Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyrsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Äläkä unohda Be a GM ''kampanjaa'' :)

Ah, aivan. Kiitokset täydennyksestä. :)

Mites muuten jos tilaan pelin briteistä, löytyykö pelistä Suomi kielivalinnoista? Ei sillä etten englantia osaisi, mutta jos jotain peliä on mahdollista pelailla ihan Suomeksi niin tottahan niin teen!

E: Luultavasti tyhmä kysymys, tuskinpa tämä maa niin ihmeellinen on että tänne omaa versiota tehtäisiin.. =)
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Oho, taisi osua arkaan paikkaan kun tuollaiset itkupotkuraivarit vedit. Kaksi kertaa minua trolliksikin menit haukkumaan, ai ai. Sovittaisiinko, että mene sinä itse jonnekkin muualle parkumaan jos et tekstiisi löydä muita argumentteja kuin trolliksi haukkumisen.

Vaikka uudistuksia saattaa olla todella pitkä lista, mikään ei kuitenkaan vie pois sitä faktaa että tämä peli on ihan kuin 09, pelautuu samalla tavalla kuin 09, tuntuu samalta kuin 09, ja sokeriksi päälle vielä näyttää samalta kuin 09. Olen pelannut enemmän kuin tarpeeksi 09:ää (eli paljon), ja NHL10 ei yksinkertaisesti tarjoa mitään sellaista, jonka takia jonkun aiemman version omistajan kannattaisi se ostaa. Juu ja demot on pelattu pitkään ja tarkkaan. 07:kin tarjoaa aika lailla samaa meininkiä. "Uudistukset" ovat mielestäni todella osuva sana, sillä itse ainakin maksan mielummin kuusikymmentä euroa uudesta pelistä, kuin uudistuksista vanhaan peliin. Right?

Minun puolestani asian käsittely loppuu tähän, halusin vain edes hieman osoittaa NHL-sarjan jokavuotisien jatko-osien hyvin marginaalista eroa. Joka tosiaan ärsyttää minua, sillä tällä tavalla EA voi jatkaa rahan nyhtämistä huonoilla peleillä.

Eiköhän täällä itse kunkin kannattaisi miettiä aina hetken aikaa ennen kun päättää postata viestinsä. Varsinkin kun lähtee tuolle valitsemallesi linjalle. Perustelut olisivat myös tässä suhteessa erittäin poikaa. En siis todellakaan väitä, että kaikkien pitäisi olla iloisesti samaa mieltä kaikista asioista. Peräänkuulutan vain sitä, että keskustelua olisi mukavaa käydä rakentavana ja hyvin perusteltuna.

Tarkoitan tällä tässä tapauksessa sitä, että et tuonut viestissäsi oikeastaan millään tavalla ilmi sitä, että mikä tässä NHL:ssä varsinaisesti rassaa? Et eritellyt tarkemmin, että mitä pelimuotoja olet pelannut aiemmin ja miten paljon. Etkä kertonut sitäkään, että minkälaisia uudistuksia ja parannuksia olisit vailla, jotta peli olisi hintansa arvoinen. Eli kuulisin erittäin mielelläni mietteitäsi siitä, että miten sitä tulisi uudistaa?

Uudistuksia on tosiaan todella iso liuta ja on suoranainen ihme, jos niitä ei huolellisella demon pelaamisella huomaa. Laitapelaaminen on yksi todella suuri muutos. Toinen on syöttelyn uudistaminen. Enää ei tarvitse olla syöttöavustuksen varassa. Maalivahteja ja koneen tekoälyä on myös viety yleisesti huomattavasti eteenpäin. Enää ei kohtaa niin paljoa tekoälyyttömyyksiä kuin aiemmissa NHL- sarjan peleissä. Ei se toki edelleenkään ole lähelläkään täydellistä, mutta eteenpäin on menty. Tappelut ovat uudistuneet ja tämän lisäksi vihellysten jälkeinen peli on tullut kuvioihin. EASHL- nettimuotoa on parannettu hakutoimintonsa ja muiden ominaisuuksiensa puolesta. Pystysin jatkaa listaa vielä lisääkin, mutta eiköhän tuo riittäne tältä erää.

