Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tietääkö kukaan onko mailan valitsemisella mitään suurta väliä ? Oisko ehotuksia parhaasta mailasta ?

Tässä ilmeisesti on kyse BaP ukon mailan valitsemisesta. Sellaista ei olekaan kuin "paras maila". Ainoat merkitykselliset seikat mailoissa ovat jäykkyys ja lavat. Eri lavoilla kiekko nousee paremmin ja toisilla lavoilla taas pystyy paremmin ampumaan matalia laukauksia (esim. viivalta ohjattavia). Jäykkyydellä voikin sitten säädellä vetojen kovuuksia ja tarkkuuksia, niin rannelaukauksen kuin lyöntilaukauksen. Parhaiten omaan käteen sopivimman löytää kokeilemalla (mailaa valitessasi painat startia, niin pystyt testaamaan). Mailan merkillä ei sitten ole mitään merkitystä.

Mulla on ollut samaa vikaa nyt parina viime päivänä. Torstaikohan se oli ku 3 pelistä peräkkäin "tipahdin" pois ja tuli juuri tuo ilmoitus että "yhteys vastustajaan on katkennut". Eilen sama tapahtui kerran, mutta tänään ei ainakaan tullut samaa hommaa. Toivottavasti oli vaan joku väliaikainen "virhe". Ja yhessä pelissä tuli tuo sama homma, ja sit ku olin menossa pelaileen onlineen, niin tuli joku ilmoitus missä luki "EAn palvelimet eivät ole käytettävissä juuri nyt" :confused:
Ärsyttää tuommonen ku mm. itellä merkittiin liigapeli 3-0 tappioks ku tipahdin heti alussa pois pelistä. Toki vaan 2 pistettä meni, mutta vitu****a kuitenkin.

Siis kyllä tässä nyt alkaa hermot mennä... Oon nyt joku kymmenen peliä koittanut pelata ja kerran onnistu... ja siinäkin vastustaja lähti sit kolmannessa erässä.
Voiskohan olla mahdollista että mun änäriasennus olis jotenki korruptoitunu, pitäisköhän asentaa uusiks. Tuskin kuitenkaan auttaa...

Vieläkö muilla on samaa vikaa?

Koskas mahtaa tulla uus päivitys?:confused:
Tässä vaiheessa lienee turvallista veikata, että NHL09:ään ei tule enää mitään päivityksiä; ei rosteripäivityksiä eikä varsinkaan varsinaista pelipäivitystä.

Tässä vaiheessa lienee turvallista veikata, että NHL09:ään ei tule enää mitään päivityksiä; ei rosteripäivityksiä eikä varsinkaan varsinaista pelipäivitystä.

Toiv ei. Tuo toimii nyt edes tyydyttävästi ja tästä on hyvä sitten vaihtaa kautta nhl 10:een :o

Minulla tuli tämmöne "bugi", että alotin Be A Pro:n ja oon nyt pelannu joku 7 matsia. Kun meen oma ura ja katon tilastoja, niin kaikki näyttää nollaa. Pelatut pelit, maalit jne. Ja kun ottelun päätteeksi pitäisi näkyä esim. joukkuepelin keskiarvo, niin mulla se näyttää vaan viivaa. Tämä estää tiettyjen tavotteiden saavuttamista ja etenemistä uralla. Jos jollai ilmenny sama tai tietää miten korjata, ni kertokaa toki.

Kiitän.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minulla tuli tämmöne "bugi", että alotin Be A Pro:n ja oon nyt pelannu joku 7 matsia. Kun meen oma ura ja katon tilastoja, niin kaikki näyttää nollaa. Pelatut pelit, maalit jne. Ja kun ottelun päätteeksi pitäisi näkyä esim. joukkuepelin keskiarvo, niin mulla se näyttää vaan viivaa. Tämä estää tiettyjen tavotteiden saavuttamista ja etenemistä uralla. Jos jollai ilmenny sama tai tietää miten korjata, ni kertokaa toki.

Kiitän.

Aloita vaan ihan uusi ura, koska 7 peliä on aika mitätön määrä kun katsoo pitkän päälle, jos uusikaan kausi ei toimi niin silloin on vika sinun NHL 09 levyssäsi.

