saimaannorppa
New Member
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)
Nykyinen meininki on myös minun mielestäni siistimpää ja samoin hillitympää kuin aiemmin, mutta mielestäni myös jäykempää. Rölleily on toki asia erikseen mutta on olemassa myös välimuotoja sen ja Ylen vuoden 1980 uutisten välillä (näin melkoisen kärjistettynä esimerkkinä). Mutta nähtävästi viimeistään nyt tajusin KonsoliFIN:n nykyisen suuntauksen enkä sitä voi väittää "rakastavani". Toki varmaan tulee lueskeltua edelleen juttuja täältä mutta kirjoittelut varmaankin jää vähemmälle (mitä nyt tästä nykyisestä voi vähentää).
Tässä olen eri mieltä. Minusta yleinen meininki on lähes kaikin puolin siistimpää ja (hyvällä tavalla) hillitympää kuin ehkä koskaan foorumin historiassa. En myöskään näe tilannetta sellaisena, että jonkinlaisen poliittisen korrektiuden nimissä kunnon väittelyt olisivat jääneet pois. Ne ovat vain muuttuneet asiallisemmiksi. Ehkä se ei ole niin viihdyttävää kuin avoimet röllipeikkojen taistelut, mutta asiasisällön kannalta ollaan ihan eri sfääreissä. Jos haluan viihdettä, luen vaikka NeoGAFia. Jos haluan keskustella asioista asiallisesti, valintani on KonsoliFIN.
Nykyinen meininki on myös minun mielestäni siistimpää ja samoin hillitympää kuin aiemmin, mutta mielestäni myös jäykempää. Rölleily on toki asia erikseen mutta on olemassa myös välimuotoja sen ja Ylen vuoden 1980 uutisten välillä (näin melkoisen kärjistettynä esimerkkinä). Mutta nähtävästi viimeistään nyt tajusin KonsoliFIN:n nykyisen suuntauksen enkä sitä voi väittää "rakastavani". Toki varmaan tulee lueskeltua edelleen juttuja täältä mutta kirjoittelut varmaankin jää vähemmälle (mitä nyt tästä nykyisestä voi vähentää).