Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Kisat 2008 (NHL08)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Josko joku vois jeesata, notta miten noi syötöt saa perille, meikällä ne ei koskaan mee... muut kyllä saa syöttönsä perille, vaikka oisin kuinka syötön välissä :o

Kanada - Slovakia 1- 14, kuudennen maalin jälkee meni hermot, mikää ei onnistu, ei syötö eikä mitään! Ihan sama siis mitä tein, joten kuudennen maalin jälkee aina ku Slovakit tulee hyökkäämään, ni otin moken pois :D

Kanada - Slovakia 1- 14, kuudennen maalin jälkee meni hermot, mikää ei onnistu, ei syötö eikä mitään! Ihan sama siis mitä tein, joten kuudennen maalin jälkee aina ku Slovakit tulee hyökkäämään, ni otin moken pois :D

Sinä senkin typerys :p

Ekan erän alku oli sulta ihan hyvää kiekkoa

Pitää karbaasi käydä mutka, mut otetaan heti miten se kolmas peli.

Jumakekkuli, noita karbaasia vastaan pelattuja otteluita. Parempia trillereitä kuin suomi-ruotsi-ottelut. eka peli 1-2 ja. karbaasille ja toinen mulle 2-1. Kädet tärisee vieläkin ja sydän hakkaa. AIVAN mahtavia pelejä, vielä kun joukkueetkin ovat tasaiset. Ei hitto sentään. Tappiot pelottaa, koska niistä saa kuulla kuukausi tolkulla, mut parempia ja nautittavampia pelejä saa hakea. Huh huh! 2. ottelun 3. erä oli kyllä Latvialaisten näytöstä. 7min oli hyökkäysaika!!! Yhdessä erässä. kahden erän jälkeen karbaasi johti 3.02 ja mulla 2.46. Peli loppui niin 5.21 ja mulla 10.31!

Kyllä polttelee se viimeinen peli. Nyt kun pelit meni 1-0-1 ja sulla 1-1-0 niin sä saat viimeisen pelin kotona, vai haluatko? Tuun heti online ku pääsen takas niin heitä kutsua. Sen jälkeen kaikki saavat heittää vapaasti kutsua niin pelataan otteluita alta pois...

Siis täh, pelataaks tässä niiku kaks kertaa joka joukkuetta vastaan :eek:

siis kaks voittoa tarttee ennen ku voi hyvästellä vastustajan :confused:

Eiku KOLLLMEEEE :eek:

edit: tai teidän huippumaiden olisi syytä ottaa 3. voittoa multa, karbaasilta ja kuka sillä norjalla pelasikaan. Voitte olla varmoja, että saatte kuulla jos häviätte, KAUAN! Vai Kardaani, baasi :D

Toivottavasti tulee useampikin tällainen taistelupari kuin minä ja Karbaasi. Ymmärrän, että karbaasi on ollut viime aikoina hiljaa, ku noiden voittojen suhteen on ollut aika hiljaista :D Mietin, että me ei nyt voida millään ilmeellä päätyä tasatilanteeseen, joten viimeisessä ottelussa on panoksena TODELLA paljon. Paineita Karbaasi, paineita :) Aion pelata 0-0 :p

Olipahan maalijuhlat karpaasia vastaan 33-4 kolmen matsin yhteistulos :p

aattelin näyttää sulle siinä viimesessä maalissa et mimmonen se slappi syöttö on :D

Ja timppa tässä pelataan eka runkosarja ja sitten vasta nuo pudotuspelit

Kohta olen aulassa, mitalit kaulassa ja teidän arkut naulassa *runosuoli* :cool:

Olipahan maalijuhlat karpaasia vastaan :p

aattelin näyttää sulle siinä viimesessä maalissa et mimmonen se slappi syöttö on :D

Heh! Onnistui vissiin? Toi pitäis olla banned tällaisissa turnauksissa. Oon nyt kokeillut tietokonetta vastaan ja aika tappavalla % tulee maaleja. Realismi kaukana jos pelit menee slap-passeihin...:mad:

Jaa, mä luulin, että pelataan ihan silleen oikeesti, kuten MM-Kisoissa pelataankin :rolleyes:

Heh! Onnistui vissiin? Toi pitäis olla banned tällaisissa turnauksissa. Oon nyt kokeillut tietokonetta vastaan ja aika tappavalla % tulee maaleja. Realismi kaukana jos pelit menee slap-passeihin...:mad:

Juu mut en tehny kun yhen slapin ihan vaan näyttääkseni karpaasille mikä se on, kun se tuota kyselli aikasemmin.
Tilanne oli siin vaiheessa 12-3 Kaikki muut 32 maalia tuli ihan reiluin keinoin ;)

Mä meen ny tonne kaukaloon ;)
Eihän kukaa haluais tasaista matsia, ilman että nöyryttää meikää taas :rolleyes:

Kerbele!

Aivan käsittämätöntä menoa! Viimeinen peli jatkoajan jälkeen Karbaasille 4-3. Tiesin, että olen tuhoon tuomittu ku sain sen jäähyn 17sek. ennen normiajan loppua. Jatkoajalla 4-3 tilanteessa karbaasi on elementissään. Oli mulla paikkoja YV:llä. Kaikki vedot ohi tai johonki pelaajaan. Kaikissa peleissä voiton ja häviön raja oli todella pieni.

Mahtava muutenkin pelata jätkää vastaan ku pelityylit ovat täysin erilaiset. Aina annoin sun vapaasti tulla sinisen yli ja sit iskin iholle. Ja joka kerta kun viivan ylitit niin pulssi nousi 170. Tais olla tunne samanlainen ku pääsin alueelle ja mylly oli valmis. Aika juoksepuolustus taktiikka oli sulla :D

Hyvät pelit. Toivottavasti päästään playareihin ja siellä 1.kierroksella vastakkain :D

Tässä ei vissiin pisteitä lasketa vaan voitot? Vanhalla pistelaskulla pisteet olisivat menneet tasan 2.

Timppa mä oon halukas pelaan. Nähdään 7,34min päästä.

En pääsekään, ku tulee vieraita. Ja oon niin MAASSA ku hävisin... :D

Juu mut en tehny kun yhen slapin ihan vaan näyttääkseni karpaasille mikä se on, kun se tuota kyselli aikasemmin.
Tilanne oli siin vaiheessa 12-3 Kaikki muut 32 maalia tuli ihan reiluin keinoin ;)

Miten se karbaasi noin isosti selkään otti? Nyt alkaa tuntumaan, että mähän pelasin sua vastaan perkuleen hyvin. Paitsi ekan pelin. Sen verta värikkäitä turpajuhlia on sulla ollut :D

Ylös Bottom