Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Jos PC:tä voi pitää konsolina, niin sitten, muuta en omista kuin PC:ni

Enpä voisi sanoa tuollaista itsestäni. GameCube, Dreamcast, SNES. On ollut myös neljä Nintendo 64:ä ja GameBoy Color.

Tjaah, olen. Olosuhteiden pakosta. PS2 hajosi hieman ennen joulua ja Cubelle ei ole minua kiinnostavia pelejä, joten sydämeni sykkii seXboxille...

En ole yhden konsolin mies ( itseasiassa taitaa löytyä jotain 16 konsolia ), mutta tykkään tukea pienempiä lafkoja, ja niitä jotka ovat olleet pelissä mukana alusta saakka. Uusimmista vehkeistä Dreamcast on ehdoton suosikki.

En. Suurempi osa (varsinkin kohta) konsoleistani on käsikonsoleita, mutta ne ovatkin rakkaimpiani.

Hmm... Siitä onkin aikaa kun on tähän ketjuun rustannut.

Noh, anyway, en ole enkä koskaan tule olemaan yhden konsolin mies. Yhden naisen mies kyllä, mutta konsolien suhteen teen jatkuvasti syrjähyppyjä.

Seuraavat laitteet kiistelevät tällä hetkellä hipelöinnistäni:

- Dreamcast * 2
- Gameboy Advance SP * 2
- Gamecube * 2
- MegaDrive II
- N-Gage (periaatteessa *2, toinen avovaimon käytössä)
- Nintendo 8 bit
- Nintendo DS * 2
- Nintendo 64
- Playstation 2
- Sega GameGear
- Super Nintendo
- Xbox * 2

Uuh... Eli näyttäisin olevan 18 konsolin mies tällä hetkellä. (PC:itä tai Amigaa ei lasketa joukkoon, ne on tietokoneita)

Olen yhden konsolin mies. Omistan XBoxin...oikeastaan myös PSX:n, mutta koska purin sen osiin niin en osaa sitä varmaan enää koota niin, että se vielä toimisi :D

EDIT: Meinas ihan unohtua, että omistan myös N-Gage QD:n joten en sitten ole yhden konsolin mies :o

Viimeksi muokannut moderaattori:

Varmaan olen tähän jo vastannut, mutta vastataan nyt uudestaan.

Omistan kaikki 3 konsolia ja pelaan kaikilla tietenkin tasapuolisesti. En ole minkään tietyn konsolin/merkin fani, pois se minusta. Ohessa kuvia pelihuoneestani.

:cool:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Omistan kaikki nää "uudet" konsolit. Olihan mulla jossain vaiheessa n-gage ja psxkin hyllyssä, mutta ne on jo unohettu. Ps2 taitaa viedä kaikkein eniten peliaikaa ja cube vähiten, mutta tämä muuttuu aika rutkasti peli/elämän tilanteesta riippuen. Eli en ole yhden konsolin mies.. ei kykenis.

FelisLeo sanoi:
Olen yhden konsolin mies, lähinnä taloudellisista syistä. Toinen on se, että harrastan muutakin kuin pelaamista, jolloin yksi konsoli riittää tarpeisiini oikein hyvin.

Valintani on ollut Nintendo, koskapa pelasin jo aikoinaan 8-bittisellä laatikollakin.

En ole enää yhden konsolin mies, koska ostin wanhan Xboxin. Kaksinnaiminen on kivaa.

En ole. Olen kaikkien konsoleiden puolella, vaikka ehkä eniten PlayStationin. Johtuu luultavasti siitä, että minulla on koko elämäni ajan ollut PlayStation.

- 2 x DC
- 2 x GC
- GBA
- DS
-PS2
-Xbox
-N64
-3 x NES
- Genesis
- Megadrive

Eli en :)

Rehellisyyden nimissä on kuitenkin mainittava että aktiivisesti tulee pelattua lähinnä Xboxilla ja Gamecubella ja DS:llä.

En niinkään yhden konsolin, mutta hyvin pitkälle yhden firman, eli Nintendon mies. Onhan tuo PSone tuossa kun sen kesällä halvalla sain, mutta sillä pelaan lähinnä Final Fantasyitä, joita Nintendolle ei ole. En mene vannomaan etten hankkisi esim. PS 2:ta joskus, jos sopivalla hinnalla eteen tulee, mutta ykkössija on Nintendon vekottimilla meikäläisellä.

Kumpaankin vastaan ei, olen monen konsolin nainen. :p
Nurkista löytyy: PS2, Xbox, Gamecube, DS, PSP. Xbox360 varauksessa, tulee joskus...
Mutta kyllä noista se suosikki on PS2, ainoa johon olen viitsinyt panostaa piirin verran että pystyisin pelaamaan NTSC-versioita, tälläkin hetkellä Suikoden Tactics ahkerassa kulutuksessa.

PSOne, GC, GBA ja DS löytyvät täältä.

Heikohkon rahatilanteen vuoksi tyydyn yhteen konsoliin per sukupolvi. Nintendon mies aikalailla olen mutta, kyllä muutkin olisivat jos rahaa kasvaisi puussa.

Ylös Bottom