Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

En nyt jaksanu kunnolla lukea mistä on kyse, mutta mikä siinä marketin tarjouskilvassa on ongelma ja, että aina sen häviää? Ku on sen oman tarjouksen tehny niin kyllähän joku heti 50 kolikkoa korottaa ja sun pitää, tai ainaki ennen piti ottaa ympyrällä askel taaksepäin ja mennä tarjoukseen uudestaan niin tilanne päivittyy. Jos jää sen oman tarjouksen jälkeen pyörittelemään peukaloita niin ei varmasti mitään voita. Ja vielä sen verran, että välillä noista tarjouskilpailusta saa naurettavan halvalla pelaajia ku alhanen lähtöhinta, marketti on kuollu ja muutamia huutajia vaan. Ja toinen keino millä yhtään isommista ostoista säästää heti 20-50k on, että ehdottaa vaihtoa johonki kulutuskorttiin ja tarjoaa tuon verran vähemmän mitä lähtöhinta on. Myyjä kyllä hyväksyy ku ei nuo kortit mee kaupan
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Back to basics-Don Tami...
Toi marketti on kyllä haastava noiden tarjousten outouden vuoksi? Monta kertaa luullut nappaavan hyvän saaliin, mut ei sit kuitenkaan:)!
Et ei se ihan iisiä ole...toki jos pinkka on kunnossa, ni voi olla et nuo kalliimmat pelaajat ei ole niin sidottu tarjouksiin...en tiedä, ei ole kokemusta...vielä?
Itse tykkää kyllä turhaa tuolla marketissa, pelaamisen ohessa! Oman joukkion kehittäminen on hauskaa puuhaa ja olisihan se kiva kokeilla, miten se veto lähtee Stamkosin lavasta vs. ihan perusBrandon??
Jokainen toki veivaa tätäkin tekelettä, niinkuin hyvältä tuntuu...saahan niitä parannuksia ihan rahallakin tai voi yrittää viedä kannuja pronssijengillä?
Ainakin itse olen kokenut tämän ketjun kirjoitusten ja mielipiteiden auttavan omaa puuhastelua...ja se, että herää keskustelua?? Kertoo kai jotain siitä, että vaikka itse pelissä on vielä kehitettävää, ni tunnetasolla se herättää jotain reaktioita puoleen ja vastaan...?
Loppuun puolityhmäkysymys...onko odotettavissa uusia kortteja kun NHLn siirtoraja umpeutuu?
Toi HUT expansion loppuu myös huomenna...tuleekohan sen tilalle jokin uusi tsydeemi missä tehdä jatkossa settejä...?

Toty on seuraava asia mitä tossa pelissä tapahtuu, ens kuun aikana. Ja sitä tässä kaikki oottelee. Kolikoita/rahoja säästellään sitä varte ja marketissa hiljasta. Sittekku nuo tulee niin marketti taas sekoaa mikään ei oo minkään arvosta
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

En nyt jaksanu kunnolla lukea mistä on kyse, mutta mikä siinä marketin tarjouskilvassa on ongelma ja, että aina sen häviää? Ku on sen oman tarjouksen tehny niin kyllähän joku heti 50 kolikkoa korottaa ja sun pitää, tai ainaki ennen piti ottaa ympyrällä askel taaksepäin ja mennä tarjoukseen uudestaan niin tilanne päivittyy. Jos jää sen oman tarjouksen jälkeen pyörittelemään peukaloita niin ei varmasti mitään voita. Ja vielä sen verran, että välillä noista tarjouskilpailusta saa naurettavan halvalla pelaajia ku alhanen lähtöhinta, marketti on kuollu ja muutamia huutajia vaan. Ja toinen keino millä yhtään isommista ostoista säästää heti 20-50k on, että ehdottaa vaihtoa johonki kulutuskorttiin ja tarjoaa tuon verran vähemmän mitä lähtöhinta on. Myyjä kyllä hyväksyy ku ei nuo kortit mee kaupan

