Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

Vastaus: Oblivion-helppari

Leyawiin Mages Guild tehtävä ei onnistu millään ku pitäs antaa se amuletti takas sille kääkälle mut
se valittaa jostain äänistä sen päässä eli mitä mun oikeen pitäs tehä vihree nuolikin ohjaa sen kääkän luo
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Älä lue jos et o tutustunu pelin eastern eggeihin.

En tiä onko ollu jo juttua täällä, mutta onko tietoa mites sen unicornin saa pidettyä ihan omana, vai saako? Lähtee heti kävelee ku hyppää selästä pois ja taistelun ilmaantuessa käy oman hahmon kimppuu.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Mistäs löytyisi Lion Peltejä, siis muualta kuin itse leijonista?

E: No niinpä tietenkin. Ensimmäisen tuli metsässä heti leijona vastaan..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Miten pääsen Agarmirin asuntoon Talos plazassa?? melkein eka questi ja lähes ainut mikä enää suorittamatta ... prkl
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Odottelet kunnes ko. hlö on lähtenyt ulos talosta. Sen jälkeen joko murtaudut sisään tai taskuvarastat ko. hlöltä talon avaimen. Itse tein sen muratautumalla.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

supremechaos sanoi:
Näinhän minä olettasinkin... mut kun ovi on takalukossa eikä siihen voi murtautua
Se taisi olla takalukossa vain silloin ku heppu oli talossa. Kun se lähtee ulos, niin oven pystyy tiirikoimaan.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Oletteko keksineet yksisarviselle käyttöä muuta kuin lihoina? Eilen löysin tuon satuhepan, mutta vaikka ratsastus sujuukin, se on muuten ihan skitso. Jossain tehtävässähän tuo pitää kai tappaa, mutta muutenkin sitä olisi kiva käyttää, jos se oppisi tapoja.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Tukeeko telkkari Pal-60:ntä jos siinä lukee takana:

(ensin jotain ranskaa)

220-240 V ~ 50-60 Hz 45 Wh
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Ei voi tietää. Nuo takapaneelin merkinnät liittyvät kelvolliseen sähkövirtaan. Kannattaa lukea tv:n ohjekirjanen, jos se on tallella.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Kokeilemallahan se selviää, boxin asetuksista 60hz päälle ja jos ei savu nouse niin se tukee. (Ei, minulla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä onko testaaminen haitallista jos telkkari ei sitä tuekkaan) :D
 
Vastaus: Oblivion-helppari

supremechaos sanoi:
Eikun vaan Cave:ja kiertämään.. jo joistakin linnoistakin (raunioista) saattaa jokunen löytyä
Onko mitään tarkempaa tietoa? kolmea cavea ja muutama raunio käyty läpi! enkä ole mitään löytänyt, ollaan kiitollisia kaikista vinkeistä alkaa tuo vamppyyri olotila jo maistua puulta! siis noita Grand Soul Gem:jä etsitään
 
Vastaus: Oblivion-helppari

TJ69 sanoi:
Onko mitään tarkempaa tietoa? kolmea cavea ja muutama raunio käyty läpi! enkä ole mitään löytänyt, ollaan kiitollisia kaikista vinkeistä alkaa tuo vamppyyri olotila jo maistua puulta! siis noita Grand Soul Gem:jä etsitään

Imperial Cityn Mystic Emporiumista pitäisi löytyä. Ja Mages guildien myyjiltä..
 
Vastaus: Oblivion-helppari

noose01 sanoi:
Kokeilemallahan se selviää, boxin asetuksista 60hz päälle ja jos ei savu nouse niin se tukee. (Ei, minulla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä onko testaaminen haitallista jos telkkari ei sitä tuekkaan) :D

Riittääkö Dashboardin ja PAL-50 pelien toimiminen PAL-60-asetuksilla todistamaan, että telkkari tukee PAL-60:ntä?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Jombu sanoi:
Riittääkö Dashboardin ja PAL-50 pelien toimiminen PAL-60-asetuksilla todistamaan, että telkkari tukee PAL-60:ntä?

Kyllä, jos kuva ei värise ja värit toistuvat oikeanlaisina. Näin ainakin täällä.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

No kiitosta vaan!

-->Kauppaan--> Oblivion kouraan ja pelittämään
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Mistähän löytyisi parikymmentä kpl Dragons Tongueta ja Redworth Floweria...?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Digger sanoi:
Mistähän löytyisi parikymmentä kpl Dragons Tongueta ja Redworth Floweria...?

Redworthista en tiedä, mutta Dragons Tongueta löytyy Alchemy kaupoista. Ei tosin noin paljon.
 
Ylös Bottom