Tämän lisäksi ainakin itselläni ja varmasti monella muullakin pelaajalla on päällimmäisenä pelimuotona EASHL, jossa tiimit koostuvat ihmispelaajista. Siellä peli pääsee parhaiten oikeuksiinsa ja siellä koetaan ne nautinnollisimmat pelihetket. Moni varmasti peilailee noiden uudistusten vaikutusta kyseiseen pelimuotoon, jossa pelin luonne ja tyyli tulee aivan satavarmasti muuttumaan nautinnollisempaan suuntaan. Suosittelen lämpimästi tutustumaan tähän pelimuotoon, jos se on jäänyt 09 kanssa väliin. Tässäkin on toki edellytyksenä se, että pääsee pelaamaan rennossa kaveriporukassa, jossa kaikilla synkkaa hyvin yhteen.

Tuossa on jo semmoinen lista uudistuksia, että keskimääräinen urheilupelin vuosipäivitys jää auttamatta jalkoihin. EA on tehnyt kovasti töitä parantaakseen NHL:ää vuodesta toiseen. He kuuntelevat myös todella tiiviisti faniensa toiveita ja ovatkin ottaneet niitä viime vuosina varsin hyvin huomioon. Olisiko mielestäsi siis oikeutettua, että useiden kuukausien työn tulos julkaistaisiin ilmaisena päivityksenä? Kuulostaa mielestäni vähintäänkin oudolle.

Tämän takia ainakin osa tekstistäsi särähtää omaan korvaani todella pahasti. Varsinkin jos sanotaan, että EA suoltaa vuodesta toiseen paskaa ulos ja nyhtää tyhmiltä rahat pois. Ymmärrän kyllä sen, että tämä peli ei välttämättä nappaa kaikkia ja se onkin omasta puolestani ihan ok asia. Sen voi kuitenkin tuoda huomattavasti asiallisemmin esille.

Juups, eipä tässä muuta tällä erää. Toin vain esille oman näkökulmani asiaan. Halo vertaukseesi en halua ottaa mitenkään kantaa, koska mielestäni urheilu ja FPS- pelejä on todella vaikea tai oikeastaan mahdotonta lähteä vertailemaan keskenään niin uudistustensa kuin muidenkin ominaisuuksiensa puolesta.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

2. Vapaan syöttämisen ongelma on siinä, että syöttömekaniikan toteutus tökkii. On mahdotonta toteuttaa nopeita syöttöjä eteenpäin, sivuille jne, saatikka pari nopeaa kiekonsiirtoa mieheltä toiselle, kun syöttöjen nopeus on riippuvaista siitä kuinka pitkään nappia pidetään pohjassa. Syöttämisen mielestäni pitäisi yksinpelatessa pohjautua vahvasti pelaajan syöttämistaitoarvoihin, ei napin painalluksen liiallisuuksiin meneviin pituuksiin.

Tuo on kyllä Hardcore-tasolla toteutettu vähän huonosti kieltämättä. Tuossa voisi paremmin toimia se, että nopealla pohjaan painamisella ja irti päästämisellä saisit täyden syöttövoimakkuuden. Pienellä hipaisulla ja irtipäästöllä taas hidas, lyhyt syöttö. Eli liipasimen liikerataa pystyttäisiin käyttämään tuossa ns. nopeissa syötöissä tehokkaammin.

Tällä hetkellä on aika mahdotonta saada tehokasta syöttökuviota aikaan Hardcorella, juuri tuon viiveen takia kovemmissa syötöissä.

Nyt se ei tosiaan tunnu yhtään erilaiselta heittääkö syötön vaikkapa Crosbyllä tai Talbotilla. Aina tuntuu olevan sama lopputulos (lättysyöttöjä tuossa tulee entistä harvemmin verrattuna NHL 09)
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Kaksi asiaa unohtui listastani.

-Eli maalivah(dit) eivät sulkeneet edelleenkään demossa kiekkoa siihen malliin mitä mielestäni pitäisi (mielestäni olisi ehdottomasti korjattava, jotta aloituksia saataisiin lisää ja aloittajien rooli korostuisi, sekä aloituksien voittamisella olisi suurempi merkitys pelitapahtumiin.)

