Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 kokemukset

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Olitteko säätänyt erikseen molempien ohjaimien asetukset samanlaisiksi? Jos ette, niin kaverillasi oli kaikki helpotukset päällä...:D

Mulle kävi nimittäin tolleen kun pelailtiin parin kaverin kanssa, toisella ohjaimella tuli kummasti enemmän voittoja, ennen kuin tajuttiin mistä on kyse..

Sehän siinä olikin, että ne oli säädetty. Ei siis voinut siihenkään vedota. Tappi otsassa olikin melkoinen...

Kumppe: Omistatko x-porttia ja joko olet saanut rosterit kuntoon? ;)
Saattaisin olla kiinnostunut niistä
 
Tuo X-port on hankala juttu. USA-version downloadit eivät toimi PAL-versioissa (kuulemani mukaan) ja X-portin saatavuus on Suomessa vähän heikko. Sen lisäksi rosterit ovat tietenkin konekohtaisia.

Niinpä Gambler tarjoaa kaikille NHL 2K3:n pelaajille (PS2, Xbox, GC) mahdollisuuden päivittää rosterinsa ajan tasalle. Julkaisen tähän foorumiin tekstinä kaikki siirrot, mitä NHL 2K3:ssa pitää tehdä. Luettelen joukkueittain kaikki siirrot, mitkä pitää tehdä default-rosterien pohjalta.

Siirtotiedot tulevat perustumaan ESPN.comin pelaajalistoihin, jotka ovat kenties internetin luotettavimmat (myös NHL2K3.net tekee rosterinsa näiden pohjalta). Antamani roster-siirtojen tiedot ovat siis luotettavaa tietoa.

Mukaan tulevat myös joukkueiden ketjut siirtojen jälkeen muokattuna. Ketjunmuokkailu perustuu enemmänkin makuasioihin, joten ketjulistoissa pelaajat on laitettu ketjuittain tehojärjestykseen (kumminkin niin, että sentterit, laiturit ja puolustajat pelaavat oikeilla paikoillaan). Ainahan voit toki muokata ketjujasi niiden pohjalta, tai muokkailla kokonaan itse...

Julkaisen listat tänne lähipäivien aikana.:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Tuo X-port on hankala juttu. USA-version downloadit eivät toimi PAL-versioissa (kuulemani mukaan) ja X-portin saatavuus on Suomessa vähän heikko. Sen lisäksi rosterit ovat tietenkin konekohtaisia.

USA-versiot eivät tosiaan toimi. Olen niillä kyllä yhden pelin saanut pelattua, mutta sitten lakkasi toimimasta.

Itse tilasin oman x-porttini Jerseyn saarelta. Se ei mahtunut postilaatikkoon, joten jouduin hakemaan sen postista. Tilauksesta meni noin reilu viikko siihen kun se oli haettavissa ja hintaa tuli 26,45 euroa.

Rosterit ovat konekohtaisia? Mitäs tuolla ajat takaa? Lyökö kone jonkun ID:n rosterifileen?
 
Tässä muutamia neuvoja maalinteon/tähtäämisen vaikeudesta kärsiville joita eräs NHL2k3 tekijöistä (Michel Mailhot) on kertonut TP-foorumissa. Jos vaikka jotakin kiinnostaa niin tässä nyt jonkin verran :)



There is how the aiming work for all camera but side view.

No matter what is your team direction (up or down), left is left and right is right... If you want to shoot high, its up, you want to shoot low, its down... If you do not aim, it will go in the center of the net.... Because we use the analog stick, you have more control... you can aim everywhere in the net... its just more difficult.

We read the target from the controller as long as the shot is not done... so keep aiming until the puck isnt shoot.

However, its not because you aim somewhere, that your shot will be on target. Obviously, shot accuracy is a big factor, but be aware that player has an internal value to keep track of their control of the puck. If they are hit, or do sharp turn or execute side step, deke, etc etc, they will loose some of their control (again base on their attributes ). So, if you shoot when you dont have control of the puck, its less likely that you will hit your aiming point.

Also, making the puck going high (especially when you are close) is more difficult and some player will have more trouble doing it.

-------------

stronger is your shot, more difficult it will be to go top corner.
I.e. its really difficult to hard slap it top corner... especially when you are close.


-------------

If you play hockey and you hold you stick up doing a slapper for 5 seconds... will it make your shot more powerfull ?
No.. actually it will be the inverse... you have to keep the momentum of your stick creating the energy that will blast the puck... holding your stick up in the air kill the momentum...
Its more like golf game... its all about timing.

--------------

If I was you, I will try at gamespeed 1 or 2... you shouldnt see a big difference in the speed of the game but the small difference in the shooting speed should create more goal.

--------------

Something people have to know is when you change the game speed, it changes the skating speed and also the speed of the puck.... including faster shot and pass. Usually this is translated into more goals !!! Personnaly, I use a speed of 3: it might be a little bit faster than the nhl (not that much), but in 5 minutes period, we (me and AI) are getting about 18-34 shot (avg: 25) and 0-6 goals (avg 3)... and this is per team, not total.

I started a franchise the last weekend with the pens and Hedberg gaa is 2.63 and his save% is 0.898... and I am 12-9-2-0 in my season.

And if you want more One-Timer goal, I suggest you to increase the pass speed (mine is 8)... it helps a lot.


Siinä niitä sitten oli. Toivottavasti on apua :)
 
Hei kertokaapa missä jengissä pelaa Martin Ruckinsky nhl2k3:ssa?
Nykyynhän se pelaa st. louisissa mutta eipä nhl2k3:ssa..
st. louisia ennen se pelas montrealissa, dallasissa ja ny rangersissa mutta enpä nähny ruckinskya noissa..
 
Olen saanut valmiiksi arvostelun NHL 2K3:sta Vitosen sivuille.
Jos kiinnostaa, se löytyy täältä:

vitonen.bravepages.com -> Pelit -> Arvostelut -> Xbox -> NHL 2K3

Palautetta otetaan mielellään vastaan.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Olen saanut valmiiksi arvostelun NHL 2K3:sta Vitosen sivuille.
Jos kiinnostaa, se löytyy täältä:

vitonen.bravepages.com -> Pelit -> Arvostelut -> Xbox -> NHL 2K3

Palautetta otetaan mielellään vastaan.:)

Todella hyvä ja kattava arvostelu! :)

Tuosta sai tietää lähes kaiken oleellisen NHL 2k3:sta. Tuo arvostelu on muuten valovuoden parempi verrattuna noihin vanhoihin PSOne aikaisiin revieweihin. :D
 
Nyt kun on Grog the Nailerin slaideriasetukset höystettynä omilla visioilla, goalie edit ja Päivitetyt rosterit niin pelaaminen on nannaa.
BTW, Anaheim rulaa!:cool:
 
Tuossa Mikko T:n jutussa missä tekijä kertoo tähtäyksestä eli "There is how the aiming work for all camera but side view.

Kysymys kuuluukin miten tähtään kunnolla side view kameralla? Tuossahan juuri sanotaan, että kaikilla muilla paitsi sidellä.
Olen tullut siihen tulokseen, että kun hyökkään oikealle ja vedän tattia omaan päätyyn päin niin lätty nousee, mutta välillä taas tuntuu, että ei nouse eli mikä on tuo oikea tähtäys?
 
Onko kukaan muuten onnistunu kuljettaa kiekkoa selällä? Mä kerran kuljetin puolesta kentästä toiseen päätyyn. :D
 
Gamblerin arvostelu todellakin kertoi kaiken oleellisen. Asiat käsiteltiin kyllä järjestyksessä, jota periaatteessa vastustan, eli samaa asiaa palattiin arvioimaan parissa kohdassa useampaan kertaan. Kai se pisti silmään vain sen takia, että pelilehtien arvostelut noudattavat tiukkaa linjaa, jonkunhan täytyy näyttää uutta tietä. Oikein hyvä arvostelu kaikenkaikkiaan, päihitti selvästi esim. Pelit-lehden ja Pelaajan arvostelut asiapitoisuudellaan. :)


PS. Mitä tarkoitit sanomalla "mutta pelaajan farmitilastot pitäisi pystyä näkemään Franchisessa."? "Pitäisi pystyä" antaa sellaisen kuvan, että olet kuullut jossain että farmitilastoja voisi seurata, muttet itse ole löytänyt kyseistä tilastotaulua...siis onko pelissä lainkaan farmitilastointia? Itse en ole ainakaan huomannut...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Konda
Todella hyvä ja kattava arvostelu! :)

Tuosta sai tietää lähes kaiken oleellisen NHL 2k3:sta. Tuo arvostelu on muuten valovuoden parempi verrattuna noihin vanhoihin PSOne aikaisiin revieweihin. :D

Joo, sieltä löytyy niitä arvosteluja, mitä tuli tehtyä ensimmäisten joukossa... Kyllä ollaan munkin mielestä kehitytty hurjasti kolmessa vuodessa. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Gamblerin arvostelu todellakin kertoi kaiken oleellisen. Asiat käsiteltiin kyllä järjestyksessä, jota periaatteessa vastustan, eli samaa asiaa palattiin arvioimaan parissa kohdassa useampaan kertaan. Kai se pisti silmään vain sen takia, että pelilehtien arvostelut noudattavat tiukkaa linjaa, jonkunhan täytyy näyttää uutta tietä. Oikein hyvä arvostelu kaikenkaikkiaan, päihitti selvästi esim. Pelit-lehden ja Pelaajan arvostelut asiapitoisuudellaan. :)

Really!? Kiitoksia vain paljon! :)

PS. Mitä tarkoitit sanomalla "mutta pelaajan farmitilastot pitäisi pystyä näkemään Franchisessa."? "Pitäisi pystyä" antaa sellaisen kuvan, että olet kuullut jossain että farmitilastoja voisi seurata, muttet itse ole löytänyt kyseistä tilastotaulua...siis onko pelissä lainkaan farmitilastointia? Itse en ole ainakaan huomannut...

No tuo perustui taas kuulopuheisiin... En ehtinyt Franchiseen uppoutua kovin syvällisesti. Olisi pitänyt jättää möläyttämättä.

Kiitos paljon kaikille palautteesta!:)
 
Ylös Bottom