Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm

stinky_monkey sanoi:
Paras mitä PS3:lla voi tällä hetkellä pelata. Ainut ongelma että peli muuttuu liian hankalaksi
4 levelistä eteenpäin. Liika vääntäminen vie pelistä ilon.

4. levelin kisoissa tosiaan saa välillä vääntää ihan tosissaan, mutta kaikki ne on voitettavissa. Itse harrastin "hyvät tarkkailuasemat" taktiikkaa, eli vikalle kierrokselle kun pääsee lähtemään n. TOP-6 sijoituksella, niin homman voi vielä ratkaista itselle loppusuoran kirillä. Itselleni ainakin kävin usein niin, että jos lähdin vikalle kierrokselle ekana, niin kuminauhalla tuli koko jengi perästä vikaan mutkaan rinnalle ja ohi :rolleyes:

hartzu sanoi:
4. levelin kisoissa tosiaan saa välillä vääntää ihan tosissaan, mutta kaikki ne on voitettavissa. Itse harrastin "hyvät tarkkailuasemat" taktiikkaa, eli vikalle kierrokselle kun pääsee lähtemään n. TOP-6 sijoituksella, niin homman voi vielä ratkaista itselle loppusuoran kirillä. Itselleni ainakin kävin usein niin, että jos lähdin vikalle kierrokselle ekana, niin kuminauhalla tuli koko jengi perästä vikaan mutkaan rinnalle ja ohi :rolleyes:
Jep, sama homma. On niin monta kertaa meinannut SIXAXIS lentää kohti TV:tä, kun joku tulee viimeisellä kymmenellä metrillä ohi, vaikka on johtanut koko viimeisen kierroksen :D

Mulla on enää yksi lippu menemättä. Kaikki muut kisat oon voittanut.

Pelaileeko tätä enää kukaan? :)
Kävin hieman pyörähtämässä onlinessa mutta peli jumahti parin kisan jälkeen ja kone piti resetoida.

hartzu sanoi:
Joo ,kyl noissa 4 tason kisoissa meinasi kesäkuun alussa lentää ohjain seinään kun en millään meinannut päästä läpi, lopulta kesäkuun 13.päivä pääsin läpi.

jujze sanoi:
Pelaileeko tätä enää kukaan? :)
Kävin hieman pyörähtämässä onlinessa mutta peli jumahti parin kisan jälkeen ja kone piti resetoida.

Pelaa tietenkin. Tämä peli paranee pelatessa. Siis online., ;)

Motorstorm on saamassa huomenna 3.0 päivityksen. Let's get ready to ruuuummmmbbbblleeee!

http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=155913

MotorStorm Update 3.0 provides the following changes;

* Added vibration support for DUALSHOCK 3 controller with adjustable sensitivity settings.
* Grid order has been randomised for first race in any online lobby.
* Finishing positions in your last race now determine your starting grid position in the next race within the same online lobby.
* On-screen indicator has been added to show whether voice comms are issuing from TV or headset As before, please press and hold L1 (R1 if using control scheme B) to toggle headset output through TV or Headset.
* Sensitivity Settings for SIXAXIS Motion Sensor control have been added.
* Gloating Index has been added to the Stats card The Gloating index gives guidance as to a racers online prowess. It takes into account the number of people youve beaten in each race and the number of people that have beaten you. Use the gloating index to spot the players to beat in each race! Try and rank your Gloating Index up to the perfect 10!
* Several causes for an occasional snagging issue which would destroy vehicles on suspension impact have been addressed.
* Further fixes to prevent the occasional statistics reset issue have been applied.
* Fixed an occasional issue with inaccuracies in Eliminator finishing results.
* Fixed an issue where winners leaving Eliminator before race completed could cause issues for other players in lobby.

Niin, ja ovat uhkailleet myös joillain Halloween-aiheisilla maalauksilla autoihin. Saas nähdä onnistuuko...

Päivitys versioksi 3.0 on nyt ladattavissa. Tuttuun tapaan peli päivittää itse itsensä, kunhan menee Online-pelitilaan. (Itse valitsin alueeksi EU Universen, mutta tuskinpa tuolla valinnalla on merkitystä tässä tapauksessa.) Ymmärrettävästi päivitystiedosto valuu perille varsin hitaasti, koska jokunen muukin varmaan haluaa tuon heti tuoreeltaan. :)

Update! Päivityksen koko on 281 megaa, ja imutus kesti melkein tunnin. Tosin kun latauspalkki oli puolivälissä, tapahtui jotain ja toinen puolikas menikin muutamassa sekunnissa. Ehkä jostain vapautui kaistaa tms.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oliver sanoi:
Niin, ja ovat uhkailleet myös joillain Halloween-aiheisilla maalauksilla autoihin. Saas nähdä onnistuuko...
Jos on tulossa niin onko nuo ilmaiset vaiko maksullista kamaa?

Ja tuo päivitys 3.0 tulee kyllä todella hitaasti

Ja kysymys kaikille pelin omistajille: Oletteko ladanneet maksullia juttuja peliin?
Ite oon ladannu kaiken mahdollisen maksullisen

Edit: tuo uusi renkka on kyl hieno!

Viimeksi muokannut moderaattori:

opa95 sanoi:
Ja kysymys kaikille pelin omistajille: Oletteko ladanneet maksullia juttuja peliin?
Olen ostanut kaiken Motorstorm-aiheisen sälän, mitä Euroopan Storesta on saanut. En mie kylläkään puolillakaan mitään tee, koska varsinainen yksinpelikin on vasta n. puolivälissä, ja onlinessa en ole käynyt moneen kuukauteen.

Mahtavaa että Motorstormiin panostetaan vielä ja parannuksia tehdään. Nykyään tulee usein palattua tämän pelin pariin ja aina se näyttää/tuntuu yhtä hienolta. Tähän jos saisi esim. 10 uutta rataa niin riemu olisi rajaton.

Odottavan aika on pitkä, sillä DS3 rantautuu Jaappanista vasta kuukauden kuluttua kotiovelle :)

Gigant sanoi:
Odottavan aika on pitkä, sillä DS3 rantautuu Jaappanista vasta kuukauden kuluttua kotiovelle :)

Kyllä.. nyt olisi sopiva hetki hankkia sellainen joulukalenteri tätä odotusta helpottamaan, tosin luukkuja ei kait kuitenkaan tarvitse ihan 24 avata :D :confused:

Saas nährä mitä metkuja ovat keksineet tärinöiden varaan tässä pelissä.

Tosi hyvä juttu!

Nyt keksin myös uuden tekosyyn pelata tätä peliä sen lisäksi, että arvoni "legenda" katosi, kun siirsin tiedot uudelle käyttäjätilille, joten olen "nolla" :D

Eli se syy on tämä päivitys.

Ohos yksi ilmainen autokin on nähtävästi saapunut storeen. Päätinpäs sen ladata ja pelaamista ennen päivittää peli mutta nähtävästi tuo raksuttaa tuossa jo vielä tovin. Onneksi tietokoneella pääsee samaan aikaan sentään vääntäämään.

Olisiko tuo ilmainen maalaus siihen autoon pitänyt ladata vasta kun on asentanut 3.0 päivityksen?

Ylös Bottom