-aloitusten mallinnus puuttellista (paininta ja vääntö kiekosta puuttuu) (ei niin tärkeä asia, kunhan aloituksia on riittävästi)
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Tuo on kyllä Hardcore-tasolla toteutettu vähän huonosti kieltämättä. Tuossa voisi paremmin toimia se, että nopealla pohjaan painamisella ja irti päästämisellä saisit täyden syöttövoimakkuuden. Pienellä hipaisulla ja irtipäästöllä taas hidas, lyhyt syöttö. Eli liipasimen liikerataa pystyttäisiin käyttämään tuossa ns. nopeissa syötöissä tehokkaammin.

Tällä hetkellä on aika mahdotonta saada tehokasta syöttökuviota aikaan Hardcorella, juuri tuon viiveen takia kovemmissa syötöissä.

Nyt se ei tosiaan tunnu yhtään erilaiselta heittääkö syötön vaikkapa Crosbyllä tai Talbotilla. Aina tuntuu olevan sama lopputulos (lättysyöttöjä tuossa tulee entistä harvemmin verrattuna NHL 09)

Tuollainen syöttösysteemi kävi itselläkin mielessä ja tuntuisi, että se toimisi paremmin. Jos on aikaa pistää menemään hitaampi syöttö niin on aikaa myös painaa liipasinta pidempään,
Osan ongelmasta voi varmaan poistaa slidereilla, joissa syötöt oli hc-moodissa muistaakseni melko hitaalla ja lättysyötöt jopa nopeampia kuin normisyötöt, mikä tuntuu kovin kummalliselta.

Myös tuosta pelaajan syöttötaidon eron pienuudesta olen samaa mieltä, ero saisi näkyä enemmän. Toivottavasti sitäkin voi jollakin liukuhommalla säätää. Tosin ei minun pelaaminen siihen kaadu, vaikkei sitä säätää voisikaan, olisipahan mukava lisä Tärkeämpää on minulle on se, ettei kuka tahansa voi kynäillä menemään, vaan kiekko karkaa puukäsien lavoista, jos alkaa liikaa kikkailemaan. Taitaa jopa kaarrokset kiekon kanssa olla huonoimmille pelaajille valillä liikaa.

Myös maalivahtien aktiivisuuden kerrotaan olevan lähempänä totuutta kuin aiemmin, mikä olisi hieno juttu ja muuttaisi ainakin jonkun verran pelien kulkua. Saisi Dallasilla pelaavat jännittää mitä Turco tekee kun kiekko omaan päätyyn liukuu. :)
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Ja muista pelisarjoista:
Otetaan vertailuun vaikka Halo-sarja.

Halo: Combat Evolved: Yksi parhaista/huonoimmista (riippuu ihan siitä kuka katsoo, näemmä) last-gen konsoliräiskinnöistä.

Halo 2: Toi uuden kampanjan juonineen, täysin erilaisen pelattavuuden, rekkalastillisen uusia hahmoja sekä uuden toisen päähenkilön, uuden pelimoottorin eli uuden pelin. Niin juu ja kyllähän se multiplayerkin löytyi jo kakkosesta.

Halo 3: Vei tarinan päätökseen uudella juonella ja kampanjalla, taas uusittu pelimoottori, mapinteko-ohjelma eli Forge, Theater-tila, neljän pelaajan co-op, täysin uusi multiplayer sun muuta. Eli taas uusi, eri peli.

Nyt kyllä menee pahasti appelsiinien ja omenoiden vertailuun. Ensinnäkin julkaisut näille Halo sarjan peleille olivat kolmen vuoden välein muistaakseni, 2001, 2004 ja 2007? Vai olenko väärässä?

Kiekkopeli on pukattava kalliiden NHL lisenssien takia ulos joka vuosi.