Lyhyesti oma kokemus, kun laittaa tarjouksen kiinni, tulee se sininen nuoli oikeaan yläkulmaan, toisinaan kortti"häviää"marketista ja toisinaan se jää sinne näkyviin? Kun se jää näkyviin ja jos vaikka aikaa on jäljellä 20 sekuntia, voi tarpeen mukaan bettiä nostaa...mut siltikin, vaikka aika loppuu ja nuoli on yläkulmassa, eikö sitä sinistä huutomerkkiä...ni häviää kaupan? Oma ajatus on, että siinä on jokin aikaviive, mikä ei vaan päivity?
Tosin vasta pari viikkoa HUTtia pelannut, joten ei ole hirveästi varaa paukutella ja oletella asioita?
Vaihtokauppoja en ole kokeillut, mut ajatuksena ihan nerokas!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Toty on seuraava asia mitä tossa pelissä tapahtuu, ens kuun aikana. Ja sitä tässä kaikki oottelee. Kolikoita/rahoja säästellään sitä varte ja marketissa hiljasta. Sittekku nuo tulee niin marketti taas sekoaa mikään ei oo minkään arvosta

Millainen noin lyhykäisyydessään tuo TOTY on? Tuleeko pelipaikoille useampi pelaajia vai tuleeko yksi kentällinen...vai joka joukkueesta yksi pelaaja?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

2x Domi, 2x Barkov, Ekblad, Kadri ostettuna perusarvon MOV-korteista. Lisäksi löytyy Josi, McDavid ainakin niistä jotka saavat pomminvarmasti TOTY-kortin. Forsberg, Stone, J.Thornton ja Hoffman löytyy sitten lisäksi MOV-kortteina.

Lisäksi tuli ostettua 4 Carbon- ja 10 Gold-collebtibleä tulevaa TOTY-settiä varten.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

