Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En ole, kun en ole edes mies ;)

no jaa, kuitenkin.
En vanno vain yhden konsolin nimeen, vaikka GC:tä nyt lähinnä pelailenkin :D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En ole yhden konsolin mies.

Eipä sillä konsolilla enää ole mitään merkitystä jos peli on hyvä.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En todellakaan. Olen konsoli-huora ( eli hiplailen niin Dual Shockeja, Boxin ohjaimia kuin Cubenkin vastaavia milloin mieleni tekee ). Omistuksessa on myös seuraavat kamarineidot:

N64 ( jolla yli 10 lasta, muun muassa Goldeneye ja Perfect Dark -nimiset )
Snes
Playstation ( pimped up model, but still working! )
GBA SP
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olen uskollinen PS2-mies ollut jo 2002 joulusta lähtien. Haluaisin ostaa kyllä Xboxin tai Cuben mutta isi ja mami ei anna. nyyh.
P.S. Olen uusi täällä Konsolifinissä, rekisteröidyin äsken ja toivon etten aiheuta harmia täällä.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

e-a-m sanoi:
P.S. Olen uusi täällä Konsolifinissä, rekisteröidyin äsken ja toivon etten aiheuta harmia täällä.

Hyvä ja harmiton startti ainakin. :) Tervetuloa joukkoomme!
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Omistan kyllä vanhan NES:n mutta pääsääntöisessä käytössä on Xbox.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

benew sanoi:
PS2:lla pelailen. Minähän en mihinkään ekspoksiin koske! (kuten joku sanoi SF foorumeilla) :D

Minä tuon taisin laukoa. :rolleyes: Ainakin jotain tonnepäin olen sanonut. Eipä ole tullut vähään aikaan käytyä SF Foorumeilla ja nyt huomasinkin, että uudet on rakennettu!
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

FrankNyberg sanoi:
Niin, kuten kysymys kuuluu, vannotko vain yhden konsolin nimeen, vai käytkö vieraissa? Olkoon herrasi sitten rikspoks, painstation2, gaycube, tai mikä tahansa.

Kävisin vieraissa jos olisi rahaa sellaiseen, mutta tällä hetkellä on tyytyminen Billboxiin :D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Pelkkä PS2 löytyy, vaikka tekisi mieli Xboxia ja Cubea. Ja vielä enemmän kyllä Boxia, kun se Halo 2:kin ilmestyi :p
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Omistan Xboxin ja PS2:sen. Pitää varmaan tossa joulukuun puolella vaihtaa pleikkari uuteen pienempään versioon kun sattui tulemaan verottajalta hyviä uutisia. :D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Minulla on kolme konsolia, mutta ne ovat kaikki eri sukupolvea. Siis minulta löytyy Snes, PS one ja Xbox. Täytyy vielä lisätä, että olen myöhemmin pelannut Sega Genesiksen pelejä emulaattorilla ja tykännyt niistä vähintään yhtä paljon kuin Snes-peleistä. Ja nykykonsoleille tulee myös sellaisia yksinoikeuspelejä, jotka kiinnostaisivat (esim. PS2:n Contra:SS ja GC:n Ikaruga).

Elikkä en ole yhden konsolin mies, vaikka yhtä sukupolvea kohden onkin vain yhden firman konsoli.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Ennen olin Sonyn pauloissa melko pahasti... nykyäänkään usko peliasemiin ei ole horjunut, mutta Nintendon konsolit ovat nousseet aika lähelle.

PS2 PSX SNES ja Cube ovat mieleeni, mutta X.-loodasta en välitä pätkääkään. FPS:iä liukuhihnalta ei kiitoss.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

PC ei varmaan konsolista mene, joten joo - Xboxiahan sitä pelaillaan kun sellainen vain on. Nintendolla nappaa tasan kaksi peliä ja PS2:sen ropet kiinnostaisi, mutta kaikkeen ei ole varaa. :P

Sillä välin pelailen ropeni ja räiskintäni Xboxilla ja PC:llä.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

pelikelpoinen PC ja PS2 löytyy, tietokoneella pyörivät sydäntä lähellä olevat strategiat ja nysväyspelit. pleikalla taasen tasohyppelyt, ropet ja nämä erikoisemmat viritykset (eyetoy.. jne)
Boxin osto oli lähellä, mutta joku perhana kaappasi sen nenän edestä (rämplättynä hamusin) enkä enään ehtinyt ostaa. :eek:

Tyytyväinen olen kuitenkin omistuksiini.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

PS2 pauhaa vieläkin täysillä, GC tuli hankittua muutaman pelin takia ja nyt uusimpana XBOX (josta kyllä kerran vannoin etten sitä osta, mutta minkäs sille voi :rolleyes: ) Valinnanvaraa löytyy nyt onneksi tarpeeksi
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

GC tuli tossa hankittua vähän aikaa sitten(N64:sen ja GB:n rinnalle :cool: ), vaikka multa löytyykin pari kannettavaa(joissa riittää pelaamiseenkin tehoa), mutta ei viitsi hakata niitä rikki pelaamalla(vaikka rinnakkais näppis, hiiri ja näyttökin löytyy). Olen aina ollut Nintendon leirissä, ehkä sen takia koska mielestäni nintendo on se ainoa oikea alkuperäinen konsoli :rolleyes: ja toinen hyvä syy että nintendo julkaisee pelejä joita ei tietokoneelle saa! Tietokoneelle ei juurikaan löydy vastaavantyyppisiä pelejä! GC:n hankintaan vaikutti kieltämättä myöskin suht. edullinen hinta..
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Kyllä sitä Nintendon miehiä ollaan pari nessiä n64 cube ja gba. Tarkemmin ajatellen ei oo koskaan olluukkaan mitään muita koneita ku Nintendon.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

NES ja etenkin eka GameBoy ohjasivat aika pitkälti Nintendon riveihin. Välillä tuntuu, että olisi hauska olla vain yhden konsolin mies, koska ehtisi pelata paremmin pelejä ja ei olisi niin paljon vaihtoehtoja mitä ostaa.

Nintendon pelit iskevät meikäläisen makuun ja etenkin GBA:n pelit ovat miellyttäneet. 2D-pelit ovat mun mieleen, mutta myös GC:n tarjonta on ollut todella kova, en voi valittaa. Nintendon kone on seuraavan sukupolven koneista ainoa varma valinta. N64:llä pelaan myös edelleen.

Omistan PS2:n ja hyvä kone se on myöskin, joten en ole siinä mielessä yhden konsolin miehiä. Pidän etenkin PS2:n ohjaimesta ja pelit kuten GTA:t, PES, Virtua Tennis 2 ja suurin piirtein jokainen julkaistu valopyssypeli olisi ollut ikävä missata. Kahta konetta on tosin vaikea perustella kenellekään, joka ei peleistä välitä - yhdelläkin tulisi ihan hyvin toimeen omastakin mielestä :).
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olen yhden konsolin mies, lähinnä taloudellisista syistä. Toinen on se, että harrastan muutakin kuin pelaamista, jolloin yksi konsoli riittää tarpeisiini oikein hyvin.

Valintani on ollut Nintendo, koskapa pelasin jo aikoinaan 8-bittisellä laatikollakin.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olen ehdottomasti monen konsolin mies; Xbox, GC, GBA, NDS; PS ja PC. Nyt harkitsen jopa PS2:sen hankkimista kun siitä tuli se hauska ohkainen versio...
 
Ylös Bottom