Tämä nykyinen NHL kehittäjätiimi on tehnyt vuosittain mielestäni erittäin hyvää työtä 2007 lähtien. He ovat aktiivisia foorumeilla ja kehittävät peliä todella paljon yhteisön toivomusten mukaan. Se tuleeko uudistuksia tarpeeksi ostamiseen joka vuosi pitäisi jokaisen kyllä pystyä itse päättämään, jos ei mielestäsi tule niin älä osta:)

Tässä niitä on kyllä sekä offline että online pelaajalle mielestäni riittävästi kukkaronnyörien avaamiseen.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Tiedän kyllä, että uudistuksia on paljon. Hyvinkin paljon. Silti NHL10 on kokolailla sama peli kuin 09, enkö usko että kenelläkään olisi esimerkiksi minkäännäköisiä "oho"-tunteita sitä pelatessaan.

mistä voit sen tietää mikä kukin pelistä tulee ajattelemaan?
Kyllä juuri EASHL:ää pelatessa, pystyn kuvittelemaan tiukoissa kerhopeleissä kun siihen lisätään
nuo uudistukset niin pelin tiimellyksessä voi muutama "oho" päästä silkasta ilosta.

Toki ei mikään pelistudio pysty jääkiekkoa pelinä muuttamaan erinäköiseksi kuin se oikeasti on, sinunkin täytyy tyytyä näihin pieniin parannuksiin mitä vuosi vuodelta tulee.
Toki jossain välissä pelimoottori uusitaan, ja uusia pelimuotoja tulee tarjolle, mutta siinä ne suurimmat taitavat sitten olla.

Näihin räiskintäpeleihin pystyy lisäämään mitä uudistuksia halutaan, koska siinä peligenressä on sijaa mielikuvituksellekin paljon enemmän kuin esim juuri joukkuepeleissä.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Lyhyen demon testailun jälkeen tämä meni samantien ennakkovaraukseen. Ainoa asia mistä näin äkkiseltään löytyi napinaa, oli liian pitkät odottelut pelikatkojen jälkeen, tuo jälkipeli nyt on kuitenkin melko sivuseikka. Hyvänä lisänä noilla tappeluilla on kuitenkin jotain merkitystä ilmeisesti, kun energiatasot nousevat voitetun myllyn jälkeen? Vai katoinko jotain aivan omiani...

Ne pahimmat asiat mistä olen NHL 09:n suhteen valittanut tuntuu parantuneen. Kiekko on elävämpi eri tilanteissa, kun nollaysiä pelatessa tuntui että se lipuu pelaajalta pelaajalle, vaikka kimpoilisikin eikä esim. reboundit olleet lähes koskaan lyötävissä sisään. Sellainen pieni sählinki malliin "missä se kiekko nyt pomppii ja kenelle" puuttui. Tämä tiivistyi siihen kun kiekkoa kuljettavan pelaajan taklasi, niin sillä hallussa ollut kiekko kimposi suoraan joukkuetoverin lapaan.

Toinen asia mitä täytyy kiitellä on että tuolla kulmissa on nyt pelitilanteita. NHL 09:ssä jos menit rinta rinnan koneen kanssa kulmassa olevaan kiekkoon, sai se kone aina sen ellet taklannut etukäteen ja ottanut mahdollisesti jäähyä sitten. Pelaajan ainoa mahdollisuus noissa tavottelutilanteissa oli rämpätä syöttöä ja toivoa parasta. Tuohon on kiinnitetty huomiota, etenkin kun sitä peliä on nyt viety sinne laitoihin.

Kyllä tälle varmaan puutteensa jää, mutta minä odotan parasta NHL-sarjan peliä tästä.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Tuo on kyllä Hardcore-tasolla toteutettu vähän huonosti kieltämättä. Tuossa voisi paremmin toimia se, että nopealla pohjaan painamisella ja irti päästämisellä saisit täyden syöttövoimakkuuden. Pienellä hipaisulla ja irtipäästöllä taas hidas, lyhyt syöttö. Eli liipasimen liikerataa pystyttäisiin käyttämään tuossa ns. nopeissa syötöissä tehokkaammin.

Tällä hetkellä on aika mahdotonta saada tehokasta syöttökuviota aikaan Hardcorella, juuri tuon viiveen takia kovemmissa syötöissä.

