Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä täytyy tehdä kun ei pakat tule joukkueen keräämisestä? Carolina kerätty kaikki 33/33 korttia ja ei tule vihreää valmis-leimaa kokoelmaan ja pakkoja ei näy. Kolmesta muusta nhl-joukkueesta olen saanut aina samointein kun viimeisen pelaajan olen ostanut.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä täytyy tehdä kun ei pakat tule joukkueen keräämisestä? Carolina kerätty kaikki 33/33 korttia ja ei tule vihreää valmis-leimaa kokoelmaan ja pakkoja ei näy. Kolmesta muusta nhl-joukkueesta olen saanut aina samointein kun viimeisen pelaajan olen ostanut.

Ainakin next gen änäreissä tuossa tapauksessa toimi seuraavasti: Myy yksi halpa pelaaja tai laita se myyntiin. Osta samainen halpa kaveri uudestaan takaisin ja peli tajuaa että olet kerännyt joukkueen täysiin. Nimim. viimeiset 10 kerättyä joukkuetta ja aina toiminut näin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hut: ia reilut 200 peliä takana nyt tässä versiossa. Viimeksi NHL11:ta vääntänyt tätä muotoa näin tosissaan. Ykkösdivariin tuli noustua samointein vain muutamam tappion säestyksellä ja siellä pysynyt suuremmat tappioputket välttäen. Tapana yrittää saada maaleja pitkillä syöttökuvioilla, mikä toisinaan johtaa tappioihin vastustajille jotka käyttävät maalipaikkansa tehokkaammilla tavoilla.

Tähän mennessä kerättynä joukkueista arizona, buffalo, calgary, carolina, columbus, florida, new jersey, ottawa, vancouver ja winnipeg. Parhaimmat nostot näistä tulleista pakoista olleet lähes järjestään puolustajia: Karlsson, Letang, Vlasic ja totw Barrie mainitsemisen arvoisia. Hyökkäykseen kaipaisin kovan luokan sentteriä tällä hetkellä Turrisin hoidellessa ko. tonttia.
Tykkään rakentaa joukkuetta hyvän kemian kautta, joten kaikki hyökkäysketjut ja pakkiparit koostuvat samojen joukkueiden pelaajista. Liekö tuolla kemialla sitten sen suurempaa vaikutusta itse pelissä...?
Ykkösmaalivahdin virka on vaihtunut hyvin tiuhaan, koska yksikään ei ole vielä oikein vakuuttanut. Maalilla on käynyt kääntymässä Lehtonen, Schneider, Luongo ja Andersson, näin muutamia nimiä maintakseni. Nyt säästelen puckseja joko Rinteen tai Bishopin hankkiakseni.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä niitä maaleja tehdään oikeestikkin NHL:ssä aika kovalla prosentilla jos pääsee laukomaan vapaasti b pisteen kohdalta..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä niitä maaleja tehdään oikeestikkin NHL:ssä aika kovalla prosentilla jos pääsee laukomaan vapaasti b pisteen kohdalta..


Täysin samaa mieltä.

Vois kerätä tähän kaikki bugimaalit: Ranne yläkulmaan, lämäri viivalta, alanurkka pienestä kulmasta, pyöriminen kulmissa ja syöttömaalille onetimerille, ohjaukset on tuuria, bottireboundit tuuria...
Miten vitus täs pelis voi ees tehdä hyväksyttäviä maaleja?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Täysin samaa mieltä.

Vois kerätä tähän kaikki bugimaalit: Ranne yläkulmaan, lämäri viivalta, alanurkka pienestä kulmasta, pyöriminen kulmissa ja syöttömaalille onetimerille, ohjaukset on tuuria, bottireboundit tuuria...
Miten vitus täs pelis voi ees tehdä hyväksyttäviä maaleja?

Äläkä unohda läpiajojen rysty-kämmentä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mulla ois fifa 15 240k coinsseja ja haluaisin vaihtaa ne nhl 15 coinsseiksi miellelään koko summa:cool:.
Ps4 pelailen.Ei enään kaupan .
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä ittekki ihan huoletta vetäsen ranteella jos paikkaa kerta tarjotaan. Nämä jotka menee oman maalin eteen seisomaa puollustuksessa niin ne oikein kerjää sitä rannetta sinne yläpeltiin ja itse vedän kyllä, siinäpä seisoo moken edessä sitten.

