Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Eihän se sun kalloon mahdu vaikka kuinka selittäis ettei viiveellä viitti pelaa. Päästiin hostina teitä vastaan niin ei ollu lainkaa viivettä joten kyllä peli sillon maistu.
Eikä mun kalloon mahdu, että miten voi ottaa noin koville, kun joku on kerran painanut maalin tarkistustilanteessa starttia. Käy hyvä mies vaikka lenkillä välillä :eek:
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Eikä mun kalloon mahdu, että miten voi ottaa noin koville, kun joku on kerran painanut maalin tarkistustilanteessa starttia. Käy hyvä mies vaikka lenkillä välillä :eek:

Sanoin tuossa omille äijille ettei paljon kiinnostais tällänen mutta kun vastassa on HCK niin kyllä se vähän käy hermoille.. Porukka mikä jeesustelee jatkuvasti foorumilla miten voitto ei ole tärkeä ja kaikesta muusta.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Sanoin tuossa omille äijille ettei paljon kiinnostais tällänen mutta kun vastassa on HCK niin kyllä se vähän käy hermoille.. Porukka mikä jeesustelee jatkuvasti foorumilla miten voitto ei ole tärkeä ja kaikesta muusta.
En oo ite noita jatkuvia "jeesusteluita" täälä kyllä pahemmin havainnut.. Ja toisekseen, niin joo ei se ookkaan täs hommas tärkeintä, oot oikeassa mikään ei oo muuttunut.
Mistähän lähtien se sitten on ollut sun mielestä tärkeintä, päätelmies mukaan siitä lähtien, kun joku oli painanut tossa tilanteessa starttia :D hahah.. Saipahan huumoria tähän darra-päivään. Niin ja sitten oli tämä uus juttu jonka kuulin tänään, eli aina jos painaa starttia kun maalia tarkistetaan videolta, se on pelissä aina maali :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Sanoin tuossa omille äijille ettei paljon kiinnostais tällänen mutta kun vastassa on HCK niin kyllä se vähän käy hermoille.. Porukka mikä jeesustelee jatkuvasti foorumilla miten voitto ei ole tärkeä ja kaikesta muusta.

Antipatiasi HCK:ta kohtaan olet tehnyt hyvin selväksi jo aiemmin ja nythän sait sopivan tekosyyn, jolla perustella itsellesi ja näköjään myös muille, miksi et enää halua pelata meitä vastaan. Eipä tässä mitään...hauskoja ja antoisia pelihetkiä vaan jatkossa!
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Antipatiasi HCK:ta kohtaan olet tehnyt hyvin selväksi jo aiemmin ja nythän sait sopivan tekosyyn, jolla perustella itsellesi ja näköjään myös muille, miksi et enää halua pelata meitä vastaan. Eipä tässä mitään...hauskoja ja antoisia pelihetkiä vaan jatkossa!
Näin on. Hyvin sanottu. Case closed. Turhaa tässä on alkaa pelikieltoja foorumille tämän jantterin takia hankkimaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Antipatiasi HCK:ta kohtaan olet tehnyt hyvin selväksi jo aiemmin ja nythän sait sopivan tekosyyn, jolla perustella itsellesi ja näköjään myös muille, miksi et enää halua pelata meitä vastaan. Eipä tässä mitään...hauskoja ja antoisia pelihetkiä vaan jatkossa!

miten vaan olkoot niinkuin te haluatte. Teillä on oikeus tulla aina itkemään kaikesta mitä Fibi tekee väärin mutta ilmeisesti meillä ei.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

miten vaan olkoot niinkuin te haluatte. Teillä on oikeus tulla aina itkemään kaikesta mitä Fibi tekee väärin mutta ilmeisesti meillä ei.

Voi herranjestas jos jostain startin painamisesta täällä itketään.. Hanki hyvämies jo elämä..:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itketään itketään, mutta jos noin koville ottaa tappio niin suosittelen vaihtamaan peliä.:D

Kyse ei ole mistään tappiosta. Ei todellakaan vaan nimenomaan siitä että joukkue joka sanoo ettei voitolla oo mitään merkitystä tai rankilla... Harrastaa kuitenkin itse vilppiä kun siihen tulee tilaisuus. Mutta antaa asian jo olla turhaa se on vääntää kun se ei johda mihinkään
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ikinä vielä oo hylätty maalia jos painaa starttia nii onhan se hieno hyödyntää EA:N bugeja

Ettei tämäkin menisi "paljon melua tyhjästä"-osastolle, niin löytyykö tälle väitteelle mitään lähdettä? Itse en Operation Sportsin foorumeilta löytänyt mitään ja sinne tällaiset ilmaantuvat hyvinkin nopeasti.

Kenzy sanoi:
Joo, lisäsin tuohon vielä, että eilen myös hylättiin startin jälkeen. Ei se ole mikään bugi, hyväksyttyjä maaleja vaan tulee paljon enemmän kuin hylättyjä.