Nyt se ei tosiaan tunnu yhtään erilaiselta heittääkö syötön vaikkapa Crosbyllä tai Talbotilla. Aina tuntuu olevan sama lopputulos (lättysyöttöjä tuossa tulee entistä harvemmin verrattuna NHL 09)

Ja tämä kyllä vesittää tuon Hardcore-moden vähän turhankin tehokkaasti. Nopeat avaukset, nopeat pakki pakkisyötöt ja niistä terävät avaukset sen jälkeen ovat mahdottomia ja näin itse valitettavasti kyllästyin jo tuohon hardcore-modeen. Vielä kun tosiaan syöttötaidolla ei ole mitään väliä, niin ei oikein innosta. Ideana vapaa syöttäminen todellakin on todella hyvä ja pitäisi vain toteuttaa hyvin.

Tilaa on vieläkin kyllä ihan liikaa kentällä ja alueelle pääsee kiekon kanssa oikeastaan aina kun tahtoo.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Ja tämä kyllä vesittää tuon Hardcore-moden vähän turhankin tehokkaasti. Nopeat avaukset, nopeat pakki pakkisyötöt ja niistä terävät avaukset sen jälkeen ovat mahdottomia ja näin itse valitettavasti kyllästyin jo tuohon hardcore-modeen. Vielä kun tosiaan syöttötaidolla ei ole mitään väliä, niin ei oikein innosta. Ideana vapaa syöttäminen todellakin on todella hyvä ja pitäisi vain toteuttaa hyvin.

Tilaa on vieläkin kyllä ihan liikaa kentällä ja alueelle pääsee kiekon kanssa oikeastaan aina kun tahtoo.

No, onneksi tuo syöttely on pitkälti samanlaista Normal Game Stylellä, lukuunottamatta sitä syötön voimakkuutta.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Ja tämä kyllä vesittää tuon Hardcore-moden vähän turhankin tehokkaasti. Nopeat avaukset, nopeat pakki pakkisyötöt ja niistä terävät avaukset sen jälkeen ovat mahdottomia ja näin itse valitettavasti kyllästyin jo tuohon hardcore-modeen. Vielä kun tosiaan syöttötaidolla ei ole mitään väliä, niin ei oikein innosta. Ideana vapaa syöttäminen todellakin on todella hyvä ja pitäisi vain toteuttaa hyvin.

Tilaa on vieläkin kyllä ihan liikaa kentällä ja alueelle pääsee kiekon kanssa oikeastaan aina kun tahtoo.

Omastakin mielestäni Hardcoren vapaa syöttäminen vaikutti paperilta rautaiselta, mutta totuus oli hieman toisenlainen. Itsekään syöttöpelin ystävänä en pystynyt sitä vapaata syöttelyä käyttäen rakentamaan peliä tehokkaasti. Jos syöttöpeliä ei voi pelata, ei oikein voi pelata jääkiekkoakaan. Toivotaan että asia korjataan.

Onko ehdotuksia, millaisella yhdistelmällä kannattaisi hakea "realistista" pelikokemusta NHL 10:stä, kun HC:llä se ei ole mahdollista? Ajattelin tänään kokeilla jotain muuta.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Omastakin mielestäni Hardcoren vapaa syöttäminen vaikutti paperilta rautaiselta, mutta totuus oli hieman toisenlainen. Itsekään syöttöpelin ystävänä en pystynyt sitä vapaata syöttelyä käyttäen rakentamaan peliä tehokkaasti. Jos syöttöpeliä ei voi pelata, ei oikein voi pelata jääkiekkoakaan. Toivotaan että asia korjataan.

Onko ehdotuksia, millaisella yhdistelmällä kannattaisi hakea "realistista" pelikokemusta NHL 10:stä, kun HC:llä se ei ole mahdollista? Ajattelin tänään kokeilla jotain muuta.

Normal-pelityyli on se, jota onlinessä tullaan käyttämään. Todella pienet syötön / taklauksien avustukset on tässä mukana. AI-taso All-Star/Superstar, oman maun mukaan. Ite tykkään Superstarista, koska siinä AI-pakit on hiton vaikeita ohittaa.

Veikkaanpa, että tuon Normal-pelityylin saa hiottua slidereillä paljon paremmaksi, jos taklausten avustukset voi ottaa pois ja pelaajien fatiguea pystyy säätämään.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

No, onneksi tuo syöttely on pitkälti samanlaista Normal Game Stylellä, lukuunottamatta sitä syötön voimakkuutta.

