Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Huhhuh kyllä pistää kiekkomiestä risomaan kun vastaan tulee näitä 24/7 pelaavia nörttipaskahousuja jotka koittaa koko ajan samaa kaavaa mutta on silti ilmiömäisen taidokkaita pitämään sitä kiekkoa ja pelaamaan aikaa. Eli nämä kaavathan on: "kiemurtele kun käärmeen kusi aavikolla ja yritä päästä etukulmalle vaikka väkisin/syötä takakulmalle viime hetkellä jos sattuu joku siellä olemaan" ja toinenhan on tämä iki-ihana vanhanaikanen. Nämä kun on itestään aivan törkeän vaikea puolustaa molemmat yhtä aikaa pois niin väkisinkin välillä ne pääsee maalivahdin kanssa tekemisiin ja pahaa jälkeähän siitä tulee..

Ite taas kun tulee pelailtua sen kaltasta jääkiekko mitä näkee tv.stäkin niin välillä se on niin että se kiekko menee häkkii, välillä ei.. Ei huvita sortua noihin nooby kaavoihin.. Kiva ois semmonen filtteri joka näyttäs millä prosentilla on kaikista maaleista ollu vanhanaikasia niin vois jättää noi lajia arvostamattomat tattinaamat pelaamaan keskenään.

E.eikä ole mitenkään huonoilla tuloksilla tota meikän tyyliä tullu harrastettua.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

EA on mahdollisesti kehitellyt pelin jossa vain harvoilla ja valituilla on mahdollisuus pärjätä tässä pelissä ja se on randomina ohjelmoitu jo levylle. Tässä ei auta muuta, kun käydä vaihtamassa levy jos peleissä tulee vain tappioita. Nämä koodin pätkät jotka on syötetty tuohon peliin lähes tulkoon suhteessa 50%/50%. Eli jos toinen voittaa, niin toinen häviää ja merkillisesti peli ei päästä vastakkain sellaisia pelejä joissa molemmilla olisi tämä voittoisa koodin pätkä levyllä.
Tämä on murheellista, mutta totta. :rolleyes:
Heheh, salaliittoteoria-a-go-go! ;)

Olenkohan ainoa, jolla on ollut onlinessa tasaisia, hyvätasoisia vääntöjä, jotka päättyvät maalin erolla suuntaan tai toiseen? :rolleyes:
Opetelkaa pelaamaan monipuolisesti, niin johan alkaa voittoja tulemaan, koska parilla kikalla ei pärjää. Piste.

Ja mitä tulee jäässä olevan mailan läpi meneviin kiekkoihin, olen monesti luullut näin käyvän, mutta hidastuksia katsottuani huomannut jään ja mailan välissä olleen kiekon mentävä kolo. Enpä usko, että collision detection olisi onlinessa mitenkään erikseen tahallisesti heikommaksi koodattu.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Olenkohan ainoa, jolla on ollut onlinessa tasaisia, hyvätasoisia vääntöjä, jotka päättyvät maalin erolla suuntaan tai toiseen? :rolleyes:
Et suinkaan. Niitähän nämä pääasiassa on, ja usein saa viedä jatkoajalle tahi rankkareille asti :) Se on sitä hunajata että trilleri pysyy loppuun asti yllä.

Ja mitä tulee jäässä olevan mailan läpi meneviin kiekkoihin, olen monesti luullut näin käyvän, mutta hidastuksia katsottuani huomannut jään ja mailan välissä olleen kiekon mentävä kolo. Enpä usko, että collision detection olisi onlinessa mitenkään erikseen tahallisesti heikommaksi koodattu.
Tässäkin jää auki mikä määrää sen millon se jätkä laittaa mailan jäähän ja millon se jättää siihen kiekon mentävän aukon? Millä perusteella EA on tän valintamahdollisuuden jättäny? :D AI. tuntuu aika kovalla prosentilla osuvan just siihe käden ja luistimen väliin tai luistinten väliin. Tarkkoja poikia pakko myöntää.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Yhdyn tähän kommenttiin aivan täysin. EA on mahdollisesti kehitellyt pelin jossa vain harvoilla ja valituilla on mahdollisuus pärjätä tässä pelissä ja se on randomina ohjelmoitu jo levylle. Tässä ei auta muuta, kun käydä vaihtamassa levy jos peleissä tulee vain tappioita. Nämä koodin pätkät jotka on syötetty tuohon peliin lähes tulkoon suhteessa 50%/50%. Eli jos toinen voittaa, niin toinen häviää ja merkillisesti peli ei päästä vastakkain sellaisia pelejä joissa molemmilla olisi tämä voittoisa koodin pätkä levyllä.
Tämä on murheellista, mutta totta. :rolleyes:
Jep, oikeastaan koko pelin tulos on arvottu jo etukäteen, ja on aivan sama mitä siellä surffailet, ja jos et saa laukaustakaan kohti vastustajan maalivahtia, vastustajan AI tekee vaikka omiin lopputulokseen tarvittavat maalit. ;)

