Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Kisat 2008 (NHL08)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Onks mahdollista enää päästä mukaan?...melkein ihan sama mikä joukkue. Ottaisin vaikka sen Latvian, jos se vapaana on.:o
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Mukaan vaan, mut Latvia on mulla. Vapaana on huippumaista vielä Itävalta, Ukraina ja Japani :D Käy ottamassa joukkue ja illalla 21-> mua vastaan pelaan. Laitan sulle kohta YV:tä. 13/16 on täytetty, joten kiva ku tulee lisää näitä ns. b-joukkueita.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Onko siellä vielä sellaisia tiimejä mitä ei ole otettu? Slovenia?

E: eikö olisi järkevämpää pelata sillai, että saataisiin tuo 16 joukkuetta kasaan? Tulis vähän sisältöä pelata näillä pashoillakin tiimeillä, ja huiput sais lisää turpajuhlia.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Kanadalaiset on niiiin innoissaan, että oppi uimaan, joten pelit siirtyy lauvantaille :D
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Vieläkö mahtuisi mukaan? Ostin NHL:än juuri ja aika vihreä vielä olen, joten ihan mikä joukkue vaan käy.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Vieläkö mahtuisi mukaan? Ostin NHL:än juuri ja aika vihreä vielä olen, joten ihan mikä joukkue vaan käy.

Helposti, en kyllä muista mitä joukkueita on vapaana tällä hetkellä.....

Pate79: käydääks kokeileen aulassa pari matsia ku ei tuolla liigasas näytä ketää olevan?
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Olin 21-< linjoilla, mut hiiiljaista oli. Pelasin sit aulassa muita vastaan ja kivaa oli. Taas pari jamppaa pisti linjat poikki, ettei tule tappiota. Toinen 7.5sek. ennen loppua, ku löin tyhjiin 3-1 ja toinen 2. erässä kun oli pelattu 3min ja löin 4-0 taululle. Muuten oli tiukkoja pelejä, joista kertoo se, että lontoolaista vastaan tasoitin 2.1sek. ennen loppua ja voitin rankkareissa :D
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

MO
Mun piti olla pelaa koko ilta mut sit kaveri ilmotti et RockBand oli tullu tänää ni piti mennä tesmaa. Aika mahtava peli se on ! Rumpujen soitto oli iha huippuhommaa kyl ! Mut Mediumille oli pakko alistua vaikka entisenä rumpalina heti väänsin aluks hardille siit ei tullu mitää mut nyt menee jo offtopikkii eli huomenna enne euroviisui vois kokeilla tulla taas linjoille.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Kaikki muut kelpaa mut ei Japani...kokemusta löytyy. Mut huomenna pääsen pari otteluu pelaa ilmotelkaa, että millon vois pelata. Sori, kun oli vähän kiireitä tänä iltana ni en muistanu foorumia lukea. Mut eipä tuo varmaan hirveesti haittaa....:o
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Mo taas
Onko mitää muuta tapaa meil olla yhteyksissä joka ois vähä nopeempi? missasin ton peconen sit eile yöl ku luovutin ja aattelin et kaikki on jossai baanalla. Pystyykö siin mei turnausaulassa keskustelee heasetil niide kans joilla sellane on?

Joo koitan tulla tosiaa illemmal tulla taas pelailee ettei kenenkää tarvi siel aulassa funtsia et "Missä miehet ratsastaa?" :)
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Mä voisin taas siirtää persukseni aulaan iltasella. Ilmoitan tarkemman ajankohdan myöhemmin. Turnausaulassa ei voi keskustella, joka on syvältä. Ainoa tapa on melkein ilmoitella joku aika milloin on online ja sit jollain häläri systeemillä ilmoittaa tulevalle vihulle, että olisin valmis. Muuten aulassa pitää olla silmä kovana, että koska tulee kutsu taistoon. Monesti porukkaa on online, mut ku haastat niin kukaan ei tartu syöttiin.

Jotenki huono tuo koko omaliiga hässäkkä.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Joo aika suolesta on kyllä tuo ettei voi keskustella siellä liiga tsydeemissä. Vähä vaikeeta kommunikoida.... Sain eilen yöllä pelattua yhden pelin uuden tulokkaan Itävallan (Ale_012) kans. Oli kyllä Suomi poika hätää kärsimässä mutta perusvoitto 3-2.... :):):) Voisin tuossa 18 aikaan läsäyttää itteni linjoille jos on joku halukas pelaan....

E: Meen nytte jo sinne pälyileen joksiki aikaan jos joku haluais pelailla....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Moi
Mä tuun kyttää pelei kuuden mais eli ruotsin pojat on iskussa ja valmiina. pitää varoo ettei ehi Zetterberit ottaa liikaa hartsporttii enne pelejä ;)

Pecone haaste kehissa!
Ai ai tätä Suomi - Ruotsi peliä on tullu ootettua toivotaa et saadaa yhteydet kuntoo
Pistin toho ton mesen tunnarin eli sil voi heitellä kans sit haasteita se on aina auki ku oon hollilla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

PIstelkääpä nimeä listaan, että saatais mahdollisimman monta pelaajaa vaikka 21-> Sit ku nimi on listalla niin ollaan kaikki silmä kovana silloin linjoilla. Tai tehdään niin, että ensin nimi ja sit klo mihin aikaan olis mestoilla. Ja jos 21.05 ei heti tärppää niin jaksettais odottaa maltilla.

Tänään pelaa: Latvia(21->)
 
Ylös Bottom