Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Enivei ihan hauska pelihän tämä on. Tuubitkaan ei ole jostain syystä häirinneet niin paljoa kuin mw1 aikana. Tietääkö joku muuten kestääkö tuubista ottaa suoran osuman jos käyttää sitä blastshieldiä ?
Entiedä ihan suoraa, mutta 2 kertaa kun sama kaveri on ampunut tuupilla ihan viereen on jääny nipin napin henki. Semtex jos osuu melko lähelle on henki pois. fragin kestää melkeen samalta etäisyydeltä kuin takaisin heitto. Stunit ei tehoo, flasheihin menee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Spec opseista vaikein veteranilla vois olla toi Echon Wetwork..

15 minuuttia meni hukkaan kamun kans koitettiin siin vikas kohas mis piti laittaa se pommi oveen ja mennä sisään nii kamu ampu jonku räjähteen sielt huoneest ja sit hävittiin sekin mission.. koitettiin varmaan 1h
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Spec opseista vaikein veteranilla vois olla toi Echon Wetwork..

15 minuuttia meni hukkaan kamun kans koitettiin siin vikas kohas mis piti laittaa se pommi oveen ja mennä sisään nii kamu ampu jonku räjähteen sielt huoneest ja sit hävittiin sekin mission.. koitettiin varmaan 1h
Pakko olla eri mieltä. Pistetään varmuudeksi spoilereihin jos joku haluaa itse unlockata ja sitten vasta tietää:
Juggernauttien tappo :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Entiedä ihan suoraa, mutta 2 kertaa kun sama kaveri on ampunut tuupilla ihan viereen on jääny nipin napin henki. Semtex jos osuu melko lähelle on henki pois. fragin kestää melkeen samalta etäisyydeltä kuin takaisin heitto. Stunit ei tehoo, flasheihin menee.

Ok eli on siitä sitten jotain hyötyä. Se taitaa suojata myös pääosumilta, tänään ainakin osuin jotain tyyppiä päähän ja kuulu vaan Klang eikä äijä tippunu heti vaan otti viellä pari osumaa vartaloon.

Toinen mitä oon miettiny on miten ihmeessä harrierit pystyy välillä väistämään ohjuksia. Pari kertaa käyny silleen, että oon ampunu stingerillä ja ohjukset lentäny ihan muualle. Mietin jos siellä takana olisi ollut UAV, mutta ei sekään selittäisi minkä takia ohjus meni kaksi kertaa ohi...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toinen mitä oon miettiny on miten ihmeessä harrierit pystyy välillä väistämään ohjuksia. Pari kertaa käyny silleen, että oon ampunu stingerillä ja ohjukset lentäny ihan muualle. Mietin jos siellä takana olisi ollut UAV, mutta ei sekään selittäisi minkä takia ohjus meni kaksi kertaa ohi...

Pavella ja Harrierilla taitaa olla ainakin yhdet flaret käytössä

Flare (countermeasure) - Wikipedia, the free encyclopedia

Chopper Gunnerilla ja AC 130:llä taitaa olla enemmänkin, en ole varma.

edit: Harrierilla ei kyllä muistaakseni ollutkaan noita, ehkä vain ammuit ohi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jollaki kokemuksia tuosta prestigestä?

Miten se menee jos nyt painan prestige moden päälle. Niin voinko jäädä 1 prestigen lvl 70. Vai meneekö se jatkossa automaattisesti uudelle prestige levelille?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jollaki kokemuksia tuosta prestigestä?

Miten se menee jos nyt painan prestige moden päälle. Niin voinko jäädä 1 prestigen lvl 70. Vai meneekö se jatkossa automaattisesti uudelle prestige levelille?

Ei tietenkään mene automaattisesti uudelle prestigelle, voit huoletta painaa prestige nappulaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tarkoitan että meneekö se automaattisesti prestige level 2 kun olen prestige ykkösessä taas lvl 70, vai pitääkö minun taas painaa prestige mode nappia?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tarkoitan että meneekö se automaattisesti prestige level 2 kun olen prestige ykkösessä taas lvl 70, vai pitääkö minun taas painaa prestige mode nappia?

Saat jokaisen prestigen lopussa itse päättää siirrytkö seuraavalle.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pavella ja Harrierilla taitaa olla ainakin yhdet flaret käytössä

Flare (countermeasure) - Wikipedia, the free encyclopedia

Chopper Gunnerilla ja AC 130:llä taitaa olla enemmänkin, en ole varma.

edit: Harrierilla ei kyllä muistaakseni ollutkaan noita, ehkä vain ammuit ohi.

