Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nuubituubit ja tän MW2:n helikopterit ovat yksiä suurimmista ärsykkeistä joita olen FPS-peleissä tähän menneessä kohdannut.

Nuubituubeille ei oikein ole puolustautumiskeinoa, se on vaa liian helppo.
Mutta koptereille on ja ei ole edes vaikeeta;
a) cold-blooded päälle, ei tapa kopterit eikä AC-130.
b) stingeri kouraan, piiiiip ja heko alas. Jos ei tipu nii kk:lla perään.

Kannattaa tehdä yksi class iha vaa noiden hekojen, harrierien yms tuhoamiseen. Eli cold-blooded perkiks ja stingeri kakkos aseeksi. 1-perkiksi vielä scavenger nii saa lisäkuteja :D

Itsellä Domia pelatessa 'keskituntiansio' n. 35000XP, mitäs muilla?

Entäs muissa pelimuodoissa?

No tdm:ssä taitaa täällä lvl60 paremmalla puolella tulla varmaankin 40000+xp per tunti, jos sattuu tuurilla pääsemään täyteen peliin koko tunnin ajan. Tosin, tuo saattaa olla keskiarvoltaan paljon pienempi, kun tdm:n puolella kaikki pelit on varmaan rajoitettu 4vs4, kun harvemmin jostain syystä noita täysiä pelejä on. Tiiä sit, mikä siinä on. Matseja on ~300 takana ja täysiä pelejä ehkä 20. :D

Challenget tietty saattaa kasvattaa sitä jopa 20k.

Chopper gunner muuten on ihan järkyttävän ylivoimainen. Sillä tulee about poikkeuksetta semmoset vähintään 10 tappoa. Se pitäis ainakin care packagesta poistaa, ettei siihen ansaitsemattomat sais koskea. Vaikka tulee se tolla predator-harrier yhdistelmälläkin melko usein.

No pelihän se on, mutta pitää muistaa että ruudun toisella puolella on myös ihan oikeita ihmisiä vastassa. Itse tuskin tuubichalleja pelaan läpi koska hatuttaa niin maan perkeleesti kun siellä joku toinen rämäyttää suoraan spawniin. Ihan siis yleisen viihtyvyyden takia ja että kaikilla olisi hauskaa pelata. Toi "tää on vaan peliä" on jo niin kulunut väite muinoisten cheattereiden suusta että hohhoijaa. "Mitä sitte jos cheattaan, tä on vaan peliä, get over it" Jotain herrasmiesmäisyyttä pl0x. (Joo joo, cheattaaminen ei ole verrattavissa tuubeihin mutta toi argumentti on silti perseestä)

Huijaamista en harrasta ja tuskin edes osaisin harrastaa, tuubia olen käyttänyt ihan normaalisti taistelun tiimellyksenä. Mihinkään spawneihin en sillä ammuskele, koska en niihin niin ole kiinnittänyt edes huomiota, että osaisin edes ampua suoraan sellaiseen. Itseäni eivät ole tuubit haitanneet, koska sodassa kaikki annetut keinot ovat sallittuja, toki tuollainen spawniin räimiminen on kyllä naurettavaa touhua..
Challenget suoritettua tuo kranaatinheitin kyllä häviää aina tuosta aseesta, koska tilalle on valittavissa niin paljon parempiakin apuja..

Juu, mutta kannattaa ottaa huomioon, että suurimmalla osalla pelaajista menee hermot epäreiluihin keinoihin. Nuubituubit ja tän MW2:n helikopterit ovat yksiä suurimmista ärsykkeistä joita olen FPS-peleissä tähän menneessä kohdannut. Battlefield: Bad Companynkaan ajoneuvot kuten tankit tai helikopterit eivät aiheuttaneet vastaavaa turhautumista.

Aivan mahtava peli muuten! :D
Helikoptereita vastaan tosiaan on omat perkinsä ja ne on aivan naurettavan helppoja ampua alas, siitä syystä en itse tuota perus kopteria edes kill streakissa käytä.