No, vitsit sikseen.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hmm, tuo on kyllä aivan totta. Joillakin pelaajilla on aivan järjetön taito pitää kiekkoa, eli kiemmurrella ihan maalin kulmalla edes takas.. On aivan järjettömän vaikeaa saada kiekkoa pois, ja jos sen saa niin yleensä tulee jäähy kampituksesta. Välillä mietityttää se, että joiltakin vain saa kiekon helpommin pois kuin toisilta, vaikka ihan samanlaisesti kiertelee ja kaartelee taidokkaasti, johtuneekohan jostain netin nopeudesta tai vastaavasta.. Monella myös pelaaja "potkaisee" itselleen takaisin kiekon, jos kiekkoa yrittää ottaa pois R1, vastustaja menettää kiekon ihan millisekunniksi ja pelaaja vaan jatkaa matkaansa. Itse olen sijalla 89, ja kaikista vittumaisempia ovat juuri nuo kiemurtelija pelaajat, niillä ukotkin kääntyvät 95 astetta ihan helposti. Mutta, kyllä se siitä poijjaat!

Huhhuh kyllä pistää kiekkomiestä risomaan kun vastaan tulee näitä 24/7 pelaavia nörttipaskahousuja jotka koittaa koko ajan samaa kaavaa mutta on silti ilmiömäisen taidokkaita pitämään sitä kiekkoa ja pelaamaan aikaa. Eli nämä kaavathan on: "kiemurtele kun käärmeen kusi aavikolla ja yritä päästä etukulmalle vaikka väkisin/syötä takakulmalle viime hetkellä jos sattuu joku siellä olemaan" ja toinenhan on tämä iki-ihana vanhanaikanen. Nämä kun on itestään aivan törkeän vaikea puolustaa molemmat yhtä aikaa pois niin väkisinkin välillä ne pääsee maalivahdin kanssa tekemisiin ja pahaa jälkeähän siitä tulee..

Ite taas kun tulee pelailtua sen kaltasta jääkiekko mitä näkee tv.stäkin niin välillä se on niin että se kiekko menee häkkii, välillä ei.. Ei huvita sortua noihin nooby kaavoihin.. Kiva ois semmonen filtteri joka näyttäs millä prosentilla on kaikista maaleista ollu vanhanaikasia niin vois jättää noi lajia arvostamattomat tattinaamat pelaamaan keskenään.

E.eikä ole mitenkään huonoilla tuloksilla tota meikän tyyliä tullu harrastettua.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt vituttaa!

Pelasin tossa be a prota ja 4 pelissä sain tehot 4+9=13p, jotka on mun mielestä ihan hyvät tulokkaalle, vai mitä te olette mieltä? NHL:n koko pistepörssin ykkönen, muttei se Floridan valmentajia tunnu miellyttävän. Minut laitettiin farmiin.. Siihen hävis koko mielenkiinto be a prohon..

Miten tossa pelissä voi olla tollanen virhe vai enkö mä osaa ottaa tota farmiin laittoa oikein?

edittiä

Siis tiedän, että se kuuluu pelin kaavaan, muttei mee mulle jakeluun..
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten pelasit nuo neljä peliä. Jos joukkuepelaaminen ja sijoittuminen on alle C:n niin en ihmettele farmia. Ja jos plusmiinus on heikko niin vielä herkemmin farmiin joutuu.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten pelasit nuo neljä peliä. Jos joukkuepelaaminen ja sijoittuminen on alle C:n niin en ihmettele farmia. Ja jos plusmiinus on heikko niin vielä herkemmin farmiin joutuu.

