Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Isaarou tuu onlineen! :), joukkueen oot siis jo tehnyt, kävin kattoo, kutsuja vaan tulee, vai miten se homma toimii?, mut onlineen niin voi jutella
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ensimmäinen testipeli pelataan heti, kun 3 pelaajaa ja yksi maalivahti ilmoittautuvat. Mukana minun lisäkseni jo Temetos.

Joukkueen dressing roomista pääsee ilmeisesti pelaamaan pelejä. Halukkaat siis sinne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Voin pelata, jos hyökkääjiä tarvitaan, tai no voin tietysti pakkinakin pelata.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Noni eka peli takana. Tulos nyt oli mikä oli :). Erityisen paljon kuitenkin naaman virneeseen vetää se, että ainakin mulla peli oli täysin lagiton!
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Kyllä! Lagia ei ollut. Olin siis laitapakki numero 28 Malila. Tuli pari pahaa turnoveria annettua mut josko se tosta ku pääsee treenaan. Oli mukavaa pelata. Lisää?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mites muuten...jos linjoilla on esimerkiksi vain 2-3 pelaajaa ja pelihalut olisi kovat, niin katotaanko täällä pahalla silmällä jos nämä pari pelaajaa päättää pelata? Vai onko tavoitteena aina peleihin saada tuo täysi 6 pelaajaa?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ps3:n vastaavassa tiimissä hyörin, joten kysyisin yhtä asiaa. Eli onlinessa on joku "pukukoppi" HCKfin:lla, eli teillä, jonka isaaru loi? Eikö? Sinne pääsee vaan tiimiin kuuluvat pelaajat? Sieltä sit pääsee pelaan muita joukkueita vastaan? Mitä jos kopissa on 12 peljaajaa kamat päällä hikoilemassa, joten eikö 6 vaan pääse kerralla edustaan joukkuetta, vai voiko toinen kuusikko pelata samaan aikaan kuin eka kuusikkokin(mut eri vastustajaa vastaan)? Ymmärtääkö kukaan mun kysymyksiä? Eli teoreettisesti olisi mahdollista, että kopissa(onlinessa) on tuo 50pelaajaa odottamassa, että päästään pelaan?

Sit vielä sen kysyisin, että miten vastustaja valitaan. Onko siellä joku lista onlinessa olevista tiimeistä, vai heittääkö kone vastustajan randomilla? Miten joukkueen pisteet kasvaa, vai onko vaan joku 1voitto, 15tappiota,jne jne.. tilastot?

Paljon kysymyksiä, mutta ps3 puolella oltais enemmän kuin täpinöissä jos joku viitsii heittää vastauksia kysymyksiin.

T: EDELLEEN KATEELLINEN!
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Noniin pari peliä takana ja avausvoittokin hankittu. Hieman sekavaahan tuo vielä on, mutta yllättävän sujuvasti tuo noin muuten pyörii eli tosiaan lagia ei ollut nimeksikään. Kävin jo hieman parantelemassa omaa kaveria, ja noissa kahdessa pelissä huomasi sen verran, että senttereiden kannattaa ainakin panostaa aloituksien parantamiseen (siis sen aloitus attributen), sillä noissa peleissä näyttää tulevan huomattava määrä aloituksia.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ja mitä demossa huomioin, niin aloituksien häviäminen syö älyttömästi kehittymistä.. Aina kritiikkinä oli, että aloitukset tulisi voittaa paremmalla prosentilla.. Sentterit vaan aloituksia veivaan. Ja onhan ne molemmissa päissä todella tärkeitä, etenkin omassa päässä ja av:lla..
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Juu tosiaa mullon mikki niiku temetos sano. Pelattii toinen peli tos just ja hävittii 3-1 mut kivaa oli :) LISÄÄ LISÄÄ! Tästä ei voi saada tarpeekseen :)

