Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Suosittelen esim. sanaa "hyper aktiivinen kirjoittelija" tai jotain muuta tuon ADHD:n sijasta.
Yritän toki olla kohtelias ja välttää loukkaavia ilmaisuja, mutta henk.koht. vihaan liiallisuuteen vietyä poliittista korrektiutta. En nyt yritä keksiä tähän kohtaan edes mitään esimerkkiä, koska eiköhän joku siitäkin riemastuisi. ("Mutta minä olen <insert jokin termi>, ei minua saa nimitellä tuolla lailla!")

Ja tuosta insinöörimäisestä tiukasta linjastakin on täällä puhuttu. Mielestäni täällä päästetään sopivasti myös niitä ajatuksettomia kevennyksiä läpi jotta näkyy, että myös elämää on olemassa.
Pitäisiköhän minun insinöörinä loukkaantua, koska tässä vihjataan stereotypiaan insinöörien elämättömyydestä? ;) (Oikeastaan tämä saikin toimia esimerkkinä tuohon aiempaan väitteeseeni.)

Tosin on niitäkin ketjuja joissa pakostakin tulee ihmetys, että haluatteko te väkisin tappaa keskustelun.
Keskustelua ei koskaan pyritä edes vaientamaan, saati tappamaan. Lähes aina viestit poistuvat/siirtyvät sen vuoksi, että keskustelun sävy on alkanut saada negatiivisia piirteitä (esim. perusteettomia "sun lempipeli on huono" -kuittailuja) tai sitten ollaan ajauduttu turhan kauas alkuperäisestä aiheesta. Ja sen lisäksi on ne muuten vaan "turhat" onelinerit.

Mutta älkääs modet ajatelko asiaa sillä tavalla, että kehitätte jonkun konsolifin raamatun josta löytyy vastaus joka tilanteeseen.
Ei sellaista olla kehittämässäkään. On vain yleiset säännöt, joiden puitteissa yksittäiset moderaattorit toimivat oman harkintansa mukaisesti.

Tätä ketjua ja omia mietteitänne mukaillen suosittelisin kohtelemaan jokaista ketjua yksilönä ja päättämään mikä millekkin ketjulle on hyväksi. Varmastikkaan kaikki ketjut eivät mahdu samoihin raameihin.
Tavallaan noin asia on aina mennytkin. Ei moderaattorit ole tunteettomia robotteja, jotka vain seuraavat valmista ohjelmointia. Harkintaa joutuu käyttämään lähes jokaisessa moderointitoimenpiteessä. Ongelmiahan syntyy sitten juuri siitä, että jossain ketjussa jokin tietynlainen viesti on ollut "sallittu" ja toisesta se on poistettu. Käyttäjähän ei voi tietää, kuka tai ketkä ylläpidosta kutakin viestiä ja ketjuja moderoi.

Hitto, edes me täällä ylläpidossa emme tiedä, kuka lukee mitäkin. Näemme ainoastaan sen, kuka viestin on poistanut/siirtänyt, mutta sitä ei voi mistään tietää, jos joku tai jotkut ovat katsoneet jotain sormiensa lävitse. Poikkeuksen tähän muodostaa Report bad postin kautta tulleet ilmoitukset, koska ne voidaan kuitata käsitellyiksi tapauksiksi, mutta käytännössä sekin meinaa (ainakin minulta) liian monesti unohtua.

PS. Joo, minun pitäisi olla "lomalla" näistä moderointipuuhista, mutta en malttanut olla kommentoimatta tätä asiaa.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Juurikin samanlailla lähestyisin tätä asiaa. Varsinkin jos kommentointi on tasoa mitä se kyseessä olevassa uutisen kommentoinnissa on. Ja agitaattoreille ja kinastelijoille pitäisi avata oma temmellyskenttä. Oli se sitten vanha konsolisota-ketju, tai aivan uusi ketju. Jos sitten sortuu flamettamaan uutisessa tai ketjussa, siihen voisi puuttua välittömästi varoituksen muodossa, uusijoille kovempaa kättä. Alue voisi myös olla tilattavissa, kuten joidenkin pelien alueet. Tällöin koko konsolisota-ketju ei näkyisi käyttäjälle joka ei sitä olisi "tilannut".