En nyt jaksanu kunnolla lukea mistä on kyse, mutta mikä siinä marketin tarjouskilvassa on ongelma ja, että aina sen häviää? Ku on sen oman tarjouksen tehny niin kyllähän joku heti 50 kolikkoa korottaa ja sun pitää, tai ainaki ennen piti ottaa ympyrällä askel taaksepäin ja mennä tarjoukseen uudestaan niin tilanne päivittyy. Jos jää sen oman tarjouksen jälkeen pyörittelemään peukaloita niin ei varmasti mitään voita. Ja vielä sen verran, että välillä noista tarjouskilpailusta saa naurettavan halvalla pelaajia ku alhanen lähtöhinta, marketti on kuollu ja muutamia huutajia vaan. Ja toinen keino millä yhtään isommista ostoista säästää heti 20-50k on, että ehdottaa vaihtoa johonki kulutuskorttiin ja tarjoaa tuon verran vähemmän mitä lähtöhinta on. Myyjä kyllä hyväksyy ku ei nuo kortit mee kaupan
Tottakai korottaa, mutta sitten ne ongelmat alkavat, kun aika loppuu ja kukaan ei siinä ole korottanut. Sitten luulet, että voitit tarjouskilpailun.. Ja vitut, rahat palaavat ja ainut tapa millä löydät sen kortin on mennä omiin tarjouksiin. Tässä säätämisessä on sitten mennyt liian paljon aikaa, joten hävisit kisan kortista. Muutaman tarjouskilpailun olen voittanut, mutta huudettava kortti nyt ei ollutkaan mikään Crosby. Viivettähän tuossa on, koska ajan puitteissa ei tule tarjouksia, mutta heti kun aika loppuu niin onkin tarjottu. Itselläni tavoitteena pelissä olisi ennen kaikkea nauttia pelaamisesta, toisena tavoitteena olisi voittaa joku päivä ykkösen mestaruus. Siitä tietäisi kehittyneensä pelaajana, jos pääsee peruspelaamisella liigan mestariksi. Tiedän, opettele kiekonsuojaus, etuylänen, ajanpeluu, bugimaalit ja muutenkin ole vittumainen ihminen:D Itsestä kuitenkin tuntuu, että aika lähellä aletaan olla niin kokoonpanon kuin vittumaisuuden saralla.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jännää tämä internet keskustelu ja ihmisten oikeassa olemisen tarve, kun luetaan kommenteista mitä halutaan ja ei vain haluta uskoa mitään ja homma menee jankuttamiseksi joka kerta. Mm näin kirjoitin tarjouskilpailuista ja korteista eli kalliit kortit helpompi voittaa ja perustuu paljouteen tarjouskilpailuiden voitto, kun joskus niitäkin voittaa. Tyyli ottaa aina vaikka yksi pieni osa kommentistani ja takertua siihen on suht väsyttävää keskustelua .
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jotain 1500 korttia on tullu myytyä eli jokunenki ostettua eikä koskaan oo edellämainittujen syiden takia tarvinnu tarjousta hävitä kun aina heti tarjouksen jälkeen päivittää tilanteen monta kertaa liikkumalla välilehdissä eestaas. Se sininen nuoli kyllä useimmiten pysyy siellä vaikka maailmanloppuun asti eikä merkkaa mitään. Käymällä toisessa välilehdessä ja palaamalla huudettavaan korttiin tilanne päivittyy heti eikä sitte ku on jo myöhästä. Paskaahan tuo on mutta minkäs teet
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ensimmäinen vuosi muuten mulle, kun innostuin hutista. Ja niin vain miljoonia kolikoita on tehty 0 euroa käytetty. Ainoa ero näihin valittajiin kuinka vaikeaa se on, luulen että on otin asiosta selvää ja näin hieman vaivaa aluksi, ja edelleen on elämä ja muitakin harrastuksia. Ei ole muiden ongelma jos mitään vaivaa ei halua nähdä minkään eteen ja haluaa kaiken tulevan vain itsestään, voi toki kehitellä kaikenmaailman karikatyyreja ihmisistä vaikka ainoa ero valittajan ja sen miljoonatiimin omistajan välillä on, toinen näki hieman vaivaa toinen ei.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jotain 1500 korttia on tullu myytyä eli jokunenki ostettua eikä koskaan oo edellämainittujen syiden takia tarvinnu tarjousta hävitä kun aina heti tarjouksen jälkeen päivittää tilanteen monta kertaa liikkumalla välilehdissä eestaas. Se sininen nuoli kyllä useimmiten pysyy siellä vaikka maailmanloppuun asti eikä merkkaa mitään. Käymällä toisessa välilehdessä ja palaamalla huudettavaan korttiin tilanne päivittyy heti eikä sitte ku on jo myöhästä. Paskaahan tuo on mutta minkäs teet
Eilen hävisi kyllä koko kortti, Weberiä olin huutamassa. Eli aika loppui ja kolikot tuli takaisin. Olen huutanut sen omankin tarjouksen kautta, mutta siinä häviää aina nuo huudot. Itse olen voittanut huudot ihan marketin puolella tähän asti. Eli varmaan olisi pitänyt eilen mennä vielä sinne omiin tarjouksiin, mutta kun EA ei osaa tehdä valikoita vieläkään.. Kymmenen kertaa painettuasi olet lopulta siellä, niin kortti on jo myyty jollekin muulle. Minähän en voi sille mitään, että kortti häviää itse marketista sinisen nuolen kera:D Muutenkin aivan sekaisin koko peli.. Eilen ostin M.Murrayn, niin näytti mulle kahdella eri synergyllä neljää Crosbyn naamaa.. Enkä ole kyseistä herraa omistanut tämän painoksen aikana. Lisäksi oli tuo yksinpelikauden bugi, kun lisäsin sentterit pakeiksi, enkä päässyt itse peliin ollenkaan. Sokerina kiljupöntön pohjalla on tämä pelaajien haluttomuus mennä vaihtoon, tai yhden pelaajan ketjustaan. Toiset pelit yleensä paranevat päivityksistä, mutta EA:n huononevat. Pakko olla tuo koodi jotenkin rikki, kun ei kerran kestä noita muutoksia ollenkaan. Fifan marketti on aivan toista maata, siinä voi pelaajat pistää uudestaan kerralla myyntiin yhdellä napin painalluksella. Pelaajia voi myös etsiä nimellä jne..

Ps: En minä tässä ketään vastaan sotaa nosta, itsellä ei vain ole marketista noin auvoiset kokemukset:)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olen €an peleistä pelannut Fifaa ja maddenii...tän änärin lisäksi ja oma mielipiteeni on, että änärin marketti on näistä kolmesta kaikkein heikkotasoisin?
Jotenkin on tunne, et se on kiireellä rakennettu? Outoa on myös se, että jos kahdessa muussa talon pelisarjassa marketit pelittää suht kivuttomasti, ni miksi ei voisi niistä ottaa parhaat puolet myö HUTin markettiin?
Voihan se olla, et seuraavassa änärissä se on jo parempi tai ainakin näin toivon...!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Voihan se olla, et seuraavassa änärissä se on jo parempi tai ainakin näin toivon...!
Samaa paskaa se on ensi vuonna, usko pois. Eikös tässä uusimmassa ole poistettu myös tuo kohta josta näki kortin hinnan jolla se on viimeksi myyty? Samoin yksi helvetin simppeli asia mitä itse aikoinaan kaipasi oli tuo kätisyyden määrittäminen hakutuloksiin. Ei voi kaikista pelaajista muistaa kätisyyttä, niin olisi kiva jos siinä näkyisi vaan esim. rightin pelaajat.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joo. Tota "seuraavassa änärissä sitten"-mantraa on hoettu nyt ainakin 6 vuotta. Kuoret vaihtuu, rosterit päivittyy ja EA pistää taas vähän uutta kermavaahtoa vanhan homeisen kakun päälle ja rahat pois tyhmiltä.

