SeveriS
Well-Known Member
Yksityisviestein voi jatkaa, jos siltä tuntuu.
Tämäkin on ihan hyvä idea, mutta saako yksityisviesteihin liittyä useampia ihmisiä?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yksityisviestein voi jatkaa, jos siltä tuntuu.
Kyllä saa. En tiedä, mikä mahtaa olla maksimimäärä, mutta nopeasti kokeiltuna ainakin 20 käyttäjää saa mukaan.Tämäkin on ihan hyvä idea, mutta saako yksityisviesteihin liittyä useampia ihmisiä?
Kyllä saa. En tiedä, mikä mahtaa olla maksimimäärä, mutta nopeasti kokeiltuna ainakin 20 käyttäjää saa mukaan.
Kommentoin nyt, kun summonoitiin. Ei tartte sitten yksityisviesteissä selittää samaa asiaa kaikille.Tämän sorttiseen jälkimoderointiin en tässä vaiheessa lähde. Olen selventänyt tilannetta sinulle eilen pitkähköllä yksityisviestillä. Jos päätös ei miellytä, @jryi:lle voi ehdottaa jatkotoimenpiteitä.
Koska sama video oli pelin omassa ketjussa.Miksi moderointi poistelee ja siirtelee mielivaltaisesti viestejä? Viimeksi tänään poistettiin PS5 ketjusta viestini joka sisälsi pelivideon PS4 pelistä joka saanut PS5 päivityksen.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Tuskin täältä bitit loppuu kesken vaikka video olisi kahdessa paikassa.Koska sama video oli pelin omassa ketjussa.
Kyse ei ollut mistään tietyn TV-mallin suosimisesta, vaan moisia alatyylisiä viestejä ei vaan tarvita. Ei tuossa ketjussa eikä muuallakaan.Menee näemmä modeillakin tunteisiin, jos ei suosi cx:ää
Tai teidän pikkumaisuus?Kyse ei ollut mistään tietyn TV-mallin suosimisesta, vaan moisia alatyylisiä viestejä ei vaan tarvita. Ei tuossa ketjussa eikä muuallakaan.
Kysymyksen retorisesta asettelusta päättelen, että olet eri mieltä, mutta itse näen tietynlaisen "pikkumaisuuden" tarpeellisena, jotta foorumikeskustelu voidaan täällä pitää riittävän siistinä ja asiallisena.Tai teidän pikkumaisuus?
Jos joku löytää tuollaiseen tarkoitukseen sopivan Xenforo-plugarin, niin voidaan harkita.Voisiko olla sellainen toiminto, joka poistaisi myös nuo keskusteluja pilaavat jatkojankutukset vai suositteleeko ylläpito, että laitan myös kaikki trolleille vastailijat ignoreen?
Oon vähän lempeämpi kuin jryi "ku mielestäni ihminen ansaitsee niin monta mahollisuutta ku se tarvitsee". Eli annetaan kyseisen käyttäjän foorumilla olla, mutta jos uusia sääntörikkeitä alkaa tulla, ei jäähyboksia tunneta, vaan kohtalona on suora ulosajo.One more time?