Täysin samaa mieltä. En tosin vieläkään ymmärrä, että miksi näiden joidenkin on aivan pakko rangaistuksenkin uhalla päästellä höyryjä... ei se nyt niin sydäntä riipaisevaa voi olla, fanipoikailematta oleminen. Itsekin omistan Wiin ja Xbox 360:n näistä isommista konsoleista, enkä kyllä juuri tunne hillitöntä pakotusta puntissa fanikommentteihin.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Ei TAAS tätä jauhantaa, miten XBugs on paha ja nostattaa nokkelalla kommentilla pikku-pertin silmäkulmaan tipan! :mad: Jos Matti Vanhanen valitti ajojahdista, samaa sanon tästä keissistä.

+ ja - toiminto menisi ihan reisille. Ihan karmea ominaisuus, enkä voi ymmärtää miten esimerkiksi joku pelilehti voi käyttää kyseistä featurea. :eek: Homma menisi välittömästi siihen, että saman leirin jäsenet plussittelisi toisiaan ja vastapuolet saisi penaltia ilman syytä.


Uutisen kommentointi lähti lumipallona vyörymään, mutta eihän tuossa mitään vaaraa syntynyt?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Pitäisiköhän minun insinöörinä loukkaantua, koska tässä vihjataan stereotypiaan insinöörien elämättömyydestä? ;) (Oikeastaan tämä saikin toimia esimerkkinä tuohon aiempaan väitteeseeni.)

Tämähän alkaa ihan haiskahtamaan siltä, että meitä insinöörejä sorretaan täällä :D Ei saa perustella väitteitään faktoilla, kun "sitten on tylsä" tai "ei omista elämää" :D Mutta jos vakavasti sanotaan, niin minkäänmoinen nimittely ja lokerointi johonkin kastiin (paitsi tietysti eri konsolien kannattajiin) on aika lapsellista. Ehkä itsekin pari kertaa siihen olen sortunut, mutta eiköhän me kaikki olla ainakin ajatuksen tasolla.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Yritän toki olla kohtelias ja välttää loukkaavia ilmaisuja, mutta henk.koht. vihaan liiallisuuteen vietyä poliittista korrektiutta. En nyt yritä keksiä tähän kohtaan edes mitään esimerkkiä, koska eiköhän joku siitäkin riemastuisi. ("Mutta minä olen <insert jokin termi>, ei minua saa nimitellä tuolla lailla!")

Juu, nou hätä vaikkei tuo juttuni tuosta sanankäytöstä niin kolahda. Kyllähän pohjanmaallakin se ainoa oikea sana tumma ihoisesta on neekeri. Johtuen osaksi myös siitä, ettei heitä siellä ole kummemin nähty. Pahaa ei tietenkään tarkoiteta.
Jokainen viilaa sitä pilkkua omalla tyylillään. Minä viilaan sitä tässä kohdassa. Ehkä vähän ylireagoin, mutta tässä tilanteessa ylireagoinnista tulee parempi mieli. :eek:
Ja nyt lomille siitä, TT-2k. Ei tätä juttua ainakaan kannata enempää puida. Elämän pieniä erimielisyyksiä vain. ;)
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Oma mielipide on se, että konsoliforumilla on aika mahdotonta miellyttää kaikkia, meinaan siis moderointia ja siihen liittyviä asioita. Kun leffoissa, musassa, kirjoissa, sarjakuvissa yms väitellään itse leffoista, musasta, kirjoista, sarjakuvista yms - niin konsolimaailmassa framilla ovat laitteet usein enemmän kuin itse pelit. Se on sääli (ja myös "säälittävää"), eikä muutu miksikään. Sen kanssa on vain jollain tasolla elettävä.

Eli "ongelma" on se, että osa haluaa pitää homman aikuismaisena ja puhua enemmän peleistä (tai jos puhutaan itse laitteista, niin ei tarvitse koko ajan verrata kaikkea mahdollista toisiin laitteisiin) - kun taas toisilla on halua myös väitellä eri konsoleista (eli usein siis kehua sitä suosikkikonsoliaan, joka on "iha paras" joka asiassa). Näitä on hiukan vaikea yhdistää (ei tavallaan luulisi olevan, mutta realismi on realismia). Ei täysin "sivistynyttä" konsolisota-ketjua ole olemassakaan (vaikka täällä oltiin aika lähellä).

