Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 -joukkuetta vailla

Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla


nii ja nytteki ollaa muutama viikko pelattu jokainen selvinpäin (jokailta)! ja tosissaan pistetää kaikille joukkueille kampoihin ilman bugimaaleja, kuten vastustajat tekevät/yrittävät tehdä joka pelissä!
Joten et sä voi joukkueen nimentakia vaihtaa joukkuetta! tuu pelaamaan, ni tiiät että olit väärässä, eikä siten kannata joukkuettakaan vaihtaa :)
PS: viikonloppuisin joku saattaa kännissä olla, muttei useammin... peru sanasi tai päästän Hennerin irti :D
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Tarvitseeko jokin joukkue maalivahtia? Be A Pro- mode on maalivahdin uralla kehittynyt viidennelle kaudelle. Tuloksena kolme Stanley Cupia ja yksi kakkossija. Uskoisin olevani aivan suhteellisen hyvä siinä hommassa ja maalivahdin hommat on jokatapauksessa mukavinta pelissä. Yhteydenottoja.:cool:

Ja korjaus! Väärä ketju, koska itsehän omistan tosiaan XBOXin ja tässä oli ilmeisesti kyse Pleikkarin peleistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Vapailla markkinoilla maalivahti/pakki.

EASHL pelejä on takana pakkina vähän yli 300, muutama peli noista hyökkääjänä. Maalivahtina muutaman EASHL pelin lisäksi noin 177 kappaletta OTP puolella. Mieluummin pelaisin maalivahtina kun se on tuolla OTP:ssa niin pirun hankalaa, joko porukat lähtee pois kun joku menee maaliin tai sitten joutuu peliin missä puolustaminen ei kiinnosta ketään omassa joukkueessa. Esimerkkinä tänään yksi peli missä vastustajat sai kolme läpiajoa kun oma joukkue oli 5 - 3 ylivoimalla:D

Pakkina noin piste/peli aikaisemmassa joukkueessa ja maalivahtina OTP:ssa (ja muutama EASHL peli) seuraavanlaiset statsit:

Pelit: 177
Päästetyt maalit/peli: 2.05
Torjunta %: 90.9
Voitot: 93
Häviöt: 84

Paljonhan siellä tulee takkiin senkin takia kun on ihan lottoa minkälaiset kaverit saa ja kiinnostaako ketään puolustaminen. Kuitenkin väitän että hyvä ihmisveskari on parempi kuin se tekoälyveska, jolle löytyy monenlaisia "varmoja" maalintekotapoja. Myönnettäköön myös että noin 10-15 noista peleistä on tullut keskeytettyä kun on ekassa erassä ollut kaverilla jo 10 läpiajoa.

Täkeintä olisi että joukkue on erittäin aktiivinen koska pelihaluja löytyy hirveä määrä edelleenkin.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Vapailla markkinoilla maalivahti/pakki.

EASHL pelejä on takana pakkina vähän yli 300, muutama peli noista hyökkääjänä. Maalivahtina muutaman EASHL pelin lisäksi noin 177 kappaletta OTP puolella. Mieluummin pelaisin maalivahtina kun se on tuolla OTP:ssa niin pirun hankalaa, joko porukat lähtee pois kun joku menee maaliin tai sitten joutuu peliin missä puolustaminen ei kiinnosta ketään omassa joukkueessa. Esimerkkinä tänään yksi peli missä vastustajat sai kolme läpiajoa kun oma joukkue oli 5 - 3 ylivoimalla:D

Pakkina noin piste/peli aikaisemmassa joukkueessa ja maalivahtina OTP:ssa (ja muutama EASHL peli) seuraavanlaiset statsit:

Pelit: 177
Päästetyt maalit/peli: 2.05
Torjunta %: 90.9
Voitot: 93
Häviöt: 84

Paljonhan siellä tulee takkiin senkin takia kun on ihan lottoa minkälaiset kaverit saa ja kiinnostaako ketään puolustaminen. Kuitenkin väitän että hyvä ihmisveskari on parempi kuin se tekoälyveska, jolle löytyy monenlaisia "varmoja" maalintekotapoja. Myönnettäköön myös että noin 10-15 noista peleistä on tullut keskeytettyä kun on ekassa erassä ollut kaverilla jo 10 läpiajoa.

