Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

Vastaus: NHL 16 - Hype nousee ja vihaajat vihaa!

Tässä tärkeimmät:

- Kaikki nykysukupolven NHL 15:n omistajat pääsevät lataamaan EASHL-betan 30. heinäkuuta NHL 15:n valikoiden kautta.

- Osalle vanhojen konsoleiden NHL 15:n omistajista lähetetään sähköpostiin betakoodi. Koodin haluavilla tulee olla sähköpostien vastaanottaminen sallittuna EA Account -tilinsä asetuksissa.

- Beta päättyy 6. elokuuta.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Onko tietoa jääkö betassa luodut joukkueet voimaan täyteen versioon?

Edit. Ei jää näköjään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Osataan sitä EA:lla vieläkin asioita tumpeloida. Uusi patch julkaistu änäriin, jossa valmistellaan tulevaa betaa.
PS4:lle patchin koko noin 1,9GB ja Xboxille 21GB. Kyllä, 21GB!

EA laittoi viestiä foorumeilleen, jossa kertovat Xboxin patchin tulleen suuremmaksi kuin halusivat, mutta eivät uskalla sitä enää muuttaa, jottei pelaajien beta vaarannu kun se aukeaa 30. päivä ja kehoittavat Xboxilla pelaavia aloittamaan lataamisen jo aiemmin, kuin betan alkamispäivänä :D Tuollahan tuo nyt latailee...
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

NHL16 demoa ei tänä vuonna tule. ASK EA:lta joku kysyi ja vastasivat että tämä EASHL-beta on se tämän vuoden demo.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Onnistuiskohan sellanen temppu että lainaisin kaverilta NHL 15, ja tätä kautta saisin itselleni pääsyn betaan? Ei tullut ostettua NHL 15 lainkaan, eikä naposta maksaa 50e pelistä joka "vanhenee" kahden kuukauden kuluttua.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Onnistuiskohan sellanen temppu että lainaisin kaverilta NHL 15, ja tätä kautta saisin itselleni pääsyn betaan? Ei tullut ostettua NHL 15 lainkaan, eikä naposta maksaa 50e pelistä joka "vanhenee" kahden kuukauden kuluttua.

Eiköhän tuo onnistu, sitä en tiedä tosin että tarvitseeko siihen betaan enää myöhemmin levyä tai digitaalista kopiota pelistä kun sen on saanut ladattua.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Eiköhän tuo onnistu, sitä en tiedä tosin että tarvitseeko siihen betaan enää myöhemmin levyä tai digitaalista kopiota pelistä kun sen on saanut ladattua.

Ihan kun oisin jostain lukenut että kun sen kerran lataa, voi sen käynnistää suoraan pleikkarin/boxin valikosta.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

EA itse kertoi että lainatkaa vaikka se peli kavereilta 30.7. ja saatte ladata betan konsolille, eikä se vaadi NHL15-peliä latauksen ja ekan käynnistämisen jälkeen enää ollenkaan.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Ihan kun oisin jostain lukenut että kun sen kerran lataa, voi sen käynnistää suoraan pleikkarin/boxin valikosta.

EA itse kertoi että lainatkaa vaikka se peli kavereilta 30.7. ja saatte ladata betan konsolille, eikä se vaadi NHL15-peliä latauksen ja ekan käynnistämisen jälkeen enää ollenkaan.
Noinhan se tosiaan menee.
"NHL 15 is required to access the beta initially, but is not required after you have successfully downloaded as the beta will be accessibly directly from your console hard drive."
Lähde: https://www.easports.com/nhl/eashl/beta
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Minä kyllä veikkaan että sentterinä pystyy olemaan vain pelinrakentaja, työmyyrä ja ehkä kahden suunnan hyökkääjä. Ne aloitusarvot varmaan on noilla taas parhaat, tuskin kovanaamalla tai voimahyökkääjällä voi aloittaa. Nythän tuskin niitä pikakiitäjiä luistimilla on, koska ei voi buustata. Kehittyikö se pelaaja millään lailla pelatessa, vai onko se samanlainen koko uran ajan? Aika tylsää saattaa kyllä tulla, ei ainakaan verkkojoukkuepelissä ollut hauskaa valmiilla arvoilla pelata. Nythän jonnet kokeilee, että tekee mikki hiiren ja luulee että sillä pärjää. Enpä usko että pärjää, koska ei saa säädettyä kiihtyvyyttä, luistelunopeutta ja tasapainoa. Itse pelaan sentteriä ja olis hauskaa että noilla kovanaamalla ja voimahyökkäjälläkin vois sitä pelata:)
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Minä kyllä veikkaan että sentterinä pystyy olemaan vain pelinrakentaja, työmyyrä ja ehkä kahden suunnan hyökkääjä. Ne aloitusarvot varmaan on noilla taas parhaat, tuskin kovanaamalla tai voimahyökkääjällä voi aloittaa. Nythän tuskin niitä pikakiitäjiä luistimilla on, koska ei voi buustata. Kehittyikö se pelaaja millään lailla pelatessa, vai onko se samanlainen koko uran ajan? Aika tylsää saattaa kyllä tulla, ei ainakaan verkkojoukkuepelissä ollut hauskaa valmiilla arvoilla pelata. Nythän jonnet kokeilee, että tekee mikki hiiren ja luulee että sillä pärjää. Enpä usko että pärjää, koska ei saa säädettyä kiihtyvyyttä, luistelunopeutta ja tasapainoa. Itse pelaan sentteriä ja olis hauskaa että noilla kovanaamalla ja voimahyökkäjälläkin vois sitä pelata:)