Ac130 oon nähny heittävän niitä soihtuja tähdätessä. Harrierista niitä ei kuitenkaan tippunut, joten kait sitten sain ammuttua hakeutuvanohjuksen ohi kohteen... Sinänsä hämärää kun se ohjushan ei lähde lentoon ennenkuin kohde on kunnolla lukittuna -_-"
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

osaako kukaan selittää ton match bonus tuomarin järjenkulkua? joskus saan joku 1600xp ku pääsen servolla joka on just loppumassa ku omat räjäyttää pommin (sabotagesta puhun siis) . tos just sain 70xp ku pelasin koko pelin alusta loppuun joka meni overtimelle, ja sitte hävittiin se lopuks. huhhuh. cod 4 sentäs anto vähä armopisteitä noista vaikka häviski jos pelas pitkän matsin. tyhmää!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt on pelailtu yksi päivä peli-ajassa, ihan hyvältä vaikuttaa mutta yhtä asiaa ilman en kyllä lähe pelailemaan, nimittäin suomalaista partya.
Aina kun menee yksin pelailemaan publalle niin eihän siitä tule mitään, aina on omalla puolella niitä nuubi tuubereita taikka kämppiöitä.
Pelimuoto on Domination ja tyyppi niinkun kämppii omassa basessa koko pelin ajan, taikka sitten joku tulee servulle ja ei pelaa. Yritäppä siinä sitten yksin saada niitä fläggejä haltuun ja pitää kahta yhtäaikaa.
Sitten kun tulee inviä suomalaiseen partyyn niin jo alkaa tapahtua, kerrankin osaavaa porukkaa. Yleisestikkin suomalaisista voisi sanoa että on kyllä yksi 3:n parhaimman maan joukossa näistä sotapeleistä.
Hermot on jo monta kertaa mennyt ja itelle olen semmosen sopimuksen tehnyt että SP:ssä pelaillaan niin pitkään kun tulee suomalaisia sotalinjoille. Ja vapaasti saa ystäväpyyntöä pistää :)

tää on aivan totta.tuol ku yksin pelaan niin on se aika vaikeeta ku kaikki muut luulee että jokainen pelimuoto on TDM ja istuu jossain kulmassa.kuuden pelaajan partylla noit matseja voittaa. Raitzu viikonloppuna vois taas ottaa pelit?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hmm millasia kokemuksia porukoilla snipereistä tässä?

Omista sen verran että ihastunut tuohon Interventioniin mutta kyllä harmittaa että tuo stopping power perk on aika pirun pakollinen. Kopasin eilettäinkin apparallaaa viitisen matsia ilman ja LIIAN monesti joutui vihuun kaksi luotia napsauttamaan. Jopa haulikko etäisyydeltä pari kertaa tarvitsin kaksi luotia.

Oliskohan vaikka patcia taikka jotain noihin snipereihin, mitäs ootte mieltä :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Raitzu viikonloppuna vois taas ottaa pelit?

'' I play the whole fucking weekend whit you gentlemen! ''

Tottahan toki otetaan matsia oikein kunnon partyllä, pistetään uusiks pisin voittoputki. Jos vaikka sais uuden prestigenki avattua =)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Gaming.fi

PC:llä jo hiukan haxia pystyssä. Ei kyllä varsinaisesti liity PS3 mitenkään..

Toi video oli ensimmäisen kerran näytillä jo julkaisupäivänä (tai sitä seuraavana)
PC-miehet ne aina valittaa että padilla on huono pelata fps-pelejä kun hiirellä ja näppiksellä osuu paremmin. Silti pitää vetää auto-aimilla :D

Hmm millasia kokemuksia porukoilla snipereistä tässä?

Omista sen verran että ihastunut tuohon Interventioniin mutta kyllä harmittaa että tuo stopping power perk on aika pirun pakollinen. Kopasin eilettäinkin apparallaaa viitisen matsia ilman ja LIIAN monesti joutui vihuun kaksi luotia napsauttamaan. Jopa haulikko etäisyydeltä pari kertaa tarvitsin kaksi luotia.

Oliskohan vaikka patcia taikka jotain noihin snipereihin, mitäs ootte mieltä :(

Rinta- ja pääosuma pudottaa 7/10 tapauksessa yhdestä kuulasta ilman stopparia. Iten olen muutaman kerran selvinnyt snipan osumasta hengissä.
Kai se on vaan tarkka siitä että mihin osuu (eli tuurista näillä pingeillä)

Ja tosta Stingerin tarkkuudesta sen verran, että esimerkiksi lentolenttämapissa kattoikkunan kautta Harrierin pudottaminen ei onnistu ainakaan multa, ohjus kyllä lukkiutuu mutta se ei osu koneeseen. Samoin käy jos ampuu esmierkiksi hentoisten oksien tai sähkölankojen ollessa lähella tahtäintä. Joku bugi kai, en tiedä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

tää on aivan totta.tuol ku yksin pelaan niin on se aika vaikeeta ku kaikki muut luulee että jokainen pelimuoto on TDM ja istuu jossain kulmassa.kuuden pelaajan partylla noit matseja voittaa. Raitzu viikonloppuna vois taas ottaa pelit?

