Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

map packit on hyvä systeemi, mutta uusia Spec-Ops tehtäviä ois ihan kiva. Nuo edelliset kun on tullu raiskattua turhan monta kertaa läpi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En tiä, saatan olla ihan helkkarin tyhmä tai sitten sokea tai sitten on pahasti ymmärryksessä vikaa, mutta olen tässä nyt julkaisupäivästä asti ihmetellyt että saako tässä helv*tin pelissä vaihdettua nimeä jostain? jos saa niin missä? online peliin siis. vai olenko päätellyt oikein että nimeä ei voi vaihtaa:confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En tiä, saatan olla ihan helkkarin tyhmä tai sitten sokea tai sitten on pahasti ymmärryksessä vikaa, mutta olen tässä nyt julkaisupäivästä asti ihmetellyt että saako tässä helv*tin pelissä vaihdettua nimeä jostain? jos saa niin missä? online peliin siis. vai olenko päätellyt oikein että nimeä ei voi vaihtaa:confused:

Eipä tuo onnistu ko tekemällä uuden profiilin koneelle.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onkos kukaan perehtynyt että minkä kaavan mukaan tuossa HC TDM:ssä määräytyy tuo respawn odottelu aika ? Kun heittelee todella rajusti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onkos kukaan perehtynyt että minkä kaavan mukaan tuossa HC TDM:ssä määräytyy tuo respawn odottelu aika ? Kun heittelee todella rajusti.

Onko mahdollisesti sellai et spawnaa "wave"eissä eli vaik 20sec välein kaikki kuollet spawnaa, ja se aika rullaa siinä välil joutus odottaa 20sec kun just ehti heittää uuden aallon ja toisinaan kuolis just ennen ku heitää pelaajat kentälle ja pääsee heti taas mukaan.. voi olla
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo, ei tässä modernissa sodankäynnissä aseita tarvita. Kokeilin huvikseni laittaa tuon maratonin, lighweightin ja siihen ump. Ehkä kerran tarvitsee aseeseen koskea erän aikana ja kärjessä roikutaan kirkkaasti :D Kerran tuo puukko on noin hyvä, niin pelaan tästä lähtien ainoastaan sillä kaikki matsit.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kerran tuo puukko on noin hyvä, niin pelaan tästä lähtien ainoastaan sillä kaikki matsit.

Meeppä huvikses kokeilemaan tuota samaa HC:ssa, niin johan vaihtuu mielipiteesi, itse olen muutaman kerran siellä kokeillut, niin ompas vähän vaikeampaa, kuin normissa ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos alkaa se perus UMP45 frägääminen kyllästyttää niin suosittelen lämpimästi hyvin vähän käytettyä L86 LSW asetta. Siihen saa uniikin SUSAT scopen joka on kuitenkin create a classissa ACOG nimellä. Itse tullu nyt hyvän aikaa tuolla paukuteltua ja hedua tulee niin helevetisti ja vaikka miten kaukaa. Eilen aloitin tuolla aseella pelaamisen ja nyt löytyy jo blue tiger camo:) Kolmas prestigehän tuon syöksee kohta suohon, mutta ilolla pelaan sillä koko seuraavan prestigen ja vaihtelen vaan secondarya.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itseä alkaa ärsyttää se, että joka classissa täytyy olla ninja, jottei näy siinä ***** tutkassa :mad: Tekisi mieli käyttää SD:ssä esim sitreppiä tjms mutta sitten kaikki 6 vihua tietävät missä olen. Ja muutenkin SD:ssä kaikilla on ninja pro -> ei kuule kenenkään askeleita paitsi jos olisi pelikuulokkeet, mutta en sellaisi jaksa ostaa yhden perkin takia... :o
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mites noi nuken metsästäjät??

yks istuu jossai kulmas ja 1-2 jätkää juoksee sinne ja tää yks tappaa ne et saa nuken :)
kiva yrittää rimpuilla siel mukana ja kattoo 5 min jälkee et yhel on 25/0 statsit ja nuke kehii ja erä siin :mad:

suomeks aivan naurettavaa toimintaa, mut kiva metsästää niit :D kerran oli suomalaisii kehis ja kävin pistää putken poikki, mikki päälle ja v*ttuilut perää ja takasi tuli et "kato levelii ja tuu sit avautuu", pienellä kiimeellä äänel :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

a muutenkin SD:ssä kaikilla on ninja pro -> ei kuule kenenkään askeleita paitsi jos olisi pelikuulokkeet, mutta en sellaisi jaksa ostaa yhden perkin takia... :o