Taitaa kahdensuunnan hyökki ja työmyyrä tarkottaa samaa... ;) Tarkotit varmaan rouhija, työmyyrä ja pelinrakentaja olivat alotusarvoiltaan parhaimmat. Alotusten voittamiseen vaikutti myös muutkin ominaisuudet/asiat kuin pelkkä alotusarvo, kohtuu hyvin muillakin buildeilla pärjää, mutta noihan ne parhaimmat taitaa olla. Tämä asia on itseänikin monta vuotta potuttanut, että miks ihmeessä ei alotusarvo voisi olla kaikilla sama... Mutta jospa nhl16 tekisi muutoksen tähän asiaan.

Pelaajat eivät kehity nhl16 aikana, vaan ukko on alusta lähtien sama ja ehkäpä parempi näin, niin heti alussa kaikilla on tasavertaiset ukot lähteä pelaamaan. Toki voihan pelaajatyypin valita ja muokkailla ukon ulkonäköä ja varusteita, saa nähdä onko varusteiden muokkauksessa luistimen terien valinta ja mailan muokkauksessa lavan ja jäykyyden valinta, niin jotain pientä viilausta saa tehtyy. Entäs pituus ja paino, näiden muokkauksella on vaikutusta useisiin eri asioihin, mutta onko tätä edes mahdollista tehdä? Joku viisaampi tietänee, kun itse jostain olin lukevinani että ea saattaa ottaa pituus/paino muokkauksen pois eashl:stä että ukot olisivat mahdollisimman samanlaisia kaikille. Tässähän ei olisi mitään järkeä ja toivottavasti tuo oli vain jotain huhu puhetta...

ps. Lake79 pystytkö linkaamaan sivun missä EA kehottaa lainaamaan kaverilta pelilevyä, että pääsee pelaamaan eashl betaa?
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Tämä asia on itseänikin monta vuotta potuttanut, että miks ihmeessä ei alotusarvo voisi olla kaikilla sama... Mutta jospa nhl16 tekisi muutoksen tähän asiaan.

2WF ja rouhija taitavat saada 2 pisteen etumatkan aloitusarvoon muihin buildeihin verrattuna, eli ero ei ole yhtä suuri kuin aiempina vuosina.

Entäs pituus ja paino, näiden muokkauksella on vaikutusta useisiin eri asioihin, mutta onko tätä edes mahdollista tehdä? Joku viisaampi tietänee, kun itse jostain olin lukevinani että ea saattaa ottaa pituus/paino muokkauksen pois eashl:stä että ukot olisivat mahdollisimman samanlaisia kaikille. Tässähän ei olisi mitään järkeä ja toivottavasti tuo oli vain jotain huhu puhetta...

Paino ja pituus on sidottu pelaajatyyppeihin, eli ei muokattavissa.

ps. Lake79 pystytkö linkaamaan sivun missä EA kehottaa lainaamaan kaverilta pelilevyä, että pääsee pelaamaan eashl betaa?

