Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 19 - Yleinen keskustelu

Onko tätä mitään järkeä ostaa jos änärin pelaaminen rajoittuu suurimmaksi osaksi offlineen? Tuoko siihen mitään uutta jännää? Tuo pipolätkä kuulostaa ihan hauskalta ominaisuudelta mutta onko se pelkkää onlinea varten? Nykyinen änäri on 17 ja tulee räimittyä lähinnä be a pro:ta, ja kaverin kanssa kaksinpelejä kaljottelun ohella.

En ole varma mutta eikös tästä pelistä ole demo storessa ihan ilmatteeksi ladattavissa? jos on niin kokeile. Tuskin sitä kannattaa ostaa jos se on vain hauskanpitoon eikä vakavaan pelaamiseen.
 
En ole varma mutta eikös tästä pelistä ole demo storessa ihan ilmatteeksi ladattavissa? jos on niin kokeile. Tuskin sitä kannattaa ostaa jos se on vain hauskanpitoon eikä vakavaan pelaamiseen.
Jaa, pitääpä vilkaista onko. Harvakseltaan muutenkin tullut änäriä päiviteltyä, ostin ’17 pari vuotta sitten pleikkari nelosen yhteydessä ja sitä ennen mätin legacya kolmosella.
 
Olipa huvittava matsi maanantai-iltana tulleen päivityksen jälkeen.
Ensinnäkin, monella joukkueemme pelaajalla (EASHL:ssä) pelaajien perustiedot nollaantuivat, taklaushuudot ja tuuletukset lähtivät pois ja seuraava ottelu oli aivan sekaisin. Vastustaja teki kaikkiaan viisi maalia, mutta aina, kun he tekivät maalin (esim. 1-2 >> 2-2), niin hetken kuluttua tehty maali katosi ja tilanne palautui 1-2:een. Meidän tekemät lisämaalit kyllä laskettiin ja aina silloin tällöin näyttivät vastustajan tuuletuksia vaihtopenkin vierestä.
Pari kertaa myös ylivoimamme alkoi alusta.

Toisaalta - ei sillä väliä ollut, sillä ottelu mitätöitiin.
 
Mikä helkkari on se nappula PS4 Skill stickissä missä on se osoittavan sormen kuva? Esim HUTissa voi sillä Apply Consumables
 
Just hyvä et tos on haastetta,niinku oli 2K:ssakin aikoinaan..

Ne jotku 90-luvun änärit oli aika helppoja?Vai?
 
Ihan pelleilyy tuo sparrihomma. Pelejä vois saada nopeemmin ja enemmän kun porukka viitsisi joustaa vähän noissa pelipaikoissa. Kaikki kun hakee esim oikeeta laitaa niin ei siinä hirveesti huoneita synny. Aika vähän tuolla sparrissa tuntuis porukkaa olevan.
 
Että mitähän vit...ua ea nyt? Uusimman(tänään tulleen) päivityksen jälkeen ei ainakaan mulla hutti toimi ollenkaan. Aamulla toimi vielä ihan hyvin ennen päivitystä. Eli ongelmana on se että muuten kaikki pelaa hutin puolella ihan ok ja pelaamaankin pystyy ainakin divaripelejä muuten normaalisti mutta pelin loputtua ei tule puckseja, ei näytä divarn sijoitusta eikä näy myöskään ne saavutukset tms. pelin statsit näkyy normaalisti. Tästä kun yrität palata hutin valikkoon niin peli menee hetkeksi jumiin jonka jälkeen näyttöön ilmestyy joku error-code.. Uudestaan huttiin en pääse ennen kuin olen sammuttanut koneen ja käynistänyt uudelleen, ja tämän jälkeen taas uusi rumba. Eikä näytä rekisteröivän pelin tuloksia sen jälkeen kun näin on tehnyt.

Mulla teki nhl 18 loppuaikana vähän samanlaista mutta se meni vasta siinä vaiheessa jumiin kun lähdit uutta hut-vastusta hakemaan...

On tää yks tekele koko peli
 
Tekeekö kellään HUT sitä kun yrittää ostaa kortteja huutokaupasta Osta nyt toiminnolla niin heittää ulos pelistä ja herjaa virhekoodia? Tehnyt mulla 2 viikkoa. 60 e arvoinen peli ennakkotilattuna. Saavatkohan edes tota asiaa korjattua?
 
Toimii pelit. Eikä ole ollut mitään ongelmia, eikä kolmen kohdan korjauksen jälkeen ole ollutkaan. Hauskempi pelata betan tyylistä peliä, kuin sitä tervassa rämpimistä:D
 
Moi,

NHL19 on tullut pelattua nyt HUT:a ja kummastusta on herättänyt se, että miten ne pisteet ja ketä vastaan pelaat oikein muotoutuu?
Olen vielä sen verran uusi tässä, että olen päässyt etenemään vasta 8-divariin ja ihmettelen, kun jatkuvasti tuli vastaan vain 5-6-divarin vastustajia, jotka ovat huomattavan paljon paremmalla joukkueella ja kokeneempia. Löylytys on ollut sitten sen mukaista ja turhauttaa koko peli, kun oman tasoisia vastustajia tulee äärimmäisen harvoin vastaan.
Leaderboardissakin ihmettelin, kun kaikki siinä ympärillä olevat ovat 5-6 divarin pelaajia ja meikä ainoana 8-div pelaajana siinä joukossa.
Onko kyseessä joku bugi?

