Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Aina ostan kaksi konetta eri sukupolvelta, Nintendo ja Playstation. Syyt ilmiselvät, Nintendolla omat yksioikeuspelit mitä ei tulla näkemään muilla koneilla, näistä tärkeimmät Mario, Metroid ja Zelda. Playstation:lle tulee poikkeuksetta jokainen peli (multiplatform)+omat yksinoikeuspelit. XO:lla ei ole yhtään kiinnostavaa yksinoikeuspeliä... kyllä, ei edes Halo tai Forza jne... joten valintani on helppo.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Kirjaimelliseltä kannatla kyllä (Omistan vain Xboxin) muutta muuten kyllä tekisi mieli ostaa muitakin konsoleita (Nes,Ps2,Wii)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Useampi konsoli täälläkin. Helpompaa että saa ostaa kaikki pelit mitkä haluaa... eikä tarvi käyttää aikaa konsolisodassa haukkumalla koneita mitä ei omista.:D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Enpä ole koskaan ollut, jos se vain rahallisesti on mahdollista. Tosin nyt uusista konsoleista löytyy vasta Wii, mutta siihen se tuskin jää. XO:ta olen ollut ostamassa jo viime vuodesta. Tosin tällä hetkellä vaikuttaa siltä että sen osto taas siirtyy. Onneksi olen päässyt sitä kuitenkin pelaamaan melko paljon muualla.

PS3 ei vielä houkuttele, mutta tilanne saattaa muuttua muutamien hyvien pelien myötä. Eniten odottelen uutta peliä ICO Teamiltä. Se saattaakin olla ratkaiseva tekijä koneen ostamisen suhteen. Tosin en tällaisia hintoja silti siitä maksaisi.

Viime sukupolvessa tosiaan oli PS2 ja Cube, joista PS2 on vieläkin melko kovassa käytössä Wiin rinnalla (jolla toisaalta on myös cube-pelit kohtalaisessa käytössä).
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olen ja en. Ennen Xbox 360:ä olen omistanut NES, SNES, N64, Gamecube ja DS Lite.
Nipaa siis on tullut tuettua aina, mutta nyt kun Wiille ei yksinkertaisesti kiintoisia pelejä löydy, päädyin pitkällisen puntaroimisen ja harkinnan jälkeen 360:iin, joka sopii mulle ylivoimaisesti parhaiten. PS3:a en 99% varmasti ikinä osta, Wiin mahdollisesti joskus kun SSBB ja SM: Galaxy ilmestyvät ja jos hinta on laskenut siihen mennessä sanotaanko pariin hunttiin tai alle.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Ehdottomasti yhden konsolin mies.....nimittäin Playstationin.
Mitä niillä muilla tekee ;)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

HesusR sanoi:
Useampi konsoli täälläkin. Helpompaa että saa ostaa kaikki pelit mitkä haluaa... eikä tarvi käyttää aikaa konsolisodassa haukkumalla koneita mitä ei omista.:D

Sama. Kaikki koneet kun hankkii, niin ei tarvitse hikoilla etteikö pääsis kaikkia mahtipelejä pelaan :D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Kamesennin sanoi:
Ei ole vara olla kovinkaan monen konsolin mies, pelit ja kaikki lisälaitteet ovat aika hintavia. Tällä hetkellä omistan vain X0:n.

Lisälaitteet hintavia oikeastaan vain valitsemallasi tiellä ;) Mutta piikittelystä viis, en ole yhden konsolin mies. Tällä hetkellä on vain yksi kun Boksi tuli myytyä mutta tilanne muuttuu ajan myötä varmasti. Viime sukupolvesta löytyi lopulta kaikki, ja sitä ennen oli PS1 ja N64.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Välttämättä en olisi, mutta minkäs teet kun Sony puskee parhaat pelivermeet markkinoille.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Full Hunter sanoi:
Olen aina ollu yhen konsolin mies. Ja se on Playstation :D
Sama, PS3,PS2 tulee omistettua. mut käsikonsoliksi en ottanut PSP.tä, vaan otin ds.sän koska on mielestäni parempi
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olin sen ajan (ja monta vuotta sen jälkeenkin), kun DC oli voimissaan. Mutta sitten kun tuli omia lapsia ja he peli-ikäisiksi, niin DC ei oikein enää riittänyt heille ja silloin piti ostaa GC. Sittemmin on tullut hankittua Wii yleis- ja partypelaamista varten sekä 360 Viva Pinatan takia (ja autopelien). Eniten peliaikaani saa kuitenkin DS, joka on minusta tosi hyvä vempele kaikin puolin.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Ennen tätä sukupolvea kyllä. Nyt on sitten kaikki tämän sukupolven laitteet niin saa nauttia jokaisen alustan yksinoikeus peleistä.:)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Ennen tätä sukupolvea kyllä. Nyt on sitten kaikki tämän sukupolven laitteet niin saa nauttia jokaisen alustan yksinoikeus peleistä.:)
No niin, onneksi ei ole neljättä konsolivalmistajaa. Mihin tämän rojun kanssa mahtuisi enää? :D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Nooh... Pari vuotta ketju oli unessa, mutta näemmä se nyt ravisteltiin hereille.

Kahden edellisen sukupolven ajan olin tiukasti Pleikkadude (joskin vaimon Gamecubella pelasin muutaman kerran), mutta keväällä 2008 kaikki sitten muuttui X360:n hankkimisen myötä. Nykyään pelaan sujuvasti molemmilla, joskin PS3:lla selvästi enemmän ja useammin.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Juu täällä pleikkaria vaan pelataan. Mä sain sellaisen kristillisen kasvatuksen, että yksi kumppani vain kerrallaan :D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Yksinkertaisesti en ole.

Konsoleita löytyy reilut kolmekymmentä vectrexistä lähtien. Uusimman sukupolven laitteet on kaikki aktiivikäytössä ja retrot tasaiseen tahtiin muuten.

Viimeksi pelasin Atari Jaguarilla Iron Soldier 2:sta.
 
Ylös Bottom