Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Yleinen keskustelu

NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Eteenpäin on menty,mutta sama ongelma on edelleen läsnä eli muut pelaajat.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Soundtracki on aikas suppea, koko ajan tuntuu että 3 kappaletta vaan rullaa. Tosi vaikeaa on välillä saada kiekkoa jäältä mukaan, luistellaan vaan yli ja ohi. Huippu maalivahdit päästelee edelleenkin joskus aivan uskomattoman huonoja vetoja sisään. Valikot ainakin parantuneet.

Tämä tulee ostettua käytettynä, ihan periaate syistä ei tule minulta senttiäkään EA:lle.
Parempi sekin kun se yks tasanen ränkytys mikä on pari vuotta ollu.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kaatuko tuo Beta usein muillakin? Ei siinä mitään, mutta itse olen pelannut 4 online versusta ja näistä jokainen on kaatunut, sekoittaen samalla koko PS4:n :confused::mad: . Muuten kyllä ihan kelpo peli
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kaatuko tuo Beta usein muillakin? Ei siinä mitään, mutta itse olen pelannut 4 online versusta ja näistä jokainen on kaatunut, sekoittaen samalla koko PS4:n :confused::mad: . Muuten kyllä ihan kelpo peli

Ei ole ollu mitään tommosia ongelmia itellä mitä ny tossa hävisin yhden pelin niin sammupleikkari aika nopeesti virtanäppäimestä :)
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Mitä porukka saanu pakoista betassa? Ite nyt ensimmäisenä päivänä saanu Subbanin ja Crosbyn :O
 
NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Mitäs pakkoja oot ostanut? Itsellä paras backstrom 88 ja sekin tuli setistä.

Crosby tuli halvemmasta, Subban kalliimmasta. Myyntiin meni Crosby ja tilalle tuli Karlsson ja Tarasenko :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Vaikeustason voi vaihtaa, mutta sludereita ei.

Mistä? Mulla kun tuo ammattilainen valinta on harmaana. Heti betan alkuun pystyin valitsemaan vaikeustason, mutta kun menee HUT:iin, on siellä lukittu tuo ammattilainen.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Mistä? Mulla kun tuo ammattilainen valinta on harmaana. Heti betan alkuun pystyin valitsemaan vaikeustason, mutta kun menee HUT:iin, on siellä lukittu tuo ammattilainen.
Valitsee Single match HUT:ssa ja sieltä settings kohdasta vaihtaa vaikeustason. En tiedä voiko Single Seasonsissa vaihtaa vaikeustasoa, en ole kokeillut.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Nyt jo betassa vastaan tulee sankareita jotka jäävät seisomaan paikalleen 2-0 tappiossa :D
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Heitetään tähän omat kommentit eilisillan/yön ja tämän päivän peleistä. Jotain 10-12 ottelua taitaa olla HUT:a ja 8 peliä EASHL:ää pelattuna. Päällimmäisenä ihan positiiviset fiilikset, vaikuttaa paremmalta kuin NHL16 jo tässä vaiheessa. Valitettavasti samoja NHL16:sta tuttuja vikoja löytyy edelleen, mutta toivotaan että osan saisi korjattua lopulliseen versioon... :rolleyes: Tosiaan itse olen pelannut aiemmissa osissa selkeästi eniten HUT:a, sitten normaaleja online vs. -matseja ja satunnaisia pelejä offlinessa kavereiden kanssa/EASHL:ää.

EASHL:n uudistukset oli kyllä loistavia, veikkaan että mikäli hyvän porukan saa kasaan, niin tulee kyllä kovasti viemään peliminuutteja pois HUT:sta. Yöllä pelailin 4-5 peliä samassa porukassa neljän venäläisen kanssa ja herranjestas miten loistava pelikokemus oli! 5vs5 peliä ja omassa joukkueessa pysyi hyvin jokainen omalla pelipaikallaan, hyökkääjä jäi paikkaamaan pakkien satunnaisia nousuja hyökkäyspäähän (olin itse pakkina) jne. Venäläisten lopettaessa pelasin vielä pari matsia, mutta laski kyllä pelifiilis, koska näissä peleissä valituilla pelipaikoilla ei ollut mitään merkitystä, kun kaikki menivät kentällä kuin päättömät kanat.. Huikeaa viihdettä, mun saa hyvän porukan kasaan!