Nyt v**** oikeesti, joku raja elämän ja pelin välille...

Mun puolesta ei tarttis ottaa noin vakavasti.

Asia vain on niin, että pelissä voi keskustella taktiikoista, naisista, miehistä, autoista, aseista, perkeistä, streakeista tai vaikka sitten siitä kuinka Vi*un P**ka Kus**** ääliö-nuubituubittaja olet. Kuka nyt sitten mistäkin tykkää niin suotakoon tuo hänelle, sillä kyseessähän on vain peli.

Niin ja semmoista asiaa, että saakeli kun on ollut viimeaikoina huonoja kokemuksia lagin suhteen. Hostin vaihdot ei natsaa ja tuloksena on lähes 100% varmuudella lagittava matsi. Muutenkin peleissä useimmiten on kielenä pelaajien kesken joku muu kuin scandien kieli tai lontoo. Voisin melkein sanoa, että on tosi vaikea löytää hyviä matseja. Tuo alue mistä peliä haetaan pitäis kyllä ehdottomasti olla valittavissa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Välillä ihmettelen miten kämppimällä saa pidettyä hauskaa..toki minua ärsyttää kyseinen toiminta, mutta myös siitä kämppijän näkökulmasta ajateltuna monesti mietityttää että onko tuo nyt sitten kivaa jumittaa jossain nurkassa koko pelin ajan.
Tietysti jos ainoa peli-ilon lähde on k/d-ratio, niin pitäkööt hauskaa, mutta minusta pelissä parasta on singahtelu paikasta toiseen ja napata nurkalta vastaantuleva vihu ennen kuin se minut.

Nuubituubit ärsyttää ylivoimaisuudellaan juurikin kämppijöiden käsissä, mutta onhan se jokaisella valittavissa oleva ase, niin ei siinä sinänsä mitään epäreilua ole.

Chopper Gunner on kyllä semmoinen aivopieru Infinity Wardilta! Aivan käsittämättömän helppo saada ja ampua sillä. Tähtäin 3 sentin päässä ukosta ja silti osuu. Ei muuta kuin Harrierin hommaa, jonka nakkaa UAVen mukaan tai sitten "suosittuihin" paikkoihin, eli missä porukka yleensä pörrää, jos ei ole tutka päällä. Parhaassa tapauksessa 15 sekuntia siitä eteen päin ilman omaa panosta on CG takataskussa ja tappoja tulee. Avonaisissa kentissä on semmoista vihollisten joukkoraiskausta, että huh hei.

4 tapon lootasta semmosta, että kun joku sanoi, että saa puolet ajasta AC-130 jne. niin pitää sanoa, että omalla kohdalla se on UAV, C-UAV tai Ammo paketti 90% ajasta.

PS. Nyt pojat silmät auki, niin ei tarvitsi katsoa samoja videoita parin sivun välein :)

Välillä ihmettelen miten kämppimällä saa pidettyä hauskaa...

Tähän mäkin haluaisin vastauksen. Osaisko joku avata tätä meitsille? Jos pelin jälkeen statsin on vaikka K/D=5/2 niin ei varmasti ole ollut kiva rundi. Esim. 20/20 kuulostaa jo paljon paremmalta. Vai saako joku sillä kämppimisellä 10/0 statseja? Mä oon kokeillu muutaman kerran tota kämppimistä ja ei siit tuu yhtään mitään. Samoiten nuubituubin kanssa mun peleistä ei tuu yhtään mitään.

Ai että tänään palo hihna kiinni demolitionissä ja sabotagessa. Porukkaa kiinnostanu se tehtävä ei sit pätkääkään. Ja varsinkin tossa jälkimmäisessä meni hermot. Aaarrrhhhggggh. Pitäskö laitta semmonen video youtubeen missö saa seinät kyytii.

Kysymys: riippuuko se 4 tapon lootan sisältö jotenkin siitä mitä on itellä killstreakvalintoina? Tuntus tulevan aina suht samoja vaan, ehkä jotain 5-6 erilaista on tullu.