Modit EA:n foorumeilla ovat näin kehoittaneet tekemään, koska pelkästään Betan asennus vaatii pelilevyn/digiversion/EAAccessin, sen jälkeen Beta on oma pelinsä konsolilla, eli sitä ei tarvi NHL15:sta kautta käynnistää.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Taitaa kahdensuunnan hyökki ja työmyyrä tarkottaa samaa... ;) Tarkotit varmaan rouhija, työmyyrä ja pelinrakentaja olivat alotusarvoiltaan parhaimmat. Alotusten voittamiseen vaikutti myös muutkin ominaisuudet/asiat kuin pelkkä alotusarvo, kohtuu hyvin muillakin buildeilla pärjää, mutta noihan ne parhaimmat taitaa olla. Tämä asia on itseänikin monta vuotta potuttanut, että miks ihmeessä ei alotusarvo voisi olla kaikilla sama... Mutta jospa nhl16 tekisi muutoksen tähän asiaan.

Pelaajat eivät kehity nhl16 aikana, vaan ukko on alusta lähtien sama ja ehkäpä parempi näin, niin heti alussa kaikilla on tasavertaiset ukot lähteä pelaamaan. Toki voihan pelaajatyypin valita ja muokkailla ukon ulkonäköä ja varusteita, saa nähdä onko varusteiden muokkauksessa luistimen terien valinta ja mailan muokkauksessa lavan ja jäykyyden valinta, niin jotain pientä viilausta saa tehtyy. Entäs pituus ja paino, näiden muokkauksella on vaikutusta useisiin eri asioihin, mutta onko tätä edes mahdollista tehdä? Joku viisaampi tietänee, kun itse jostain olin lukevinani että ea saattaa ottaa pituus/paino muokkauksen pois eashl:stä että ukot olisivat mahdollisimman samanlaisia kaikille. Tässähän ei olisi mitään järkeä ja toivottavasti tuo oli vain jotain huhu puhetta...

ps. Lake79 pystytkö linkaamaan sivun missä EA kehottaa lainaamaan kaverilta pelilevyä, että pääsee pelaamaan eashl betaa?


Juu samaa mieltä. jos EA päättää poistaa pituus/paino muokkauksen nii siinä ei kyllä ole mitään järkeä.. maku asioita kuinka isolla ukolla kukin tykkää pelata niin tottakai pitäis olla vapaus säätää sitä sen mukaan. Muuten kyllä tykkään että kaikilla on tasavertaiset buildit jne. Mutta senpä näkee sitten kun peliä on joku tovi pelattu :)
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Oisin vie hyväksyny sen että paino/pituus olisi vaikuttanu pelaajan atribuutteihin jollain tavalla, mutta kun ei niin ei. Kyllä se ea osaa munata tänkin pelimuodon. Pelaillaan ny betaa eka ja kahtellaan sitten tuleeko peli hyllyyn..
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Ois kyllä toivonut pientä säätömahdollisuutta pelaajien kokoon... Eiköhän sieltä joku kiva classi kuitenkin löydy.
Mun mielestä ois voinut olla vaikka joka classilla 3 eri kokovaihtoehtoa: pieni, defaultti ja iso.

Defaultilla classin vakioarvot ja pieneen vaihtaessa tulisi tyyliin ketteryyttä, kiihtyvyyttä ja käsiä vaikka +2 / esim. voimaa ja tasapainoa pois
Isolle tyypille sitten päinvastoin: tasapainoa, voimaa, taklaukset +2 / kiihtyvyys, ketteryys, kädet -2
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Sellanenki systeemi ois voinu toimia, että alussa joka buildilla on ne samat määrät pojoja mitä saat sitte ite asetella minne haluat. Oikeastaan melkein sama kuin edellisissä änäriessä sulla olis jo alussa legenda 3, mut kaikki buustit pois ja ainoostaa ne sijotettavat pojot. Ja mikään buildi ei olisi muita buildeja nopeampi vaan kaikilla olisi esim 90 maksimi.
Myös FIFA-tyylinen systeemi, joka tulee nyt ilmeisesti offline BeaPro:hon, olisi voinut toimia. Kuulostaa kyl ihan järjettömältä että ei edes pelaajan kokoa ja painoa voi muokata... Jos kerta pelaajan muokkaus on yksityiskohtasta ja joku nyt haluaa olla vaikka wannabe hyökkäävä pakki Brent Burns niin eipä oikeen 180cm pitkä HP näytä ihan Burnsiltä.

Tuli vasta tänää pelattua vähän enemmän tuota OTP:tä NHL 15:ssä (tai ylipäätänsä next gen änäriä) ja huhhuh, paljon saavat peliä parantaa, että tuosta tulee siedettävää. Räjähtävyys ja ketteryys uupuu täysin noista pelaajien luisteluliikkeistä. Mennään ku raiteilla vaan eteenpäin ja esim äkkijarrutukset tuntuu olevan mahottomia. Todella tönkköä.
 
Ylös Bottom