Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaikuttaa pahasti siltä, että pimeä puoli on korruptoimassa minua taas. Ensin se kävi PS2:n kanssa. Se piti hommata Pc:n seuraksi. Noh, eipä aikaakaan, niin PS2 vaihtui XBoxiin. Nyt GameCube kuiskii korvaani.

Silti XBox pysyy talossa, jos ei ihmeitä tapahdu. Se saanee pikkuveljen, niin sanoakseni.
 
-....

Yhden konsolin mies olen minä! Ainoan ja oikean, the legendaarisen nintendon! Pitää kuitenkin muistaa ja kunnioittaa nintendon pitkää peli historiaa ja sen peli hahmoja. Zelda, Mario!
Ja toinen syy on että olen seikkailu pelejen rakastaja ja nintendolta niitä löytyy pisin liuska.....niin ja ohjain voittaa 100% muitten konsoleiden muotoilussa!
 
Re: -....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
Pitää kuitenkin muistaa ja kunnioittaa nintendon pitkää peli historiaa ja sen peli hahmoja. Zelda, Mario!
Ja toinen syy on että olen seikkailu pelejen rakastaja ja nintendolta niitä löytyy pisin liuska.....niin ja ohjain voittaa 100% muitten konsoleiden muotoilussa!


Tuosta eteen päin suhteellisen totta. Ohjain on mielestäni ehkä paras, mutta käytännölisyys on nollan kieppeillä - ellei peliä ole varta vasten suunniteltu GC:lle.
 
Nintendo olisi varmasti kone, josta minäkin viimeisenä luopuisin. Ohjain on myös meikäläisen käteen käsittämättömän hyvä. Jos nyt ristiohjainta ei huomioida..

Yhden konsolin omistamisessa olisi varmasti omat etunsa. Olisi varmemmin varaa ostaa ne kaikki hyvät pelit ja myös aikaa pelata ne läpi. Kaikkien konsoleiden omistamisessa on kuitenkin se etu, että voi valita peleistä sen parhaan (tai vaihtoehtoisesti edullisimman) version.

Mun konsolivalikoima alkaa jo osoittamaan lopullisen hurahtamisen merkkejä. Sekä Cubea että Boxia löytyy nimittäin kaksin kappalein. Älytöntä. Milläköhän ihmeellä saan osamaksut maksettua...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Nintendo olisi varmasti kone, josta minäkin viimeisenä luopuisin. Ohjain on myös meikäläisen käteen käsittämättömän hyvä. Jos nyt ristiohjainta ei huomioida..

Sitten kun joudun luopumaan jostain konsolista, lopetan pelaamisen. It's all or nothing now.
 
Hmm, kappas perhanaa, kyllä siinä nyt vaan niin kävi että Kuutio on saapumassa ilahduttamaan XBoxin ja Pc:n arkea.

Sen siitä saa kun muistelee menneitä ja pelejä mitä nuorempana pelasi. Nyt sitten pitää pelata niiden jatko-osia ko. konsolilla.

Noh, kaksin aina kaunihimpi....kait....
 
GC

Olen yhden konsolin mies eli vain Cube on töllön vieressä. Syy on lähinnä se, että tuskin olisi rahaa tai aikaa kahteen konsoliin. Ja GC siksi, että hyllyssäni on Metroid, Mario, Pikmin, Zelda ja nyt MGS: TT, joita ei ole muille konsoleille.

Mutta jos toinen pitäisi ostaa niin eiköhän se olisi Xbox.
 
Re: Re: GC

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Köhköh, eikös MGS: TTS ole remake, vai? ;)


Niin no, vaikka MGS: TTS on vain "pelkkä" remake, niin väitän ja sinäkin varmasti tunnustat, että sitä ei ole tässä muodossa millekkään muulle konsolille kuin GC:lle. Joten sitä voitaneen kutsua Cuben yksinoikeuspeliksi, kuten varmaan ymmärrät.
 
Re: Re: Re: GC

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Niin no, vaikka MGS: TTS on vain "pelkkä" remake, niin väitän ja sinäkin varmasti tunnustat, että sitä ei ole tässä muodossa millekkään muulle konsolille kuin GC:lle. Joten sitä voitaneen kutsua Cuben yksinoikeuspeliksi, kuten varmaan ymmärrät.

Ymmärrän toki, mutta pääasiassa peli on jo nähty - välianimaatiot ovat kyllä sellaista herkkua, että en voi sanoa katuvani pelin ostoa. Legendansa arvoinen peli.
 
Tällä hetkellä Xbox,GC ja Dreamcast(myynnissä);) . Aikaa vaan pitäisi jostain kaivaa enemmän pelaamiselle...silti pitää huomenna käydä kaupan kautta koukkaamassa uusi PS2:D .
 
Ennen kolmen konsolin mies (Xbox, Ps2 ja Cube) Nykyään vain kahden. Cube ja Xbox. Myös löytyyn todella tehokas PC. Kaikilla tulee pelattua paljon, Cubea ei ole vain ihan vähään aikaan pelattu, mitä nyt eilen taas tuli vietettyä aikaa Wrestlemania XIX:än parissa...
 
Itse en ole koskaan juossut niinkään konsolien perässä, enemmän olen pelien perusteella ostanut koneeni kuin suosimalla tietty merkkiä tai katsonut että onko ostamani koneeni markkinoiden "tehokkain" konsoli.

Räpsin kaikilla konsoleilla.
 
tällä hetkellä korkeimmalla jalustalla on DC ja perässä tulevat SMD,SMS ja Saturn

muita en aio palvoa ellei jotain TODELLA mullistavaa tapahdu
 
XBox on noussut ykköseksi minun kaapissani. Halo Co-oppina, TS2 vastakkain. Amped Controller S:llä ja DOA3 kirosanoilla. Ehkäpä GC tai PS2 sen kohta jyrää, mutta kun GC on lainassa ja PS2 rikki niin XBox on ollut käytetyin. Ja pirun hyvä kone muuten onkin, vaikka aluksi tuli mietettyä ääneen miksi tuon oikein hankin.

DC on ollut viime päivinä myös kovassa käytössä. Shenmue 1 ja 2:n uudelleen pelaaminen on osoittaunut hauskaksi ajanviete muodoksi, mutta Halon ja TS2:n kaksinpeliä ei silti voita mikään.

Pahus, kun DOA3 on surkea peli. Ottaa niin päähän hävitä omalle muijalle jossain pelissä:mad:
 
No mulla on PS2 ja ensimmäinen "pleikkari", jos se lasketaan mukaan.. Tuskin muuta konetta enää hankin. Odotan niitä "seuraavan sukupolven konsolia".
 
Ylös Bottom