Chopper Gunner on kyllä semmoinen aivopieru Infinity Wardilta! Aivan käsittämättömän helppo saada ja ampua sillä. Tähtäin 3 sentin päässä ukosta ja silti osuu. Ei muuta kuin Harrierin hommaa, jonka nakkaa UAVen mukaan tai sitten "suosittuihin" paikkoihin, eli missä porukka yleensä pörrää, jos ei ole tutka päällä. Parhaassa tapauksessa 15 sekuntia siitä eteen päin ilman omaa panosta on CG takataskussa ja tappoja tulee. Avonaisissa kentissä on semmoista vihollisten joukkoraiskausta, että huh hei.

4 tapon lootasta semmosta, että kun joku sanoi, että saa puolet ajasta AC-130 jne. niin pitää sanoa, että omalla kohdalla se on UAV, C-UAV tai Ammo paketti 90% ajasta.

PS. Nyt pojat silmät auki, niin ei tarvitsi katsoa samoja videoita parin sivun välein :)
Mites tuo harrieri vaikuttaa chopperin saamiseksi...mulla ainakaan noi killstreakit ei kasva esim harrietin myötä...eli jos saa vaikka 4 tapon lootasta helikopterin ja tapat sillä 10 niin et kyllä saa sillä vielä esim 7 tapon rewardia...tai ainakaan minä en saa vaan ne pitää kyl ite käydä pyssyllä lahtaamassa..

joo tosta videosta että ei tuu ihan joka sivua luettua kun tulee niin tiheeseen viestejä tänne kun ei koko aikaa täällä oo päivittämässä sivuja

Mites tuo harrieri vaikuttaa chopperin saamiseksi...mulla ainakaan noi killstreakit ei kasva esim harrietin myötä...eli jos saa vaikka 4 tapon lootasta helikopterin ja tapat sillä 10 niin et kyllä saa sillä vielä esim 7 tapon rewardia...tai ainakaan minä en saa vaan ne pitää kyl ite käydä pyssyllä lahtaamassa..

Juu siis nuo laatikosta tulevat "herkut" eivät nosta sun tappojasi seuraavaan killstreakkiin. Mutta tässä tarkoitettiin, että tekee sen 7 tappoa aseella että saa sen harrierin, niin sen jälkeen odottaa hetken niin se harrier tekee sulle ne loput tapot siihen asti, että saa chopper gunnerin ;) Ja tuo on kyllä aivan totta, kunhan vaan harrierin saa niin eipä tarvi enää itse ketään tappaa ja melko varmasti saat ainakin chopper gunnerin. :rolleyes:

Eilen TommiR heitti hyvän veikkauksen noista laatikoista;
Voisiko skill / rank vaikuttaa todennäköisyyksiin..?

Juu siis nuo laatikosta tulevat "herkut" eivät nosta sun tappojasi seuraavaan killstreakkiin. Mutta tässä tarkoitettiin, että tekee sen 7 tappoa aseella että saa sen harrierin, niin sen jälkeen odottaa hetken niin se harrier tekee sulle ne loput tapot siihen asti, että saa chopper gunnerin ;) Ja tuo on kyllä aivan totta, kunhan vaan harrierin saa niin eipä tarvi enää itse ketään tappaa ja melko varmasti saat ainakin chopper gunnerin. :rolleyes:

Siis ne kuitenkin kasvattaa sitä streakkia vai?...jossain olin lukevinaan että ei kasvata...kai sit ymmärsin väärin ja se tarkotti vaan niitä lootan rewardeja

Tähän mäkin haluaisin vastauksen. Osaisko joku avata tätä meitsille? Jos pelin jälkeen statsin on vaikka K/D=5/2 niin ei varmasti ole ollut kiva rundi. Esim. 20/20 kuulostaa jo paljon paremmalta. Vai saako joku sillä kämppimisellä 10/0 statseja? Mä oon kokeillu muutaman kerran tota kämppimistä ja ei siit tuu yhtään mitään. Samoiten nuubituubin kanssa mun peleistä ei tuu yhtään mitään.

