Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nimimerkkisi tarina

Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Nickin alkuosan kirjaimet tulevat etu- ja sukunimeni ensimmäisistä kirjaimista, mutta 2k:n tarina on vähän erikoisempi... Vuoteen 1991 asti signeerasin kuvaamataidontunneilla tekemiäni räpellyksiä tyyliin TT-XX, jossa XX oli vuosiluvun kaksi viimeistä numeroa. Eräänä päivänä TT-91 näyttikin TT-94:ltä ja sillä hetkellä koin aikahypyn. Seiskaluokkalaisen mieleni tykkäsi ajatuksesta, että elin kolme vuotta tulevaisuudessa.

Vuonna 1992 vaihdoin nickiksi TT-95, ja tätä meininkiä jatkui vuoteen 1996 asti. Syksyllä 1996 olin kuitenkin ongelman edessä, koska TT-00 ei enää olisi näyttänyt tyylikkäältä. Auton takapenkillä erään kaverini kanssa asiaa kerran pohdimme ja hän jotenkin päätyi piirtämään auton jo huuruiseen ikkunaan - hahah, tiedän jo mitä ajattelette - TT-2k. Se näytti tyylikkäältä ja niin nick sitten jäi, vaikka vuodet vierivät eteenpäin. Vielä edelleenkin IRCissä alternative nickini on "kolme vuotta aikaansa edellä", tosin nykyään vuosiluku näkyy kokonaisena. Eli jos TT-2k jää jostain syystä limboon, ilmestyn linjoille TT-2010:nä.

PS. Älkää kysykö, miltä täällä tulevaisuudessa näyttää. Aikajatkumo ei saa häiriintyä! ;)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Saimme uuden puntarin tuossa ehkä jo puoli vuotta sitten ja vanha astui alta pois. Siinä sitten eräänä päivänä (puntarin ostosta varmasti jo jonkin aikaa) paskalla istuessani, osui silmiini puntarin merkki: Exacta. Se kuullosti ihan hyvältä, mutta kun rekisteröidyin sitten uutukaiselle pelisivustolle, V2.fi:lle, rekisteröin nimimerkikseni vahingossa Execta (a-kirjain vaihtui e:hen). Se kuullostikin jopa paremmalta ja se säilyi. Olen pyörinyt tällä nickillä nyt vasta 'vakituisesti' semmoisen 2 kuukautta. Semmoinen tarina.

Execta executes in exactly exact time! :D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Aluksi nickinä oli BlazinKai. Blazin sana tuli bongattua ensimmäisestä Def Jam pelistä ja Kai sattuu oleen etunimeni.
Aika nopeasti rupesi tuo kyllästyttään ja ensimmäiseksi se väänty Blazi:ksi jonka jälkeen aika nopeasti nykyiseen Blaazi muotoon. Muutaman vuoden olen Blaazi nickiä käyttänyt eikä ole aikomuksia vaihtaa.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Ei siinä mitään kunnon tarinaa ole, Joe on vaan vähän muokattu versio etunimestäni.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Ei minun nimimerkillä mitään hirveän erikoista tarinaa ole se on tullut kirjoitusvirheestä jota muokkasin eteenpäin.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Nimimerkki emp2u tulee englanninkielisistä sanoista Electro-mangnetic pulse to you, olen ollut koko ikäni vilkas :D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Stephen Kingin kirjasta (Lohikäärmeen silmät) tämän nimimerkin vetäsin.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Joskus silloin kun laivat olivat puuta ja miehet soittelivat lankapuhelinmodeemeilla purkkeihin tuli eteen tämä nimimerkkiongelma. Olisiko se ollut MBnetin bbs jossa tuntui olevan jo kaikki nimimerkit jo varattuna. Hiukan typotin omaa lempinimeäni ja siitä tuli Loomis... aika sitkeästi se on pysynyt mukana :cool: Muita huomattavia Loomiksia ovat Tohtori, jengi ja kaupunki :D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Loomis tuntuu niin tutulta, liekö jostain hämäriltä MBnet ajoilta sitten?

Mutta joo, silloin minä taisin vaikuttaa vielä "Goldie" nimimerkillä. Kun kyseinen D'nB artisti nousi suosioon, halusin yksilöllisemmän nickin. Vaatimuksena oli kotimaan kieli, yksi sana ja jotenkin musiikkiin/hifistelyyn liittyvä.

En jaksa muistaa mistä juolahti lopulta mieleen, mutta "Taajuus" oli selkeä valinta. Sillä nickillä olen vaikuttanut netissä yli 10 vuotta ja melko suveneeristi - vain yhden kaiman olen tavannut.

Nykyään nicki on niin oma että reagoin siihen ihan yhtä lailla kuin kastenimellä puhuteltaessa.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Ostin PS3:n, loin PSN tunnuksen, hokasin KonsoliFinin.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Oma sukunimeni on se verran erikoinen saksalaisperäinen nimi, että se ei taipunut armeijassa kenenkään suuhun... Yksinkertaisempaa oli huutaa "sitä paronia"... -> Baron
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Piti eka olla TaiZuuni täällä, mutta konsolifin kettuili niin tein T4iZuuni. Nimimerkkin keksi kaveri jostain kumman syystä. Olin kait eka häntä kutsunnu peizuuniksi ( hänen kutsuma nimi on pena ) ja siitä hän keksi minulle TaiZuuni ( ei yhdistä oikeesee nimeeni ollenkaan).
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Ite aloin kattoon näit foorumeit vuosi noin vuosi sitten. Tuossa ennen jouluasitten tein nimimerkin ja itteäni kiinnosti silloin valtavasti kaikki kolme uuden sukupolven konsolia. Siitä se sitten pikkuhiljaa nimimerkki muodostui... Wii + PS3 + Xbox 360 = Wiips 360
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Mainion Day of the Tentaclen yksi ohjattavasti hahmoista oli rokkari Hoagie. Sehän tuli ensimmäisenä mieleen nettipelien maailmaan tutustuttaessa ja onkin pysynyt muuttumattomana siitä lähtien (v 2001).
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Tylsänä ja vailla mielikuvitusta väänsin aikoinaan omasta nimestäni tuon ja syntymävuosi perään.
Harmi, kun täällä ei nimeään saa vaihdettua...
 
Ylös Bottom