Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse odottelen ihan varovaisella mielenkiinnolla NHL 16:n ensimmäisiä virallisia gameplay-videoita, mutta toki mitään odotuksia ei ole. Magneettilapaa sieltä on 99 % todennäköisyydellä tulossa edelleen, jolloin pelin voi unohtaa jo ensimmäisten videoiden jälkeen...
Snapchattiin tullut jälleen video, omaako joku tilin? Voisi vilkaista mitä tuo sisältää ja miltä näyttää.
https://m.youtube.com/watch?v=ynvZuFNpzAE
Siinäpä linkki. Hirveästi ei hypeä omalla osallani nosta
Edit. Vai oliko tää joku vanha?
Snapchattiin tullut jälleen video, omaako joku tilin? Voisi vilkaista mitä tuo sisältää ja miltä näyttää.
Nyt siihen peliin kunnon Tapparan kahvaa ja sitomista!! Eli sama paska kuin vuodesta -96! Paremmat välianimaatiot ja liekkiluistimet niin avot! Tulispa isopää moodi niin kyllähän tuossa olis 70€ tavaraa! Nooh, ei me noita kahvaamista ja sitomista kuitenkaan saada, joten aika perussetti tulossa!
Tais mennä jätkällä läppä tunteisiin? Lähinnä ton takia heitinkin asian ku se on sellainen ikuisuus vääntö. Ei liittynyt mitenkään viime kevääseen tai sitä edelliseen.
Mut asia kaverilta vaikutat ja aika kevyt kahva tarvittiin siihen, että menit asiattomalle linjalle. Henkilökohtaista tästä ei saa ku et edes tunne mua, enkä minä sinua tämän paremmin. Mikä on pelkästään hyvä asia. Nyt voit vetää taas henkeä.
Edit: lisätään vielä sen verran, että oululaisuus ei tee minusta automaattista kärppä -fania, joten toltakin osin huutelusi meni pieleen.
Saat anteeksi. Jokeri -fanina tottunut tollaiseen [emoji12] NHL pelisarjaan kohdistin, ja totuutta sen verran, että tökkimisen ja mailannoston sijaan pieni kyhnäys ja kahva ois lähempänä realististä lätkää kuin isot pommit ja nuo 2 edellä mainittua.
Mut vitonen takas ja homma ok! Väittävät, ettei kiekko oo vakavaa [emoji23]
Oletteko te nyt ihan tosissaan? Siis kaikki haluaa jotain pokecheck runkkausta kunnon taklaamisen sijaan. Fyysisyyshän tuosta NHL 15 just uupui ja se jääkiekon tunne. Itse tule hirveästi mailalla edes puolustettua eli peli perustuu puhtaasti taklaamiseen. Sitten se kiekon suojaus, joo kyllä huippustarat pystyy kiekkoa pitämään. Eri asia on sitten tavallisten rivipelaajien kiekon suojaaminen, eivät varmasti pidä minuutteja hallussa. Video tulee ihan varmasti, kunhan päästään kaverin kanssa pelaamaan NHL 16. Siinä nähdään mitä jääkiekko on fyysisimmillään sitten
Tuo on totta, mutta mun pelityyli onkin poikkeuksellinen tähän sarjaan. Kuten sanoin lähetän videota, kunhan päästään pelaamaan niin ymmärrätte mitä tarkoitan. NHL 14 oli mielestäni niitä vääntöjäkin ja taklauksia. Tässä jos yrittää taklata, niin ei vaan osu. Sitten on se laitaa päin kääntyminen, millä taklaus estetään, bugi? Siis mulla on ollut NHL 14 parhaimmillaan 110 taklausta ottelussa, eli siitä voi vetää johtopäätöstä pelityylistä. Kummassakin versiossa olen pelannut 1 divarissa, joten pelityyli sopii aivan yhtä hyvin kuin pokerunkkaus. Mutta joo kontaktitilanteita kaipaan, siinä olet oikeassaVarmaan tässä tarkotetaan sitä, että hirveitä pommeja tulee aivan liikaa. Katsotko oikeaa jääkiekkoa? Ei siellä tuommosia kaameita pommeja tule kuin enintään yksi pelissä. Se, mitä tämä NHL-pelisarja kaipaa, on kontaktitilanteet. Tällä hetkellä se tuntuu olevan joko pokecheck tai hirveä takli. Missä on kunnon väännöt kiekosta? Ehkä itsekkin tarkoitat vain enemmän kontaktia ja fyysisyyttä noilla taklauksilla. Eihän oikeassakaan jääkiekossa haeta jatkuvasti taklauksia, koska silloin Kanen tapaiset mailataiturit menee hetkessä ohi. Oikea sijoittuminen ja kiekollisen painostus on niitä asioita, joita NHL-pelisarjassa voisi painottaa enemmän.
Jäätävät pommit johtuu pelaajien pelityylistä ja siitä miten he haluavat peliä pelata. Jos toinen tulee täysiä kohti ja kiekollinen ei väistä niin kyllähän siitä pitää se pommi tulla, aivan kuten kävisi oikeassakin lätkässä jos pelaajien päätavoite olisi se jäätävä pommi eikä pelin voitto. Ihan turhahan noita taklauksia on keinotekoisesti vähentää, jos pelaajat haluaa taklata niin sen pitäisi olla mahdollista.Varmaan tässä tarkotetaan sitä, että hirveitä pommeja tulee aivan liikaa. Katsotko oikeaa jääkiekkoa? Ei siellä tuommosia kaameita pommeja tule kuin enintään yksi pelissä. Se, mitä tämä NHL-pelisarja kaipaa, on kontaktitilanteet. Tällä hetkellä se tuntuu olevan joko pokecheck tai hirveä takli. Missä on kunnon väännöt kiekosta? Ehkä itsekkin tarkoitat vain enemmän kontaktia ja fyysisyyttä noilla taklauksilla. Eihän oikeassakaan jääkiekossa haeta jatkuvasti taklauksia, koska silloin Kanen tapaiset mailataiturit menee hetkessä ohi. Oikea sijoittuminen ja kiekollisen painostus on niitä asioita, joita NHL-pelisarjassa voisi painottaa enemmän.
Kiitos!! Ensimmäinen kommentoija joka ymmärtää minunkin näkökannan tästä pelistäJäätävät pommit johtuu pelaajien pelityylistä ja siitä miten he haluavat peliä pelata. Jos toinen tulee täysiä kohti ja kiekollinen ei väistä niin kyllähän siitä pitää se pommi tulla, aivan kuten kävisi oikeassakin lätkässä jos pelaajien päätavoite olisi se jäätävä pommi eikä pelin voitto. Ihan turhahan noita taklauksia on keinotekoisesti vähentää, jos pelaajat haluaa taklata niin sen pitäisi olla mahdollista.
EA:n E3-tilaisuudessa tulee videota ulos, sitä ennen voi korkeintaan varmaan odottaa näitä kuvia/mitättömiä videoita "kulissien takaa".Antais nyt edes jotain pientä teaseria sieltä.