Laitetaan tähän vielä plussia ja miinuksia:

Plussat:
+Valikkojen raikas ulkoasu, tykkään tästä vaaleammasta valikkotyylistä verrattuna parin edellisen vuoden tummempaan.
+Valikkomusiikit, vaikka ei tunnu kovin montaa biisiä pyörivän, niin hyvää vaihtelua valikkojen lisäksi, että soi useampaa kappaletta...
+Pelillisesti tullut hyviä uudistuksia. Kuten aikaisemmin mainittu, taklauksilla saa helpommin horjutettua vastustajan irti kiekosta, poke checkistä ja mailannostosta tulee jäähyjä herkemmin, maalivahdeilla jotain uusia torjunta-animaatioita jne. Maalille ei niin helposti tulla
+EASHL! Todella hienoja uudistuksia, enemmän pelityylejä valittavana ja oman joukkueen muokkaaminen todella monipuolista lähtien jäähallista ja peliasuista. Vahva suositus jokaiselle, että kokeilee edes tätä! Mukavasti myös avattavaa omalle pelihahmolle (useita erilaisia tuuletuksia jne). Toki pelikokemuksessa on suuria eroja, mikäli pelaa 5vs5 tai 6vs6 pelejä hyvässä joukkueessa verrattuna siihen, että pelaa yksinään randomien kanssa.

Miinukset:
-Samoja NHL16:n vikoja löytyy, mm. tuttu etuylänurkka menee edelleen aavistuksen helposti hyvillekin molareille. Momentumia ei ehkä niin selkeästi huomaa, mutta kyllä itsellä on tullut kymmenen pelin aikana niitä tilanteita, että pakit joko seisovat vaan paikallaan tai sitten paahtavat täydellä höyryllä siniviivaa kohti vastustajan hyökätessä, jolloin ei enää ehdi ottamaan pakkia haltuun ja estämään hyville maalipaikoille pääsyä. (Todella turhauttavaa, kun tulee niitä synkkiä minuutteja, kun tuntuu ettei pelaajat tottele mitään näppäinkomentoja.)
-En tiedä tuntuuko vaan mutta jotenkin helpohkosti on muutama maali mennyt omiin vanhanaikaisella, itse en ole hoksannut tuota testata, mutta ihmeellisesti vastustaja saa uitettua kiekon maaliin vaikka molari on hyvin tolpalla vastassa. EASHL:n puolella taas tuntuu monet hakevan sitä perinteistä säbärannetta. Yleisesti edelleen menee aika monesti niitä ihmeellisiä nollakulmasta ujutettuja laukauksia verkon perukoille...

Tuossa muutamia kohtia, mitä tuli äkkiseltään mieleen. Betan perusteella laitan kyllä itse änärin ennakkotilaukseen, hyvältä vaikuttaa ja askel parempaan suuntaan, vaikka paljon samaa toki löytyy NHL16:sta. :)
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Pakasta lävähti Steven Stamkos (90)
Laitoin kaupattavaksi joten jos jotain kiinnostaa niin lähtee 20K lähtöhinnalla ja 25K osta-nyt. Vaihtotarjouksia otan myös vastaan ja hyväksyn jos on riittävän hyvä tarjous. Aikaa kaupassa on 1pv ja myyjä HT Runosmaki.

Laitan myös kohta TOTW Subbanin (90) markkinoille. Hinta haarukka tulee olemaan luultavasti 10,5K ja osta-nyt 12K :)
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Sen verran uusi änäri toki aina kiinnostaa, että piti nyt YouTubesta muutamia fiilistelyjä katsella. Niiden perusteella voi valitettavasti jo sanoa, ettei ei ole rahan arvoinen tuote. Edelleen magneettilavat läsnä, tekoäly ei näytä osaavan estää laidasta hyökkäysalueelle luistelua, vaan se näyttäisi onnistuvan aina, kun haluaa. Siihen lisäksi ne luonnottomista asennoista lähtevät luonnottoman tarkat lämärit ja muut vastaavat maalikikat, niin voi voi. Noh, säästyypähän taas kerran rahat muihin peleihin, kun ei tänäkään vuonna tarvitse änäriä ostaa.