Täkeintä olisi että joukkue on erittäin aktiivinen koska pelihaluja löytyy hirveä määrä edelleenkin.

Kysyppäs meidän tj:ltä Salee007, Metro, Mikek, Fin_Potilas

En tiä yhtää mitä sanois mut musta toi kuulostaa hyvältä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Se on wicke pienellä se S... :) Joo äläs vielä tee mitään sopimuksia muiden jengien kanssa Stranius. Jengin sisäiset neuvottelut menossa :)
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Meikä vois alakaa pellailee jossai tiimisä, nimi o lassenantti täällä ja änärissä. Kutsua vaa päälle.
En oo paljoa pelannu, kuin kavereiden kanssa, enemmän ja vähemmän kännissä. Eli en hae mitään yber2k9_89 tiimiä. Aktiivisuus vaihtelee paljon, opintojen, työn ja vaimokkeen takia. Ikää 19v ja silleen. Voi yksityisviestiäki pistää jos halluu.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Vielläkös joku joukkoe tarvitsisi pelajaa näin kesäajaksi, ennenkuin seuraava NHL saapuu kauppoihin ? Pelaan mieluiten hyökkääjää mutta pakkinakin menee. Pakon eessä myöskin maalivahtina voin olla. n.100 peliä on tullut pelattua EASHL ää eri teameissa ja tuolla joukkoepeli yhteisössä...
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Pistetääs nyt ilmotus tänne joukon jatkoks, jos joku huomaa..

Mieluiten hakisin sellaista TOP 50:ssä olevaa joukkuetta..

Ja sit pakolliset infot..

Aikaisemmat kerhot: SISU, TFA, HCV
(Sisusta lähdin pelien vähyyden vuoksi, TFA:sta curveshottien (Reilu peli se pitää olla), HCV:sta muistaakseni myös pelien vähyyksien vuoksi.

Pelaan mahd. kaikkia paikkoja.. Lempipaikat on VP tai Mokke. (OP:ksi en mene, koska en pysty vaihtamaan katsettani oikeaan laitaan.) :D

Tykkään pelata joukkueessa, mikä pelaa joukkueena eikä vain yksilöinä. Tryouttia voi kokeilla, ja voi ottaa myös kokeiluajaksi clubiin, jos mieli tekee.
____________________________________________________________________________________________________

Ja sitten lempiosuuteni eli tehoihin.. (Noin 99% olen pelannut pakkina tai maalivahtina)

Pelatut pelit : 349 + 130 = 579
Voitot/Häviöt: 292/52 + 88/42 = 380/94
(jälkimmäinen tarkoittaa maalivahdin tilastoja)
Eli minun matiikalla DNF..olisi 579-474=105..huh huh..mistäköhän noita on noin paljon tullu:D

Pitää hallussaan Legenda-kortti.. A- keskiarvolla.
Tilastoja en jaksa luetella.. voi kysyä tarkemmin, jos haluaa.
Pelaajana olen hyvän pelisilmän omaava pelaaja, joka omaa kyvyn ratkaisuihin.

Pisteet: Maalit...83..(Max. 10 on tullut hyökkääjänä ollessani) Syötöt..474 Pisteet siis 557 ;
+-828 ; voittomaalit 10.. Pisteet per ottelu... 1,60.

Maalivahti: Ka. B ; Huippupel. 18 ; Nollapelit 12 ; Torjuntojen ka. 0,91 ; Päästettyjen maalien ka. 1,5. Eli olen maalivahti, joka hallitsee perustorjunnat.
____________________________________________________________________________________________________

Pistäkää clubi ehdotuksia mahd. nopeaan. Katson, jos tulevassa clubissani viihdyn niin saatan jäädä pidemmäksikin aikaa. :)
Yhteyden otot..Foorumin jatkoksi, Privana tai voi ottaa yhteyttä myös PSN:n kautta, joka on Ale_012. (nopein vaihtoehto)
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

HCV:sta muistaakseni myös pelien vähyyksien vuoksi.

