Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
Moniko "oikea" pelaaja meinaa vetää kymppi prestigelle? Siis oikeasti pelaamalla? Nyt on käynyt mun mielestä, että 10prestige pääkallonkuva kuvastaa huijausta ja mun mielestä kyseenalaista oikeuden tajua. Itsellä tulee pääkallomerkistä välittömästi mieleen räkähuuli-adhd-kasvatamattamatta jäänyt teini poika.
Itse ainakin oon nämä sankarit poistanut kaveri listalta. Valitettavasti näissä oli myös muutama iältään "aikuinen" kfin jäsen.

Moniko "oikea" pelaaja meinaa vetää kymppi prestigelle? Siis oikeasti pelaamalla? Nyt on käynyt mun mielestä, että 10prestige pääkallonkuva kuvastaa huijausta ja mun mielestä kyseenalaista oikeuden tajua. Itsellä tulee pääkallomerkistä välittömästi mieleen räkähuuli-adhd-kasvatamattamatta jäänyt teini poika.
Itse ainakin oon nämä sankarit poistanut kaveri listalta. Valitettavasti näissä oli myös muutama iältään "aikuinen" kfin jäsen.

MW1 on tällä hetkellä muistaakseni 6. prestigen alkupuolella, ja sitäki pikkuhiljaa nostelen. Mukava välillä sitäkin pelata.
 MW1 on tällä hetkellä muistaakseni 6. prestigen alkupuolella, ja sitäki pikkuhiljaa nostelen. Mukava välillä sitäkin pelata. 

? Paitsi kyllähän COD4 pelaa vielä PC:llä joskus, mutta se on niinkuin CS mihin kyllästyy, kun pelaa vähän aktiivisemmin reilu viikon ja sen jälkeen se tuntuu pakkopullalta tylsyyden takia. Tässä sentään löytyy paljon Challengeja avattavaks ja aseiden maaleja avattavaksi missä menee ikuisuus saada kaikkiin FALL-värit. Tässä on sitä, mikä jaksaa aina uudestaan tulla pelien pariin toisinkuin CS tai COD4 (joskus tylsä). Ehdottomasti vuoden paras peli!
? Paitsi kyllähän COD4 pelaa vielä PC:llä joskus, mutta se on niinkuin CS mihin kyllästyy, kun pelaa vähän aktiivisemmin reilu viikon ja sen jälkeen se tuntuu pakkopullalta tylsyyden takia. Tässä sentään löytyy paljon Challengeja avattavaks ja aseiden maaleja avattavaksi missä menee ikuisuus saada kaikkiin FALL-värit. Tässä on sitä, mikä jaksaa aina uudestaan tulla pelien pariin toisinkuin CS tai COD4 (joskus tylsä). Ehdottomasti vuoden paras peli!  )
)