Sääli sinänsä, koska vähän kutittelisi taas monen vuoden tauon jälkeen päästä konsolikiekkoa pelaamaan, mutta kun peli on suoraan sanottuna se paska, mikä se on, niin turha tuhlata rahojaan. Kymmenkunta peliä sitä varmaan jaksaisi, maksimissaan kaksikymmentä ja sen jälkeen vaan harmittaisi hukkaan menneet rahat. Noh, syyskuussa tulee onneksi ulos myös NBA 2K, PES ja Fifa, joten laatukorista ja laatufutista on kuitenkin luvassa, vaikka lätkä jälleen onkin pettymys.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Sen verran uusi änäri toki aina kiinnostaa, että piti nyt YouTubesta muutamia fiilistelyjä katsella. Niiden perusteella voi valitettavasti jo sanoa, ettei ei ole rahan arvoinen tuote. Edelleen magneettilavat läsnä, tekoäly ei näytä osaavan estää laidasta hyökkäysalueelle luistelua, vaan se näyttäisi onnistuvan aina, kun haluaa. Siihen lisäksi ne luonnottomista asennoista lähtevät luonnottoman tarkat lämärit ja muut vastaavat maalikikat, niin voi voi. Noh, säästyypähän taas kerran rahat muihin peleihin, kun ei tänäkään vuonna tarvitse änäriä ostaa.

Sääli sinänsä, koska vähän kutittelisi taas monen vuoden tauon jälkeen päästä konsolikiekkoa pelaamaan, mutta kun peli on suoraan sanottuna se paska, mikä se on, niin turha tuhlata rahojaan. Kymmenkunta peliä sitä varmaan jaksaisi, maksimissaan kaksikymmentä ja sen jälkeen vaan harmittaisi hukkaan menneet rahat. Noh, syyskuussa tulee onneksi ulos myös NBA 2K, PES ja Fifa, joten laatukorista ja laatufutista on kuitenkin luvassa, vaikka lätkä jälleen onkin pettymys.
Peliähän ei ole pakko ostaa jos siltä tuntuu, mutta tyo yleistäminen et peli on paska niin ei todellakaan pidä paikkaansa. Toki onhan tässä pros and conns todella paljon, eikä välttämättä saa sitä samaa pelinautintoa joita NHL 95, 04, 08, 12 ja 14 tarjosivat.
Kuitenkin tää peli on ottanut selvän askeleen eteenpäin mitä nyt vertaa NHL 15 ja 16 tähän. Muistutuksena myös se, että tämä on vasta Closed Beta, tätä tullaan varmasti hiomaan parempaan malliin varsinkin viimeistään kun itse peli tulee ulos syyskuussa.

Ja jos sun oikeasti tekee mieli änäriä pelailla niin kyllä se sitten tulis ostettua. Vaihtoehtoja on monia:
1. Ostat pelin täydellä hinnalla
2. Ostat pelin kaverin kanssa digitaalisena 50/50, ei 30e ole kauhean paha hinta pelistä
3. Odotat ja ostat pelin käytettynä

Jos et ole peliä itse pelannut ja kuuntelet youtubesta videoita joissa tekijä varmaan ottanut 10min ennen videota 10-0 turpasaunan ja purkaa mieltään siellä sitten. Itse voin todeta "Joo kaikki noi huonot asiat pelistä löytyy, mutta sitä ei joka pelissä tapahdu" + Edelleen... Tää on beta ja EA kuuntelee mikä pelissä mättää ja mikä ei
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Sen verran uusi änäri toki aina kiinnostaa, että piti nyt YouTubesta muutamia fiilistelyjä katsella. Niiden perusteella voi valitettavasti jo sanoa, ettei ei ole rahan arvoinen tuote. Edelleen magneettilavat läsnä, tekoäly ei näytä osaavan estää laidasta hyökkäysalueelle luistelua, vaan se näyttäisi onnistuvan aina, kun haluaa. Siihen lisäksi ne luonnottomista asennoista lähtevät luonnottoman tarkat lämärit ja muut vastaavat maalikikat, niin voi voi. Noh, säästyypähän taas kerran rahat muihin peleihin, kun ei tänäkään vuonna tarvitse änäriä ostaa.