Mielestäni kysymys vain on se, että millaista forumia kukakin haluaa? Itse miellän, että "p**kanjauhamiselle" löytyy jo aika monta paikkaa, enkä halua että konsoliFIN tulee sellaiseksi. En todellakaan halua ketään "Xbottia" trollamaan PS3-puolelle, enkä halua "PSpoikia" jauhamaan shittiä Xbox-puolelle. Jos kerta ei pystyä sivistyneeseen keskusteluun yli "rintamalinjojen", niin sitten pidetään linjat "erillään". Fanipojat saavat pysyä omalla puolellaan kehumassa omaa konsoliaan muiden samanhenkisten hörhöjen kanssa. ;)
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Mielestäni kysymys vain on se, että millaista forumia kukakin haluaa? Itse miellän, että "p**kanjauhamiselle" löytyy jo aika monta paikkaa, enkä halua että konsoliFIN tulee sellaiseksi. En todellakaan halua ketään "Xbottia" trollamaan PS3-puolelle, enkä halua "PSpoikia" jauhamaan shittiä Xbox-puolelle. Jos kerta ei pystyä sivistyneeseen keskusteluun yli "rintamalinjojen", niin sitten pidetään linjat "erillään". Fanipojat saavat pysyä omalla puolellaan kehumassa omaa konsoliaan muiden samanhenkisten hörhöjen kanssa. ;)

Joo tämähän olisi hyvä idea. Lisätään tähän vielä se, että siihen rintamien väliin "ei kenenkään maalle" pistetään sitten ne uskottomat, jotka pelaavat molemmilla laitteilla, he ovat vapaita liikkuvia tähtäysharjoituksia sitten :D

Mutta leikki leikkinä. Kyllähän tuo ihan hyvä idea on, mutta silti sen vanhan "sotaketjun" voisi palauttaa vaikka uusin säännöin, jottei tulevaisuudessa uutiset menisi sotimiseksi, vaan asioista voisi vääntää omassa ketjussaan. Tämä taas vaan mun mielipide.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Mutta leikki leikkinä. Kyllähän tuo ihan hyvä idea on, mutta silti sen vanhan "sotaketjun" voisi palauttaa vaikka uusin säännöin, jottei tulevaisuudessa uutiset menisi sotimiseksi, vaan asioista voisi vääntää omassa ketjussaan. Tämä taas vaan mun mielipide.

Kaunis ajatus, mutta karu totuus on että eivät nämä vaihtoehdot sulje toisiaan pois. Uutisten yhteydessä oli konsoliflametusta jo silloin kun konsolisota ketju oli voimissaan. Tuskin tilanne siitä miksikään muuttuisi. Samat suunsoitot olisivat vain pahimmillaan kahteen kertaan nykyisen yhden sijasta.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Muistaako kukaan niitä aikoja (CubeFIN/DCFIN oli silloin vielä voimissaan), kun uutisten kommentointi suoritettiin foorumin puolella?
Mielestäni tuolla järjestelyllä turhanpäiväinen flametus oli todella vähäistä.

Mutta paluuta vanhaan tuskin on luvassa, kun ei Paavinkaan nimessä ole enää väkästä.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Täytyy tunnustaa suoraan, että luen "uutisia" harvemmin konsoliFIN-sivuston kautta. Ne ovat siis täynnä jotain konsolisotaa vai?

Meinaan nuo normaalit PS/Xbox/Nintendo-forumit ovat aika hyvin pysyneet vapaana trolleista ja flametuksesta.. Ja se on hyvä se.

Joku Eurogamer aika selkeästi kalastelee kommentteja juuri noilla "PS3 vs 360 vertailuilla" ja muilla vastaavilla, joihin sitten ilmestyy 100+ viestiä yhden päivän aikana (samaa shittiä jauhetaan vuodesta toiseen). EG on todella hyvä uutissivusto - ei siinä mitään, mutta aika helppo sieltä on bongata ne aiheet, jotka ovat siellä enemmänkin luomassa "sotaa" ja sitä kautta viestejä uutisketjuun (mikä taas vetoaa mainostajiin yms - ja luo ylipäänsä tietyille tahoille sellaista mielikuvaa että "saitti on mega-suosittu").

Eli kyllä tuo konsolisota tavallaan myös palvelee alan nettisivustoja. "Uutinen" kun voidaan rakentaa ihan jonkin pilipali "Japanissa on myyty x-määrä konsoleita kuukaudessa"-tyyliseen muotoon - ja taas napsahtaa 50-100 viestiä ketjuun päivän aikana. "Peliuutinen" on nykyään aika lavea käsite..

