Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Kisat 2008 (NHL08)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Mo
Mun puolesta vaik otetaa siin pelei ristii enne mestariliigafinaalia. Eli yritän olla aulassa n 20.30 jos ei esteitä ilmaannu. Siel aulassa ei taida ola mitää tsättiä olis aika kätsä olla siel olemassa.Ottakaa te vaik eka yks ja sit vaik tei voittaja haastaa mut jne käväsen saunassa viel äkkii täs.

Pitääks tos tosiaa aina ladata päivityksii ku alottaa uudestaa onlineistunnon

JOO toissapäivänä alko jo peli kulkee ja nyt oli taas nappulat ihan hakusessa ! veskarin tekemä oma maali 1-3 oli ratkaseva tekijä alko ottaa sen verra pattii et homma hajos lopullisesti no hetken huilaus sit uudestaa aulaan...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Miks mulla ei lämärit nouse pitääks tos eriksee laittaa asetukset et manuaali tähtäys????
Vitti lauoin vaik kui paljo sit kaveri taas kerra maalilla ja nostaa yläpörsää aina. Meissil ei noussu kiekko vaik kui vääns ? vai onko se vaa huonoutta ? Alkaa pikkuhiljaa ottaa pattii !

Ihan hyvin meni pelit, vaikka eka peli jäätyikin mulla siihen pelaajavalintaan:rolleyes:
Tuutko vielä pelaamaan sen yhen vai lopetitko tältä päivältä?

No voisha sitä tulla mut sanoppa pitääks se laukasu valita eriksee manuaalitähtäyksee

Lataako sulla/ teilla aina kokoonpaniót ku pelin sammuttaa välissä ja tulee takas ni ekassa pelissä aina lataa kokoonpanoja ja yleensä pelit jäätyy valikkoon sillo ku mä haastan ja lataan kokoonpanot siin eka setissä

Kävi sama homma mulla latas kokoonpanot ku haastoin sut ja heti jääty valikoihin

EI NOUSE VEDOT

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kts peleistä:)
Mun pleikkari ei oikein pidä sun haasteista kun taas jäätyi pelaajavalikkoon:D
Mun ei tarvitse ladata kokoonpanoja uudestaan kun menen pois:p

Outo homma mä joudun ain lataa ne uudestaa ku käynnistän pelin uudesta. Pitäskö tehä joku talletus välissä. Joo ja nimenomaa sillo jäätyy ku mä teen haasteen ja se lataa siin samalla neasetukset ens
No kävin reenaa vetoja reeneissä ainaki nousee kai se on sit kisajännitys ku ei sundinit ja kumppanit sa kohoo.

Joo kiitos peleistä oonki pelannu kaikkia kolmea kärkijoukkuetta vastaa et eiköhä pitäs alkaa tasottumaa kohta toivottavasti reeni on ollu ainaki kovaa :)

Outo homma mä joudun ain lataa ne uudestaa ku käynnistän pelin uudesta. Pitäskö tehä joku talletus välissä. Joo ja nimenomaa sillo jäätyy ku mä teen haasteen ja se lataa siin samalla neasetukset ens
No kävin reenaa vetoja reeneissä ainaki nousee kai se on sit kisajännitys ku ei sundinit ja kumppanit sa kohoo.

Joo kiitos peleistä oonki pelannu kaikkia kolmea kärkijoukkuetta vastaa et eiköhä pitäs alkaa tasottumaa kohta toivottavasti reeni on ollu ainaki kovaa :)
Minä "Kärkijoukkue" ?!:p:D

moi
olisko kohta pelejä? voisin kahvittelun jälkee ysii asti pelailla sit LOST ja Euroviisut :)

Huomenna 21-> niin pitkää kuin silmät pysyy auki, TAI kun palaa taulu latvialaisten kanssa. Tänään yritin otettiin taas ottaa peconen? kanssa ottelua aulassa ja sama juttu. Kaverit vaan valmistautuvat aloitukseen. Kenenkään muun kanssa ei ole mitään ongelmia.

Pelasin sit pari arvo ottelua. 2-1 suomalaista vastaan ja sit oli joku *#%#¤& jänkki, joka lopetti ku löin 4-0 taululle ja sain vielä YV:n. Ärsyttää tollaiset. Aika tiukka alkaa olemaan oma puolustuspelaaminen, mut maalin teko vielä tökkii, oikeastaan rauhassa hyökkäysalueelle pääseminen tuottaa ongelmia. Sit ku oon alueella niin saan myllyn pyöriin. Karbaasi tietää mitä mun mylly tarkoittaa. :) En vaan saanut karbaasia vastaan tehoja myllystä huolimatta.

