Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Eikö kukaan muista NHL12 demoa? Yhtälailla siinäkin meni suorat vedot ja niistä oltiin silloin innoissaan... Järki käteen nyt taas. Ja kylläpä täälläkin onet on menny sisään kun paikkalukituksella myös pelaillut EASHL:ää varten. Kaikkia jannuja ohjatessa jotenkin tuntunut vieraalle kun ei ihan sitä parasta tuntumaa saa nopeaan syöttöpeliin, jostain kumman syystä komennot tuntuneet melko hitailta kun tuo automaaginen pelaajanvaihto on käytössä :) Mutta eipä enään noita 1vs1 pelejä ole NHL11 jälkeen tullut pelailtuakaan, siinä ei vain ole sitä jotain, johtuuko sitten hitaasta temmosta verrattuna EASHL:ään.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

On se kumma kuinka voi olla aivan erilainen näkemys demon perusteella :)

Viime hokissa apinat nimittäin oppivat pelkästään sen takakulman, ja heitä vastaanhan oli helppoa pelata kuin mikä.

Itsellä uppoaa ehkä 3/10stä onetimerista, ja sehän on ihan oiva prosentti mielestäni?

Pelisilmällä on pärjännyt joka ikisessä hokissa sitten vuoden 95, ei todellakaan tarvitse turvautua mihinkään varmoihin maaleihin.

No tarkoitan lähinnä kerhopelejä, jossa joukkuekaverit osaa liikkua ja hakea vapaata mestaa. Sitten tulee se pieni hetki ja ikkuna, kun mesta aukeaa ja siitä voi laittaa kiekon pussiin. Pelimiehet huomaavat tämän hetken, mutta nythän ei tarvitse syötellä ollenkaan. Yritä ymmärtää, että jos huomattavasti paremmalla prosentilla menee perusrane pussiin, kaikki rupeaa sitä käyttämään.

Turha sitä onea on hakea, pelit voitetaan perusranteella. Tämähän ei vaadi taitoa, pelisilmää tai yhtään mitään. Apina vaan puikkoihin ja sitä samaa ranee toistona.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Yritä ymmärtää, että jos huomattavasti paremmalla prosentilla menee perusrane pussiin, kaikki rupeaa sitä käyttämään.

Luulen ymmärtäväni.

Aina on pelaajia jotka hakevat voittoa, ei peli-iloa. Älä sinä menetä nyt sitä peli-iloa demon perusteella. Kerhopeleissä etenkin nämä varmat maalit harvoin aiheuttavat mitään harmaita hiuksia, voihan vs-matsit jättää väliin jos nämä "apinat" ottavat päähän. Sille faktalle, että suurin osa vekkopelaajista ei välitä pätkääkään siitä pelaavatko he realistista kiekkoa vai ei, ei mahda mitään. Onneksi on EASHL ja 6v6-matsit.


Turha sitä onea on hakea, pelit voitetaan perusranteella. Tämähän ei vaadi taitoa, pelisilmää tai yhtään mitään. Apina vaan puikkoihin ja sitä samaa ranee toistona.

Toivottavasti et itse ala pelaamaan näin kuitenkaan, selkärangan voi säilyttää vaikka kumisia vaihtoehtoja olisikin tarjolla :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Luulen ymmärtäväni.

Aina on pelaajia jotka hakevat voittoa, ei peli-iloa. Älä sinä menetä nyt sitä peli-iloa demon perusteella. Kerhopeleissä etenkin nämä varmat maalit harvoin aiheuttavat mitään harmaita hiuksia, voihan vs-matsit jättää väliin jos nämä "apinat" ottavat päähän. Sille faktalle, että suurin osa vekkopelaajista ei välitä pätkääkään siitä pelaavatko he realistista kiekkoa vai ei, ei mahda mitään. Onneksi on EASHL ja 6v6-matsit.