Jos tänä päivänä näkee 100+ viestiä jossain uutisketjussa, niin takuuvarmasti siellä väitellään konsoleista. Oli kyse sitten Halo 3:ODST tai Uncharted 2 -pelistä (jotka ovat julkaistu vain yhdelle konsolille), niin sielläkin jauhetaan loppujen lopuksi vain eri konsoleista. Säälittävää - mutta totta. Meidän konsolipelaajien itsetunto kun ei ole sillä ihan parhaimmalla tasolla. Laatupeli sille "toiselle konsolille" onkin uhka - hui! Ja tunnetusti kaikkeen uhkaavaan suhtaudutaan aggressiivisesti.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Täytyy tunnustaa suoraan, että luen "uutisia" harvemmin konsoliFIN-sivuston kautta. Ne ovat siis täynnä jotain konsolisotaa vai?

Meinaan nuo normaalit PS/Xbox/Nintendo-forumit ovat aika hyvin pysyneet vapaana trolleista ja flametuksesta.. Ja se on hyvä se.

Joku Eurogamer aika selkeästi kalastelee kommentteja juuri noilla "PS3 vs 360 vertailuilla" ja muilla vastaavilla, joihin sitten ilmestyy 100+ viestiä yhden päivän aikana (samaa shittiä jauhetaan vuodesta toiseen). EG on todella hyvä uutissivusto - ei siinä mitään, mutta aika helppo sieltä on bongata ne aiheet, jotka ovat siellä enemmänkin luomassa "sotaa" ja sitä kautta viestejä uutisketjuun (mikä taas vetoaa mainostajiin yms - ja luo ylipäänsä tietyille tahoille sellaista mielikuvaa että "saitti on mega-suosittu").

Eli kyllä tuo konsolisota tavallaan myös palvelee alan nettisivustoja. "Uutinen" kun voidaan rakentaa ihan jonkin pilipali "Japanissa on myyty x-määrä konsoleita kuukaudessa"-tyyliseen muotoon - ja taas napsahtaa 50-100 viestiä ketjuun päivän aikana. "Peliuutinen" on nykyään aika lavea käsite..

Jos tänä päivänä näkee 100+ viestiä jossain uutisketjussa, niin takuuvarmasti siellä väitellään konsoleista. Oli kyse sitten Halo 3:ODST tai Uncharted 2 -pelistä (jotka ovat julkaistu vain yhdelle konsolille), niin sielläkin jauhetaan loppujen lopuksi vain eri konsoleista. Säälittävää - mutta totta. Meidän konsolipelaajien itsetunto kun ei ole sillä ihan parhaimmalla tasolla. Laatupeli sille "toiselle konsolille" onkin uhka - hui! Ja tunnetusti kaikkeen uhkaavaan suhtaudutaan aggressiivisesti.

KonsoliFIN:in kommenttipalsta on yleisellä tasolla erittäin hyvää, ehdottomasti Suomen parhaimmistoa. Sieltä ei paljoa trolleja löydy.

Mutta miksi pilata hyvää kommenttipalstaa ala-arvoisella trollauksella? Mielestäni KonsoliFIN on nyt jo muutenkin Suomen asiallisin pelisivusto, joten miksi ei voitaisi vetää sillä linjalla? Ei nuo pahimmat vaahtoajat varmastikaan voi ylpeydellä jälkeenpäin viestejään tarkastella.
Pelit-lehden kommenttipalstan tasolle kun päästäisiin, niin saavutettaisiin exodus. Tosin sitähän ei ikinä tule tapahtumaan, niin pitkään aikaan kun nämä muutamat ovat täällä taakkana.

En halua olla tekopyhä; itse olen kinannut joskus yhtä lailla, kuten voi lainauksestani todeta:
Joohanh sanoi:
"En missään vaiheessa väittänyt PSEyetä yhtä toimivaksi kuin Natal. PSEye toimii nääs paremmin."

Kiitos, pelastit muuten mönkään menneen iltani. Kyllähän mä sinustakin näköjään oikein kunnon fanipojan kaivoin :D

Kyllä se Natalin kamera tunnistaa aika paljonkin, kuten koko luurangon liikkeet. Et voi kieltää. Ja mitkä viiveet? Heität päästäsi, itse en nähnyt viiveistä tippaakaan. Suuripiirteiset liikkeet my ass, Natalilla ovat toimittajat päässeet esim. ajamaan Burnouttia, ja ovat kertoneet kokemuksen olevan täysin viiveetön ja tarkka.