Ehän tää nyt mihinkää liity mut sähan kävit vaan yhtenä iltana meillä pelailemassa kun et halunnut pelailla otp:ssä. Seuraavana aamuna olit häipyny takas TFA:han. Mutta joo, ei olla 50 sakissa. Äsken oli vissiin 54. mut ilmottele jos joskus kiinnostaa käydä meillä koittaa ottaa kiekkoja kiinni. Meillä suurin tarve on nimittäin juuri hyvälle MV:lle/pakille mikä vois ratkoo monta probleemaa...
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Tryoutti järjestetty FIB-clubin kanssa. Katsotaan, miten homma lähtee pyörimään.
Palailen asiaan, jos on tarvetta..

Kiitoksia kaikille nopeista yhteydenotoista.:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Voisin ilmoittautua johonkin jengiin, jos vielä on tilaa. Oikeestaan kaikki paikat käy, mutta kokemusta ei ole paljon. Lähinnä kokeilumielessä, johonkin jengiin, missä sitä pelaamista ei oteta niin vakavasti. Mutta kuhan olisi suht aktiivista. yv:llä yhteyttä :)
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Lisätkää kaveriksi PSN ään ja laitetaan oma team pystyyn kaikki ilman teamia olevat kun ketään ei enää näköjään pelaajia ota lisää.
PSN:Cerveza_X
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Moro!
Tarvisin kesän ajaks uutta kerhoo.. HC Piiskassa oon pelaillut, mutta todennäköisesti juuri kesän takia ei kovin aktiivista peliä ollut. Nyt olis itellä hyvin aikaa pelailla kerhoo.. Palaan takaisin Piiskaan, kun NHL10 ilmestyy. Eli ottakaa yhteyttä jos on paikkaa vapaana.

Vähän informaatiota..:
Pelattuja pelejä 137, joista suurin osa kerhopelejä. (Vain kymmenkunta yleisellä puolella)
Pisteet tais olla noin piste/peli. :) Tosin kovempi olis keskiarvo, jos ei olis sillon heti ku NHL09 ilmesty niin tullu "pelleiltyä".
Pelipaikkana hyökkääjä, eikä väliä onko sentteri vai jompi kumpi laitahyökkääjä. '
Nyt mulla on se kortti, mihin vaaditaan B- arvosana.. :)
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Minulla ois sama homma kun Travolla tuossa ylempänä, eli Piiskassa oon pelannu ja olis kiva löytää joukkue, jossa pelata kesän ajan. Sitten taas syksyllä uuden änärin myötä siirtyisin Piiskaan.

Pelejä on takana 603 (samanverran myös yksinpelin puolella), en nyt pysty tarkalleen sanomaan miten nuo jakautuu kerhopelien ja yleisen puolen osalta, mutta olen kuitenkin ollut Piiskassa yksi aktiivisimmista pelaajista. Kokemusta siis on ja kaikki mahdollinen on todennäköisesti tullut nähtyä jo monta kertaa :)

Pelaan pakkina, puolustavassa roolissa. Pisteitä on kertynyt noin 400 (100 maalia, 300 syöttöä), mutta eipä se pisteillä mässäileminen olekaan koskaan ollut se minun, tai minun äijän, paras osa-alue (eihän tuolla mun äijällä ees kerkee hyökkäyksiin mukaan :p). Tällä hetkellä on Supertähti-kortti avattuna, todennäköisesti n. 5-10 hyvää peliä ja sitten oisin ihan ehtaa legendaa :D Eli siis B+ arvosanana nyt.

Mutta siis jos joku joukkue kaipailee puolustavaa peruspakkia, niin täs ois yks sellainen...
 
Ylös Bottom