Taas kerran peli kusi suoraan silmään.
Pelasin onlinessa predators vs blackhawks. Vastustaja oli oikea kusipää pelaajan ilmennys.
Eli ainut tapa laukoa hänelle oli curvet ja mailan nostoa naputteli joka 3 sadas osa sekuntti.
Ekan erän jälkeen johdin 2-0 , mutta sitten alkoi curvet uppoilemaan.
Hävisin 2-3. :mad:

Ymmärrän huolesi minuakin vituttaa ku jotkut ääliöt tekee vaan curve maaleja...:mad:
Mutta voihan sitä antaa samalla mitalla takas:)

Tainnut käydä monelle tämä mutta onko ketään saanut ratkaisua asiaan. Eli problemona tuli että tässä joku aika sitten vasta aloin tuota BaP modea vetää nettipuolella ja noin 100 peliä oli alla ja nyt kirjauduin sisään ja menin pelamaan ja kaikki tilastot nollaantuneet ?! Viellä näyttää kuitenkin että nuo 3 vai 4 ekaa taitokorttia on viellä kuitenkin hallussa ja kun muokkasin pelaajaa niin sain lisätä pisteitä kuitenkin 11 pisteen edestä pelaajalleni. Eli siis vain peli tilastot kadonneet jonnekkin tielle tietämättömille ?! Onko kellään tullut noita tilastoja enää takaisin ?

Tainnut käydä monelle tämä mutta onko ketään saanut ratkaisua asiaan. Eli problemona tuli että tässä joku aika sitten vasta aloin tuota BaP modea vetää nettipuolella ja noin 100 peliä oli alla ja nyt kirjauduin sisään ja menin pelamaan ja kaikki tilastot nollaantuneet ?! Viellä näyttää kuitenkin että nuo 3 vai 4 ekaa taitokorttia on viellä kuitenkin hallussa ja kun muokkasin pelaajaa niin sain lisätä pisteitä kuitenkin 11 pisteen edestä pelaajalleni. Eli siis vain peli tilastot kadonneet jonnekkin tielle tietämättömille ?! Onko kellään tullut noita tilastoja enää takaisin?

En usko että ne mistään takas tulevat. Ainakaan mulle tullu. Ja mul nollaantus ihan nuot kortitkin et jouduin tekee uuden accon jotta sain taas pelejä talteen ja lisäpisteitä...

Pelasin onlinessa predators vs blackhawks. Vastustaja oli oikea kusipää pelaajan ilmennys.
Eli ainut tapa laukoa hänelle oli curvet ja mailan nostoa naputteli joka 3 sadas osa sekuntti.

1vs1 pelissä onlinessa ei toimi curvet. Ja ne on sikahelppo puolustaa. Se tuli todistettua kun pelasin Opa95:ttä vastaan :)

Tosin yhen kerran on mullekki tehty curvella maali, mutta yleensä veskari hoitelee ne. Harva edes yrittää tehdä niitä.

´Varmaan osuttiin samaa heppua vastaan. Ainoa kerta kun meni totaalisesti hermot ja ensimmäinen ja ainut matsin keskeytys minun osaltani oli tosiasia. Ei paljon napannut pelata tuollaista vastaan.

mua vastaan on tullu kaikenlaisia ääliöitä. menny hermot paljo pienemmästäkin:D. itellä keskeytysprosentti on varmaan yli 50% :cool:

Erm,en tiiä tuntuuko musta vaan siltä,mutta rankkarikisassa kun monesti pääsee tyhjän maalin eteen,niin tuntuu että turhankin usein kiekko osuu tolppaan/ylärimaan/Menee ohi.Itel monesti kohonnu puolenmetrin päästä ylärimaan.Onko teillä sattunu tälläsiä?

. Se tuli todistettua kun pelasin Opa95:ttä vastaan :)
Särähti korvaan todella pahasti. :mad: Montas kertaa mää sua vastaan muka kokeilin kurvea? Mä oon lopettanut jo sen paskan jauhamisen.

Ja kun itekki nyt oon taas vs pelei pelannut, niin Ilari, kyl ne curvet menee 1vs1 peleissäkin, mutta pahempi clitch on vanhanaikaseilla yrittäminen. Aina melkein heiluu verkko.

Varovaisesti muistutan, että pelihuijauksien promotointi on KonsoliFINin säännöissä kielletty.

Ylös Bottom