Se on kyllä ihan sama mitä tekee, silti kutsuu farmi. Aika pahasti kustu, toivottavasti päivitys korjaa, niin jaksaa taas pelata sitäkin modia.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo tuo BaP homma on kieltämättä aika heikosti tehty. Itellä sama homma: 4 peliä NHL:ssä kolmosketjussa, tehot 6+7=13 ja jokainen arvosana vähintään A-. Seuraus: Valmentaja ei ollut tyytyväinen ja passitettiin farmiin kolmoskenttään.. Ja vaikuttaako tuohon se pelaajatyyppi ja joukkue mihin joutuu/pääsee? Ite oon tarkka laukoja ja siinä varaustilaisuudessa varattiin ensimmäisenä Coloradoon... Omasta mielestäni Coloradossa ei oo liikaa maalitykkejä, joten vähän ihmetytti että pistepörssin ykkönen pistettiin farmiin.. No, nyt on yhteensä noin 20 peliä pelattuna ja tehopisteitä yli 60... Muutama peli sitten nostettiin farmissa kakkoskenttään.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Yhtälailla on kustu veskana oleminen be a prossa ainakin mun mielestä.
Jossain haastattelussa pelin tekijät sanoi että kone laukoo enemmän jotta veskana oleminen olisi mielekästä.
No ei se vaan lauo!
Kaikki eri pelimuodot harrastelijasta hardcoreen ja aloittelijasta supertähteen olen kokeillut ja joka kerta tulee 1-4 vetoa erässä.
Vie aika saatanasti peli iloa kun ootat monta minuuttia vetoa ja sitten se eka uppoaa sisään, koska et ole totuttelemaan torjumiseen.
Eikä tuo be a gm:kään ole tarpeeksi mullistava että sitä jaksaisi monta kautta vetää.
Korkeintaan yhen kauden muokatulla eurooppa liigalla.
Eli tästä lähin keskityn vaan liiga peleihin ja eashl:n.
Ei mulla muuta.:mad:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ratkesi muuten syy, miksi itsellä ainakin on peli jäätyillyt valitettavan usein. Syynä tähän on SONYN VIRALLINEN HEADSET. Jos pelikatkon (uusintojen) aikana painaa joko mute näppäintä tai laittaa headsetin päälle, niin peli jäätyy.

Syynä on ilmeisesti yläkulmaan ilmestyvä palkki, joka jotenkin bugaa. En tiedä onko tästä ollut aiemmin puhetta täällä, mutta ajattelinpa ilmoittaa.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ratkesi muuten syy, miksi itsellä ainakin on peli jäätyillyt valitettavan usein. Syynä tähän on SONYN VIRALLINEN HEADSET. Jos pelikatkon (uusintojen) aikana painaa joko mute näppäintä tai laittaa headsetin päälle, niin peli jäätyy.

Syynä on ilmeisesti yläkulmaan ilmestyvä palkki, joka jotenkin bugaa. En tiedä onko tästä ollut aiemmin puhetta täällä, mutta ajattelinpa ilmoittaa.

Eipä ainakaan mulla ole koskaan ton Headsetin takia peli bugaillu/jäätyillyt. Ainoastaan jäätymistä on ollut silloin, kun käy XMB:ssä tai sitten jopa sekin riittää, kun odottaa yhteisössä liian kauan, tai kun kirjoittaa viestiä yhteisön "seinälle" :(
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Eipä ainakaan mulla ole koskaan ton Headsetin takia peli bugaillu/jäätyillyt. Ainoastaan jäätymistä on ollut silloin, kun käy XMB:ssä tai sitten jopa sekin riittää, kun odottaa yhteisössä liian kauan, tai kun kirjoittaa viestiä yhteisön "seinälle" :(

Kyllähän peli jumii vähän siellä sun täällä.. Onneksi kaikesta selviää lopeta peli komennolla.. Onneksi on automaattitallenus, muuten olisin jo katkaissut levyn..
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs mun änärissä on vikana, kun ei selostus kuulu? Muut peliäänet kyllä kuuluu ihan normaalisti ja kyseinen ilmiö on tullut vasta kahtena viime pelikertana. Putsasin vähän peliä ja katsoin asetukset, mutta no effect. Vinkkejä otetaan vastaan :cool:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs mun änärissä on vikana, kun ei selostus kuulu? Muut peliäänet kyllä kuuluu ihan normaalisti ja kyseinen ilmiö on tullut vasta kahtena viime pelikertana. Putsasin vähän peliä ja katsoin asetukset, mutta no effect. Vinkkejä otetaan vastaan :cool:

En varmaksi mene sanomaan mutta auttaisikohan se että jos poistat asetus save tiedoston koneelta ennen kun käynnistät pelin? Eli pääsisit alottaan ns alkup.asetuksilla. En tosiaan varmaksi mene sanomaan mutta kannattaa koittaa jos sielä on erillinen asetukset save tiedosto.
 
Ylös Bottom