Vein Giganttiin. Meinasivat lähettää Bergsalalle huoltoon. Arvioivat useamman viikon kestoa operaatiolle.Kotikonstia en keksi tälle, joten taitaa mennä huoltoon koko konsoli, jos ei suostu toimimaan enään.
En tiedä miten tuo Bergsalan huolto palvelee nykyään, että kannattaa olla varovainen. Ristiriitaisia kokemuksia löytyy tästä firmasta.
No raportoidaan nyt tänne kun kyselin, että tuli takaisin Bergsalalta Gigantille. Jonkun huonon kontaktin olivat korjanneet ja korjatun laitteen mukana tuli Switch-brändätty mikrokuituliina. Ihan sutjakasti ja yllättävän nopsaan hoitukin siis.Vein Giganttiin. Meinasivat lähettää Bergsalalle huoltoon. Arvioivat useamman viikon kestoa operaatiolle.
Itellä julkkari aikainen Switch ja ihmettelin kans kun kahden vuoden talviunilta Switchin herättelin XC3 varten, että onkohan tämä sökönä kun tuuletin piti sellaista vähän särisevää ääntä, mutta ääni loppuu kun kone vähän lämpiääLaitetaa hieman päivitystä, eli taisi olla turhaa paniikkia. Tuuletin tekee semmosta hieman kovempaa surinaa (ihan ku pyöris laiskasti" vain hetken jonka jälkee se loppuu ja loppuillan puhaltaa hiljaa nätisti. Googlen ja youtuben mukaan ihan normaalia mitä switch tuulettimet tekee ajan myötä, mutta jos se ääni on semmosta jatkuvaa "särkyvää" tai jos se käy kun hävittäjän moottori jatkuvalla syötöllä nii silloin on jotain pieles.
Mites teijän switchit jotka on vuoden tai yli vanhempia, huriseeko hiljaa koko ajan, tekeekö mittää outoa?
Itellä julkkari aikainen Switch ja ihmettelin kans kun kahden vuoden talviunilta Switchin herättelin XC3 varten, että onkohan tämä sökönä kun tuuletin piti sellaista vähän särisevää ääntä, mutta ääni loppuu kun kone vähän lämpiää
Ihan samaa paskaa, koska Nintendoa ei kiinnosta kun tavara liittyy näinkin.Onko Switchin nykyiset joyconit parempia tattien osalta?
Julkasussa koneen ostin ja nyt pari vuotta ollu käyttämättä 99% ajasta, kun en jaksanut enää tapella Joyconien kanssa. Kaks ohjainparia ostin sillon heti ja niitä vaihdeltiin takuun aikana 6-7 kertaa kun driftaa. Ja nyt mikään noista ei pysy edes lähellä keskustaa, vaan vetää ääriasentoon itselleen.
Mut jos laatu/mekanismi on täysin sama edelleen ni annan olla ja laitan laitan laitteen takaisin kaappiin.
Mulla on Nintendon oma pro controller ja se toimii edelleen kuin unelma. Mutta ku mulla Switch olis se kone kun sängyssä laitan tv ohjelman pyörii ja pelaisin Switchiä käsikonsolina. Mut en mä ala enää ostamaan ainuttakaan joycon paria jos toimivuus on huonoimmillaan muutama kuukausi.Ihan samaa paskaa, koska Nintendoa ei kiinnosta kun tavara liittyy näinkin.
Jos kelpaa muukin kun joyconit niin kannattaa ainakin uteliaisuudesta tutustua tähän. Paljon olen kehuja kuullut tähän liittyen
Mulla on Nintendon oma pro controller ja se toimii edelleen kuin unelma. Mutta ku mulla Switch olis se kone kun sängyssä laitan tv ohjelman pyörii ja pelaisin Switchiä käsikonsolina. Mut en mä ala enää ostamaan ainuttakaan joycon paria jos toimivuus on huonoimmillaan muutama kuukausi.