Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Buffalo tänään peleillä klo 16.30-20.00. Tules eepi haastamaan, sillä en enää huomenna pääse peleille.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

St. Louisilta puuttuu syklistä seuraavat pelit:
-NY Islanders
-Nashville
-New Jersey
-Pittsburgh
-Colorado


Milloin olisitte peleillä? Itsellä koko päivä aikaa pelata ja luultavasti olenkin pleikalla varsinkin illasta, mutta en koko aika jaksaisi päivystää siellä, joten mieluiten tänne viestiä niin voidaan sopia aikoja.

T. St. Louisin GM
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

St. Louisilta puuttuu syklistä seuraavat pelit:
-NY Islanders
-Nashville
-New Jersey
-Pittsburgh
-Colorado


Milloin olisitte peleillä? Itsellä koko päivä aikaa pelata ja luultavasti olenkin pleikalla varsinkin illasta, mutta en koko aika jaksaisi päivystää siellä, joten mieluiten tänne viestiä niin voidaan sopia aikoja.

T. St. Louisin GM

Nsh voisi pelata illasta 8-9 välillä. Sopiiko? Tai vaihtoehtoisesti nyt kello 17.00?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Rangersin valu tulisitko millon pelaamaan pinguja vastaan ettei menis simuun meidän peli toistamiseen?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Pääseekö Toronto tänää askiin? Huomenna voi olla etten kerkee pelaamaan ainakaan ihmisten aikoihin eli jos tänään saatais matsi alta pois niin aina parempi.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Minnesota parin tunnin sisällä peleillä. FinishFlash, azllu ja tikru11 olis kohtaamatta.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

kalski88 puuttuu St. Louisilta enää, sitten sykli paketissa. Itse oon online n. 20-21.30
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Pääseekö Toronto tänää askiin? Huomenna voi olla etten kerkee pelaamaan ainakaan ihmisten aikoihin eli jos tänään saatais matsi alta pois niin aina parempi.

mä pääsin nyt vasta himaan tältä päivältä että aikamoista kiirettä tässä on pitänyt. mihin aikaan huomenna ehtisit sit peleille?
 
Ylös Bottom