Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kai olet tietoinen, että keskivertopelaaja on lähempänä tuota ensinnä kuvailemaasi pelaajatyyppiä (poislukien kehitysvammat tietysti)... siksi varmaan pelitkin tehdään tähän malliin, ettei nämä no-life-himopelaaja-juniorit (jotka vanhemmalla iällä tulevat kasvamaan aikuisiksi ja muuttumaan tuon ensimmäisen pelaajatyypin edustajiksi ;)) pääse pilaamaan enemmistön pelikokokemusta...

... näin niinkun kärjistetysti ;)

Tämä Fedurren idea on itseasiassa hyvä ja yksinkertainen ja lienee jo joissain peleissa toteutettukin?

Näinhän se on ilmeisesti ainakin jossain Halossa. Itse ihmettelen miksi muutama aika hiton selkeä asia on tehty vaikeaksi. Miksei pelissä voi olla dedicated servuja mitkä toimivat paremmin, jos ne on vaan tehty huolellisesti (IW on tehnyt ennenkin hyvin joten miksei nyt?).

Toinen esimerkiksi tämä minun sanomani sevusysteemi mikä hakee omatasoisia pelaajia. Molemmat on todettu loistaviksi ja toimiviksi, miksei niitä voisi siis käyttää joka ikisessä tämänlaisessa nettipelissä? Se, että rahaa tulisi mahdollisesti enemmän, saisi kaikki myös pelata kuten haluaa eli pelin ikä moninkertaistuisi.

Muutenkin voisivat muut pelintekijät ottaa Bungiesta mallia miten otetaan erilaiset pelaajat huomioon. Siellä kilpailullisempaa ja "vakavampaa" meininkiä hakeville löytyy MLG-playlist, jota on muistaakseni tähänkin huhuttu. Toivottavasti tulee. Ja juuri Halo kolmosessa on toi pelaajan skillin mukaan tapahtuva pelinhaku.

Joku teistä fourzerotwo:n bestiksistä, promode-kuninkaista, consolemode-kauhuista ja codiskenen eminemeistä voisi tuon viiltävän analyysin sijaan väkertää asiallisen viestin noopituupista ja muutamasta muusta pahiten häiritsevästä epäkohdasta suoraan sinne IW:n suuntaan.

Se mitä joku tuolla höpisi prestigen tuovan paljon mielenkiintoisia haasteita lisää... hohhoi, valoja päälle. Aseisiiin toiset tappo- ja headshot -pohjaiset challenget ja muutama muu vanhojen haasteiden kanssa päällekkäinen (mutta suurempia määriä vaativa) veteraani-haaste. Eli ei varsinaisesti mitään uutta hubaa. Hauska poiminta on tuo "kontti päähän" ja "kontti päähän win camissa" jälkimmäinen on ihan normaali haaste ja selkeästi näistä kahdesta valovuoden satunnaisempi. Tuo helpompi, joskin melkoista sattumaa vaativa sekin, on prestige challenge. (Ja itse asiassa ainoa UUSI challenge prestigellä(?))

Pelistä mielipide ihan ylipäätään: Varsin viihdyttävä tuotos, ei täydellinen, mutta parasta mitä on tarjolla, muutama pieni korjaus vielä, erityisesti tuubin poisto / käyttörajoitukset, niin avot.

Joku teistä fourzerotwo:n bestiksistä, promode-kuninkaista, consolemode-kauhuista ja codiskenen eminemeistä voisi tuon viiltävän analyysin sijaan väkertää asiallisen viestin noopituupista ja muutamasta muusta pahiten häiritsevästä epäkohdasta suoraan sinne IW:n suuntaan.

Se mitä joku tuolla höpisi prestigen tuovan paljon mielenkiintoisia haasteita lisää... hohhoi, valoja päälle. Aseisiiin toiset tappo- ja headshot -pohjaiset challenget ja muutama muu vanhojen haasteiden kanssa päällekkäinen (mutta suurempia määriä vaativa) veteraani-haaste. Eli ei varsinaisesti mitään uutta hubaa. Hauska poiminta on tuo "kontti päähän" ja "kontti päähän win camissa" jälkimmäinen on ihan normaali haaste ja selkeästi näistä kahdesta valovuoden satunnaisempi. Tuo helpompi, joskin melkoista sattumaa vaativa sekin, on prestige challenge. (Ja itse asiassa ainoa UUSI challenge prestigellä(?))

Pelistä mielipide ihan ylipäätään: Varsin viihdyttävä tuotos, ei täydellinen, mutta parasta mitä on tarjolla, muutama pieni korjaus vielä, erityisesti tuubin poisto / käyttörajoitukset, niin avot.

