Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Katsopas leaderboardeja ja esim. suomalaisten recordeja. Taitaa vain olla, ettet osaa pelata.


Haha!

Tästä itseasiaan,kattelin tossa noita rankkeja ja kyllä se on niin että sama kaveripelailu jatkuu myös suomalaisten osalta kun sama vihu ja aina kesk.voitto.En tiedä onko se sitte niin miehekästä majailla siellä top 10 kun puolet peleistä ollu näitä ns.kaveripelejä.

Mikähän ois seuraava keino nostaa rankkia? :rolleyes:

Lisätään nyt sen verran että tuntus olevan aika koviakin tiimejä noilla top 20 ukoilla(osa ei lähe ees pelaan) mut kyllä niilleki pärjää jos ja kun ne joskus suostuis pelaan vastaan.Mulla paras äijä on 84 kulemin ja voi sitä fiilistä kun panet jonku "visalla vingutetun jampan" tiimin kyykkyy. Yleensä tulee viestiä takas että "Haista *****!" jos laittaa,et gg. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onhan tässä tasoeroja tasoteltu ihan isolla kädellä. Sama meininki on ollut jo aikaisemmissa peleissä, kaikilla on hauskaa kun kaikki voivat pärjätä. Joka vuosi ovat mielestäni tasoerot kaventuneet ja nyt niitä ei juuri enää nää taitavien kaverien ja ei niin taitavien kaverien välillä. Surullista, mutta se on EA.

Se varmaankin johtuu siitä että mitään huikeita exploitteja/glitchejä ei ole niin paljoa. Kyllä vielä hyvät pelaajat erottaa huonoista, jos katsellaan miten tilanteet rakentuvat, aina ei kyllä voita vaikka miten hyviä paikkoja tulee ja se on ehkä ainoa huono puoli, hyvästä pelistä pitäis ansaita kyllä voitto. Viime vuonna taito perustu onetimerin käyttöön hyökkäyksessä ja sen puolustamiseen, ei mitään muuta. Nyt taito perustuu kokonaisuuteen eli pitää pärjätä jokaisessa osa-alueessa ollakseen hyvä. Joidenkin heikkous on puolustus, joidenkin heikkous on hyökkäys. Jos tilanteita ei osaa rakentaa ei pärjää, tässä toimii läpiajot ns. ainoina varmoina maaleina ja niitä kun osaa rakentaa peli helpottuu entisestään (lättysyöttö kunniaan!). Sitten liika peruttelu omalle alueelle käy kohtaloksi, hyvä puolustaja ajoittaa kaikki oikein ja pääsee erittäin hyviin vastahyökkäyksiin. Oma heikkouteni voi olla puolustus, sillä välillä ajotus kusee pahasti tai en vain ehdi saada kiekkoa ajoissa pois alueeltani.