Mutta tosiaan tuota en allekirjoita että sen voin puollustaa pois. Normaalisti siinä on kaksi vaihtoehtoa--> maali tai jäähy itselle, pelaaja joka sen osaa suojata oikein niin pääsee kyllä sen vetämään useesti pelissä, siinä on sama kuka vastassa on. Sitten on se pieni ongelma välillä kun hakkaat pelaajavaihtoa niin paljon että ohjain on paskana, niin EA ei vaan anna ottaa sitä pakkia ohjaukseen siitä rannepaikkaa hakevan pelaajan edestä. Joku ihme aivopieru pelissä kun välillä ei saa millään oikeeta ukkoo kontrolliin vaan aina automaati vaihto vaihtaa jonku ihan tilanteesta pois olevan pelaajan haltuun.

Onhan noit vaikee puolustaa, sen tietää varmaan jokanen. Mut tuntuu se et jotkut ei edes yritä ja oikee antaa sen tilan ja ajan siihen keskelle, jonka jälkee viestitellään et ''bugeilla'' voitit..
Tohon ku sanoit ''Normaalisti siinä on kaksi vaihtoehtoa--> maali tai jäähy itselle'', en sit tiiä et onks mul käyny tuuri tjsp. mut ite ku oon noit lähteny blockaa ni mul ei oo ainakaan ikinä penaltyy niist napsunu vaiks kuin vastustaja sitä kiekkoo suojais, mut en kyl koskaa lähekkää sinne sörkkimää mailal ni ei tuu kampituksii.

Mut enhän mä väitä et jokasen sais blockattuu, mut aika nopeesti sen huomaa jos kaveri hakee pelkkii ''bugirannarei'' ni ne alkaa jo aavistamaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tulipahan äsken sellainen porukka vastaan ykkösdivarissa, että vieläkin haisee raha nenässä. Aloitusviisikko joukkueella Kings oli Bure-Gretzky-Kurri Bourque-Karlsson ja kakkosessa viiletti vielä Robitaille. En tiedä paljonko EA:n tasoitusta sain, mutta mukavaltahan se tuntui tämmöinen tähtisikermä voittaa 3-0 ilman että vastustajalla oli edes kunnollista maalintekopaikkaa.

Minkä takia näitä turnausmuotoja ei ole enää uuden sukupolven konsoleitten HUT:ssa mukana. Liiga mestaruuden voiton jälkeen ja cupit kerättyä tuntuu, että onko tätä enää mieltä pelata. Onko tähän jotain syytä tiedossa, miksi tämä on näin riisuttu versio HUT:sta next-genin puolella?

Tuli muutama päivä sitten myös mielenkiintoinen bugi vastaan. Kaverille oli tulossa jäähy ja oma veskari luistelee vaihtoaitioon siirretyn rangaistuksen aikana. Pelasin tämän kuudentena kaverina kentälle hypänneen kaverin läpi ja tein maalin. Ilmeisesti harhauttaessani veskaria oma pelaaja oli hipaissut maalivahtia, sillä maalia ei hyväksytty ja sain estämisjäähyn. Hämmästys oli kuitenkin suuri kun peliä jatkettiin vastustajan alueen b-piste aloituksella, mutta hänen 5-4 ylivoimalla. Siis mitä v*ttua EA?!? Sillä ylivoimalla peli tasoihin ja jatkoajalle..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei ole mitään niin v-mäistä, kuin se että johdat ottelua 3. erässä 3-0 ja yhteys vastustajaan katkeaa. Ottelu merkittiin minulle hävityksi ja puckseja en saanut. Onko muilla samoja kokemuksia?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei ole mitään niin v-mäistä, kuin se että johdat ottelua 3. erässä 3-0 ja yhteys vastustajaan katkeaa. Ottelu merkittiin minulle hävityksi ja puckseja en saanut. Onko muilla samoja kokemuksia?