Oma ehdotukseni tuubi ongelman korjaamiseksi on varsin yksinkertainen. Vähennetään käytössä olevien kranaattien määrää kahdesta yhteen. Ja mitä prestigeen tulee on se aina ollut ja todennäköisesti tulee aina olemaan lähinnä vain virtuaalipeniksen kasvatukseen tarkoitettu ominaisuus. Tosin tässä uusimmassa tekeleessä tuo Title/Emblem systeemi on itselleni se syy miksi menen prestigeen ainakin yhden kerran, ehkä jopa loppuun asti ken tietää ( Samaa virtuaalipeniksen kasvatustahan nekin ovat tosin:)). 4 osassa en nähnyt prestigessä mitään mieltä.

Miksihän IW ei rahasta näillä pelimuodoilla, myisivät niitä yksitellen kuten karttoja esim. 1.95€ kappale? Tekisivät sivun minne jokainen voisi heittää oman toivomuksensa esim ProMode, Bänni se ja se jne. Sitten vain pelimuotoa myyntiin ja kaikki olis niin himputin tyytyväisiä.

COD4:ssä pelasin kuin hullu rusheri ja nyt minulla kovasti vaikeuksia sopeutua uusiin "Tule ja kämpi" karttoihin. Liikkuessa pitää yrittää katsoa yhtäaikaa miljoonaan eri suuntaan ja olla silmät selässä. Megakämpperin HB:n takia pitää olla luokka hollilla ninjan kanssa. Taivas on täynnä romua ja sille varalle pitää olla toinen luokka jossa voi vilahtaa kylmäverisesti stringeissä vai mikä se nyt oli :D Eniten häiritsee joidenkin karttojen keinotekoinen korkeusvaihtelu, Quarry on ihan järjetön.

Nämä nykyiset kartat ovat varmasti makkaranpaistajien mieleen, sillä on gaziljoona paikka mistä kiikaroida ja odotella jonkun tulevan. Tuota on luonnollisesti paras harrastaa objektiivi pelimuodoissa kun muut yrittävät voittaa pelin ja eivät osaa varautua jonkun makaavan täysin epäloogisessa paikassa, kun objektiivit ovat ihan muualla ja kämpperin tiimi on häviöllä.

Onko kellään muulla tällläistä probleemia : kun menee sniputtamaan ja saa tähtäimeen vihollisen ja kun painaa liipaisinta ei näytä vihollinen kuolevan :( oon 10 kertaa kerran yhtä ukkoa ampunu ja sitte kuollut kun huomas mut . Kun kahtoo killcamin ei näytä omasta piipusta lähtevän luoteja :(

Tuubeista pahin kokemus tähän asti:

Vihun kitti siis...

primary: SCAR-H w/ nuubi
secondary: thumper

Perk 1: Scavenger pro
Perk 2: danger close pro
Perk 3: Last stand pro

Eli loputonta gl spämmiä:rolleyes:
Sitten vielä kun sai sen yhden kerran puotettua niin tulee last standista vielä osumaa.

Ei menny kauaa kyllä kun jäi äijä iteksee sinne, jopa omanpuolulaiset lähti suurimmilta osin pois:D

Launcherit ymmärrän vielä, mutta GL:iä en. Miksi ne on pitäny laittaa tähän? Ja eikö IW tosiaan oppinut MW1:n ja WaW:n palautteesta, että niihin pitää laittaa rajoituksia.

Tulipahan taas avauduttua...

Onko kellään muulla tällläistä probleemia : kun menee sniputtamaan ja saa tähtäimeen vihollisen ja kun painaa liipaisinta ei näytä vihollinen kuolevan :( oon 10 kertaa kerran yhtä ukkoa ampunu ja sitte kuollut kun huomas mut . Kun kahtoo killcamin ei näytä omasta piipusta lähtevän luoteja :(

Oletko varmistanut että painat oikeaa nappia?

Oletko varmistanut että ohjaimesi on kiinni Playstation 3 -konsolissa?

Jos vastauksesi ylläoleviin kysymyksiin on KYLLÄ, on vika ilmeisesti lagissa, tuossa verkkopelien vakiovieraassa.