Aamen. Eilenkin dominationii highrisessä. Yhellä vastustajalta tapot 60/3 ja nukeenhan se sitte loppu.. eikä yhtään lippua vallannu pisteistä päätellen. pistin kyllä palautetta että mene ny tdm:n puolelle..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hmm millasia kokemuksia porukoilla snipereistä tässä?

Omista sen verran että ihastunut tuohon Interventioniin mutta kyllä harmittaa että tuo stopping power perk on aika pirun pakollinen. Kopasin eilettäinkin apparallaaa viitisen matsia ilman ja LIIAN monesti joutui vihuun kaksi luotia napsauttamaan. Jopa haulikko etäisyydeltä pari kertaa tarvitsin kaksi luotia.

Oliskohan vaikka patcia taikka jotain noihin snipereihin, mitäs ootte mieltä :(

Itte olen snipumiehiä henkeen ja vereen.
Intervention on kanssa mun mieleen ja stoppari aivan pakollinen valitettavasti ellei päähän osu.
Silukin melko turha barretilla ja ineterventionilla kun vaatii sen pari osumaa lähes joka kerta. WA2000 ja M21 helpompi saada kaks nopeeta osumaa.
Kerran silulla ammuin melko läheltä kolme osumaa 5sek sisään eikä tippunu. no lagin piikkiin. :eek:

mutta eniten tässä pistää harmittamaan (jatkuvat lagin lisäksi) aivan ylitarkat aseet. vtun pistoolillakin osuu toisesta päästä kenttää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mutta eniten tässä pistää harmittamaan (jatkuvat lagin lisäksi) aivan ylitarkat aseet. vtun pistoolillakin osuu toisesta päästä kenttää.

Aivan samaa mieltä tuossa asiassa. Muista aseista on tehty ihan naurettavan tarkkoja, jokuhan se täälläkin fooorumilla taisi sen hyvin sanoa jotta osuupi jopa kärpäsen palleille kun tarpeeksi tähtää.
Kyllä miusta tuntuu että jotain jonkunmoista päivitystä nuihan snipereihin tarvittas.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aamen. Eilenkin dominationii highrisessä. Yhellä vastustajalta tapot 60/3 ja nukeenhan se sitte loppu.. eikä yhtään lippua vallannu pisteistä päätellen. pistin kyllä palautetta että mene ny tdm:n puolelle..

Noh tästäkin voi sanoa että ei ole välttämättä pelkästään pelaajissa vika jos ne kämppää tavoitepeleissä vaan pelisuunnittelussa ja testauksessa on mennyt jotain pahasti vikaan?!?

Jos näin kämppimällä saa 60*50=3000XP(+voittopisteet n) kun taas 'tavoitteen mukaisesti' pelaamalla normipelissä harvemmin tulee vallattua 3000/150=20 lippua ja kun sitten XP:llä saa prestigeä ja avattua sitäsuntätä niin ei ihme että jotkut sortuu tällaiseen pelaamiseen. Tähän kun lisää että pitkällä tappoputkella saa todennäköisesti vielä piiiiidemman tappoputken kiitos ilmalelujen niin hohhoijaa esim. Waw:ssa toi pysyi vielä hanskassa, tykistöiskut ja koirat olivat kärpäsiä MW2:n ilmamyrksyn rinnalla, itsellä nykyisin Stinger joka paketissa. Se että esim. Dominationissa saa 50xp taposta ja 150xp lipun valloituksesta on aivan kieroitunut suhde ja johtaa just tähän kämppimiseen lipun vieressä helppojen tappojen toivossa, 20/150 olis suunnilleen oikea.

Surullisin mielin olen seurannut kehitystä pelin ilmestymisen jälkeen ja pahemmaksi menee, harvemmat enää kerää lippuja vaan lähinnä metsästävät killstrikeä. Itse olen saanut n. 140 domi-matsista n. 60 Dominator-accoladea, hmmmm... Eilen paras oli kun tulin kesken matsia peliin oman puolen ollessa häviöllä n. 50-150, nappasin 3 lippua ja silti sain Dominator-lätkän?!?!?

Itsellä tämä taitaa johtaa siihen että taidan vaihtaa TDM:ään, siellä sentään kaikilla on sama tavoite. Ja tarkemmin ajateltuna ne Zombit oli kyllä aika kivoja..
 
Ylös Bottom