No tässä pelissä kämppiminen tuo ihan hyviä tuloksia, ikävä kyllä. 37 tappoa 0 kuolemaa tuli just äsken silleen semikämpillä, tosin chopper gunner ehti tuomaan semmoset 10 tappoa, predator yhden ja harrier 5.

On se siis hauskempaa kuin juosta ympäriinsä cod4-tyyliin, kun cod4-tyyli ei vaan toimi tässä pelissä, ellei vastassa oo jotain ihan umpityhmiä tai ekaa kertaa elämässään codia pelaavia. Tosin, peli on kyllä niin ylitasainen, ettei hyvien ja huonojen pelaajien välillä näy juuri mitään eroa, joten ei sitä russimista jaksa enää, ainakaan yksin.

Semmonen huomio tähän väliin, että ninja ei estä heartbeat sensoria, ainakaan täydellisesti. Pitkään mä jo sitä oon pohtinut, mutta tänään tuli vihulta niin selkeä odotusliike, että pakko se on jo uskoa. Ja killcamissa sen heartbeat sensorissa näkyi mun kohdalla oikein punainen piste.

Edit: Trollbutcher, kaikki itse ansaitut killstreakit kasvattaa killstreakkia, kunhan et kuole välissä. Laatikoista saadut eivät, ilmeisesti ne ei kasvata ees leaderboardeilla näkyvää streakkia.

Eilen TommiR heitti hyvän veikkauksen noista laatikoista;
Voisiko skill / rank vaikuttaa todennäköisyyksiin..?

Voi hyvinkin olla mahdollista. Ennen sain itekki aika usein care packagesta jotain siistiä mutta nykyään suurinosa on UAV:ta tai counter UAV. Tai sitten johtuu tuosta uusimmasta päivityksestä.

No tässä pelissä kämppiminen tuo ihan hyviä tuloksia, ikävä kyllä. 37 tappoa 0 kuolemaa tuli just äsken silleen semikämpillä, tosin chopper gunner ehti tuomaan semmoset 10 tappoa, predator yhden ja harrier 5.

On se siis hauskempaa kuin juosta ympäriinsä cod4-tyyliin, kun cod4-tyyli ei vaan toimi tässä pelissä, ellei vastassa oo jotain ihan umpityhmiä tai ekaa kertaa elämässään codia pelaavia. Tosin, peli on kyllä niin ylitasainen, ettei hyvien ja huonojen pelaajien välillä näy juuri mitään eroa, joten ei sitä russimista jaksa enää, ainakaan yksin.

Missä muodoissa te noita hirmu tuloksia teette ? Ainakaan FFA ei mitkään telttailijat kauaa pysy hereillä. Siellä toi päätön räimiminen sarjatulella toimii kuin voi puurossa :)

Itse en ole tässä mw2 edes pahemmin kokeillut muita muotoja kuin FFA. Parit dominationit ja tdm on tullu vedettyä ja siihen se on sitten suunnilleen jäänyt. mw1 ffa ei antanut juuri mitään pisteitä joten niiden toivossa oli parempi pelata suosiolla dominationia mikä oli kyllä varsin hauskaa.

Tässä kun saa kaikenmaailman extrabonuslisukeherkkupisteet niin ffa tuottaa pisteitäkin melko reippaasti.

Noista streakeista taas predator on melkeinpä varmin tekemään pisteitä. Vaikkakin sen voi torjua suht helposti mikäli jaksaa katsoa kartaa ja lähellä on vaan jotain minkä alle ryömiä.

Kopterit ja harrierit tippuu niin nopeasti stingerillä, ettei niillä yleensäkään saa paljon mitään aikaan paitsi jos servu on täynnä pelaajia ketkä eivät ole viellä saaneet stingeriä avattua.
Jatkossa siis kun vaan porukoiden levelit alkaa nousemaan niin koptereiden hyödytkin alkavat laskemaan.

Enivei ihan hauska pelihän tämä on. Tuubitkaan ei ole jostain syystä häirinneet niin paljoa kuin mw1 aikana. Tietääkö joku muuten kestääkö tuubista ottaa suoran osuman jos käyttää sitä blastshieldiä ?