EDIT: ainakaan vuoteen. niin ja se meseosoite on wathagan [at] hotmail . com
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

joo jos mukaan mahtuu niin voi kokeilla tota puolustajan paikkaa. Gamertag: SNUz69 ja pelinumeroks 45#
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Nyt pidän vähän taukoa, ketkä viel tulee vaikka kello 22.00?, ja siis noi meset kannattaa ottaa ylös, niin lisätkää temez15@hotmail.com, niin saadaan hyvät keskustelut nhl:stä
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Nyt on minulla sitten kolme peliä takana:
Charleswood Chec - KonsoliFIN 3-1
Scania Slayerz - KonsoliFIN 0-2
STOCKHOLM CAPITAL - KonsoliFIN 2-0

Tehot 2+0. Olen jokaisessa ollut keskushyökkääjänä jostain syystä ja aloitukset nyt ovat menneet aika vaihtelevasti. Pari kertaa menin myös sekaisin siinä, mitä pelaaja ohjasin, johtuen suunnilleen saman värisestä kolmiosta pelaajan päällä. Hyvät kokemukset silti pelimuodosta. Todella hyvältä vaikuttaa.

Tuo tappio tukholmalaisille tuossa viimeisimmässä pelissä kyllä harmitti. Maaleja ei vain tullut, vaikka mielestäni pelasimme muutenkin paremmin. Erityisesti Sinkkari maalissa pelasi hienosti.

Nyt House ja sen jälkeen sitten laitan uudet ilmoittautujat listoille.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Nyt on minulla sitten kolme peliä takana:
Charleswood Chec - KonsoliFIN 3-1
Scania Slayerz - KonsoliFIN 0-2
STOCKHOLM CAPITAL - KonsoliFIN 2-0

Tehot 2+0. Olen jokaisessa ollut keskushyökkääjänä jostain syystä ja aloitukset nyt ovat menneet aika vaihtelevasti. Pari kertaa menin myös sekaisin siinä, mitä pelaaja ohjasin, johtuen suunnilleen saman värisestä kolmiosta pelaajan päällä. Hyvät kokemukset silti pelimuodosta. Todella hyvältä vaikuttaa.

Tuo tappio tukholmalaisille tuossa viimeisimmässä pelissä kyllä harmitti. Maaleja ei vain tullut, vaikka mielestäni pelasimme muutenkin paremmin. Erityisesti Sinkkari maalissa pelasi hienosti.
Jep, erittäin loistavaaa maalivahti peliä, minulla on kait 0+3, mutta näkyykö ne pisteet missään?
Harmittaa vähän tuo ruotsille häviö :D, leikkiähän tämä vain on, mutta kyllä vähän kyrsi
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Neljä peliä pelattua tuli ja ihan hyvinhän nuo meni näin ensimmäiseksi päiväksi. Itse onnistuin peräti kaksi maalia tekemään ja yhden ainakin syöttämään! Toinen maali oli vähän samanlainen kuin Lepistön MM-kisoissa, kiekko vaan maalille ja siellä oli hirvee hässäkkä ja häkki! Kerran pääsin vain lempipaikalleni ja silloinhan se eka häkkikin tuli. Sit kahesti pakkina. Keskushyökkääjänä ei peli sujunut laisinkaan. Parissa pelissä ylivoima pyöri hämmästyttävän hyvin ja peli osittainkin hyökkäyspäässä yllättävän hyvin. En sillä, että epäilisin että ei olisi, mutta näin pelin alkutaipaleella.

Mikki minulla on ja tulihan tuota rupateltua ja kiva olisi jos mahdollisimman moni puhuu. Tulee vaan parempi fiilis jotenkin :)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Viimeisin peli ruotsalaisia vastaan oli erittäin mukava, kun maaleja tuli miltei liukuhihnalta. Onneksi onnistuttiin kuitenkin puristamaan 5-4 voitto Japperin maalilla, muutenkin hyvää joukkue peliä kaikilta, joskin vähän enemmän voisi laukoa, vaikka tietysti hienompaa se on maali tehdä hienon syöttökuvion päätteeksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Miten tuonne matsiin pääsee mukaan? Katselen tässä KonsoliFinin tämän hetkistä kokoonpanoa clubmembers-näytöllä ja ymmärrys ei riitä. Odotetaanko vain GM:n kutsua? Harry Callahanilla on luikkarit terotettuna :D
 
Ylös Bottom