Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

Sniper 3 Elita vaatii 16 gigan ensimmäisen päivän päivityksen X1 konsolilla. Uutinen täällä, aiemmin oli ilmoitettu että patchilla olisi 10 gigaa kokoa.

Ihan perseestä tommonen, kun pelillä on vissiin kokoa 20GB, niin on älytöntä että päivitys on 16GB :eek:

Jotain outoa tuossa Onen päivitys systeemissä on, kun PS4:llä on paljon pienemmät koot.
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

Ihan perseestä tommonen, kun pelillä on vissiin kokoa 20GB, niin on älytöntä että päivitys on 16GB :eek:
No mutta tuskinhan tuo lisää dramaattisesti pelin tilantarvetta, vaan ylikirjoittaa vaan osan tuosta 20GB:sta.
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

No mutta tuskinhan tuo lisää dramaattisesti pelin tilantarvetta, vaan ylikirjoittaa vaan osan tuosta 20GB:sta.

Niinhän tuo tekee, mutta on kuitenkin outoa että päivitykset ovat tuota kokoa.
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

Niinhän tuo tekee, mutta on kuitenkin outoa että päivitykset ovat tuota kokoa.

Kertoo vaan sitä, että peli on pistetty painoon jo hyvissä ajoin, ja nyt se korjataan sitten jälkikäteen digitaalisena lähes kokonaan uudelleen.
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

Niinhän tuo tekee, mutta on kuitenkin outoa että päivitykset ovat tuota kokoa.

Voipi olla levy prässätty kehitystyökalujen vanhalla versiolla tehdystä tuotoksesta. Päivitys sisältäisi sitten lähes kaiken uudelleen, tällä kertaa käännettynä uusilla työkaluilla jotka sallivat Kinectiltä vapautettujen resurssien käyttämisen.
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

Voipi olla levy prässätty kehitystyökalujen vanhalla versiolla tehdystä tuotoksesta. Päivitys sisältäisi sitten lähes kaiken uudelleen, tällä kertaa käännettynä uusilla työkaluilla jotka sallivat Kinectiltä vapautettujen resurssien käyttämisen.

Jep, kokohan viittaa juuri "multimediaan", eli parempilaatuiset materiaalit, tekstuurit, äänet, 3d-polygonidata ja mahdolliset videot on varmaan päivityspaketissa teholisäyksen vuoksi mukana.
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

Tuostahan oli juuri uutinenkin (en nyt kännykällä ala ettii), mutta nostaa muunmuassa reson 1080p myös boxilla. Lisäksi perusteltiin sillä, että jatkossa peli on yhteensopiva uusien päivitysten kanssa, joten niiden kokoa saatiin pienemmäksi. Lisäksi mainittiin, että päivitys koskee vain ensimmäistä erää, jatkossa ostettava levy ei tarvitse tuota.

Suomenkielinen uutinen viikon sisältä..joku vois kaivaa..
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

Golf Club:
Ps4 1080p
X1 720p

Että semmottii.. tekijä totes vaan että eivät saaneet haluttua päivitysnopeutta tuon korkeammalla resolla..
 
Metro Redux:
Ps4 1080p 60fps
X1 912p 60fps

Edit:typo 913 -> 912
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Metro Redux:
Ps4 1080p 60fps
X1 913p 60fps

Mikä hemmetin 913p? Miksi piti olla 913 eikä vaikka tasaluku 910p?

Tuo PS4 1080/60 kyllä vaikuttaa erittäin lupaavalta, kun eikös ainakin Last Light ollut melko vaativa PC:lläkin?

\/ Huh...
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

Mikä hemmetin 913p? Miksi piti olla 913 eikä vaikka tasaluku 910p?
Koska siinä oli typo. Xbox One -version tarkkuus on siis 1620x912.

Assuming that 912p resolves as a native 1620x912, that works out at just 71 per cent of a full 1080p framebuffer. However, perceptually, that drop in resolution comes across more as a slight blur in what is a generally dark game as opposed to anything likely to impact your enjoyment of the title.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

Digital Foundry vertaili Destinyn versioita. Teknisesti molempien uusien konsoleiden versiot ovat käytännössä identtisiä latausaikoja myöten, mutta PS4-versio tietenkin hyötyy lisäsisällöstä.