Seuraavaan änäriin vaihtuu varmaan pelimoottori, joten tuo on ainoa pieni toivonpilkahdus "uudesta änäristä." Jos ei vaihdu, NHL18-pelin jäänee välistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joo. Tota "seuraavassa änärissä sitten"-mantraa on hoettu nyt ainakin 6 vuotta. Kuoret vaihtuu, rosterit päivittyy ja EA pistää taas vähän uutta kermavaahtoa vanhan homeisen kakun päälle ja rahat pois tyhmiltä.

Seuraavaan änäriin vaihtuu varmaan pelimoottori, joten tuo on ainoa pieni toivonpilkahdus "uudesta änäristä." Jos ei vaihdu, NHL18-pelin jäänee välistä.
Nhl peli on liian pieni, ei riitä paukut kun puskemaan joka vuosi rikkinäinen peli, joillakin peli on vähemmän rikki kuin toisilla, mutta ongelmia riittää. Uudistukset on pakko saada joka vuosi vaikka ydinpeli on rikki, joskus niin sekaisin ja buginen, että on ihmeissään. Kyllä sitä on ihmetelly kun kiekko kulkee koko pelin 1000km/t, ukot liitää ja lentää jäällä, kaikki 4 bottia tärisee paikoillaan eikä tee mitään jne, tuota muunmuassa meikäläisellä ollut tänä vuonna.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kyllä mä silti lyön pääni pantiksi, että samat naamat täällä ja muualla valittaa tästä pelistä ensi vuonna myös. Varmasti vielä ennakkotilaavat pelin, maksimoidakseen vitutuksen. Mulle riitti viime vuoden räpellys, vaikka tätäkin tulee kaverilla satunnaisesti pelattua. En sentään ole omaa rahaa siihen laittanut, luojan kiitos.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Samaa paskaa se on ensi vuonna, usko pois. Eikös tässä uusimmassa ole poistettu myös tuo kohta josta näki kortin hinnan jolla se on viimeksi myyty? Samoin yksi helvetin simppeli asia mitä itse aikoinaan kaipasi oli tuo kätisyyden määrittäminen hakutuloksiin. Ei voi kaikista pelaajista muistaa kätisyyttä, niin olisi kiva jos siinä näkyisi vaan esim. rightin pelaajat.
Kätisyydet olisi ehdottoman hyvä saada mukaan kyllä.
Mielestäni myös useamman synergian hakeminen samaan aikaan pitäisi saada peliin. Niin monella kortilla on kuitenkin useaa synergiaa, joten auttaisi pirusti kun saisi vain ne tietyt pelaajat suoraan, jos olisi vaikka esimerkiksi tarvetta pelaajalla jolla on kaksi tiettyä synergiaa.
Joo eihän se nyt loputon vaiva ole etsiä sillä yhdellä synergialla juttuja ja sitten tarkistella pelaajista mitä muita sieltä löytyy ja onhan toki HUTDB erittäin hyvä palvelu, mutta nämä on näitä pieniä asioita millä pelikokemusta saa parannettua.

Itse valikoiden ulkoasusta ei itselläni sinänsä ole valitettavaa, mutta onhan tässä pelissä ihan hemmetisti ns. alavalikon alavalikkoja eli halutun lopputuloksen saamiseksi täytyy mennä monta aika turhaa klikkausta eteenpäin. Esimerkiksi jos teet jotain perus kultasettejä ja haluat etsiä valmentajia kokoelmastasi, joilla täytät sen setin, niin miksi siihen pitää tulla vielä ne hakupalkit sen jälkeen, kun ei niitä hakuehtoja muistaakseni voi millään tavalla edes muuttaa. Eli taas yksi turha klikkausvaihe välissä.
Sama juttu jotain kultakortteja availlessa, kun tiedät tasan tarkkaan, että siellä on se yksi kultakortti tulossa, niin jotenkin hirveä vaiva siitä, että ensin teet setin valmiiksi, avaamattomiin pakkoihin, avaa nyt, ohita animaatio, lähetä kokoelmiin, ilmoitus ettei muita pakkoja enää ole jne.