Itellä on Sennheiser pc-350 kuulokkeet, eikä niilläkään kuule kuin omat askeleet Ninja Prolla. Tai sitten todella läheltä vihollisten askeleet. Jos ei käytä Ninja prota, niin kuuluu askeleet todella kauas.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mites noi nuken metsästäjät??



suomeks aivan naurettavaa toimintaa, mut kiva metsästää niit :D kerran oli suomalaisii kehis ja kävin pistää putken poikki, mikki päälle ja v*ttuilut perää ja takasi tuli et "kato levelii ja tuu sit avautuu", pienellä kiimeellä äänel :D

looool, kuka oikeesti ajattelee, että leveli / prestige määrittää taitotason? :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itellä on Sennheiser pc-350 kuulokkeet, eikä niilläkään kuule kuin omat askeleet Ninja Prolla. Tai sitten todella läheltä vihollisten askeleet. Jos ei käytä Ninja prota, niin kuuluu askeleet todella kauas.

E: Jos meinaat SitRep prota, kyllä silloin kuulokkeilla kuulee suht kohtalaisesti askeleet.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mites noi nuken metsästäjät??

yks istuu jossai kulmas ja 1-2 jätkää juoksee sinne ja tää yks tappaa ne et saa nuken :)
kiva yrittää rimpuilla siel mukana ja kattoo 5 min jälkee et yhel on 25/0 statsit ja nuke kehii ja erä siin :mad:
Mutta kuten minä en jaksa aina istua jossain napsii sen 7 tappoo ja mennä jonnekin piiloon käyttämään Harrier ja chopperia, jotta saisin nuken.

Kuten Favelassa juoksu ja commando perk yhdistelmällä kyllä saa sen 7 tappoo nopeasti, sillon ei nimittäin ole enään mitään sanottavaa, henkilö joko on naamatusten hävinnyt minulle tai kuolemalla mora selkään. ;) Mutta loppuu kuitenkin sen nuken käyttö heti, kun olen saanut challengen valmiiksi.

Ps. Varokaa hullua salamurhaajaa ja välttäkää pakokauhua. :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sekä se, että kun satut olemaan Host ja huomaat nuken metsästäjät sillä tähtisädetikulla. Niin odottaa kunnes ne sankarit ovat sen nuken saanut, kävelet pleikan lähelle ja vedät piuhan irti. Niin johan tähtisädetikku-nukemetästäjät itkevät.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

E: Jos meinaat SitRep prota, kyllä silloin kuulokkeilla kuulee suht kohtalaisesti askeleet.

Siis nuo kuulokkeen käyttäjät ovat sanoneet että kuulevat askeleet vaikka vihu käyttäisi Ninja Pro:ta/ Dead Silenceä eikä itse käyttäisi SitRep Pro:ta...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siis nuo kuulokkeen käyttäjät ovat sanoneet että kuulevat askeleet vaikka vihu käyttäisi Ninja Pro:ta/ Dead Silenceä eikä itse käyttäisi SitRep Pro:ta...

Riippuu vähän, kaikissa mapeissa ei kuulu ja se millasella alustalla liikkuu vaikuttaa, esim afganissa ei aina kuule kun joku kävelee, mutta Derailissa lumi narskuu ja metalli portaat kilisee quarryssä, ja ruoho suhisee. Cod4 dead silence kyllä kuuli helposti kun oli hiljasempi hetki
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nukeen on vain yksi ainoa ratkaisu ja se on "leave game"

Sekä se, että kun satut olemaan Host ja huomaat nuken metsästäjät sillä tähtisädetikulla. Niin odottaa kunnes ne sankarit ovat sen nuken saanut, kävelet pleikan lähelle ja vedät piuhan irti. Niin johan tähtisädetikku-nukemetästäjät itkevät.
Kylläpä ihmiset keksivät tuollaisia vastakeinoja. :eek:
 
Ylös Bottom