Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
On, juuri kuten sanoit. Olen lähtenyt aloittamaan hyökkäystä pakilla, kun tuomari on viheltänyt pelin poikki ilman mitään syytä. Aika puolueellinen dumari, eikö? Onneksi tämä on sattunut vain kerran. 2K:ssa käyttämällä Instant Replayta tuomarin aivoihin pystyi zoomaamaan. Sieltä löytyi ruskeaa mömmöä. Mitähän 2K3:ssa sieltä mahtaa löytyä?
Tuskinpa kukaan on saanut. NTSC ja PAL versioiden save rutiinit lienevät hieman erilaiset. Jos joku jaksaa väsätä PAL rosterit samaan kuosiin jonkin ladatun NTSC rosterin kanssa niin siinä olisi file sitten PAL levitykseen ja luultavasti saisi nimensä ja rosterinsa ladattavaksi esim. nhl2k3.nettiin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jussi
Tuli vaan tässä mieleen, että onko joku saanut päivitettyä X-portilla ne rosterit?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Kyllä ne jyrää..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
kuulemma joku paitsioon liittyvä sääntö. Puck Freeze Time kai vaikuttaa siihen. Eli jos se on lyhyt niin sitä vähemmän aikaa on poistua alueelta (tai jotain tollasta TPssä luki joskus.)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paulie
Fuck!
- eikö todellakaan ole mitään hyvää säätöä että tulisi muutama maalikin nää 0-0, 1-1, 1-0 pelit vähän korpeaa - ja (huom pelaan franchise moodilla joten en pienennä maalivahtien arvoja. Maalivahdin torjunta on nollissa - puolustus on varmaan +2 - hyökkäys on lähes täysillä, all starilla pelaan, prota kokeilin ja vaikutti hieman huonolta vaihtoehdolta)
okLainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
Eipä noi maalivahtien arvojen pienennys juurikaan vaikuta muuhun ku et vastustajat tekee enemmän maaleja...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paulie
ok
Mites tuo kun säätää arvoja sieltä pelin asetukset valikosta
esim
maalivahti0-puolustus0-hyökkäys10
Eikös kaiken järjen mukaan noilla pitäisi tulla eniten maaleja yleensä siis mulle kuin vastustajallekin, vai tarkoittaako noidenkin arvot pelkästään että vastustaja tekee enemmän maaleja
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
R1 on spurtti, olen itse tosin vääntänyt sen vaikutuksen melko vähäiseksi. Maalinteko on edelleen tuskaa, enkä oikein tiedä miten niitä pitäsi yrittää. Lämärit ei uppoa ja rannareitakaan ei montaa ole sisään mennyt. Läpiajoista kai pitäisi rankaista..?