Toivottavasti et itse ala pelaamaan näin kuitenkaan, selkärangan voi säilyttää vaikka kumisia vaihtoehtoja olisikin tarjolla :)

Juu, selkäranka säilyy. Kieltämättä jos homma on niinkuin demossa, pelin yksi suola on tavallaan on poistettu. Itse saan enemmän nautintoa hienoista lättysyötöistä kun maaleista. Ja enkä nyt tarkoita mitään apinasyöttöä jonka osaa tehdä ja näkee kuka vaan, tarkoitan ihan muunlaista syöttelyä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Täytyypä liittyä hieman mukaan tähän onetimer keskusteluun että itsellä liian monesti onetimeria yrittäessä kaveri ei osu kiekkoon lainkaan. Onko sitten ollu että syöttö on liian kova vai pelaajien vauhti liian luja vai HUT:issa kemiat ei täsmää että herrat ei sitten muka saa vetoa aikaiseksi ollenkaan.

Ranteen vetelyksi on demossa vähän mennyt kun sitä on turhautunut lukuisten epäonnistuneitten onetimereiden kanssa, tosin kyllä taitaa olla ihan pelaajassaki näin alkuun vikaan. Muistelisin että oli 12 demossa myös aluksi hieman hakusalla onetimereiden saantin, että ei kai se auta kun yrittää vaan enemmän. Oma pelikun on perustunut tähän mennessä lähinnä onetimereiden hakemiseen.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Täytyypä liittyä hieman mukaan tähän onetimer keskusteluun että itsellä liian monesti onetimeria yrittäessä kaveri ei osu kiekkoon lainkaan. Onko sitten ollu että syöttö on liian kova vai pelaajien vauhti liian luja vai HUT:issa kemiat ei täsmää että herrat ei sitten muka saa vetoa aikaiseksi ollenkaan.

Ranteen vetelyksi on demossa vähän mennyt kun sitä on turhautunut lukuisten epäonnistuneitten onetimereiden kanssa, tosin kyllä taitaa olla ihan pelaajassaki näin alkuun vikaan. Muistelisin että oli 12 demossa myös aluksi hieman hakusalla onetimereiden saantin, että ei kai se auta kun yrittää vaan enemmän. Oma pelikun on perustunut tähän mennessä lähinnä onetimereiden hakemiseen.

Sais olla onnistumisprossa suht sama, eikä niin että perusrane on se juttu. Minusta noi moken venytykset ja hyvyys on täysin naurettavaa. Mokke voi ottaa jopa sen kulman mistä syöttö tulee, suvereenisti. Oikeasti one lähtee reilusti yli sata kilsaa tunnissa suht läheltä ja mokke nappaa sen veditpä minne hyvänsä :D

Mutta ranteella vedät niin häkki heiluu jatkuvasti. Eihän tämä mitään oikeaa lätkää ole, mutta enpä usko että joukkuepelistä tulee mitään. Aivan turha enää syötellä, miksi hakea hienoja syöttökuvioita kun lopuksi tämä supermokke torjuu kiekon mikä lähtee lähes 200 kilsaa tunnissa onella ylämummosta. Reaktionopeus on niin kova, että hän myös tietää mihin kulmaan se veto tulee tai mokke pystyy peittämään koko maalin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Itse olen Steppisen kanssa samoilla linjoilla. Moke liikkuu välillä ihan luonnottoman nopeasti 2m päähän :D
Ilmeisesti tuo hyvyys johtuu siitä kun nykyajan pelaajan pitävät jokaista maalia bugina ja glichinä.

Sattuipa eilen semmoinen että heitin vastustajan mokelle kiekon ja lähdin alaspäin.
Moke heitti kiekon 10cm päähän omalle pakilleen josta kiekko pomppasi moken patjoihin ja lirui maaliin. Olisipas itse lystiä hävitä ottelu tuommoisella ratkaisulla...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Näin menee kiekko pussiin ja mokke ei ole Jumala. Tälläistä toivoisi tähän peliinkiin enemmän. Ei maalivahti voi peittää koko maalia, veditpä mihin hyvänsä. Ei se nyt vaan ole kovin realisitista tai edes hauskaa. Lähinnä naurettavaa edes katsella sitä touhua.

