Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Kisat 2008 (NHL08)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Itse joudun sanomaan tälle päivälle ei. Olen 730-2130 töissä, uraputken vöissä. Huomenna ei ota sit kovasti päähän, ku kiekko tippuu jäähän. Ei oo mun vika, että maalissa on petteri punakuono. Omasta mielestä se on tähti, mut todellisuudessa lahjaton ja huono. Toivottavasti kuolis koko tiimi. Totta, on muuten luokaton myös tää mun riimi :D

Moi
Voisin ottaa nyt matsin oliko viel ketää hollilla ?
Ainii sanokaas kun mulla oli tilastoissa pari pelii enemmä mitä oon pelannu ni onko niistä peleistä tullu kuitenki tilastoihin kokonaine peli jossa yhteydet ei ole toimineet ja peli on katkennut ?

Moi
Ainii sanokaas kun mulla oli tilastoissa pari pelii enemmä mitä oon pelannu ni onko niistä peleistä tullu kuitenki tilastoihin kokonaine peli jossa yhteydet ei ole toimineet ja peli on katkennut ?

Se ketä katkasee sen matsin saa tappion siitä itelleen.

Moi

usa oottelee aulassa

Ok tuun pelaa
maalintekoa en hallitse näköjää kuteja uli jo kivasti ; )

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo olin ekaa kertaa johdossa HUH ku taistelin sit ku menit 1-3 johtoo tokassa pelissä ni voi sanoo et siihe selkäranka katkesi

Joo olin ekaa kertaa johdossa HUH ku taistelin sit ku menit 1-3 johtoo tokassa pelissä ni voi sanoo et siihe selkäranka katkesi

se toisen pelin kolmas erä oli aikamoista hurlumhei kiekkoo:). Siinä ei kumpikaan enään pahemmin keskittyny puolustamaan

Mistä saatais vielä 3pelaajaa turnaukseen niin olis kaikki 16 paikkaa täytetty. Meidän B-sarjalaistenkin peleihin tulis enemmän mieltä. Ei tarvis joka peliä hävitä (3-6) -( 0-1) :) Aion mä vielä jonku A-sarjalaisen vielä kaataa. Eli olkaa varuillanne :)

Oliko turnausrakenne nyt sellainen, että 8parasta pääsee playareihin, vai pääseekö kaikki?

Kanada oottaa sotaseuraa... eikä oota, Kanada ryntää jäille tässä juuri nyt, onko vapaaehtoisia vastustajia matkassa siellä?

Kanada perskule kävi häviämässä pelin ValkoRyssiä vastaan... tulos oli: 3 - 5, vikan Valkkari teki tyhjiin... :eek:
Ku kuudella jätkällä yritin saada tasoitusta, tosin, huonompi voitti, eka erä multa vaa meni reisille ja sen takia hävisin :o kolme nolla oli jo sillon, mutta sitte alko mun pyöritys :p

Kanada perskule kävi häviämässä pelin ValkoRyssiä vastaan... tulos oli: 3 - 5, vikan Valkkari teki tyhjiin... :eek:
Ku kuudella jätkällä yritin saada tasoitusta, tosin, huonompi voitti, eka erä multa vaa meni reisille ja sen takia hävisin :o kolme nolla oli jo sillon, mutta sitte alko mun pyöritys :p

Sähän pyysit tasaista peliä joten annoin sen sulle. :rolleyes:
Olisinhan mä voinut iskeä 4-6 maalia enemmän, mutta ajattelin olla tekemättä jottei sulta olisi peli-ilo mennyt:p

Mistä saatais vielä 3pelaajaa turnaukseen niin olis kaikki 16 paikkaa täytetty. Meidän B-sarjalaistenkin peleihin tulis enemmän mieltä. Ei tarvis joka peliä hävitä (3-6) -( 0-1) :) Aion mä vielä jonku A-sarjalaisen vielä kaataa. Eli olkaa varuillanne :)

Oliko turnausrakenne nyt sellainen, että 8parasta pääsee playareihin, vai pääseekö kaikki?
8

Jos tää mun COD vielä tilttailee ja jäätyy, niin mä tuun vielä jossain vaiheessa kaukaloon, toivottavasti vielä puolen yön aikoihin on vastustajia :o

Juu, Kanadan miehistö matkasi kylpylään rentoutumaan ja hakemaan uusia virikkeitä, jatkavat kuulemma perjantaina illal matseja pirteämpinä kuin koskaan :p:D

Olin tänään onlinessa, mut kukaan ei alkanut mua. Kiketzu tais olla venäjällä paikalla, mut henkisesti et ollut ku et hyväksynyt kutsua :)

Huomenna paremmalla tuurilla...

Juu, Kanadan miehistö matkasi kylpylään rentoutumaan ja hakemaan uusia virikkeitä, jatkavat kuulemma perjantaina illal matseja pirteämpinä kuin koskaan :p:D

Suosittelen kellukkeita uintireissuille, sillä jos oot yhtä huono uimaan ku pelaan niin 97% hukut :D

Ylös Bottom