Peliin pitäisi myös mielestäni saada jonkinlainen pikanäppäin, jolla pääsisi HUT:n pääsivulle suoraan, niin ei tarvitse kuutta kertaa painaa ympyrää, jos haluaa jostain alavalikosta takaisin.

Pieniä juttuja, mutta pitkässä juoksussa ja paljon kun tekee, niin tuntuu vain entistä turhemmilta.
 
osta heti ei toimi

Moi
Onko muilla vastaavaa ongelmaa: Aina kun koetan ostaa jotain osta heti hinnalla, tulee virhe koodi, ja peli heittää päävalikkoon?
Mikähän auttaisi ratkaisemaan ongelman? Ea:ta ei näköjään kiinnosta, kun eivät vastaa viesteihin mitään. Pelin uudelleen asennusta kokeiltu ei vaikutusta. Alussa toimi ihan ok,mutta tämä vika alkoi n. kuukausi sitten.
 
Vastaus: osta heti ei toimi

Moi
Onko muilla vastaavaa ongelmaa: Aina kun koetan ostaa jotain osta heti hinnalla, tulee virhe koodi, ja peli heittää päävalikkoon?
Mikähän auttaisi ratkaisemaan ongelman? Ea:ta ei näköjään kiinnosta, kun eivät vastaa viesteihin mitään. Pelin uudelleen asennusta kokeiltu ei vaikutusta. Alussa toimi ihan ok,mutta tämä vika alkoi n. kuukausi sitten.
Tuo on sattunut monille, ea tuki on pelkkä vitsi joten he tuskin voi auttaa. Itse siirtäisin koko joukkueen uudelle acolle, en usko että mikään muu auttaa. Eli tee uusi acco tai jos sulla on jo se, uusi tiimi sille, pelaa yksi peli offlinessä saat n.1000k osta halpoja pelipaitoja n100, pistä ne myyntiin vaikka lähtöhinta 99999, sitten ehdotat pelaajavaihtoa pääacoltasi paidoille, käyt hyväksymässä ne uudella acolla.
Noin minä tekisin, sillä en usko että tuohon ongelmaan on muuta ratkaisua, toki voit tehdä myös niin että pelaat rikkinäisellä acolla pelit ja 2acolla hoidat businekset ja hut markkinat, pelaajien ostot jne, siirrät sitten halutessa kolikoita ja pelaajia 2acolta pääacolle.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tämä oli mun lempipeli aikanaan PS2: https://www.youtube.com/watch?v=41rHV812vik

Samantyylinen jääkiekkopeli nykyään ja olisin myyty.


Tässä taas Konamin näkemys jääkiekosta, tää peli oli pitkään lähimyymälän vaihtopeleissä: https://www.youtube.com/watch?v=DfH7PY5TuGY&t=579s

Tää oli taas niin paska ja vaikea, että vetää sanattomaksi.


Tämä taas oli melko hyvä paketti, koska en saanut NHL 2000: https://www.youtube.com/watch?v=r_8DY9E7vuo

Tässä oli jopa pelikiellot ja näytettiin mistä tilanteesta se oli tullut ennen seuraavaa ottelua.
 
Vastaus: osta heti ei toimi

Tuo on sattunut monille, ea tuki on pelkkä vitsi joten he tuskin voi auttaa. Itse siirtäisin koko joukkueen uudelle acolle, en usko että mikään muu auttaa. Eli tee uusi acco tai jos sulla on jo se, uusi tiimi sille, pelaa yksi peli offlinessä saat n.1000k osta halpoja pelipaitoja n100, pistä ne myyntiin vaikka lähtöhinta 99999, sitten ehdotat pelaajavaihtoa pääacoltasi paidoille, käyt hyväksymässä ne uudella acolla.
Noin minä tekisin, sillä en usko että tuohon ongelmaan on muuta ratkaisua, toki voit tehdä myös niin että pelaat rikkinäisellä acolla pelit ja 2acolla hoidat businekset ja hut markkinat, pelaajien ostot jne, siirrät sitten halutessa kolikoita ja pelaajia 2acolta pääacolle.

Ok.Kiitos vinkistä!
Täytyypi tehdä noin.
 
Ylös Bottom