Niin, tässä sitten toinen näkemys aiheeseen.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ikinä vielä oo hylätty maalia jos painaa starttia nii onhan se hieno hyödyntää EA:N bugeja

Toi ei pidä ollenkaan paikkansa..kyl niitä maaleja hylätään vaikka startia painaisi.

Teillä on oikeus tulla aina itkemään kaikesta mitä Fibi tekee väärin mutta ilmeisesti meillä ei.

:D

Ehkä suurin syy miksi me itketään aina silloin tällöin on..että aikaisemmin FIB on ollut yksi rehdimmistiä joukkueista mutta kaikki on muuttunut vuodessa..Ja ikävä kyl huonoon suuntaan.
Kaikki oli hyvin vielä 09:ssa kun olin gm, ja vähän sen jälkeen myös. Mutta viime versiossa ainakin itse aloin huomaamaan että FIB tekee kaikkensa voiton eteen..

Mutta joo, nyt tää riitti. :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Saako aina saman pistemäärän kun saa uuden kortin (ammattilainen , veteraani jne.) Vai kuinka voi kokonaisuuden saada esim yli 90... Kun nyt oon Ammattilainen ja kokonaisuus on 74
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Hahahaha, on kyllä hauska väite tuo startin painaminen. Sakki painaa sitä sen takia ettei jaksa katsoa turhia videoita joissa suurimmassa osassa ei edes tilannetta näy kunnolla. Ei siinä mitään bugia ole, ainut bugi tollasta väittävällä on korvien välissä. Hyvin harvoin ei hyväksytä maaleja jos mennään tarkastukseen. Ja ihan yhtälailla startia painettaessa niitä ei hyväksyttyjä tulee. Voi luoja! :D:D:D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Saako aina saman pistemäärän kun saa uuden kortin (ammattilainen , veteraani jne.) Vai kuinka voi kokonaisuuden saada esim yli 90... Kun nyt oon Ammattilainen ja kokonaisuus on 74

Ei kokonaisuudella ole mitään merkitystä, itselläkin legenda-kortti auki ja overall 85. Mielummin kannattaa panostaa kunnolla (90+) muutamaan kohtaan per kategoria. Se mihin kannattaa panostaa, riippuu täysin omasta pelityylistä. Pikkuhiljaa testailemalla itselle sopivat arvot kyllä löytyvät.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kyllä se HCK on eashl:n rehdein porukka.. Ei muutakun starttia samantien kun pitäs tarkistaa maalia videolta. hienohomma. Ikinä vielä oo hylätty maalia jos painaa starttia nii onhan se hieno hyödyntää EA:N bugeja

Edit: Mun osalta ainakin pelit on pelattu teitä vastaan.

on siinä taas ihme valittamista, toi ei niinku oo bugia nähnykkää. muutenkin en tiedä miten pelissä käyny (luulisin että hävisitte) mutta kuitenkin oisitte tehneet maalin enmmän ku vastustaja ;)

ja hei täähän on vaan virtuaalilätkää, ei välttämättä kannata ihan tosissaan ottamaan jos hävii...että jos häviit pelin ni sit häviit. emmä ainakaa tuu tänne valittaa jos mä häviin pelin

joo ei täs muuta..
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Boxipuoleltakin voin vahvistaa, ettei se startin painaminen tarkistusvideon tullessa takaa maalia. Luulin aluksi itsekin että näin on, mutta muistan varmasti ainakin kaksi kertaa kun maali on hylätty startin painamisen jälkeen.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

on siinä taas ihme valittamista, toi ei niinku oo bugia nähnykkää. muutenkin en tiedä miten pelissä käyny (luulisin että hävisitte) mutta kuitenkin oisitte tehneet maalin enmmän ku vastustaja ;)

ja hei täähän on vaan virtuaalilätkää, ei välttämättä kannata ihan tosissaan ottamaan jos hävii...että jos häviit pelin ni sit häviit. emmä ainakaa tuu tänne valittaa jos mä häviin pelin

joo ei täs muuta..

Edelleenkään kyse ei ollut häviämisestä. Ei kuulu tapoihin itkeä kyllä kenellekään jos hävitään peli
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Edelleenkään kyse ei ollut häviämisestä. Ei kuulu tapoihin itkeä kyllä kenellekään jos hävitään peli

Kyllä tuo tavalta alkaa näyttämään jo... Lahjakkaasti valitat turhia ellet "itke". Keksimällä keksiä olemattomia bugeja jne, vetää sanattomaks miten tosissaan jotku ottavat pelin :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

ei se startin painaminen vaikuta asiaan.

Boxipuoleltakin voin vahvistaa, ettei se startin painaminen tarkistusvideon tullessa takaa maalia. Luulin aluksi itsekin että näin on, mutta muistan varmasti ainakin kaksi kertaa kun maali on hylätty startin painamisen jälkeen.
 
Ylös Bottom