Mitä realistisemmaksi peli muuttuu, sitä enemmän tasoerot kaventuvat sillä nämä ns. pro pelaajat eivät voi käyttää jotain ainaista exploittia, jota ehkä huonommat pelaajat eivät tiedä. Tulevaisuudessa tulee pärjämään jääkiekkoasiantuntemuksella, niin kuin tässäkin pelissä mutta se ei ehkä näy vielä niin vahvana.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipahan pelattua eka matsi playoffseja. Vastustaja (oli suomalainen, nimeä en muista) oli 1-0 johossa kun 40 sek jälellä ja Ian White pistää Nabokovin puikoista sisään. Jatkoilla Peverley puoliksi läpi ja kiekko reppuun. Tulipahan hyvä fiilis voitosta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haha!Tästä itseasiaan,kattelin tossa noita rankkeja ja kyllä se on niin että sama kaveripelailu jatkuu myös suomalaisten osalta kun sama vihu ja aina kesk.voitto.En tiedä onko se sitte niin miehekästä majailla siellä top 10 kun puolet peleistä ollu näitä ns.kaveripelejä.Mikähän ois seuraava keino nostaa rankkia? :rolleyes:Lisätään nyt sen verran että tuntus olevan aika koviakin tiimejä noilla top 20 ukoilla(osa ei lähe ees pelaan) mut kyllä niilleki pärjää jos ja kun ne joskus suostuis pelaan vastaan.Mulla paras äijä on 84 kulemin ja voi sitä fiilistä kun panet jonku "visalla vingutetun jampan" tiimin kyykkyy. Yleensä tulee viestiä takas että "Haista *****!" jos laittaa,et gg. :D
Puhuin yleisesti VS ja HUT TOP-100 pelaajista, jotka pelaavat rehellisesti. Tosi on, että HUTissa voit tehdä superjoukkueen, jolla helppo voittaa, mutta esim. VS-peleissä se ei ole mahdollista. Pelaajista, jotka ovat suomalaisista rankinglistan kärkipäässä osuu silmiin mm. Hansulinho (VS), Cheeky (VS), FINSeRe (VS) ja Hitman (HUT). Kaverit tuppaavat olemaan kärkipäässä aina kun osuvat silmiin useissa versioissa, tuskin sattumaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin, taidolla saa paikkoja mutta maaleihin tarttee tuuria. Noitten neljän paikan jälkeen alko kyllä ottamaan päähän... Eikä ole sattumaa että jatkoaikahäviöitä oli yhessäkin vaiheessa enemmän, kun normi ajan häviöitä. En jaksa enään 60 pelin jälkeen uskoa että se on huonoa tuuria kun jatkuvasti vikassa erässä tulee niitä nousuja monen maalin päästä. Mutta suurin vitutuksen aihe on noi pakit, ne ei vaan osaa yhtään pelata ellei niitä itte ohjaa. Ja mites sai ne taktiikat säädettyä HUTtiin ennen pelin alkua? Vai onko EA niin onneton ettei sekään onnistu? Joku sano etten osaa... Haastetta vaan tulemaan ni katotaa kummalle EA arpoo enemmän maaleja. Ja BTW on mulle muutama kaveri myöntäny että käsittämättömällä tuurilla voitti. No ei siinä mitään, kävihän näitä edellisessäkin. Mutta nyt joka peli tuntuu tälläseltä paskalta. Jos sun vastustaja ei saa vetoja, niin sillon ne sen vähäset vedot uppoo
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin, taidolla saa paikkoja mutta maaleihin tarttee tuuria. Noitten neljän paikan jälkeen alko kyllä ottamaan päähän... Eikä ole sattumaa että jatkoaikahäviöitä oli yhessäkin vaiheessa enemmän, kun normi ajan häviöitä. En jaksa enään 60 pelin jälkeen uskoa että se on huonoa tuuria kun jatkuvasti vikassa erässä tulee niitä nousuja monen maalin päästä. Mutta suurin vitutuksen aihe on noi pakit, ne ei vaan osaa yhtään pelata ellei niitä itte ohjaa. Ja mites sai ne taktiikat säädettyä HUTtiin ennen pelin alkua? Vai onko EA niin onneton ettei sekään onnistu? Joku sano etten osaa... Haastetta vaan tulemaan ni katotaa kummalle EA arpoo enemmän maaleja. Ja BTW on mulle muutama kaveri myöntäny että käsittämättömällä tuurilla voitti. No ei siinä mitään, kävihän näitä edellisessäkin. Mutta nyt joka peli tuntuu tälläseltä paskalta. Jos sun vastustaja ei saa vetoja, niin sillon ne sen vähäset vedot uppoo
No oma pelityyli on yleensä että pitää koittaa luotua paikkoja mutta jos ei ala uppoo niin muutan laukomiseen. Leaderboardseilla täll hetkell sija 109 joten hyvin kai toi toimii. Ja nyt on Ammattilais pleijarit myös valloitettu. :D:D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voitin just amatööripoffit.Mut tiiättekö millon pleijjarit loppuu?? et onko viel aikaa pelata
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haha, on se jännä kun porukat itkee jos toisilla on hyvät jengit ja "visaa vingutettu". Sitten kun saa ite samanlaisen jengin kasaan niin itkeminen jatkuu bugeista yms. kun ottaa turpaan pelistä toiseen, aamusta iltaan, päivästä päivään ja vuodesta vuoteen. Opetelkaa pelaamaan ja lopettakaa tuo säälittävä itkeminen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

V*ttu että on paska peli. Taidolla ei ole mitään merkitystä, EA arpoo maalit. Maalivahdilla ei ole merkitystä, EA arpoo maalit. Taktiikoilla ei ole merkitystä, vaikka puolustus ja hyökkäyspaineet, karvaus ja painopiste minimissä niin silti ne mun pakit seisoo paikallaan ja lähtee vasta sitte liikkeelle kun hyökkääjä on jo menny ohi. Vikassa erässä tulee joka vtun kerta jollain ripulivedolla tasotusmaali... Jos otetaan esimerkiksi edellinen pelini: Ensinnäkin 3 läpiajoa, kaikki tyhjistä ohi. Sitten yksi rankkari tyhjistä tolppaan... Vastustajan ekan maalin tein mä, kun pokesin kiekon omiin. Vikalla minuutilla tuli 2-2 tasotus -.- Se pääs ihan vapaasti maalille kynäämän, mutta minkäs mä mahdan, kun kaikki 4 bottia ryntäs kiekon perässä samassa laidassa vaikka edelleenkin puolustuspaine minimissä... No jatkoaikaa kulu mun voittoon alle minuutti, mutta tälläsestä paskasta jää silti paskan maku suuhun. :p Pakko toistaa itseäni : V*ttu kun on paska peli!

