Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nimimerkkisi tarina

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

joskus 12v keksin zorzaztajan nimimerkikseni. Alkoi se sitten vähän vanheta ja uusi piti keksii niin Hunter kuulosti hyvältä. Mutta en sulatellu sitä noin. Jätin mietinnän alle. Kumma kun sattukin niin Full metal jacket tuli televisiosta ja neron leimaus iski. Full hunter..
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Joskus nimestäni on keksitty lempinimi jyrpä, mutta kun pleikkarilla ei saanu äätä niin väänsin sitten jyrpa, johon olen suht tyytyväinen vaikka kuuloistaakin ihan kyrpältä ja kyllähän mua silläkin nimellä välillä tuolla klaanin kesken ja muutenkin kutsutaan:D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

No siis jossain vaiheessa täytyi keksiä nimi jota tulisin käyttämään lähes kaikissa foorumeilla ja peleissä niin jonkin aikaa mietittyä päätin yhdistää nimeeni haave autoni nimen etuosan ja onnen numeroni. Auto on tietysti Dodgen Viper gts joten nappasin siitä sitten tuon Viperin koska se on myös joissain leffoissa ja peleissä eräänlainen koodinimi (myös erään metal gear solid pelin viimeinen bossi) mutta pelkkä Viper ei riittänyt enkä viitsinyt sitä vaipperiksi kaan muuntaa joten lisäsin onnen numeron sitten tuohon nimen perään tuomaan edes jotain uniikkia.
Suomalaisten kanssa pelatessa käytetään silti viperiä, vaipperia ja tuttavapiireissä myös vipsua.

jos jotain ajankohtaa tuolle nimen keksimiselle joutuu sanomaan niin seitsemännellä luokalta asti olen tätä käyttänyt
(eli noin 7-8 vuotta)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Minä en Gamertagiani pähkäillyt ollenkaan :)
veli vain kirjoitti siihen Maggu niin se siihen sitten jäi... :p
 
Mistä keksit nimimerkkisi?

Tämä ja PSN-nimet on molemmat lempinimiä, ja tuo 93 on tietenkin syntymävuosi :)

En oo kyllä keksinyt mitään kunnon vakionimeä vielä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mistä keksit nimimerkkisi?

Mietin että mitä kävisi jos juottaisi Pretator leffan mörön kunnon härmäläiseen pirtukänniin.
 
Vastaus: Mistä keksit nimimerkkisi?


Toi linkkihän vie tän ketjun alkuun? :eek:
No joo oman nickin ''tarina'' on:
Joskus 2 vuotta sitten kun rekisteröidyn PSN:iin, niin silloin jo ei tahtonut löytyä nimeä, jossa ei olisi numeroita... No kokeilin n. puoli tuntia siinä ja loppujen lopuksi yksi nimi ei ollut käytössä... Pellervo... Ja konsolifinin nimimerkki tuli mahtavan mielikuvitukseni ansiosta...
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

nimimerkki ihan vain suoraan lempinimestäni+syntymävuosi.
psn-id juontaa juurensa innokkaaseen red alert 2 pelaamiseen pc:llä, siinä kun sovietilla pelaa niin se kaunis venakko välipätkissä kutsuu pelaajaa nimellä "komrad general"
se vaan sitten jäi ja vakiintu.
ohan tuota kerhopeleissä väännetty KG:ksi, kom:ksi, tai komradiksi.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

No eiköhän se nyt ole jokaiselle jääkiekkoa seuraavalle aika itsestään selvä juttu :D Fanittanut kyseistä pelaajaa siitä asti, kun hän NHL-kaukaloihin siirtyi ja kun nyt talvella sain viimein hommattua pelipaidan, niin eikös vaan nimimerkistäkin pidä näkyä, kuka on "The Number 1" ;)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Muunnoin pelasin bf2 ja miettisin alun perin sotapotilasta... mutta sitten kuin piti keksiä nimi joka rimmaa muihin peleihin niin laitoin FIN_Potilas:rolleyes:
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Pidetään ketju vielä ylhäällä ;) PSN:nään mun piti ensin pistää vaan lempinimeni salee mut se oli varattu, ni sitten keksin jotain nokkelaa ja pistin Bondin legendaarisen agentti numeron perään. Sitten vaan sama tänne. :)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Tjamtjam on muinaista intiaanikieltä ja tarkoittaa "Mies, joka nukkuu pää pölkyllä". Tämän on keksinyt isäni - nukuin vuosia sitten mökillämme sängyssä, jossa on puinen yöpöytä sängyn päässä ja aina yön aikana liikuin siten, että pääni oli yöpöydällä.

Itse nimi on keksitty aikaisemmin kuin olen ottanut sen käyttöön - nettikäyttöön otin sen kun aloittelin irkkaamista ja Quaken pelaamista.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Ala-asteen ranskantunneilla piti valita ranskankielinen nimi itselleen, ja päädyin sitten André-nimeen. Siitä vähän muunneltuja versioita sitten olen käyttänyt.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Nevis tulee jo ala-asteelta. Ala-asteen taksikuski käytti tätä nimeä kaikista meistä veljeksistä.
Nevis tulee siis sukunimestä ja siihen eteen etunimestä M.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Bloodyworkin tarina alkaa jostain 2004 luvulta, kun kiekkoa pelailin ja nimimerkkini oli Bloody. Sitä sitten tuli kiekkoliigassa pelailtua ja muuriksi kuhtuvat, puolustajana pelailin ja kerranpa sattu yksi mahtavan kuuluisa D.Beckham samaan regiin. Kyseinen jätkä oli kuullut meikäläisestä juttua ja kuulemma uusi nimitys ''Bloodywork'' oli minulle annettu, kyselin vähän lisää ja tietysti kiinostuin koska tämähän olisi mahtava kunnia kaikilta niiltä huipuilta sillon kiekkoliigassa, Beckhami kertoi että vastustajat sanoivat ennen matsin alkua että taas tuo raskaantyön raataja bloodyhän se sielä ompi. Ja joku jätkä oli vääntänyt siitä Bloodyworkin.

Kaikki rispekti kiekolle, se ei ole enää sama kiekko mitä se silloin 2004 vuonna oli. Nykyään kaikenmaailman pelleiliät ovat sen vallanneet, mutta kyllähän sieltä asia pelaajiakin löytyy. Kiekkoliigasta nimittäin, ehkä paras nettipeli koskaan.
 
Ylös Bottom