Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olisikos tänään pelejä?
No voisha sitä tulla mut sanoppa pitääks se laukasu valita eriksee manuaalitähtäyksee
Minä "Kärkijoukkue" ?!Outo homma mä joudun ain lataa ne uudestaa ku käynnistän pelin uudesta. Pitäskö tehä joku talletus välissä. Joo ja nimenomaa sillo jäätyy ku mä teen haasteen ja se lataa siin samalla neasetukset ens
No kävin reenaa vetoja reeneissä ainaki nousee kai se on sit kisajännitys ku ei sundinit ja kumppanit sa kohoo.
Joo kiitos peleistä oonki pelannu kaikkia kolmea kärkijoukkuetta vastaa et eiköhä pitäs alkaa tasottumaa kohta toivottavasti reeni on ollu ainaki kovaa![]()
Huomenna 21-> niin pitkää kuin silmät pysyy auki, TAI kun palaa taulu latvialaisten kanssa. Tänään yritin otettiin taas ottaa peconen? kanssa ottelua aulassa ja sama juttu. Kaverit vaan valmistautuvat aloitukseen. Kenenkään muun kanssa ei ole mitään ongelmia.
Pelasin sit pari arvo ottelua. 2-1 suomalaista vastaan ja sit oli joku *#%#¤& jänkki, joka lopetti ku löin 4-0 taululle ja sain vielä YV:n. Ärsyttää tollaiset. Aika tiukka alkaa olemaan oma puolustuspelaaminen, mut maalin teko vielä tökkii, oikeastaan rauhassa hyökkäysalueelle pääseminen tuottaa ongelmia. Sit ku oon alueella niin saan myllyn pyöriin. Karbaasi tietää mitä mun mylly tarkoittaa.En vaan saanut karbaasia vastaan tehoja myllystä huolimatta.
Mut lupaan taistella Latvialla viimeiseen peliin asti, toivottavasti riittää 8 parhaan joukkoon.
Huomenna 21-> niin pitkää kuin silmät pysyy auki, TAI kun palaa taulu latvialaisten kanssa. Tänään yritin otettiin taas ottaa peconen? kanssa ottelua aulassa ja sama juttu. Kaverit vaan valmistautuvat aloitukseen. Kenenkään muun kanssa ei ole mitään ongelmia.
Pelasin sit pari arvo ottelua. 2-1 suomalaista vastaan ja sit oli joku *#%#¤& jänkki, joka lopetti ku löin 4-0 taululle ja sain vielä YV:n. Ärsyttää tollaiset. Aika tiukka alkaa olemaan oma puolustuspelaaminen, mut maalin teko vielä tökkii, oikeastaan rauhassa hyökkäysalueelle pääseminen tuottaa ongelmia. Sit ku oon alueella niin saan myllyn pyöriin. Karbaasi tietää mitä mun mylly tarkoittaa.En vaan saanut karbaasia vastaan tehoja myllystä huolimatta.
Mut lupaan taistella Latvialla viimeiseen peliin asti, toivottavasti riittää 8 parhaan joukkoon.
Tänään yritin otettiin taas ottaa peconen? .
Minulla on nääs onnetar puolellaniAinon olla koko illan online tilassa. Jos turnauksessa ei ole elämää niin hyökkään aulaan haastaan porukkaa. Voitais samalla mitata toistemme taitotasot.
Ja karbaasille... Tais niitä tolppia ja läheltä ohivetojakin olla puolen tusinaa.. Riparit jäi mulle. Mut se sun läpisyöttö oli legendaa ku summeri pelasti sut. Ens kerralla mä saan olla se haastaja ja sä joudut elään pelossa, että otan sun kruunun takas Ouluun. Jatkoajalle en uskalla enää sun kanssa mennä, vaan peli pitää olla selvä ennen sitä. Rankkareissa viimeistään häviän sulle, ku niissä oon ihan pasha.![]()