PSEye ei ole kyllä mitään muuta kuin kamera, täysin samanlainen kuin LIVE Vision. Tottakai se jollain softalla tunnistaa kun pyörittelet modattua dildoa sen edessä, mutta mikäpä kamera ei tunnistaisi? Natalissa kyse on koko kehon jäljittämisestä tarkalleen, jotain mihin pleikkarisilmä ei vain yksinkertaisesti pystyisi. Milloinkaan. Tekniikan 101 on varmasti sinulle paikallaan, yhdellä kameralla ei pitkälle pötkitä.
Natalin reso sama kuin PSEyen? Linkkiä kiitos, vaikkapa sillä ei ole mitään väliä.
Mutta tosiaan, vika juttusi oli aika hupaisa. Eikö yhtään mietitytä?
Tuossakin tosin agitaattorina karibu. Sen verran itseäni puolustan, että tuossa oltiin ihan asiallisten aiheiden äärellä sentään, eikä niissä samoissa "Pleikkarin multiplättärit on huonompia", "Xbox hajoaa heti", Wii on täysi lussu" tms. ******jauhannissa.

Vinnie sanoi:
Mutta paluuta vanhaan tuskin on luvassa, kun ei Paavinkaan nimessä ole enää väkästä.
:eek:
Onko Paavin nimessä joskus ollut väkänen? Voe mahoton...:p

EDIT:
avanto sanoi:
Tässä mennään mielestäni selkeästi henkilökohtaisuuksiin, jopa loukkaavaksikin tämän voisi tulkita, mutta tähän ei ole kuitenkaan puututtu, eli voinko siis olettaa, että tämänlainen osoittelu on sallittua? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Totta, ajanpuutteen takia en tuohon aikaisemmin puuttunut, niin kuin en siihen "boxipoika boxipoikaa tukee"-kehuunkaan. Mikäs on moderaattorien kanta?
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Hei, lopettakaa jo tämä aihe. Uutinen on suunnilleen siivottu ja jatkossa tulen siivoamaan niitä rankalla kädellä. Huomioikaa tosin se, etten voi olla 24/7 niitä vahtimassa. Eli viiveellä toimitaan.

Pitääkö kohta bänniä kaikki, jotka mainitsevat nimimerkin Xbugs tai vastaavat hänen viesteihinsä. Kun joka asiaan kaveri vedetään mukaan. Sivuuttakaa kyseiset viestit, niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Jestas sentään.

Ja mitä Kovalchuk tulee, niin en ollut nimimerkkiin ennen edes törmännyt nin että olisi muistiin jäänyt. Saati tunnistanut luokituksen ps poikiin. Ja nyt vasta tajusin, että Kovalchukin eka viesti uutisessa oli liikaa, koska tunnistettiin ps pojaksi. Itse en tunnistanut, niin ei mennyt jakeluun missä ps pojat alko ketjua turmelemaan. Olikin heti ekasta kommentista lähtien.

No selvisi sekin ja jatkossa tarkkaillaan.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

joku vois herra Smz:ta potkia persuuksille ja pyytää joko Race Driver:Grid PS3 pelin takaisin tai 15 euroa tililleni kiitos.

herraa ei näkynyt sen jälkeen ku sanoi että tulee rahat tilille heti kunhan peli tulee postiluukusta(tänään tulla tupsahti)
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Hei, lopettakaa jo tämä aihe. Uutinen on suunnilleen siivottu ja jatkossa tulen siivoamaan niitä rankalla kädellä. Huomioikaa tosin se, etten voi olla 24/7 niitä vahtimassa. Eli viiveellä toimitaan.

Pitääkö kohta bänniä kaikki, jotka mainitsevat nimimerkin Xbugs tai vastaavat hänen viesteihinsä. Kun joka asiaan kaveri vedetään mukaan. Sivuuttakaa kyseiset viestit, niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Jestas sentään.

Ja mitä Kovalchuk tulee, niin en ollut nimimerkkiin ennen edes törmännyt nin että olisi muistiin jäänyt. Saati tunnistanut luokituksen ps poikiin. Ja nyt vasta tajusin, että Kovalchukin eka viesti uutisessa oli liikaa, koska tunnistettiin ps pojaksi. Itse en tunnistanut, niin ei mennyt jakeluun missä ps pojat alko ketjua turmelemaan. Olikin heti ekasta kommentista lähtien.

