Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Kisat 2008 (NHL08)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Miten se karbaasi noin isosti selkään otti? Nyt alkaa tuntumaan, että mähän pelasin sua vastaan perkuleen hyvin. Paitsi ekan pelin. Sen verta värikkäitä turpajuhlia on sulla ollut :D

6-0 tilanteessa into loppui ja koetin keksiä jotain muuta....
Nyt muuten osaan kohtalaisesti pelata varpaillani:D
Timppa voin ottaa sua vastaan yhen pelin

Ei helvetti mitä Joutsenen näköisiä kummituksia Kouralla on kentällä :D:D:D

Miten se karbaasi noin isosti selkään otti? Nyt alkaa tuntumaan, että mähän pelasin sua vastaan perkuleen hyvin. Paitsi ekan pelin. Sen verta värikkäitä turpajuhlia on sulla ollut :D

Sä ja topias olette ollu kaikkein pahimmat vastustajat, muita vastaan oonki sitten saanu sen kymmenisen maalia tehtyä :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

ei ne joutsenet ainakaa mua auta pelaamisessa pikemmikin hidastaa pelaamista , en tiä ku ne tulee vaa sillo ku pelaan saksalla :D KAUHEE BUGI

mä en valitvasti kerke tänä enä pela lätkä, pitä mennä ulos kera tyttärien... :eek:
Ilala minä pela kyllä, kotia sekä futista :p

On tää kyllä hirveäää! Karbaasia vastaan sai pelata jääkiekkoa, mut sit tuli usa vastaan. 0-5 ja 0-3. Ei voi mitään vaikka kuinka ultra puolustaa. Joku rannari tai takatolpalle onetimeri menee aina sisään. Omat maalipaikat kortilla ku vihulla on hitainki mies 3. kertaa nopeampi. Sit joukkueen kruunaa läpipasha mokke, jolle ei tarvi olla häävi veto, että uppoaa. Oravanpyörä on siis valmis :D

Pitää olla ens kerralla nopeampi ja saalistaa kunnon joukkue. Ei noita YBERjoukkeita vastaan ole edes kiva pelata ku mun ukot on niin hitaita, että ne ei ehdi edes taklata. Ja hyökkäyspäässä kaveri saa tehdä aivan hirveitä virheitä niin vielä ehtii luistella mun hyökkääjän kiinni. 2vs1 tilanteissakaan ei voi kuin sinisen jälkeen vetää. Persiistä koko rupusakki.

edit: sitä alkaa tunteen itsensä ihan paskaksi pelaajaksi...

On tää kyllä hirveäää! Karbaasia vastaan sai pelata jääkiekkoa, mut sit tuli usa vastaan. 0-5 ja 0-3. Ei voi mitään vaikka kuinka ultra puolustaa. Joku rannari tai takatolpalle onetimeri menee aina sisään. Omat maalipaikat kortilla ku vihulla on hitainki mies 3. kertaa nopeampi. Sit joukkueen kruunaa läpipasha mokke, jolle ei tarvi olla häävi veto, että uppoaa. Oravanpyörä on siis valmis :D

Pitää olla ens kerralla nopeampi ja saalistaa kunnon joukkue. Ei noita YBERjoukkeita vastaan ole edes kiva pelata ku mun ukot on niin hitaita, että ne ei ehdi edes taklata. Ja hyökkäyspäässä kaveri saa tehdä aivan hirveitä virheitä niin vielä ehtii luistella mun hyökkääjän kiinni. 2vs1 tilanteissakaan ei voi kuin sinisen jälkeen vetää. Persiistä koko rupusakki.

edit: sitä alkaa tunteen itsensä ihan paskaksi pelaajaksi...

Täytyy kyllä antaa tunnustusta latvian kilpparipuolustukselle.

Jätkällä oli varaa välillä pistää leikiksi puolustamisen kanssa! Arvaa ottiko luonteen päälle? Kaikki miehet syöksyivät hyökkäysalueella kuin futistuuletuksessa konsanaan. Omien miesten liikkeet ovat kuin hidastetusta elokuvasta. Sinistä päin ku luisteli, niin normaalisti olisin ollut jo pitkällä sun aluetta, mut nyt puolustajat tulivat kuin tuulispäät ja BANG! Siihen jäätiin.

Muutenkin hauskoja tilanteita. Olin sun maalin takana yksin kiekon kanssa. Jätkä lähti kiertään maalin taakse ja mä just kohti toista tolppaa. Ennen kuin olin tolpan toisella puolella niin jätkä oli jo kiertänyt mut kiinni ja BANG! Taas oltiin levynä jäällä :D

Ei viitsi koko peliä vetää pitkää päätyyn, ku kuitenki pääset niin monesti vetämään, et ainakin se yks menee. Toisessa pelissä oltiin samassa tilanteessa kuin MYL:iä vastaan. melkein kaksi erää 0-1 tilanteessa. Omalla YV:llä pääset yksinläpi ja peli selvä. Sit meni loppupeli hawaii-kiekoksi.

Ehkä seuraavassa turnauksessa päästään mittaan toistemme taidot.

En oikein innolla odota viimeistä kohtaamista...:o

juu ei siinä usa:n poikien tarvinnu koko pelii ihan täysillä vinguttaa:D.joukkueiden tasoero oli sen verran iso.

Koitan finaalin jälkee tulla pelailee jos ketää kiinnostaa...
lasten kanssa ei aina tiedä nyt nayttää toistaiseksi siltä et rauha saattaa olla maassa finaalin jällkee. Joudun varmaa headsetin jättää ku eile turnauksen avausmaalia tuuletin nii et herätin lapset sen jälkee oli hiukan hellasäröä ilmassa :)

nyt oisin Kanalan kanssa valmis, oiskos vastustajia jotka ei tee yli 3:ea maalia :D
Edit, odottelen tuohon kello 23:30 jonka jälkeen vaihtuu urheilulaji :p

Ylös Bottom