Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Löytyy Gamecube ja XBOX, aion hankkia PS2, kunhan tutustun siihen paremmin. Sitten tietenkin uuden nintendon konsolin ensi kesänä.

Toisaalta pelejä boxille on vaan 1 ja cubelle 15 :)

Pitäisi ostaa isompi tv, jotta viitsisi pelailla enemmänkin.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

PS2:n yksinoikeudella on tämä konsolisukupolvi tähän asti pelailtu ja pelataan loppuun asti. Muut konsolit on sitten hoidettu kavereilla.

Next-Gen-puolella jatketaan Sonyn linjaa, vaikkakin kahdella muulla on myös mahdollisuudet päästä viereen. Sen näkee sitten.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

No vähän vaikeaahan se on olla. Pelit kiinnostavat enemmän kuin pelikoneet, joten vähitellen on tullut hankittua PS2, GC ja Xbox. Tuosta puuttuu vielä Dreamcast, jolla on useampikin minua kiinnostava peli, joita ei ole noille muille konsoleille saatavilla (ainakaan kohtuulliseen hintaan).
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

No itelläni löytyy PS2(noin 50 peliä), Xbox(noin 20 peliä), Gamecube(noin 20 peliä) ja Xbox360(2 peliä) ja kaikilla koneilla löytyy omat suosikit. Seuraavat konsolit ostojärjestyksessä on PS3 ja jos rahaa riittää heti, niin ostan Wiin. Jos ei riitä, ostan sen ensi kesänä. Siinä riittääkin pähkäiltävää, että ostanko Zeldan cuupalle, vai odotanko Wiin ostoon... Eikös se kummallekin koneelle tule kuitenkin?
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

No en.... iteltä löytyy "nykykonsoleista" xbox, GC, PS2. Vähänaikaa sitten ostin xbox360 ja tyytyväinen olen ollut. Ja Wii pitää ostaa sitten kun se tulee kauppoihin. PS3:sen ostan sitten joskus, jostain muualta kuin kaupasta, PSone ja PS2:sta en maksanut oikeastaan mitään kun ostin käytettyina, rikkinäisinä ja korjansin ne:D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En, löytyy sonya (ps1 ja ps2) ja nintendoa (Nes, gameboy, gameboy color, gameboy advance, N64, gamecube) :p
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Nykyään olen koska PS2 hajosi. Omistan ainoastaan XO:n. Tai no on kaapissa tietysti PS1 mutta...
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Raha tilanteen takii on vaa ps2. Ehkä sit jossain vaiheessa XO ja muutaman vuoden pääst ps3.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olen. Ei varmaan koskaan ole ollut varaa samanaikaisesti useampaan konsoliin ellei vanhaa Pleikkaria lasketa. Ensin myin PSP:n ja ostin XO:n, sitten myin XO:n ja ostin PSP:n, eilen myin PSP:n ja tänään ostan ylläri pylläri...XO:n!!!:D Että tämmönen meininki.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Suhteessa Nintendon koneita löytyy selvästi eniten mutta kyllä muitakin merkkejä löytyy. Sony, Microsoft ja Sega köllii sulassa sovussa Nintedonpinon vieressä.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Juu...Tällä hetkellä käyttövalmiina GC, PSTwo, Xbox ja X360. Sitten vielä GBA SP ja NDS. Hyllyltä löytyis vielä NES, MD II ja PS. PSP postissa:)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Juu...Tällä hetkellä käyttövalmiina GC, PSTwo, Xbox ja X360. Sitten vielä GBA SP ja NDS. Hyllyltä löytyis vielä NES, MD II ja PS. PSP postissa:)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Playstationismi on aatteista parhain, toveria ei jätetä, paitsi jos hän käyttää väärä uskoista Xboxia:D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En, omistan Xboxin lisäksi myös Gamecuben. Ja löytyyhän tuolta kaapista pölyttymästä myös PSone.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

No olen kait. Ostin 2002 cuben käytettynä kun olin intissä . Mutta pelailen pääasiassa peeceellä just nyt. Asian tola muuttuu koska peecee jää vanhaksi peleille ja en ole ajatellut päivittää sitä vähään aikaan. Korvaan nämä yhdellä konsolilla: joko wiillä tai 360:sellä. Todennäköisesti wiillä.


Edit: Niin siis ensimmäinen konsoli minulle IKINÄ oli tuo nipa :)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olen Nintendo-poikia, mutta kyllä PS2-3:nkin kiinnostaa perkeleesti. 2:n nyt sen vuoksi, että kyseiselle laitteelle on tulossa vielä God of War II, Suikoden V ja Tales of the Abyss. 3:n MGS4:n ja Assanssin's Creedin vuoksi.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olen, löytyy vain PS One ja PS2 ja marraskuussa tulee taloon PS3. Sitten jos ensi kesänä innostusta riittää niin voisi laajentaa johonkin toiseenkin merkkiin, lähinnä ajattelin Nintendon käsikonsolia. Jos lottovoitto tulee niin ostan X360:n mutta veikkaan ettei sitä lottovoittoa tule. :D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En ole. X360 on tuossa uuden töllön alla ja PS3:kin kiinnostaa jos sille tulee joskus parempia pelejä kuin X360:lle. Vielä ei ole sellaista näköpiirissä joten parempi kun odottelee PS3:n hinnan pudotusta vielä ainakin vuoden verran, jolloin PS3:n pelitarjonta on päässyt vauhtiin ja siellä saattaa ollakin jotain oikeasti kiinnostavaa. MGS ja FF ei kiinnosta, enemmän urheilu ja autopelit.
 
Ylös Bottom