[video=youtube;ToGNTFShDV4]http://www.youtube.com/watch?v=ToGNTFShDV4[/video]
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Muutama peli ja jonkun verran free-skatea takana. Mitään kauheaa analyysia en rupea vielä tekemään koska en ole kerennyt kauheasti vielä perehtyä demoon, mutta tosiaan uusi luistelumoottori tuntui heti alussa. Selvä ero NHL 12:ta. Pikkuisen realistisemmalta peli tuntui 12:ta verrattuna. Kiekko ei tosiaan enää ole niin kiinni lavassa. Satuinpa tekemään yhden maalin pomppukiekosta maalin edestä. Näitä ei ainakaan itselle ole vastaan tullut aikaisemmin. Voin myös vahvistaa paljon muitakin asioita mitä täällä on jo kerrottu. Tekoälyä vastaanhan tämä ei varmasti jaksa kovin pitkään kiinnostaa, mutta eriasia kun pääsee tahkoamaan onlinessa. Mikään simulaattori tämä ei vieläkään ole, mutta kuitenkin hieman realistisempi kuin viime vuoden versio.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Itse olen Steppisen kanssa samoilla linjoilla. Moke liikkuu välillä ihan luonnottoman nopeasti 2m päähän :D
Ilmeisesti tuo hyvyys johtuu siitä kun nykyajan pelaajan pitävät jokaista maalia bugina ja glichinä.

Sattuipa eilen semmoinen että heitin vastustajan mokelle kiekon ja lähdin alaspäin.
Moke heitti kiekon 10cm päähän omalle pakilleen josta kiekko pomppasi moken patjoihin ja lirui maaliin. Olisipas itse lystiä hävitä ottelu tuommoisella ratkaisulla...

Ainahan tämä mokketouhu on ollut lähinnä naurettavaa :D Mutta onko ea vetänyt jo homman onejen kohdalla pikkuisen yli hilseen :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Demoa nyt tullut hakattuu 30erää ja yllättävän hyvä, johtunee osin siitä että en kovin paljoa odottanut uudesta nhl13.
Koska nhl12 demo oli niin paha pettymys...

Aikalailla samoilla linjoilla muidenkin kanssa, mutta eräs itseäni häiritsevä seikka on jota en nopeasti selattuna löytänyt tuolta aikaisemmista kirjoituksista. Syötön lataaminen ennen kun kiekko on tullut haltuun ei toimi niinkuin nhl 12, ja tämä on aika suuri miinus nopeaan pelaamiseen... esim. vastustaja heittää pitkää päätyyn ja poljet pakilla perään ja näät että ehdit ekana ja aloitat jo lataamaan syötön vomakkuutta valmiiksi jo ennen ku olet kiekkoon ehtinyt, että sit ku saat kiekon niin päästät vaan R2sen irti ja kiekko lähtee napakkana syöttönä laiturille pystyyn jne... nhl12 onnistuu, mut nhl13 ei onnistu tai ei ainakaan pysty aloittamaan sitä lataamista tarpeeksi ajoissa...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jep, on vähän muuttunut ykkössyötöt. Syötöstä saa laitettua valmiiksi ladatun syötön liikkeelle entiseen malliin, irtokiekoista ei.

Mutta se choppaus toimii tosi hyvin kunhan vielä menisi vanhaan selkärankaan oudohko kontrolli siihen...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Eikös tuo Stamkos taida olla jopa NHL:n paras one-timer maalien tekijä? Meinaan vaan sitä että Stamkosikin on aika monta kertaa vetänyt samasta paikkaa ja maalivahti on torjunut sen(ja varmaan vielä kovemmalla torjuntaprostentilla jos maalissa on ollut Quick tai Brodeur niinkuin tässä demossakin).Jos oikein muistelen niin suurin osa one-timer maaleistahan NHL:ssä tulee kun pakki syöttää pakille,kiskasee suoraan maalille ja kaiken lisäksi moken edessä maskia?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Eikös tuo Stamkos taida olla jopa NHL:n paras one-timer maalien tekijä? Meinaan vaan sitä että Stamkosikin on aika monta kertaa vetänyt samasta paikkaa ja maalivahti on torjunut sen(ja varmaan vielä kovemmalla prostentilla jos maalissa on ollut Quick tai Brodeur niinkuin tässä demossakin).Jos oikein muistelen niin suurin osa one-timer maaleistahan NHL:ssä tulee kun pakki syöttää pakille,kiskasee suoraan maalille ja kaiken lisäksi moken edessä maskia?

