Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Hyvä, juttu. Sillä vaan kyselin kun en oo ite nähny kumpaakaan vähän aikaan.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Terve.

Teme44:n kanssa joskus aiemmin höntsäilin toisessa joukkueessa, juuri kun NHL09 oli markkinoille ilmestynyt. Nyt joukkueettomana olen pelaillut itseni veteraanitasolle pick-up -meiningillä. Siellä joukkuepelaaminen on kyllä välillä niin hanurista, että hermot meinaa mennä. Temen kanssa sitten pari sanaa vaihdettuani kuulin tästä joukkueesta.

Mikäli teillä siis tilaa on ja tarvitsette puoliaktiivista pelaajaa (oikea lätkänpeluu estää "jokapäiväisen" pelaamisen), tässä olisi vasen pakki tarjolla. Yritän siis pelailla mahdollisimman paljon joukkueen eteen enkä välitä vaikka nyt tehopisteitä tai muitakaan tilastomerkintöjä ei tulisikaan.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Terve.

Teme44:n kanssa joskus aiemmin höntsäilin toisessa joukkueessa, juuri kun NHL09 oli markkinoille ilmestynyt. Nyt joukkueettomana olen pelaillut itseni veteraanitasolle pick-up -meiningillä. Siellä joukkuepelaaminen on kyllä välillä niin hanurista, että hermot meinaa mennä. Temen kanssa sitten pari sanaa vaihdettuani kuulin tästä joukkueesta.

Mikäli teillä siis tilaa on ja tarvitsette puoliaktiivista pelaajaa (oikea lätkänpeluu estää "jokapäiväisen" pelaamisen), tässä olisi vasen pakki tarjolla. Yritän siis pelailla mahdollisimman paljon joukkueen eteen enkä välitä vaikka nyt tehopisteitä tai muitakaan tilastomerkintöjä ei tulisikaan.

Moro,

Eiköhän meille yksi pakki mahdu sekaan. Itse kerkesin jo pleikkarin tälle päivää sammutella, mutta zazu varmaankin laittaa kutsua kunhan käy foorumia lukemassa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Nyt taas ovet kiinni.. Tullu useampi uus kaveri muutaman päivän sisään niin näillä mennään toistaiseksi.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Voisitteko rueta lopettamaan sen starin painamisen kun me teemme maalin, me yritämme saada top 10 maalit video valmiiksi ja mielellään ette painaisi sitä starttia. Mutta lähinnä naurattaa että ei saa katsoa omaa maaliansa vaan pitää joittenkin urpojen painaa starttia. Ei voi muuta sanoa kuin ''hävettäisi minuakin''.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Voisitteko rueta lopettamaan sen starin painamisen kun me teemme maalin, me yritämme saada top 10 maalit video valmiiksi ja mielellään ette painaisi sitä starttia. Mutta lähinnä naurattaa että ei saa katsoa omaa maaliansa vaan pitää joittenkin urpojen painaa starttia. Ei voi muuta sanoa kuin ''hävettäisi minuakin''.

eihän asia minulle mitenkään kuulu, mutta mitä väliä sillä on painaako vai ei, painaa, jos haluaa ja sitä paitsi, eikö kannata ennemminkin kuvata ne urpojen tekemät maalit sieltä Highlight kohdasta, jonne oikeasti tulee hienoja maaleja ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

eihän asia minulle mitenkään kuulu, mutta mitä väliä sillä on painaako vai ei, painaa, jos haluaa ja sitä paitsi, eikö kannata ennemminkin kuvata ne urpojen tekemät maalit sieltä Highlight kohdasta, jonne oikeasti tulee hienoja maaleja ;)

Kyllä ne paremmin saa videoitua suoraan maalin jälkeisistä uusinnoista, joissa pelin kamera yleensä kuvaa maalin lähempää ja useammasta kulmasta, kun sitten pelin itsensä "highlight" joissa maalit vilahtaa ohi ja tuomarin vihellyksen jälkeen tulleita turhia taklauksia näytetään jos vaikka jään alta kuvattuna yms... Että sillä lailla näin ihan niinkuin videon tekijän suunnalta katsottuna tuo homma, toki voit ite ottaa video pätkäsi ihan mistä vaan...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Voisitteko rueta lopettamaan sen starin painamisen kun me teemme maalin, me yritämme saada top 10 maalit video valmiiksi ja mielellään ette painaisi sitä starttia. Mutta lähinnä naurattaa että ei saa katsoa omaa maaliansa vaan pitää joittenkin urpojen painaa starttia. Ei voi muuta sanoa kuin ''hävettäisi minuakin''.

tulen painamaan aina starttia, ihan vaan vastustajan kiusaksi :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

eihän asia minulle mitenkään kuulu, mutta mitä väliä sillä on painaako vai ei, painaa, jos haluaa ja sitä paitsi, eikö kannata ennemminkin kuvata ne urpojen tekemät maalit sieltä Highlight kohdasta, jonne oikeasti tulee hienoja maaleja ;)

Sen verran voin tuohon todeta, että sinne huippuhetkiin, ei tule edes yleensä maaleja ja jos sattuu tulemaan ne ovat ne kaikista surkeimmat maalit.. Joten jos jätetään se start rauhaan niin videoita voisi kuvata! :(
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tuskin niitä onetimer maaleja tarvii ees kuvata, iha vinkkinä vaan ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

No siitä en tiedä millaisia maaleja jätkät on teitä vastaan tehny kun en ite mukana ollut, mutta kuitenkin..

Joo enpä mäkään tän päivän peleistä ja kai se startin painaminen on jokaisen ihan oma asia. Hankala on tietää, että nää kuvaa mitään, kun ei oo tullu puheeks..
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

tulen painamaan aina starttia, ihan vaan vastustajan kiusaksi :D

Tuo on kyllä harvinaisen perseestä, puolet nopeemmin pääsee kun katsoo vaan hidastukset. Monta kertaa meillä esim. käynyt niin että tehty maali, vastustaja painaa starttia, kun ei viitsi katsoa hidastuksia, jonka jälkeen tulee alotusbugi ja seuraavaksi kello siirtyykin ajassa muutaman minuutin taaksepäin ja kappas vaan meidän maali menee siinä sitten sen siljän tien mm. teitä vastaan käynyt näin.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joojoo en haluu haasta nyt riitaa tämmösestä, mutta etteköhän te niitä hienoja maaleja saa muitakin jengejä vastaan..

Kyllä, mutta naurattaa vaan toi teidän toimintanne kun pitää painella starttia että vähän saadaan ärsytettyä vastustajia, minua se ei haittaa yhtään voinhan katsoa ne uusinnasta jos on tarvis.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kyllä, mutta naurattaa vaan toi teidän toimintanne kun pitää painella starttia että vähän saadaan ärsytettyä vastustajia, minua se ei haittaa yhtään voinhan katsoa ne uusinnasta jos on tarvis.

EN oo starttia painanu ja varmaan jokasella on syynsäkin ei kukaan sitä tahallee paina, että näin...
 
Ylös Bottom