Juurikin näin. Onneksi IW tajusi pistää care laatikon, että ei killstreakit kasva niistä.

Alkuhuuman jälkeen on myönnettävä, että pienoinen paskan maku rupeaa hiiviskelemään suuhun.
Ensinnäkin aseiden balance...mikä balance?
-Assault Rifflet: Toimii kaikilla matkoilla, ei ole minkään näköistä potkua, Ei minkään näköistä swaytä millään kiikarilla (vetäseppä esim. siihen pulttisniperiin Acog...tähtäin heiluu, kuin Captain Price viski pullon jälkeen. jne. jne. jne.
-Heartbeat sensor/cold blooded puska/talo/nurkka/ikkuna camperit.
-Tietyt killstreakit.
-Miksi ei ole voitu tehdä killstreak vapaata modea? tai jopa perk/killstreak vapaata modea. Tapot tulisi sillä taidolla eikä navigaattorilla joka on asennettu aseeseen.

Noh kohta saapi nelosen takaisin serkulta, niin taitaa siirtyminen taikaisin siihen olla vääjäämätön. Eikä tarvii hyökkiä kimppuun. NÄMÄ ON MINUN MIELIPITEITÄ

Tuubitkaan ei ole jostain syystä häirinneet niin paljoa kuin mw1 aikana. Tietääkö joku muuten kestääkö tuubista ottaa suoran osuman jos käyttää sitä blastshieldiä ?

Itellä tuppaa pääsemään ärräpäitä ku joku pommittaa kokoajan tuubeilla, tietty se avaa haulikon ja itsekkin syyllistynyt käyttämään aina kun on pitäny haulikko avata.. :rolleyes: en käytä mutta tuo aseen 'mastery' tuo sen mukavat 10k expaa..

Mutta siis tuosta shieldistä, en ole kertaakaa netissä sen takana kyykkinyt, mutta tarjonnut tuubia parille jotka ovat kilven takana olleet ja kestäneet osuman suoraan eteen. (Siitähän taisi joku challengekin avautua jossain vaiheessa, että pitää ottaa vastaan räjähde kilvellä?) Jos räjähdys tapahtuu hiukankin sivummalla niin seon henki pois.

Onko muuten kenellekkään tullut vastaan jotn asetta jonka käyttö olisi tätä ns. 'mamoilua'? Innostuin käyttämään p90stä akimbona, jolla monissa ahtaimmissa kentissä sai kasattua nopeasti komean kasan tappoja, tietty alkoi parin pelin jälkeen satelemaan näitä ihania "f*cking noob"-viestejä. :)
Kohautin olkaa kyseisille viesteille mutta ase jäi hyvin nopeasti taakse kun aukesi tuo ACR ja nyt on tassussa f2000 ja secondarynä model 1887 akimbona, joka on aivan omaa luokkaansa verrattuna muihin haulikkoihin, paljon pidempi range, mutta odottelen edelleen että joku vetää herneen nenään kun hänellä ei vielä ole kyseistä asetta.. :p

onko tässä pelissä mahdollista pelata moninpeliä ilman että menee verkkoon. Ja en tarkoita sellaista yhteistyömoninpeliä vaan moninpeliä, jossa esim 3 henkilöä pelaa samalla koneella toisiaan vastaan. Ja jos on, onko hyvä moodi.

onko tässä pelissä mahdollista pelata moninpeliä ilman että menee verkkoon. Ja en tarkoita sellaista yhteistyömoninpeliä vaan moninpeliä, jossa esim 3 henkilöä pelaa samalla koneella toisiaan vastaan. Ja jos on, onko hyvä moodi.

Siis onhan tässä se split screen missä jaat ruudun max. neljään osaan ja pelaat samalla konsolilla kavereiden kanssa.
Ja moodin voi valita ite ja aseetki pitää hankkia niinku online multiplayeris mikä on mun mielest iha hauskaa.

Ylös Bottom