Tämähän on normaalia lagia codissa :D Otat vähän enemmän ennakkoa niin johan taas napsuu :rolleyes: No joo, yksin kun pelaa niin joutuu lähes aina paskalle servulle. Sitten kun partyssa se 4-6 omaa niin saa lähes varmasti hostin.

eikö priva asetuksista saa sitä health laitettua samaks ku cod4 oli, eli laittai sieltä normaalia isommaks, olisko se sitten sama ku cod4 oli normaali. tajuskohan kukaan:rolleyes:

eikö priva asetuksista saa sitä health laitettua samaks ku cod4 oli, eli laittai sieltä normaalia isommaks, olisko se sitten sama ku cod4 oli normaali. tajuskohan kukaan:rolleyes:

Ei oikeen, 2x healtit ovat sitten jo liikaa varsinkin ulkomaalaisia avstaan. No perks toimii parhaiten, mutta ainakaan omissa pointeissa en ole pyrkinyt kritisoimaan näitä asetuksia vaan asioita joita ei voi itse korjata.

kyllä fedurre on ihan hyvin kartalla ny tässä jutussa. pelaajien välille pitää saada selkee ero siitä kuka osaa pelata ja kuka ei vaan osaa, nyt ei oo niin ratkasevaa kuinka kontrolloi rekyyliä jne. latistaa kummasti fiilistä kun joku seniili 2sekunnin reaktioajalla ja vielä downin syndroomalla varustettu jamppa tiputtelee toiseltapuolen mappia parilla napin painalluksella semmosia, vaikka nyt 16v himopelaajia millisekunnin reaktioajalla, niin jossain on menty vikaan.

ihan noin vaan kärjistettynä ;D

no kyllä itse ainakin erotun huonoista pelaajista.ei ne mua hengiltä saa. ja matseja on voitettu 2.5 voitto ratiolla kavereiden kans.mun mielestä ihan selkee ero. 1 vs 1 tilanteis tatin nopeus 10 niin ruumiita tulee. ja mitäs se haittaa jos joku sut tiputtaa toiselta puolelta mappii,sehän on pro tyyppi sillon.longshot heduun ja hyvää yötä.

no kyllä itse ainakin erotun huonoista pelaajista.ei ne mua hengiltä saa. ja matseja on voitettu 2.5 voitto ratiolla kavereiden kans.mun mielestä ihan selkee ero. 1 vs 1 tilanteis tatin nopeus 10 niin ruumiita tulee. ja mitäs se haittaa jos joku sut tiputtaa toiselta puolelta mappii,sehän on pro tyyppi sillon.longshot heduun ja hyvää yötä.

kylläkyllä! en sano sitä etteikö jyvät erottuis, mutta on tässä nyt sentää mahdollista saada porukkaa hengiltä vaikka ei osaisi mitään. Oikeessa cod:ssa ei tätä mahdollisuutta oikein ole, parempi pelaaja voittaa 1v1 ja kauko taistelun 100% varmuudella. mikään puplaherotus nyt ei paina vaakakupissa yhtään mitään

Kyllä se vaan tuo Domination maistuu parhaimmalta. DM:ssä jengi hieroo jossain puoliksi näkymättömissä, kun tässä ensin mainitussa äksöniä riittää katutasolla ja voitto haetaan muuten kuin ampumatuloksia vertaamalla. Tänään lentokentällä ihan uskomaton show ja vielä kun sai kleikkasta hiljaisen vartiomiehen varmistamaan yhden pesän.

Kun samana iltana pelaa tätä ja tuota bäfän betaa, huomaa hyvin ne seikat joissa molemmat loistavat tahollaan. MW2:ssa se on liikkeen ketteryys ja bäfässä hajoava ympäristö.

Saahan sen laitettua sieltä isommaksi, mutta sitten se ei ole enää sama kuin cod4:ssa. Cod4:ssa oli normimuodossa 100 ja tässä on myös 100. Hc-muodossa oli 30 ja tässä on myös 30. Et sä voi mahdollisia lagiin/hitbokseihin/vähäiseen rekyyliin/aseiden huojumattomuuteen liittyviä seikkoja korjata nostamalla ukkojen energiaa. Ja ennenkuin aatteletkaan asiaa, niin ei, aseet tekee myös saman verran damagea kuin nelosessa.

Jos et pidä kämppimisestä, pelaa UT3sta.
Jos et pidä meistä amatööreistä, jotka on liian helppo tappaa, pelaa SOCOMia.
Jos haluat pelata kilpaa, osta Räkspoks ja aloita halonhakkuu.

Jengi kyllä vinkuu kaikesta mahdollisesta... Olisitte pelannu Summer Gamesia kuusnepalla ja kasettiasemalla, niin saisitte vähän näkökulmaa asioihin! :D

Ylös Bottom