Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Itselläni on ollut lähes kaikki tämän sukupolven laitteet, joita on sitten tullut myytyä ja sitten taas ostettua uudelleen, myytyä ja taas ostettua uudelleen moneen kertaa... Lähinnä fiiliksistä riippuen :rolleyes:

Tällä hetkellä hyllyssä ei ole enää kuin modattu xbox ja 360 tulossa ensi viikolla :)
PS3 sitten ehkä ensi jouluna. Wii ei kiinnosta ohjauksen vuoksi.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

"olenko yhden konsolin mies?" No en todellakaan, ton PS2 lisäksi on Nintendo64 -ja se lippalakki, josta oon vieläkin ylpeä..;)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Pientä päivitystä

Kovassa käytössä: Xbox ja Xbox360
Hyllyssä pölyyntyy: N64 ja GC, pääasiassa siksi kun noiden kahvat on karmeita
Harkinnassa: Wii ja PS3
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Minä olen yhden konsolin nainen. Tällä hetkellä löytyy vain ps2. Okei hieman valehtelin, koska nds löytyy myös, mutta en ole sillä pitkiin aikoihin pelaillut. Ps3 kiinnostaisi kyllä, mutta eipä opiskelijan tuloilla sellaisia ostella. Onneksi ps2:lle sentään löytyy vielä paljon pelattavaa.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

1.Nes
2.Joku sega kai :eek:
3.Gba
4.Xbox
5.Wii

Xboxilla ja Wiillä tulee pelailtua.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

en ole yhden konsolin mies, vaikka sisimmissäni olen yhden tietyn riistofirman tuotteen suuri fani.

hyllystä on vuosien mittaan löytynyt monia loistavia konsoleita,
mutta pleikkaripojaksi voidaan silti nimittää, vieläkin. :)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En. Peleistä tykkään ja ostan sen koneen mille sopivia pelejä milloinkin sattuu olemaan. Hyvin menee lootat possut samaan hyllyyn sitten joskus. Ja Wii.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Silloin tällöin on tullut pelattua jopa viittä konsolia ristiin, esim. PS2/Saturn/SNES/GBA/DS. Koskaan en ole yhdelle konsolille omistautunut, jo NES-aikoina vierestä löytyi hyvin pian Master System, ja kaverin C64:ääkin tuli silti vähän kadehdittua. Suosikkeja toki aina on ollut, ja pari harvinaista inhokkiakin on päässyt syntymään, ei ole mitään syytä väittää että kaikki laitteet ja niiden pelivalikoimat olisivat yhdenvertaisia. Tätä nykyä aikaa pelaamiselle tuntuu jäävän vähemmän ja samalla pelit vaativat kuitenkin enemmän sitä aikaa, mikä ehkä hieman rajoittaa konsolivalikoimaa. Ei kuitenkaan kovin todennäköiseltä näytä, että jossakin vaiheessa pelaisin vain yhdellä konsolilla tai edes yhden valmistajan laitteilla, vaikka eräs uutukaiskonsoli onkin tehnyt tämän mahdollisuuden vahvemmaksi kuin koskaan ennen.

Noseblunt sanoi:
(2006) GC:llä olen tämän sukupolven pelannut ja PSTwon ajattelin vuoden-kahden päästä hankkia, kun hinta on tarpeeksi matalalla.

Tällaista on jo vähän vaikea tajuta. Odotatko, kunnes Pleikkari kakkosia jaetaan soppatykistä?
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En ole, pyrin Pswii asemaan näin japanilaista rautaa tukevana. Käsikonsolitkin löytyvät jo molemmat vaikka aioin aluksi jättää ne ostoslistalta pois. Ds tosin on pikkusiskon mutta omistaessani eniten konsoleita tässä taloudessa joutuu pikkusiskonikin myöntymään sille että minäkin sillä voin pelata päästäkseen pelaamaan taas vaihtoehtoisesti minun koneillani.

Uskomatonta mutta totta sisaruksista löytyy sittenkin jotain hyöty ominaisuuksia ;)

Nintendon reviiriin astuin cuben paukuttaessa 100 hintalapun konsolinsa kylkeen päästäen minutkin Zeldojen ja mariojen maailmaan, myös kaverini tykönä hakatut kenties tuhannet tunnit Pso:ta sekä timesplitters nelinpeli, smash brothers ja tietty Fzero omasivat oman vaikutuksen asiaan.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Tällä hetkellä kyllä. XO:n tarjonta on jo minunlaiselle työssäkäyvälle ja muuta elämääkin omaavalle aivan riittävä pelikone. Pelejäkin tullut hommattua enemmän kun taitaa ehtiä pelaamaan. Ainakaan läpi... :eek: Ja onhan tossa nuo prev-gen koneet vielä pölyttymässä. :D
Wanhana pc-gubbena jostain syystä nuo Mickysoftin koneet on olleet sydäntä lähinnä. Saa säätää. :D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Täytyy sanoa että NES:n aikana tuli pelattuu vaan enon luona käydessä ja aloitin pelaamisen kunnolla vasta kun faija hommas N64:n joskus 90 -luvun puolivälissä. Sillon olin vain yhden koneen miehiä ja oikeastaan pelasin silloinkin vain ajankuluksi kun ei ollut muuta tekemistä, mutta silti hakkasin SM64:n läpi 100 prosenttisesti ja Mario Kart 64:ää ja Mario Partyjakin pelattiin porukalla mutta nykyään tuota aikaa muistelee pienellä kaiholla sillä nykypelit eivät ole tuoneet oikein mitään uutta mihinkään genreen. Vuonna 2002 hommattiin sitten Gamecube, kun sille oli tulossa se jatko-osa Mario Karttiin ja siitä lähtien olen pelaillut jo sen verran säännöllisesti että voisin itseäni pelaajaksi kutsua. Vielä Wiin hommaamisen jälkeen pelailin jonkin aikaa vain niillä Nintendon koneilla, kunnes tuli XBox 360 hommattua niiden pelien pelaamiseen mitä ei Nintendoille julkaistu(esim. Burnoutin uudemmat osat, omistan 1:n ja 2:n Gamecubelle). Voisi sen PS3:nkin hommata jos ei olis niin karseen kallis, Blu-Ray soittimeksi ihan kohtuu hintainen mutta pelikoneeksi aivan liian kallis kun X0 pystyy samoihin polygonimääriin ja reilusti parempiin tekstuureihin.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Monia eri koneita on tullu omistettua, mutta eiköhän minut voi laskea Sonyn kannattajaksi, ja sitä seuraa sitten Nintendo.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

boxin nimeen vannon... cubekin löytyy jostain nurkasta mutta boxi ehdoton ykkönen...
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En ole yhden konsolin mies.Omistan sekä PS3:n että X0:n.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Yhden konsolin mies tällä hetkellä valitettavasti rahatilanteen takia :( Eli tästä talosta löytyy nykyisin pelkkä Wii, eikä sillekään löydy yhtään peliä Wii Sportsin lisäksi. Koneita on omistettu kuitenkin laidasta laitaan, niin Boxia, Pleikkaa kuin Jaguariakin ( :p ), että ei ole mitään hölmöä yhden lafkan vannoutunutta fanittamista (Siis siinä mielessä, ettei muuhun koskisi, tulee tuota Nintendoa kuitenkin fanitettua hitusen enemmän kuin muita :) )
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Ei ole vara olla kovinkaan monen konsolin mies, pelit ja kaikki lisälaitteet ovat aika hintavia. Tällä hetkellä omistan vain X0:n.
 
Ylös Bottom