. taidanpa käydä tekemässä tutkimustyötä sun joukkueesi suhteen. Sun ei tarvi, sillä paras ukko on 78 arvoinen. Loput 76-68 :) eikö valko-venäjällä ole aika hyvä veska? Ja jokunen "kova" hyökkääjä?

Ei ole Latvia sellainen joka se on oikeasti... Eli taklaus voimaa ei ole ollenkaan? Tai sit slovakiaa vastaan en ehtinyt taklata ku kaverit oli jo menneet ohi :D Seläntakana kun luistelee niin vaikea taklata!

Millos Kanala sais vastustajat jäälle?
Harjottelut on jätetty väliin, niin jätkillä riittää enemmän nälkää nääs :p

Nyt ollaan henkisesti valmistauduttu ja valmiina taisteluun.
Laitan änärin sisään ja meen odottaa kutsuja;)

Jassooo ja USA:ta vastaan taas kosahit alku metreillä. Mikähän tässä nyt mättää ku normi Online pelit toimii ku unelma ja sitte tämän liigan pelit ei millään?

Ylös Bottom