Mut lupaan taistella Latvialla viimeiseen peliin asti, toivottavasti riittää 8 parhaan joukkoon.

Huomenna 21-> niin pitkää kuin silmät pysyy auki, TAI kun palaa taulu latvialaisten kanssa. Tänään yritin otettiin taas ottaa peconen? kanssa ottelua aulassa ja sama juttu. Kaverit vaan valmistautuvat aloitukseen. Kenenkään muun kanssa ei ole mitään ongelmia.

Pelasin sit pari arvo ottelua. 2-1 suomalaista vastaan ja sit oli joku *#%#¤& jänkki, joka lopetti ku löin 4-0 taululle ja sain vielä YV:n. Ärsyttää tollaiset. Aika tiukka alkaa olemaan oma puolustuspelaaminen, mut maalin teko vielä tökkii, oikeastaan rauhassa hyökkäysalueelle pääseminen tuottaa ongelmia. Sit ku oon alueella niin saan myllyn pyöriin. Karbaasi tietää mitä mun mylly tarkoittaa. :) En vaan saanut karbaasia vastaan tehoja myllystä huolimatta.

Mut lupaan taistella Latvialla viimeiseen peliin asti, toivottavasti riittää 8 parhaan joukkoon.

Ei ne Jenkit oo ainoita tai siis on ehkä ainoita jotka lopettaa pelit ku joku latoo 4-0 tauluun, mun on tehny monta kertaa miel lopettaa pelit ku taulu näyttää tyyliin 5-1 ja ku syötöt tai mitkää ei onnistu mitenkään... no ehkäpä mun pelaajat Kanadalaiset siis on täällä onnistunu muutakin oppimaan, ku uimaan :D

Mikä mylly?:p
Siis se kun sä pääset alueelleni ja alat syöttelee tyypiltä toiselle ja mä hämmästyksissäni vaan tuijotan sun pelaajia, mutta mokkeni pitää mun pystyssä ja sitten vetäisin pitkän syötön mokella kärkkyvälle hyökkääjälleni ja läpäristä teen maalin.:cool:

Kyllä, sun mylly on vaarallinen ja pelätyy kautta maan:D

Tänään yritin otettiin taas ottaa peconen? .

Joo niin näytti tekevän, meinas taas palaa käämit koko hommaan. Säätelin sit taas aikana hammasta purren reitittimiä ja poistelin kovalevyltä kaikki NHL2008 setit paitsi profiilia. Nyt näyttäs siltä että peli toimii moitteettomasti. Lataus ajatkin on pienentyneet. Tiiä sitten sotkiko jotku kokoonpano tallenukset sun muut sitä settiä, mutta tänään voisin kokeilla pelailla taas....

Ainon olla koko illan online tilassa. Jos turnauksessa ei ole elämää niin hyökkään aulaan haastaan porukkaa. Voitais samalla mitata toistemme taitotasot.

Ja karbaasille... Tais niitä tolppia ja läheltä ohivetojakin olla puolen tusinaa.. Riparit jäi mulle. Mut se sun läpisyöttö oli legendaa ku summeri pelasti sut. Ens kerralla mä saan olla se haastaja ja sä joudut elään pelossa, että otan sun kruunun takas Ouluun. Jatkoajalle en uskalla enää sun kanssa mennä, vaan peli pitää olla selvä ennen sitä. Rankkareissa viimeistään häviän sulle, ku niissä oon ihan pasha. :D

Oliskos Norja, Venäjä tai Kanada halukas ottamaan matsia tänään?

Kaikkia muita vastaan oon tainnu pelit pelatakin jo kai...

Ainon olla koko illan online tilassa. Jos turnauksessa ei ole elämää niin hyökkään aulaan haastaan porukkaa. Voitais samalla mitata toistemme taitotasot.

Ja karbaasille... Tais niitä tolppia ja läheltä ohivetojakin olla puolen tusinaa.. Riparit jäi mulle. Mut se sun läpisyöttö oli legendaa ku summeri pelasti sut. Ens kerralla mä saan olla se haastaja ja sä joudut elään pelossa, että otan sun kruunun takas Ouluun. Jatkoajalle en uskalla enää sun kanssa mennä, vaan peli pitää olla selvä ennen sitä. Rankkareissa viimeistään häviän sulle, ku niissä oon ihan pasha. :D
Minulla on nääs onnetar puolellani:p

Ylös Bottom