No melko, muttei kuitenkaan. Esim. et voi syöttää niin hyvin pelaajan eteen, kimmottaa laidan kautta(varsinkaan hyökkäysalueella) jne. Itse kun on pelannut ja seurannut kiekkoa tarpeeksi kauan ja juuri lähinnä keskittynyt syöttelyyn, niin siihen kiinnittää enemmän huomiotakin. Monelle tuo ei siis varmasti ole ollenkaan haittaava asia, mutta itselleni se tuo suurta harmia, varsinkin kun tosiaan Hard Corella muuten olisi ideana erittäin hyvässä muodossa tuo syöttäminen.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Maagiset: Tiedän kyllä, että uudistuksia on paljon. Hyvinkin paljon. Silti NHL10 on kokolailla sama peli kuin 09, enkö usko että kenelläkään olisi esimerkiksi minkäännäköisiä "oho"-tunteita sitä pelatessaan.
---
PS: Itse menen kyllä mielummin ihan oikeaan jäähalliin jarkkoruutuoimaan, kuin pelaan sitä telkkariruudusta. :p

Vasta pari sivua sitten postasin, kuinka NHL10 tuntuu suurimmalta muutokselta sitten 07:n, ja pysyn mielipiteessäni. Hardcore uudisti pelin täydellisesti ja slidereilla saa vielä itse pelissä hienosäädettyä niitä kohtia, jotka eivät ihan omasta mielestä täsmää. Esimerkiksi syöttönopeuteen löytyy slideri ja toivottavasti sen vaikutus on riittävä, että saadaan ne napakat nopeat syötöt myös hardcoreen.

Minäkin tekisin kaikkea mieluummin itse tai kävisin paikan päällä katsomassa, mutta Suomessa ei jääkiekkoa, siis NHL:aa pelata. Myös Halon tai Mass Effectin seuraaminen livenä on hankalaa, vaikka sitäkin tekisin mieluummin oikeasti.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Voihan tuossa hardcore syöttelyssä myös ennakoida jos haluat välittömästi jatkaa voimakkaammalla syötöllä, painat syöttönapin pohjaan ennen kuin vastaanottaja saa sen haltuunsa.

Myönnettäköön että tuo systeemi olisi voitu paremminkin toteuttaa, esimerkiksi kuten jotkut ovat sanoneet, kevyt painallus olisi hiljainen syöttö jne. Ainakin aluksi se on äärettömän hankalaa kun on tottunut NHL09 vain syöttelemään minne vaan ilman pelkoa harhasyötöstä. Niin tai näin mukava fiilis tulee kun parin kolmen onnistuneen syötön jälkeen verkko heiluu ja olet tehnyt kaiken itse:)
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

EA on jo aikoja sitten ilmoittanut Euroopan julkaisupäiväksi 18.9. Jenkeissä 15.9. Voipi olla, että tuo rantautuu Eurooppaan aikaisemminkin..
Varmistin asian Suomen EA:n edustajalta: NHL10 ilmestyy Suomessa kaikille alustoille 17. syyskuuta.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Maagiset:Tiedän kyllä, että uudistuksia on paljon. Hyvinkin paljon. Silti NHL10 on kokolailla sama peli kuin 09, enkö usko että kenelläkään olisi esimerkiksi minkäännäköisiä "oho"-tunteita sitä pelatessaan. Eli siis täysin samaa kauraa.

NHL 09 oli jo loistava peli, ja vaikea siitä on lähteä parantamaan. Uudistuksia on paljon, mutta ehkä olet niin puusilmä huomaamaan niitä, ehkä et. Halot tulivat 3 vuoden välein. NHL 10 on selkeä parannus kolme vuotta sitten ilmestyneeseen NHL 07. Huomaa myös, että jääkiekko on hankalaa jäljittä peliksi.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Demos on taas tää ongelma, et vastustajan jokainen maali on samanlainen, eli törkeän epäaito syöttö maalinedustalle, josta kaveri pistää millistä yläripan kautta sisään.. Sit ku tää jatkuu eashl:ssä, nii alkaa mennä maku jo pelistä.
 
Ylös Bottom