Pelin vika kun vastustaja pääsee maalin eteen? Kyl sä oot kova!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten on mahdollista?

EA:n pudotuspelejä pelailin eilen... välierissä tuli vastaan tyyppi joka luovutti 0-3 tilanteessa. No, etenin siitä finaaliin... Sama kaveri tuli kuitenkin vastaan heti perään finaalissa?!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten on mahdollista?

EA:n pudotuspelejä pelailin eilen... välierissä tuli vastaan tyyppi joka luovutti 0-3 tilanteessa. No, etenin siitä finaaliin... Sama kaveri tuli kuitenkin vastaan heti perään finaalissa?!

Jos et tiennyt niin saat vastustajaksi aina saman turnauksen pelaajia, ei ole väliä missä kohassa turnausta he ovat menossa. Voi olla että itse pelaat jo finaalissa ja vastustajasi vasta ekassa kierroksessa niin kuin tässä tapauksessa, sillä pudotit kaverin takas 1. kierrokselle voittamalla hänet.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten on mahdollista?

EA:n pudotuspelejä pelailin eilen... välierissä tuli vastaan tyyppi joka luovutti 0-3 tilanteessa. No, etenin siitä finaaliin... Sama kaveri tuli kuitenkin vastaan heti perään finaalissa?!

Se kaveri aloitti playoffit uudestaan. Sillä ei mielestäni ole merkitystä jos toisella on 3 voittoa playoffeista putkeen ja toinen vasta aloittaa.. Eihän niitä pelejä löytyisi ikinä jos näin olisi. Eli toisinsanoen arpapeliä voittaako poffit vai ei. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos et tiennyt niin saat vastustajaksi aina saman turnauksen pelaajia, ei ole väliä missä kohassa turnausta he ovat menossa. Voi olla että itse pelaat jo finaalissa ja vastustajasi vasta ekassa kierroksessa niin kuin tässä tapauksessa, sillä pudotit kaverin takas 1. kierrokselle voittamalla hänet.

Ai nuo playoffit voi pelata uudestaankin? :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuossa suora lainaus EA foruumilta.
EA Forums
Amateur – 3 attempts to advance
Pro – 2 attempts to advance
Elite – 1 attempt to win it all

No tuon olen missannut. Tiesin vain 3:sta yrityksestä, en tiennyt sen enempää. Ai että kaks yritystä pro:ssa, noh kunhan ekaks löytäis niit vastustajia.. Eliitti ehkä tänä vuonna tarkoittaakin jotain, se pitää ansaita. :p

Mutta näissäkin poffeissa voi glitchaa tiensä finaaliin:

Mene playoffiin, mene siihe ketjuvalikkoon, paina "muokkaa ketjuja", poistu valikosta, mene onlineottelu ja jos voitat etenet turnauksessa, mutta samalla jos häviit putoat, tämä vain helpottaa vastustajien löytämistä, mutta vastustajat ovat edelleen yhtä tasokkaita sillä tämä uusi matchmaking hakee saman tasosia vastustajia.

Itse en löydä ketään vastaan!! :O
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon kans ihmetellyt tuota kun pelaan normaalin matsin niin häviön jälkeen oon tippunut jostain käynnissä olevasta turnauksesta ja vastaavasti myös voitolla päässyt jatkoon. Tällä hetkellä on pleijarit ja joku turnaus myös menossa niin saa nähdä mitä tapahtuu ku pelasin äsken normipelin..

Tietäiskö joku saako tuon ennen peliä kattoon nostettavan viiri episodin jotenki pois? Auttaako jos vaihtaa areenaa tai jotain? Satuin voittoon amatööri pleijarit ja nyt joka pelin alussa Ducksien viiri nousee kattoon.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos et tunne olevasi niin hyvä pelaaja, niin kannattaa odottaa pari päivää ennen kuin aloittaa pelaamaan poffeja kun kaikki himo pelaajat 99-kok joukkueilla ovat jo vähintään prossa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haha, löysin 2 vastustajaa ja murskavoitoin finaaliin: 5-0 ja 10-1. :D

Nyt kyseisen Sportic -herran kanssa finaaliruudussa, jos tiedätte? Hän varmaan odottelee että löytää vastustajan, eikä tajua että tässähän mä oon. En halua paeta, voitto pitää olla kunnollinen!

//EDIT

Sportic olikin AFK, sain vastaan joukkueen VALTAVA. 2-1 johtoasemassani 3. erän puolivälissä yhteys katkeaa, saan voiton tilastoihin, mutta playoff voittoa ei tule...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom