Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nimimerkkisi tarina

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
En nyt mene vannomaan, mutta mielestäni Hifi_Mies on teoriassa oikein kirjoitettu, ellei oteta huomioon sitä että Mies on isolla alkukirjaimella; alaviiva voidaan käsittää yhdistäjäksi joka tekee tuosta yhdyssanan. Tietenkin se voi olla oikein myös erikseen jos tahtoo ajatella liikaa, eli sanan hifi tarkoitusta. HiFi taitaa tulla sanoista high fidelity, jolloin kokonainen versio tuosta nickistä tosiaan olisi high fidelity mies, josta tietty voi olla sitä mieltä että se pitäisi olla -mies. Muttei nyt välttämättä. Suosittelen että alat analysoimaan tällä tavalla seuraavan kerran kun joku kuittaa :p

Taidanpa tehdä niin :D kiitos vinkistä.
 
waikutin joskus nickillä Jade, mutta koska se oli aina varattu yms niin vaihdoin Wombuttiin, idean nickistä sain silloisesta P&P roolipelistä Cyber punk, jossa muistaakseni on joku NelsWombut tykki jolla ammutaan erilaisia nuolia... nukutus, myrkky yms... voi olla kyllä että muistan aseen nimen ihan väärin, mutta siitä tämä siis lähti =)
 
Meikä nyhjäisi CHAOS-nimen ihan sanakirjasta, kun rupesin tekemään arvosteluja Vitoselle. Ajattelin vain katsoa jonkin sellaisen sanan sanakirjasta, joka kuvastaa pelleilyäni peleissä. Ja siinä se oli! CHAOS-->Kaaos, sekasorto. Juuri sitä, mitä aiheutan peleissä. Tuolloin pelattiin Perfect Darkia N64:lle kaverini Gamblerin kanssa ja siinähän oltiin sitten hakoja ja kaaosta todella aiheutettiin...oi niitä aikoja.
 
Nykyisen halonhakkaajan keksin vain ku ostin xboxin ja ekana aloin pelaan haloa. Yleisemmin mut tunnetaan Bloodhunterina tai nestorina. Gamertagiksi haluan Pumaxi ja se tulee aika pitkälti mechassaultista ja kaveriporukan nickeistä. Älkää Lynxi ja Maxii välittäkö :cool:
 
Öyh.. ei mitään tarinaa. Yksinkertaisen ajatuksenvirtaa.... no olen sentään mies, jos se jotenkin siihen liittyisi :confused:
 
ostin xboxin ja tähtien sota phantom menace dvd:n samaan aikaan ja myyjä sanoi vielä että seuraava episodi on attack of the clones...
ja jostain kumman syystä nick muodostui xcloneksi :D :p :D
 
Nimimerkkisi mahdollinen tarina?

Tulipas tästä ihan sattumalta mieleen, onko valitsemallasi nimimerkillä jokin erikoinen tarina, vai onko se vain oman mielikuvituksesi tuotetta?

Kertokaa. :)
 
Vastaus: Nimimerkkisi mahdollinen tarina?

Ainakin haluan kuulla sinun nimimerkkisi tarinan. :D

Omani on vain ihan hatusta tempastu.
 
Vastaus: Nimimerkkisi mahdollinen tarina?

Tämä idea on ihan varmasti WANHA!!! Muistan selvästi miten olen joskus sepittänyt nimestäni jotain.
 
Vastaus: Nimimerkkisi mahdollinen tarina?

Knight sanoi:
Tämä idea on ihan varmasti WANHA!!! Muistan selvästi miten olen joskus sepittänyt nimestäni jotain.
Muisit oikein ja teippasin nyt ketjut yhteen.
 
Vastaus: Nimimerkkisi mahdollinen tarina?

extreme_02 sanoi:
Ainakin haluan kuulla sinun nimimerkkisi tarinan. :D

Omani on vain ihan hatusta tempastu.

Ömh... :D

No joo eipä tuossa nyt mitään erikoista. Nimen alkuosa tulee piimästä ja sillä pelailin TFC:tä pitkän aikaa kunnes halusin saada siihen jotain lisää. :cool:

Sitten lisäsin siihen perään ison A:n joka tulee ensimmäisestä nimestäni. :rolleyes:

Eli ei kummoinen tarina. :)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

kuuntelin tuossa joskus POD nimistä bändiä. Sattui olemaan biisi jossa oli hyvä kertosäe jossa periaatteessa toistettiin messenjah sanaa. ja ikäni oli 14 :eek:
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Minulla oli jokunen vuosi takaperin oma nimeni nimimerkkinä Pelit Onlinessa, ja tulin lopulta siihen tulokseen, että "Mikko Lehtola - MikkoLehtola" näytti tosi tyhmältä. Kehittelin sitten suihkussa suht. hyvin itseäni kuvaavan lyhennelmän "HuHu ViNu", eli huonoa huumoria viljelevä nuori. Eipä tämäkään nicki hirveän fiksulta taida näyttää, mutta tykkään siitä kuitenkin.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Salaisia Kansioita on tullut jokunen jakso tiirattua ja siitähän tämä on tullu.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Simpsonit-fani kun olen kuten ehkä huomaa ja moni tietää Homerin koko nimen olevan Homer J. Simpson. J on lyhenne Jay:stä ja koska koko nimi ei mahdu niin ton sitten laitoin.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Jay Simpson sanoi:
Simpsonit-fani kun olen kuten ehkä huomaa ja moni tietää Homerin koko nimen olevan Homer J. Simpson. J on lyhenne Jay:stä ja koska koko nimi ei mahdu niin ton sitten laitoin.

J on lyhenne Jaysta? :D

Eikös tuo J juuri lausuta [tsei] elikkäs tuo Jay... ya know?
 
Ylös Bottom