No lopulta kyllästyin olemaan jatkuvasti altavastaajana, niin menin poistamaan joukkueen ja päätin perustaa uuden ja aloittaa alusta.
Ongelmaksi muodostui nyt se, että olin ehtinyt tahkoamaan jo paljon/suurimman osan haasteista ja nehän eivät nollautuneetkaan siinä samassa. Nyt tuolla aloituskokoonpanolla joukkueen rakentelu paremmaksi haasteiden kautta ei vaan onnistu sen heikon kokonaisuuden takia, mutta vastustajat ovat olleet onlinessa jo lähempänä omaa tasoa. Silti onlinen kautta joukkueen parantaminen on tuskaisen hidasta...
Pystyykö niitä HUT-haasteita nollaamaan mitenkään vai pitääkö luoda kokonaan uusi käyttäjäprofiili PS4:ssa?
 
Moi,

NHL19 on tullut pelattua nyt HUT:a ja kummastusta on herättänyt se, että miten ne pisteet ja ketä vastaan pelaat oikein muotoutuu?
Olen vielä sen verran uusi tässä, että olen päässyt etenemään vasta 8-divariin ja ihmettelen, kun jatkuvasti tuli vastaan vain 5-6-divarin vastustajia, jotka ovat huomattavan paljon paremmalla joukkueella ja kokeneempia. Löylytys on ollut sitten sen mukaista ja turhauttaa koko peli, kun oman tasoisia vastustajia tulee äärimmäisen harvoin vastaan.
Leaderboardissakin ihmettelin, kun kaikki siinä ympärillä olevat ovat 5-6 divarin pelaajia ja meikä ainoana 8-div pelaajana siinä joukossa.
Onko kyseessä joku bugi?

No lopulta kyllästyin olemaan jatkuvasti altavastaajana, niin menin poistamaan joukkueen ja päätin perustaa uuden ja aloittaa alusta.
Ongelmaksi muodostui nyt se, että olin ehtinyt tahkoamaan jo paljon/suurimman osan haasteista ja nehän eivät nollautuneetkaan siinä samassa. Nyt tuolla aloituskokoonpanolla joukkueen rakentelu paremmaksi haasteiden kautta ei vaan onnistu sen heikon kokonaisuuden takia, mutta vastustajat ovat olleet onlinessa jo lähempänä omaa tasoa. Silti onlinen kautta joukkueen parantaminen on tuskaisen hidasta...
Pystyykö niitä HUT-haasteita nollaamaan mitenkään vai pitääkö luoda kokonaan uusi käyttäjäprofiili PS4:ssa?
Eipä taida auttaa muu kuin uusi tili konsolille.
 
Joo ei auta näemmä, mutta en ala maksamaankaan PS+ jäsenyyttä sen takia., jonka se näyttää vaativan lisäksi..
Kyllä on umpisurkeasti toteutettu peli ja täysin idioottimainen logiikka pelissä.

Eli luettuani enkkufoorumeilta, niin selvisi niiden pisteiden tulevan HUT:ssa pelattujen pelien määrän mukaisesti ja menestyksellä tai divisioonalla ei ole mitään tekemistä sen suhteen kuka tulee vastaan.
Eli paljon pelaavan ja keskivertoa huonomman pelaajan motivaatio pelata HUT:a tapetaan totaalisesti, kun vastus valikoituu online peleissä sen pistejärjestelmän mukaan, ei divarin tai todellisen menestyksen mukaan. :D
Voi luoja mitä skeidaa....
 
Joo ei auta näemmä, mutta en ala maksamaankaan PS+ jäsenyyttä sen takia., jonka se näyttää vaativan lisäksi..
Kyllä on umpisurkeasti toteutettu peli ja täysin idioottimainen logiikka pelissä.

Eli luettuani enkkufoorumeilta, niin selvisi niiden pisteiden tulevan HUT:ssa pelattujen pelien määrän mukaisesti ja menestyksellä tai divisioonalla ei ole mitään tekemistä sen suhteen kuka tulee vastaan.
Eli paljon pelaavan ja keskivertoa huonomman pelaajan motivaatio pelata HUT:a tapetaan totaalisesti, kun vastus valikoituu online peleissä sen pistejärjestelmän mukaan, ei divarin tai todellisen menestyksen mukaan. :D
Voi luoja mitä skeidaa....
Juu mutta kyllä se ottaa lähin mahdollinen taso mun mielestä että ensin 8 divarista sit 7 ja niin edelleen, Eli mun mielestä ihan oikein ja tottakai myös lähin eli ei se ota jenkeistä vaan että se on samassa divarissa
 
Ylös Bottom