Itse lähinnä peräänkuulutan sitä, että pelin luonne muuttuu olennaisesti. Tiedä kiinnostaako pelailla niin paljon tota uutta, jos perusraneapinat rulettaa. Oma äitini joka ei ole koskaan pelannut niin tulee rulettamaan tässä uudessa. Opetan vain perusranen, niin homma toimii. Turhan simppeliä toi maalinteko.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Itse lähinnä peräänkuulutan sitä, että pelin luonne muuttuu olennaisesti. Tiedä kiinnostaako pelailla niin paljon tota uutta, jos perusraneapinat rulettaa. Oma äitini joka ei ole koskaan pelannut niin tulee rulettamaan tässä uudessa. Opetan vain perusranen, niin homma toimii. Turhan simppeliä toi maalinteko.


Noo yksinkertasest jotkut eivät vaan sitten osaa.Itellä menee one-timereistä about 4/10 joka on mun mielestä sopiva verrattuna siihen että mihin tahtiin niitä tehtiin NHL12:ssa
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Noo yksinkertasest jotkut eivät vaan sitten osaa.Itellä menee one-timereistä about 4/10 joka on mun mielestä sopiva verrattuna siihen että mihin tahtiin niitä tehtiin NHL12:ssa

Ranet menee vielä paremmin, eikä tartte syötellä. Ei hakea äijää, ei mitään, nouset ylös vedät ranen ja niitähän saa paljon helpommin kuin oneja joita pitää oikeasti hakea. Simppeliä, luistelet sopivaan mestaan ja vedät, 2-6 maalia joka pelissä tolla tyylillä. Ei pelkoa harhasyötöistä, ranella pussiin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kenelläkään tietoa mikä biisi soi siinä kun alottaa pelin ja siinä on "Starting Line-ups" "Players tp watch" yms yms?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ranet menee vielä paremmin, eikä tartte syötellä. Ei hakea äijää, ei mitään, nouset ylös vedät ranen ja niitähän saa paljon helpommin kuin oneja joita pitää oikeasti hakea. Simppeliä, luistelet sopivaan mestaan ja vedät, 2-6 maalia joka pelissä tolla tyylillä. Ei pelkoa harhasyötöistä, ranella pussiin.

Sitten kun tulee peli ulos ja alat pelamaan 1vs1 tai kerhopelejä ihmisiä vastaan niin en usko että pääset enään niin helposti "sopivaan mestaan" vetämään ranteita:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Sitten kun tulee peli ulos ja alat pelamaan 1vs1 tai kerhopelejä ihmisiä vastaan niin en usko että pääset enään niin helposti "sopivaan mestaan" vetämään ranteita:rolleyes:

Ymmärrät kuitenkin pointin, josta kirjoittelin aikaisemmin eli jos ranet uppoaa paremmin kuin varmat onet, niin kerho ja vs pelien luonne muuttuu joukkuepelaamisesta ranen viljelyksi. Näin luulen, että tulee käymään kerho ja vs peleissä. Jos nyt senverran syöttelee, että se äijä pääsee siihen ranepaikkaan. Thats it ! Yksinkertaista ja sopii apinoille, ei minulle.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ymmärrät kuitenkin pointin, josta kirjoittelin aikaisemmin eli jos ranet uppoaa paremmin kuin varmat onet, niin kerho ja vs pelien luonne muuttuu joukkuepelaamisesta ranen viljelyksi. Näin luulen, että tulee käymään kerho ja vs peleissä. Jos nyt senverran syöttelee, että se äijä pääsee siihen ranepaikkaan. Thats it ! Yksinkertaista ja sopii apinoille, ei minulle.

En halua mitenkään kehuskella mutta meillä on aika kokenut kerho ja jos vastustajat rupeaa viljelemään ranteita niin se käy meille,tuleepahan ainakin helppoja voittoja.
 
Ylös Bottom