Sulla pätkäs nettiyhteys.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ihan perus juttu, ei tietysti koko ajan satu. Mitä mieltä ootte, kun ottelun alussa ei ole mitään lagia, mutta vastustajan mennessä johtoon alkaa lagi. Onko kyseessä tarkoituksellinen kuormitus, vai mikä? Enkä kyllä jaksa uskoa, että se on aina mun netissä vika, koska suurin osa peleistä on lagittomia.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ihan perus juttu, ei tietysti koko ajan satu. Mitä mieltä ootte, kun ottelun alussa ei ole mitään lagia, mutta vastustajan mennessä johtoon alkaa lagi. Onko kyseessä tarkoituksellinen kuormitus, vai mikä? Enkä kyllä jaksa uskoa, että se on aina mun netissä vika, koska suurin osa peleistä on lagittomia.


Huomannut harvoin samaa. Vastustaja laittaa imut päälle.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ihan perus juttu, ei tietysti koko ajan satu. Mitä mieltä ootte, kun ottelun alussa ei ole mitään lagia, mutta vastustajan mennessä johtoon alkaa lagi. Onko kyseessä tarkoituksellinen kuormitus, vai mikä? Enkä kyllä jaksa uskoa, että se on aina mun netissä vika, koska suurin osa peleistä on lagittomia.
Normi meisinkiä, alemmissa divareissa ei ilmaannu.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko muilla ongelmia huttiin kirjautumises. Yhteys katkesi kun varsinainen peliaika oli päättynyt. Nyt ku koitaa kirjautua niin oikees ylänurkas näkyy 0 pucksia, ja sitte tulee tietoa ei voida hakea. :/
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko muilla ongelmia huttiin kirjautumises. Yhteys katkesi kun varsinainen peliaika oli päättynyt. Nyt ku koitaa kirjautua niin oikees ylänurkas näkyy 0 pucksia, ja sitte tulee tietoa ei voida hakea. :/

Lähes kaikki EA:n serverit ovat tällä hetkellä alhaalla :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On kyllä ollu aika lailla yhtä tyhjän kanssa nämä kokoelmapakoista saadut pelaajat. Nyt kerättynä Arizona, Buffalo, Calgary, Carolina, Columbus, Florida, New Jersey, St. Louis, Vancouver ja Winnipeg. Parhaina nostoina E. Staal, Oshie, Okposo, Skinner, Bozak, Callahan, Lupul, Mackinnon ja läjä muita käyttökelvottomia 86-pelaajia. Lisäksi HL-Schwartz ja HL-Brodziak. Mainituista Staal ja Mackinnon ovat ainoat, jotka päässeet pelaavaan kokoonpanoon mutta Mackinnon vaikuttaa 3. ketjussa ja Staal ketjun alempana. Tällä hetkellä Mackinnonin tehot 53 pelin jälkeen 5+14 ja Staalilla 31 ottelun jälkeen 3+8. Eihän noille paljoa peliaikaa heru, paitsi Mackinnonille hieman enemmän, kun 3. ketjua on pakko peluuttaa pistepörssin kakkossijaa pitävän Parisen takia.
Saahan noista ylijääneistä toki kivan kakkosjoukkueen kasattua, jolla välillä tuleekin pelattua. Sillä pelatessa etenkin Bozak osoittautunut kunnon ''maalitykiksi''.
Mielummin siis ottaisin kokoelmapalkkiot puckseina, kun noista nyt jää melkein aina eittämättä tappiolle kun pitää pois myydä, mutta sen takia kai nuita kerätään että saisi hyvällä tuurilla joitain superstaroja sieltä, niin kun osa on saanutkin. Toki jos palkkiot edelleen puckseina tulisi, pelaajatkin maksais enemmän, ja tuskin olisin saanut rakennettua nykyistä joukkuetta näin helposti.
Pakko vielä kehua Myersia kun viime vuonna oli niin suuri floppi kun voi pakki olla, eikä saanut ketään taklattua. Tänä vuonna takoo maaleja melkeen liukuhihnalta ja taklaakin vihaisesti.
 
Ylös Bottom