Sääli sinänsä, koska vähän kutittelisi taas monen vuoden tauon jälkeen päästä konsolikiekkoa pelaamaan, mutta kun peli on suoraan sanottuna se paska, mikä se on, niin turha tuhlata rahojaan. Kymmenkunta peliä sitä varmaan jaksaisi, maksimissaan kaksikymmentä ja sen jälkeen vaan harmittaisi hukkaan menneet rahat. Noh, syyskuussa tulee onneksi ulos myös NBA 2K, PES ja Fifa, joten laatukorista ja laatufutista on kuitenkin luvassa, vaikka lätkä jälleen onkin pettymys.

No osaa ja ei osaa estää laidasta sisään tulemiset... Ne jotka on pro pelaajia pääsee heittämällä sisään tekoälystä. Ite oon pelannu viimeset 6kk tosi vähän änäriä, joten aika vaikeeta on välillä ohittaa tekoälyä. silti kuitenkin vain välillä... Syötöissä vähemmän magneettia mutta x suojauksessa suurinpiirtein saman verran kuin aiemmin. Jota pelaajat edelleen härskisti käyttää jatkuvasti :mad: Lämyt ja maalikikat nyt on ollu käytännös aina läsnä :p

Eli joo hermo tulee palamaan jos tän ostan mut silti tekis miel ostaa ;)
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Sen verran uusi änäri toki aina kiinnostaa, että piti nyt YouTubesta muutamia fiilistelyjä katsella. Niiden perusteella voi valitettavasti jo sanoa, ettei ei ole rahan arvoinen tuote. Edelleen magneettilavat läsnä, tekoäly ei näytä osaavan estää laidasta hyökkäysalueelle luistelua, vaan se näyttäisi onnistuvan aina, kun haluaa. Siihen lisäksi ne luonnottomista asennoista lähtevät luonnottoman tarkat lämärit ja muut vastaavat maalikikat, niin voi voi. Noh, säästyypähän taas kerran rahat muihin peleihin, kun ei tänäkään vuonna tarvitse änäriä ostaa.

Kokeilematta paskaa, niinpä tietysti :D Ei näy magneettilapoja, kiekko pomppii ja elää, tekoäly estää laidasta nousemisia ja pelaa miestä maalin edestä ja sitoo, ettei saa one-timereita ja vaikka mitä. Mutta nämähän kaikki selviävät kun katselee youtube-videoita, mitä sitä edes kokeilemaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kokeilematta paskaa, niinpä tietysti :D Ei näy magneettilapoja, kiekko pomppii ja elää, tekoäly estää laidasta nousemisia ja pelaa miestä maalin edestä ja sitoo, ettei saa one-timereita ja vaikka mitä. Mutta nämähän kaikki selviävät kun katselee youtube-videoita, mitä sitä edes kokeilemaan.

Valitettavan hyvin olen viime vuosina osannut parista videosta jo määritellä, onko ostamisen arvoinen tekele vaiko ei. Joka vuosi kaverini kuitenkin ostaa pelin syyskuussa ja pääsen hänen luonaan toteamaan asioiden todellisen laidan. Joka kerta NHL 13:sta asti on videoiden perusteella tullut ensifiilis ollut oikea, valitettavasti.

BaconCountryn ensimehusteluja katselin, 10+ minuutin gameplaypätkä, ja valitettavasti ne ainakin omalla kohdalla tehokkaasti peli-ilon tappavat jutut ovat siellä edelleen mukana. Kiekkoa voi vispata epärealistisin tavoin lavassa, koska magneetti on edelleen läsnä ja siihen lisäksi suuri määrä niitä luonnottomia laukaisuasentoja, liian suuri määrä luonnottoman tarkkoja yläkulmia. Hyökkäysalueelle on silti liian helppo tulla tekoälyä vastaan, koska tekoäly ei vieläkään osaa realistisella tavalla ottaa laitanousuja kiinni.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Hutissa sitten pärjää, kun unohtaa sen synergyn kokonaan ja tekee joukkueen alhaisella palkalla. Eli tässä ei ole muuttunut mikään. Mahdollista on, että synergy ei ole vielä päälle kytketty tai sitten EA ei ole vaan viitsinyt. Itsellä ainakin pelit meni ihan perseelleen, kun oli liian monta synergy boostia auki, mutta sitten sama joukkue kuin Legacyssa niin pelit sujuu.
 
Ylös Bottom