No selvisi sekin ja jatkossa tarkkaillaan.

Wuuhuu, mullaaapaaas ooonn ooomaaa staallkkeeeriii, teeiillääpäääss eii ookkaaan! :D Mut oikeasti nyt alkoi pelottamaan, uskaltaakohan tänne edes mitään enää kirjoittaa? Tai jos uskaltaa, niin sitten pitää varmaan vaan säästä puhua. Siis aivan loistavaa tulkintaa, kyseisessä uutisessa oli 60+ kommenttia, joista 40+ oli "konsolisotaa" ja ainoat viestit, jotka herättivät herra ylimoderaattorin huomion, olivat minun kommenttini, hallelujaa!

Mutta olkoon asia sitten loppuun käsitelty. Pyydän sitten vain moderaattoreita myös stalkkaamaan yhtä lailla näitä xbox-poikia, jotta tasa-arvo pysyy, eiks je?
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

joku vois herra Smz:ta potkia persuuksille ja pyytää joko Race Driver:Grid PS3 pelin takaisin tai 15 euroa tililleni kiitos.

herraa ei näkynyt sen jälkeen ku sanoi että tulee rahat tilille heti kunhan peli tulee postiluukusta(tänään tulla tupsahti)

Jollet saa asiaa sovittua, niin tee asiasta rikosilmoitus. Ylläpito voi toki muistuttaa kauppakumppaneita hyvästä kauppatavasta, mutta meidän keinomme ovat aika rajalliset ongelmatilanteiden ratkaisussa.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Alkaa saada melko eeppisiä mittasuhteita tämä juttu, liian moni täällä ottaa nämä jutut liian vakavasti. Kun täällä on tällainen lynkkaustunnelma (enkä tosiaan tarkoita moderaattoreita, hankalassa tilanteessa olette) niin eiköhän tähänkin saada sopivaa vastinetta.

Menkää vaikka pelaamaan piruvie
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

+ ja - toiminto menisi ihan reisille. Ihan karmea ominaisuus, enkä voi ymmärtää miten esimerkiksi joku pelilehti voi käyttää kyseistä featurea. :eek: Homma menisi välittömästi siihen, että saman leirin jäsenet plussittelisi toisiaan ja vastapuolet saisi penaltia ilman syytä.

No ainakin pelaajalehti.comissa tuolla plus - miinus järjestelmällä saa turhat trollit ym. viisaudet pois. Tuskin siitä täällä KonsoliFIN:issä mitään hyötyä olisi, kun täällä vielä jaetaan porukat omille konsoleilleen. Pelaajalehdellä on se etu, että yhdestä pelistä on vain yksi thread, joten kaikki tieto saadaan samaan paikkaan.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

voi jösses. mikä tässä foorumissa vikana.

MItä poliisi tekee 15 euron takia? ei ***** yhtään mitään. Täällä näyttää huijareita olevan joka toinen, joka jotain ostaa yrittää.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

voi jösses. mikä tässä foorumissa vikana.

:confused: Ei mikään.

MItä poliisi tekee 15 euron takia? ei ***** yhtään mitään. Täällä näyttää huijareita olevan joka toinen, joka jotain ostaa yrittää.

Poliisi ottaa nettihuijaukset vakavasti, ja ottaa rikosilmoituksen vastaan ja aloittaa esitutkinnan.

Lähetin Smz:lle privana muistutuksen hoitaa oma osuutensa kaupasta.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

joku vois herra Smz:ta potkia persuuksille ja pyytää joko Race Driver:Grid PS3 pelin takaisin tai 15 euroa tililleni kiitos.

herraa ei näkynyt sen jälkeen ku sanoi että tulee rahat tilille heti kunhan peli tulee postiluukusta(tänään tulla tupsahti)
Siis peli on tänään saapunut hänelle ja hän sanoi, että "rahat tulevat heti kun saan pelin"? Tuleeko sinulle mieleen, että pankista toiseen tilisiirrossa kestää päivästä-pariin-kolmeen päivään? Jos siis sälli on tehnyt tilisiirron tänään lupauksensa mukaisesti, niin eivät rahat silti välttämättä tililläsi vielä näy.
 
Ylös Bottom