[video=youtube;ZxOpOssJsHM]https://www.youtube.com/watch?v=ZxOpOssJsHM[/video]

PS4_001.bmp.jpg


XO_001.bmp.jpg
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

Itselleni pelattavuus on ulkonäköä tärkemämpi ominaisuus. Graafisesti heikkotasoinen peli voi olla tuntumaltaan erinomainen. Onko pelaajat lyhytkatseisia, kun tuomitsevat pelin pelkän grafiikan perustella? Sen todellisen kuvan saa kokeilemalla peliä, ei katsomalla heikkolaatuista Youtube-videota.;)
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

PES 2015 resoluutiot ja frameratet alkaa selkeneen ja PS4 versio vie taas voiton, PS4 1080p/60fps ja XONE 720p/60fps.. Vertailun vuoksi PS3 versio pyörii samalla resolla ja framella kuin XONE versio.

Linkki!

Ja kuvankaappaus sivuilta myös: Näytä liitetiedosto 13412
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

Pientä näpäytystä Biowarelta Ubisoftin suuntaan.

"Confirmed: #DAI resolution is 1080p on PS4, and 900p on Xbox One. We maximized the current potential of each platform."

Crossgen-peli niin kyllähän toi ihme olisi jos ei PS4:llä olisi 1080p mun mielestä :p

PC:n minimit kyllä meinasi hiukkasen naurattaa kun minimiksi näytönohjaimen osalta oli mainittu 8800GT 512MB. Silläkin varmaan saa tosin paremmat grafiikat kuin konsoleilla :cool:

Tuosta noi PC:n minimit ja suositukset jos jotakuta kiinnostaapi: http://www.dragonage.com/?sf3221687...ial-global-ic-fb-pc-specs-blog-prev-site-ramp
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

PC:n minimit kyllä meinasi hiukkasen naurattaa kun minimiksi näytönohjaimen osalta oli mainittu 8800GT 512MB. Silläkin varmaan saa tosin paremmat grafiikat kuin konsoleilla :cool:

No ei nyt varmaan "ihan" kuitenkaan :D Eiköhän ne konsoleiden(tai ainakin PS4:n) grafiikat ole siellä high-asetusten korvilla tai vähän alle, kuten ollaan nyt viimeisen vuoden aikana enimmäkseen nähty ja totuttu. DA:I näyttää kyllä komealta kiitos FB3-enginen, mutta kyllä tämä peli ostetaan silti ensisijaisesti tarinan ja gameplayn takia.
 
Vastaus: Monialustapelien vertailuketju (julkaistut ja tulevat, ex-gen vs. 8th gen vs. PC)

Call Of Duty: Advanced Warfaren resoluutiot on nyt selvillä: Xbox One -versiossa on dynaamisesti vaihtuva tarkkuus, joka alimmillaan käy 1360x1080:ssa ja on parhaimmillaan 1920x1080, kun PS4:llä ollaan koko ajan jämäkästi täydessä 1080p:ssä. Ruudunpäivitysnopeus on kummallakin alustalla 60 ruutukuvaa sekunnissa.

The Xbox One version of first-person shooter Call of Duty: Advanced Warfare outputs at a resolution of 1360x1080, developer Sledgehammer has said.

On Xbox One, the resolution dynamically scales up to full 1080p, Sledgehammer co-founder Michael Condrey said in a Reddit AMA.

That, he pointed out, makes for a 50 per cent increase on last year's game, Infinity Ward's Call of Duty: Ghosts.

On PlayStation 4 Advanced Warfare runs at a native 1080p resolution.

Both versions output at 60 frames-per-second, as is standard with Call of Duty games.

Lähde: Eurogamer.
 
Vastaus: 30 fps vastaan 60 fps

Call of Duty Advanced Warfare pyörii Xbox onella tasaisesti 60fps, kun taas PS4:lla ruudunpäivitys on välillä 40-60fps.

Syy tähän löytyy Xbox one-version kikkareessa, joka automaagisesti pudottaa pystyjuovien tarkkuutta. Eli molemmat pelit pyörivät 1080p -tarkkuudella, mutta xbox one -versiossa ei mennäkään aina 1920x1080p pikselin levyisesti, vaan pudotaan välillä 1360x1080p pikselin tienoilla.

Liekö kyseessä hardiksen antama mahdollisuus vaihdella resoa lennosta, vaiko vain protoilua, jota testaillaan eri laitteiden välillä.

http://dome.fi/pelit/ajankohtaista/...ella-playstation-4-versiota-jouhevammin-mutta
 
Ylös Bottom